www.boligportal.dk anmeldelser

www.boligportal.dk anmeldelser

Middel
6.1

Hurtigt ny lejlighed

Fandt på 2 dage min nye lejlighed. Det fungerede perfekt og er nemt at betjene.

Hej Signe

Tillykke med din nye lejlighed - dejligt at høre du synes siden var nem at betjene.

Venlig hilsen
Ane/Boligportal.dk

Let og overskueligt værktøj til min boligsøgning.

Det var let at oprette en konto, nemt at tilpasse min boligsøgning og et supergodt værktøj til at danne overblik over de ønsker jeg havde. Mailfunktionen fungerer rigtig godt.

Hej Anders

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre, at værktøjerne var som de skulle være og levede op til dine krav - det skulle nemlig også gerne være let og overskueligt.

Ane/Boligportal.dk

Super service - hver gang! :-)

Nu har jeg brugt boligportal igennem 7 år og 4 flytninger til private lejemål, 2 værelser og 2 lejligheder har jeg nu fundet igennem dem, og jeg har kun oplevet dem stå inde for hvad de lover.
Jeg har altid haft held til at finde gode, ordentlige lejemål til absolut rimelige priser, og reelle udlejere bag annoncerne. Priserne for at have en profil på siden er rimelige, synes jeg.
Jeg kan kun give siden - og ikke mindst medarbejderne bag - min varmeste anbefaling :-)

Kvinde, 35.

Hej Eva

Mange tak for din anmeldelse. Dejligt at høre at du har fundet bolig op til flere gange og er glade for vores service.

Vi er glade for at kunne hjælpe.

Ane/Boligportal.dk

Mange gode lejligheder - nemt og enkelt !

Jeg har brugt boligportalen før med succes. Men omg, hvor har det desværre denne gang, taget meget lang tid før nogle af udlejerne har svaret igen og det er selvom man tydelig skriver at man er rigtig interesseret i at komme ud og se lejemålet hurtigst mulig og man skriver det ene og det andet osv. Osv.!!
Synes især det er slemt i Århus området?Ellers dejlig portal - har været rigtig glad for den og har brugt den mange gange før, men meget tungt ang. Udlejerne i Århus området gab, gav, gab!!!!!!!!!

Hej Mike

Tak for din anmeldelse - det er dejligt at høre du synes siden er nem og enkel.

Det er selvfølgelig ærgerligt hvis du denne gang følte ventetiden på svar var ekstra lang. Vi gør altid udlejerne opmærksomme på nye ansøgninger, og har også løbende kontakt med dem for at sikre os, at lejemålene stadig er ledige.

Der vil dog for det meste være noget ventetid - bl.a. fordi udlejerne også skal bruge tid på at finde den rette lejer, præcis som man ville gøre det i en jobsøgningsproces!

Det kan også være derfor du oplever at Århusområdet er svært - fordi der er stor konkurrence, og derfor mange potentielle lejere at forholde sig til for udlejerne.

Skulle du en anden gang opleve at vente meget mere end 10-14 dage på svar, må du gerne kontakte os. Så kan vi se om vi kan fremskynde processen, eller om der skulle være sket en fejl.

Vi er glade for at du ellers synes det er en dejlig portal, og at du har været glad for at bruge den.

Ane/Boligportal.dk

God side, nem at oprette annonce på, upload af billeder virkede ikke altid, ingen advarsel for hvornår endnu en betalingsperiode nærmede sig.

Boligportalen er en udemærket hjemmeside hvis du vil sælge din andelsbolig (man kan også sælge ejer, og leje ud).
Jeg havde probelmer med at uploade billeder, men det lykkedes dog efter et par forsøg af et par omgange uden at jeg fandt ud af hvad problemet var.
Jeg kom desværre også til at betale for en periode for meget, og jeg kunne godt have brugt en reminder, men de tænker jo selvfølgelig på at få penge, så hvorfor skulle de minde mig om ikke at betale, hvis ikke det var nødvendigt?
Men, kort og godt, jeg lagde annonce op, kom i kontakt med interesserde købere, viste lejligheden frem, fandt nogen der ville købe; solgte lejligheden. Og sparede 50.000,- i ejendomsmæglersalær.

Hej Adam

Tak for din anmeldelse og stort tillykke med salget og at du dermed har sparet mæglersalæret.

Jeg skal heller ikke kunne sige hvad der kan være gået galt i forbindelse med upload af billeder, da vi ikke har hørt om problemet fra andre, men skulle du en anden gang opleve at det driller, kontakter du os selvfølgelig bare.

go og effektiv side

Fandt hvad jeg skulle bruge på 2 dage

Hej Torben

Det lyder til, at du let har fundet bolig via BoligPortal.dk - stort tillykke med det.

Maja/BoligPortal.dk

God hjælp til at finde min nye bolig

Fandt hurtigt min nye lejebolig i Ringsted, og jeg fandt den i et område, hvor jeg ikke havde tænkt på at søge.

Hej Aksel

Tak for anmeldelsen. Dejligt, at søgeagentens alternative forslag ledte dig til din nye bolig.

