BullGuard Internet Security anmeldelser

BullGuard Internet Security anmeldelser

Middel
6.4

Har du windows 8.1 så hold dig væk

Efter at have opdateret til windows 8.1 har jeg ikke haft andet end problemer. Det er muligt, at jeg har gjort noget forkert, men det burde ikke kræve specielt meget viden at installere et antivirus program. Og da slet ikke et man har betalt i dyre domme for at få...
Men som sagt er der problemer. Jeg kan ikke fuldføre installationen til at starte med. Da jeg annullerer den og prøver igen kan jeg ikke installere den, fordi jeg har rester af den ufuldstændige bullguard installation på min PC. Bravo bullguard... Men jeg henter så deres afinstallation's software, og fjerner den. Dette resulterer så i at det sletter samtlige netværksdrivers og gør det umuligt for mig at komme på nettet selv med ethernet kabel. Så nu har jeg så brugt min lørdag på at forsøge at udbedre denne mindre katastrofe som bullguard har foråsaget. Det ente med en gendannelse og nu fungerer det. Og det bliver det ved med at gøre, fordi jeg skal godt nok ikke have Bullguard igen.
Og ja jeg har forsøgt deres customer support. De er kort sagt elendige. Det eneste de gør er at omdiregere mig til deres engelske afdeling. Så alt jeg sige er tak for ingenting.
Men igen, jeg er ikke et computer geni, og det er muligt jeg har lavet fejl undervejs, men igen dette program burde da være brugervenligt nok til at dette skulle være umuligt.
Så har du windows 8.1 så hold dig langt væk fra Bullguards software...

Besvarelse fra BullGuard Denmark

Vi forstår godt din din bekymring, og at du er utilfreds. Har du også kontaktet den engelske kunde support?
Det danske support kan kun kontaktes fra kl. 11 til 18. Derefter kan man få hjælp af den engelske support.
Det problem der opstod kan skyldes flere problemer / konflikterende programmer / eller andet. Derfor er det
vigtigt at kontakte supporten, og det anbefaler vi altid når der opstår problemer.
Du kan altid kontakte os på chat så vi kan se på dette problem og finde frem til en løsning. Vi ønsker ikke
at vores kunder er utilfredse med supporten eller oplever problemer med vores produkt. Vi beklager ulejligheden.

Software fejl,men ingen hjælp at hente i support afdelingen!

Efter en windows opdatering, gik der noget galt mellem mit Bullguard og mit Windows. Det tager min PC i nærheden af 20 minutter at lukke ned, og mange systemfiler, skal lukkes manuelt, eller tvinges til lukning, før PCen kan slukkes. Jeg tog kontakt til kundeservice afdelingen, som i starten var meget flinke, og prøvede at hjælpe, og da de EFTER EN MÅNED uden løsning, gav op, sagde de at jeg blev viderestillet til deres tekniske afdeling - EFTER EN HEL MÅNED! Så håbede jeg selvfølgelig at løsningen var på vej - men nej. Nu er det 3 uger siden de sidst har svaret. Jeg har kontaktet dem flere gange, uden held. Det er virkelig dårlig stil!

Besvarelse fra BullGuard Denmark

Vi er kede af at du ikke har fået svar til dette problem. Jeg vil venligst bede dig oplyse os med din BullGuard brugernavn
for at se hvad det tekniske afdeling har analyseret. Du vil derefter få en mail med en løsning til dette problem. Vi beklager
den lange ventetid, og tak for din tålmodighed!

De Bedste.

Det kører bare. Vil ikke bruge noget andet. Tak for hurtig support.
Kim K.

suveræn support

Har Bullguard på 5 pc'er og det virker fint. Er der problemer er supporten klar 24/7, bedre fås ikke. Har haft brug for den et par gange og altid fået den hjælp jeg skulle bruge. Også når programmet har fundet noget det ikke kunne klare og som jeg ikke selv har opdaget, så fik jeg en gang en mail med trin for trin vejledning som jeg så fulgte. Genialt.

Funktionen spil tilstand er også god, jeg bruger den bl.a. når jeg laver videoredigering, og så blander Bullguard sig ikke i det. Ret smart.

Bullguard favoriserer nye kunder frem for trofaste kunder

Jeg har haft Bullguard Antivirus på min PC siden 2005. I september 2013 sender Bullguard mig en e-mail om at købe en forlængelse med 25% rabat til 413 kr.
Men en simpel søgning på deres hjemmeside afslørede, at Bullguard solgte samme produkt til nye kunder for 275 kr.
Så deres tilbud til mig som trofast kunde var: Vi prøver at bilde dig ind, at du sparer 25%, men i virkeligheden betaler du 50% ekstra i forhold til nye kunder.

Kære Morten,

Hos BullGuard, sælger vi vores produkter direkte til kunderne via vores online-shop. Vi samarbejder også med online og offline butikker, der modtager BullGuard produkter til at sælge videre til deres kunder. Vi har en vejledende pris, som afspejler værdien af produktet.

Vi kan ikke kontrollere, hvad prisen vores partnere videresælger vores produkter på, vi kan kun anbefale en pris.

Hvis vi skulle til at matche den laveste pris på et givet tidspunkt ville vi nødt til at ændre priser løbende, Som ville efterlade andre kunder med en følelse af snyd.

Vi kører med forskellige tilbud og rabatter, der bliver ikke altid synkroniseret med de tilbud man modtager på mailen. Derfor vi anbefaler at benytte alle rabatter og tilbud man kan finde rundt på nettet eller i offline butikker.

Hvis du har fundet en rabat som du ikke kan benytte, venligst kontakt support@bullguard.com for yderligere assistance.

Tak for din feedback!

Stabil ydelse

Efter næsten 10 år med en vis tilfredshed og diverse periodiske problemer med Norton, så begyndte mine overvejelser på at bruge et nyt beskyttelsesprogram - i efteråret 2012, havde Føtex så en kampagne til 99,- kr. Ovenikøbet til hele tre pc'er!
Så Bullguard blev købt - jeg valgte dog først at installere det ved juletid 2012.

Mailkontakt til Bullguards kundeservice, var der desværre ikke held med - om det er blevet bedre, ved jeg ikke?

- Men stor tilfredshed med en medarbejder via chatforum, som fik overtaget styringen og sat programmet i gang!

Men i forhold til Norton, så skuffer det mig, at Bullguard IKKE er i stand til at bekæmpe popup vinduer fra diverse virksomheder og spil!

Prisen og den tekniske helhed er afgørende for mig!

Opdatering den 23. januar 2014:

Det er muligt at det er forkerte faktorer der spiller ind vedr. popup vinduer.

- Noget andet er, at Bullguard desværre forhindrer dato-genoprettelse af computere - dette er bevist via en Acer Windows 7 og en Medion Windows 8 computer.

Kære Spurven,

Jeg er meget ked af at høre om din seneste problemer.

Desværre har BullGuard ikke yder beskyttelse mod browser tilføjelsesprogrammer, udvidelser og plugins.

Vi kan give en vejledning i at fjerne disse programmer fra computeren og fra enhver browser: http://www.bullguard.com/support/tech-guides/how-to-remove-browser-toolbars.aspx

Tak for din feedback!

Ikke mindre end FANTASTISK SUPPORT::

"Glemte" at forny mit abonnement i ca 24 timer. Fornyede det så, men i mellemtiden havde jeg fundet ud af min pc kørte hurtigere uden Bullguard.

Kontaktede support, hvor der var svar på mindre en 30 sekunder, og spurgte hvad jeg kunne gøre ved det. Jeg blev bedt om at klikke på et link der blev sendt til mig, hvor jeg gav vedkommede adgang til min pc, for at "rydde op".

Under hele sessionen kunne jeg på min skærm se hvad han foretog sig, samtidigt med vi chattede sammen, om jeg brugte det og det.

Resultatet var en "ny" pc - Hvor der virkelig er fart på.