Godt men dyrt!

Boligportalen er klart den bedste hjemmeside til at søge bolig, desværre er det bare rigtig dyrt at være medlem så man får sendt mails om relevante boliger!

Hej Pernille

Tak for anmeldelsen.

Du kan faktisk oprette en e-mail agent helt gratis så du hver dag får tilsendt en mail med nye boliger som matcher det du søger. På den måde kan du overvåge markedet og vente med at tilmelde dig til den rette bolig dukker op.

Super effektivt

Jeg synes at boligportal har virket upåklageligt og meget effektivt

Kære Jeanette

Det er dejligt at høre.

Maja/BoligPortal.dk

Super nem måde at sælge bolig på

Super nem måde at sælge bolig på. Nemt at lave en salgsannonce og ligge billeder ind.
Fik henvendelser fra hele landet. Boligportalen.dk er stedet man for meget få omkostninger sælger sin bolig.

Hej Per

Tak for din positive feedback. Det er dejligt at høre, at du har haft glæde og udbytte af vores nye sælg-selv koncept.

Tak for denne gang og rigtig god weekend.

Simpelt og enkelt

Jeg har altid benyttet mig af boligportalen når jeg har stået og skulle flytte og jeg er aldrig blevet skuffet. Siden er simpel og lige til at gå til. Jeg syntes dog at det burde være et krav at alle udlejere skál ligge mindst 3-4 billeder op af den pågældende bolig. Det vil spare både dem og de boligsøgenes tid.
Men endnu engang tak for hjælpen med at finde mig en bolig. :)

Hej Trine

Tak fordi du deler dine positive erfaringer med BoligPortal.dk

Vi ville også ønske, at alle udlejeannoncer havde billeder på, men hvis vi stiller det som et krav får vi bare færre annoncer på og det vil i sidste ende gå ud over jer boligsøgende og betyde, at det bliver sværere at finde bolig.

Vi arbejder derimod for at gøre det lettere for udlejer at lægge billeder på annoncen da vi mener det er en bedre løsning. Næste skridt bliver nem billede upload via mobilen som forhåbentlig gør, at flere udlejere vil lægge billeder på deres annonce.

Hurtig kontakt til udlejer efter blot 14 dages abonnement

Jeg oprettede et 2 måneders medlemskab sidst i december, og godt 14 dage efter blev jeg kontaktet af en udlejer, og her til februar flyttede jeg ind i en rigtig dejlig lejlighed.
Har stået på venteliste i et halvt år til ungdomsboliger uden held, så jeg fortryder ikke at jeg betalte de 375 kr. for et abonnement hos Boligportalen. Eneste grund til jeg ikke gav 5 stjerner er, at prisen er pebret, men når jeg fik en lejlighed ud af det, så er det stadig positivt :)

- Teresa

Kære Therese

Tak for anmeldelsen og stort tillykke med din nye lejlighed.

For lang svartid

Svartiden var alt for lang tid.. så muligheden for at komme først i køen til en lejlighed var næsten umulig... :(
Rigtig ærgerligt når der er så mange muligheder

Super effektiv

Jeg både kontaktede og blev kontaktet gennem boligportalen og der er et stort udbud af lejligheder på sitet. Jeg blev rigtig godt modtaget når jeg nævnte boligportalen og I løbet af tre dage har jeg set 10 lejligheder. Telefonisk henvendelse fungerer bedst, der var en del email jeg ikke hørte fra.

Hej Lis

Det lyder til du har haft travlt med at suse på boligfremvisning - håber du fandt den rigtige bolig i blandt de mange tilbud.

God side

Deres web hj. side fungere rigtig godt, og det er ok billigt.
Deres mobil version er lidt mere bøvlet, da vi skal vide om husdyr er tilladt i bolig, hvilket man skal på web version for at kunne se.
Men ellers er det en rigtig god side, vi har brugt flittigt ! Og forsat gør.
Det er den største på markedet, synes jeg. (Det er den flest kender!)
Mange boliger, altid stort udvalg.
Har anbefalet den til andre

Hej Aqutsiaq

Mange tak for de varme anbefalinger af BoligPortal.dk.

Maja/BoligPortal.dk

Dette fungerer, enkelt og sikkert!

Har brugt boligportal både som udlejer og boligsøgende og finder siden meget nem at bruge! Det er nemt at få oversigt og rigtig dejligt at man kan få mails når der er huse/lejere der passer til ens kriterier! Anbefales!

Hej Miriam

Tak for din positive tilbagemelding, det er så dejligt at høre at du nemt har kunnet bruge os til både at finde og udleje bolig.

Maja/BoligPortal.dk

KAN ABSOLUT IKKE BRUGES TIL AT FINDE BOLIG.