Kan kun anbefale dette produkt og support.

Bull Guard yder en unik support

Hej vil sige rose bull guard til et 9 tal havde købt bull guard til min nye comp.havde så en del problemer med at når jeg startede op kunne jeg ikke komme på nettet,fik fat i deres unike online service,kan ikke rose dem nok spc. Kenneth Pless som brugte mange timer på min comp på online service,det kom til at køre perfekt de vidste sig så at være min nye comp.som havde en fejl,den burde blive lavet nu da Labtech har fået den ned igen og bygger en ny op da de ikke kan finde hvad årsagen er til jeg får blue screm stor ros til BULL GUARD kan varmt anbefalde det virus program da det program som indeholder alt hvad en forbruger skal have LABTECH yder tillige en kanon service

Fanger alt

Det burde egentligt være 5 stjerner for Bullguard har ikke svigtet mig endnu, men grunden til kun 4 er at efter jeg har fornyet mit abonnement så kan jeg ikke checke for sårbarheder.

jeg er sikker på det er opsætningen der skal justeres ind og det kan jeg ikke selv finde ud af, men min oplevelse med Bullguard support er at de er hurtige og kompetente så når jeg lige får tid til at bruge en time på dette så er jeg sikker på det kører igen.

Kunne også godt være nemmere at opgradere til nyere versioner. Her tilter den sommetider + der er for mange mulighder for hvad man kan vælge så man ender med at bruge lidt for lang tid på det.

Men når det kører - så kører det - og det er det som det handler om.

Bullgard holder vagt!

Købte Bullgard gennem deres 70% rabat kampagne

Havde dog store problemer med at jeg ikke kunne få firewall-delen til at virke. På deres hjemmeside er der lavet en liste over de mest normale grunde, og guides til hvordan det skal løses. De hjalp dog ikke.

Tog dog kontakt til deres live support (dansk) og lynhurtigt via fjernsupport fandt en supporter (Kenneth) frem til at det var en virus, som var grunden til fejlen. Virussen er fra før jeg fik Bullgard. Herefter hentede han et program som jeg skulle køre der vil løse problemet. Hvilket det har gjort.
Nu virker alt perfekt.

Super god support som ikke kan kaste standard svar i nakken på en, men som faktisk ved det drejer sig om.

Programmet har en forholdsvis simpel brugerflade som ikke er svær at bruge. Det meste ordne den selv. Udover det har programmet også et såkaldt "game mode" som man kan aktivere når man skal spille online. På den måde undgår man det med at skal rode med firewall selv, når man ville spille online.

Bullgard kører nu pænt i baggrunden og holder vagt med min computer.

Godt og overskueligt.

Jeg har købt det i forbindelse med en kampagne og det fungere uden problemer. Jeg vil gerne anbefale det.

Supergodt

Jeg kan kun give Bullguard de bedste anbefalinger. For nogle år siden havde jeg Norton og det var bestemt ikke særlig godt. Da jeg fik Bullguard fandt virusprogrammet flere virus som Norton ikke havde fundet.
Servicen er så absolut også fantastisk god. Jeg kan kun give Bullguard de bedste anbefalinger. Anbefaler dem til venner og bekendte.
Mvh. Bjarne

Sløver ikke din computer

Må siges at være tilfreds, har brugt Bullguard siden 2008, og har ikke haft virus. Deres support er i top klasse.

Burde være 0 stjerner

Bullguard har blokeret min blogside, og jeg aner ikke hvor længe. Efter mere en 48 timer efter jeg gjorde opmærksom på den fejlagtige blokering har firmaet stadig ikke foretaget sig noget som helst.'

Det er komplet umuligt at komme i kontakt med andet end teknisk support, som så kun kan komme med ingenting.... jeg er rasende, og vil naturligvis ikke betale til sådan et firma igen.... de har blokeret min side på grund af en anmeldelse om spam... og jeg kan garantere for, at der ikke er spam fra min blog!

jeg er rasende.....

Kære Johnny,

Jeg er meget ked af at høre, at dit websted er blevet uretfærdigt mærket som spam af vores anti-phishing plugin.

Vi har tre store databaser, som vi baserer vores antiphishing resultater og en hjemmeside vil sjældent blive blokeret uden grund, men fordi internettet er et ekstremt stort sted, det kan ske nogle gange.

Vi kan forsikre dig, at du har vores fulde støtte til at løse problemet så hurtigt som muligt.

Venlig hilsen,

BullGuard Support Team.

God, hurtig og venlig service

Stor tak for god, hurtig og venlig service. Det er sjældent jeg bruger de ord, men her syntes jeg det er på sin plads.
Vi har i snart 10 år benyttes os af Bullguard og bedre service findes ikke. I alle de år vi har abonneret, har får vi et svar på vores spørgsmål inden for en time. Er det pr. online chat, svares der med det samme, og de har ALTID løst problemerne med det samme.
I går så jeg en artikel fra Firmaet hedder F-secure, der mener vi ikke er godt nok beskyttet, når vi benytter os af netbank, eller bruger vores kort på nettet. Her blev jeg henvist til et engelsk program, hvor man havde testet forskellige beskyttelse systemer mod indtrængende programmer der stjæler vores penge.Der var 3 programmer der fangede tyvene og der var 3 store og det ene var Bullguard.
Det er en af grundene til, at jeg aldrig skifter mit antivirus program ud.

Kære Gurli,

Tak for dine fine ord.

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med vores produkt og service.

Tak fordi du har valgt BullGuard, som din sikkerhed.

Med venlig hilsen,

BullGuard support team.

HOLD DIG VÆK

Har lige fået bredbånd fra Telenor og der fulgte 6 måneders gratis BullGuard Internet Security med. Jeg tænkte, fint lad mig prøve det og installerede det og så begyndte problemerne. Adskillige af mine programmer virkede lige pludselig ikke og bl.a. kunne jeg ikke logge ind på Facebook og min Google mail opførte sig mærkeligt. Jeg havde fjernet det anti-virus program jeg havde i forvejen og på BullGuards anbefaling fjernede jeg også Microsoft Security Essentials.
Jeg kørte så en scanning og BullGuard anviste nogle ting der skulle opdateres, men når jeg klikkede på opdatering skete der ikke en s...
Hurtigt fik jeg fjernet BullGuard fra min computer og jeg er glad for at ikke havde betalt for programmet, for som jeg oplevede det er det et program der laver ravage på computeren og ikke kan afhjælpe de fejl/mangler det påpeger.

Kære Orla,

Vi er kede af at høre, om din dårlige oplevelse med BullGuard.

Hvis du har lyst, er du meget velkommen til at kontakte vores support-afdeling, som nok skal hjælpe med opsætningen af BullGuard, så det ikke går ind og forstyrrer Facebook og Google mail.

Du kan kontakte vores support, hele døgnet, på dette link:

Med venlig hilsen,

Kenneth Pless
Support Technician DK

bullguard er det bedste

bullguard har gjort livet nemmere for mig før jeg fik bullguard der brugte jeg flere forskellige pogrammer til de forskellige trusler der nu engang eksisterer på nettet jeg fik bullguard i forbindelse med jeg købte en ny computer og der lå der en 60 dages prøve version på efter det var udløbet købte jeg bullguard og har efterfølgende igen opdatere og gen investeret i bullguard det virker bare og deres onlinesupport er hurtig og nem at have med at gøre som regel ved de hvad de snakker om og kan ret hurtigt hjælpe med problemerne jeg har nu haft bullguard i 3-4 år og er stadig glad for det

Kære Kurt,

Tak fordi du valgte BullGuard til at beskytte din computer!