Vi kunne ikke bruge boligportalen til noget. Det var kun spild af dyrbar tid, penge og arbejde. Jeg blev ikke engang taget i betragtning til de allerfleste boliger (90 % af de boliger). Når man så endelig engang hver uge blev taget i betragtning og blev inviteret med til at se boligen på et bestemt tidspunkt var boligen allerede afsat for længst. Det må da betegnes som uretfærdig behandling. Det skete bare hver gang. Til sidst var jeg træt af det og afmeldte mit boligportal abonnement. Det var heller ikke fordi jeg havde strammet kravene for hårdt. Jeg var rimmelig fleksibel med boligens pris, størrelse og placering. Jeg ser det som om boligportalen bare scorer kassen på ingenting i forhold boligjagten.

Hej Rozbeh

Jeg beklager, at jeres boligsøgning ikke har båret frugt. Der er stor konkurrence på lejeboligmarkedet i Århus, da efterspørgslen desværre er stor sammenlignet med udbuddet. Dette gælder ikke kun hos BoligPortal.dk, men er en generel tendens på det århusianske lejeboligmarked. Det kan derfor kræve længere tids søgen, at finde en bolig uanset hvor du søger og det kan jeg virkelig godt forstå du synes er frustrerende.

Hvis du har følt dig uretfærdig behandlet af en udlejer sætter vi stor pris på hvis du vil kontakte os direkte og fortælle om episoden så vi har mulighed for at følge op på sagen. Du kan anmelde annoncen direkte via anmeld funktionen eller sende en mail til info@boligportal.dk med sagsnummer og en beskrivelse af episoden.

Vi vil se frem til at høre fra dig.

acceptalt produgt

desværre syntes jeg at der ikke følges op på om de lejemål der er udlejet stadig står opført som ledige.

Hej Jens

Vi gør faktisk hvad vi kan for, at følge op på annoncernes status og derved sikre, at boligerne på siden er aktuelle. Vi spørger løbende udlejer om boligen stadig er ledig. Vi følger derudover op på annoncer med ubesvarede beskeder i mere end tre dage samt anmeldelser fra boligsøgende om manglende svar, at udlejer oplyser pr. tlf. at en bolig allerede er under udlejning osv. Hvis du skulle støde på en bolig som allerede er udlejet håber vi derfor, du vil hjælpe os og andre boligsøgende ved, at anmelde annoncen så vi hurtigst muligt kan tage den af.

not that great....

It would be great if we can have something like this:

1) An option in search bar filter on left side for gender , as many of them are for females, as it is the owners choice, but if had a check box on left side with pther filters will help a lot for house seeker

2) An option /check box for possibility of registering address. Many of them are available without possibility of registering the address ,if there is a check box with other filters on left side of the page then it will be great for the house seeker to filter those postings which are of no interest

3) A strategy for the landlords to mark the posting as reserved. If landlords also use a paid service from boligportal then if boligportal charges them per day or something like that, till they get the tenant, then automatically the landlords would be motivated to mark the property as reserved. A house seeker contacts many postings and and does gets a reply for couple of days and after some days reply is that"house is rented" this is not a healthy feeling for the house seeker to use paid service because some landlords do not bother to mark the property as reserved as soon as they sign the deal.

I would appreciate if you can improve the service by including some simple filters on boligportal website as it will not only help me but all other house seekers too.

Thanks and regards,

(your customer)

Dear Deepak Bharambe

Thank you for your review and suggestions.

We have chosen not to ask landlords to specify gender preferences in the advert, as we do not wish to encourage gender preferences and our research suggest that a checkbox will make more landlords relate to gender preferences and ultimately result in more adverts being gender specific. Furthermore, it is not our impression that a many properties are without residency requirement and have therefore not made it a searchable option, but are monitoring the tendencies ongoing and assessing the relevance.

We actually already make a great effort to ensure that only available properties are posted on the website. We ask the landlord to report on the availability of the advert. Should the landlord not get back to us we will reserve and later deactivate the advert. Likewise we monitor and inactive adverts with many unread messages as well as encourage property seekers to report adverts which the landlord informs that the property is occupied.

Kind Regards
Maja/BoligPortal.dk

Det er nemt. Det er enkelt. Der er næsten boliger fra alle sites. Dog lidt dyrt.

Jeg syntes at den var lidt dyr når man skulle oprette en boligpakke der varer længere end en uge. men ellers kan jeg ikke sætte en finger på noget.

Hej Mads

Tak for din anmeldelse. Dejligt, at du har været tilfreds med vores udbud og service. Man betaler netop for det store udbud af boliger, søgeannoncen mm. men heldigvis finder mange bolig indenfor introduktionsperioden og ender med kun at betale for de første dage.

BoligPortal.dk kundeservice

Boligportal.dk blev etableret i 1999 for at gøre det nemmere for lejere og udlejere at komme i kontakt med hinanden. I dag er Boligportal.dk et af Danmarks største boligsites med en klar førerposition på lejeboligmarkedet og en række spændende services på ejerboligmarkedet. Vi har fokus på, at skabe værdi til vores brugere og kunder via vores produkter til de 170.000 månedlige besøgende på Boligportal.dk. Boligportal.dk har i øjeblikket 32 engagerede medarbejdere. Vi er medlem af FDIM's mærkningsordning for lejeboligsider.

Besøg www.boligportal.dk

Ring til 70 20 80 82