Vi er beærede over at se, at du nyder din BullGuard, og at du anbefale det.

support@bullguard.com

Er rigtig godt tilfreds med Bullguard

Har kun gode erfaringer med brugen af Bullguard, selvom jeg synes at det er lidt besværligt, at opdatere til nyere versioner via sin konto. Det er faktisk umuligt. Ny version skal downloades som en demo version og derefter aktiveres, det går dog uden problemer, men der går noget tid med at finde ud af den finte. Det kunne godt laves smartere, og jeg mener at den funktion burde være indbygget i selve programmets update funktion.
Abonnementet giver adgang til at installere på 3 PC'ere, desværre kan u benyttede licenser ikke overføres til en smart-phone, så den må man købe et stand alone abonnement til.
Men det kommer ikke til at afholde mig fra at fortsætte med Bullguard i fremtiden.

Virus program "JA hvor" ?

KØB ikke dette lort af et virus program, jeg har ikke haft andet end problemer siden jeg købte det og nu hvor jeg skiftet kan jeg se hvor dårligt det virkelig var.
Jeg har/havde stadigvæk 1.5 år tilbage men vil til en hver tid heller tage et gratis program end dette så kaldt virus program.

Kære Morten,

Vi er kede af at du har en dårlig oplevelse med BullGuard.

Vi vil meget gerne hjælpe med dine problemer du har med BullGuard og få dem løst.

Kontakt os venligst via e-mail eller vores live chat support via nedenstående link:

Med venlig hilsen
BullGuard Support Team

Til grin

Jeg har brugt Bullguard siden 2007. At jeg er gammel kunde holder dem desværre ikke fra at røvrende mig.
Jeg har betalt for ekstra plads til Backup. Efter noget tid bliver den mængde plads som jeg har betalt for, gratis for alle. Det synes Bullguard er helt i orden. Jeg er ikke enig, men synes at jeg er til grin, når jeg betaler for et gratis produkt.
Jeg har indsat min chat med Bullguard herunder. Læg også mærke til, at han til sidst beder om adgang til min computer - jeg spørger, hvorfor dog - han siger, I just want to check something... Hvorefter jeg hurtigst muligt fik lukket for den chat.
Mærkelig oplevelse.

Robert ......: The remaining backup space is displayed in the Online Drive section.
Chris: Thank you - found it. The reason I wanted to see it is, that I some years back bought extra space. But now I only have the standard 5GB. Where can I see my previous purchases? TY:)
Robert ......: Please note that the extra backup space is purchased only for the corresponding subscription duration.
Robert ......: For example, if you had 100 BG last year and you have renewed for only 5GB now, you have 5 GB.
Chris: ah ok, that's propably why - so what happens to the data stored, when the extra space runs out?
Robert ......: The files are deleted after some time.
Chris: ok thx, that's all
Robert ......: Your last renewal was made in November 2009.
Robert ......: The files that exceed 5 GB might have been deleted, but I do not know if the files which were uploaded first or last were affected.
Chris: There are no problems, I think nothing was deleted. I bouught 5GB of space - but now it is the standard you get for free, right?
Robert ......: That is correct.
Chris: Shouldn't Bullguard then upgrade my amount of space? If I pay to have 5GB for 3 years, and it becomes free for all after 1½ yrs.
Robert ......: No.
Chris: I am paying for a free product
Robert ......: The backup space increase is now included in the cost.
Robert ......: You can notice that the renewal cost have increased.
Robert ......: Note that BullGuard is not more expensive than other Internet Security software.
Robert ......: Click here to start Remote Assistance.
Robert ......: Click on the above link, please.
Chris: Why - remote assistance - we're done, right?
Robert ......: I just want to check something.

Kære Christian

Tak fordi du er en trofast kunde og vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse med BullGuard. Vi er dog i tvivl om hvorfor du mener du er blevet snydt.

Vi har prøvet at kontakte dig igennem e-mail, men har ikke hørt fra dig. Vi vil meget gerne hjælpe og komme til bunds i hvorfor du føler dig snydt og rette eventuelle fejl fra vores side. Vi kan ikke se under din konto hos os at du skulle være blevet snydt.

Kontakt os venligst, enten via e-mail eller kontakt os på live chatten:

Med venlig hilsen
BullGuard Support Team