byStroom anmeldelser

byStroom anmeldelser

Perfekt
9.4

Hurtig levering og lækker toppe + trøjer..

Dejligt med gratis levering og rigtig behageligt at gå i toppene + trøjerne..

Super produkt - hurtig levering!

Det er en god og nem hjemmeside.. Fede produkter.. Og så leverer de super hurtigt!

FANTASTISK!

Super god service og venligt personale. Det er absolut ikke sidste gang jeg handler på bystroom!

Meget tilfreds

Hurtig levering, varerne var pakket forsvarligt og var i perfekt stand ved modtagelsen.

Fantastisk hurtig og god service

Højt serviceniveau, rigtig gode og fine tasker, kan varmt anbefales til eget forbrug eller som gave.

Fantastisk service

Jeg købte to kjoler og modtog med det samme ordrebekræftigelsen. Efterfølgende modtog jeg løbende status via mail ang. min pakke. Da jeg modtog pakken via GSL var der som lovet et flot gave med for at vælge GSL. Kvaliteten på kjolerne er meget lækker. Vil absolut handle he igen!

Perfekt service og lækre produkter

Tøjet blev bestilt den ene dag, i løbet af ganske kort tid, kom en mail at bestillingen var kommet til pakning. Kort efter kom endnu en mail, denne gang var bestilingen pakket og klar til forsendelse. Under et døgn efter bestilling, hentede jeg tøjet.

Hurtigt og nemt

Nemt at bestille og hurtigt leveret

Rask levering og rask og god kundeservice

Veldig fornøyd! varen kom kjapt og fikk svar fra kundeservice på 10 min!

Nemt og ligetil

Alt fungerede perfekt med forsendelse, varerne levede op til beskrivelser og billeder på siden. Alt i alt godt tilfreds og kan godt finde på at handle der igen.

Returvarer

Træls, at man skal betale for at returnere varer. Det er besværligt, fordi man så skal på posthuset, og ikke bare kan aflevere igen i GLS pakkeshoppen.
byStroom

Besvarelse fra byStroom

Hej Line.
Vi sender fragtfrit, men ved returvarer er det som mange andre steder selv kunden der betaler herfor.
Ved reklamationer, så betalter vi selvfølgelig også for fragten.

Angående mulighed for, at returnere igennem GLS shop, så har vi imellemtiden fået denne mulighed :-)

Hurtig og effektiv ordrebehandling

Ved bestilling ved ByStroom er alt gået glat, og helt som lovet på hjemmesiden. Jeg vil endda sige at jeg var meget positivt overrasket over den pakke jeg modtog. Den ekstra gave var VIRKELIGT god og brugbar, alt var fint pakket ind, og ordren perfekt. Jeg ELSKER min taske, og glæder mig til at benytte den i mange år fremover.

Meget tilfreds!

Hurtigt levering, tasken var som forventet rigtig fin (lugter desværre meget syntetisk men det går vel væk med tiden), god service med gratis fragt og vedlagte goodies. Vil klart anbefale firmaet/pusletaskerne til andre.

Nemt, effektivt og hurtig levering

Var meget positiv efter min handel med Bystroom. Min vare blev leveret gratis, og jeg modtog den meget hurtigt. Ville utvivlsomt bruge sitet igen.

jeg vil handle her igen.

Det er nemt at bestille vare og det kommer hurtigt frem. Det sker uden nogle problemer eller gener for mig.

Hurtig ekspedition

Min vare kom meget hurtigt. Da jeg desværre ikke kunne bruge varen refunderede jeg den og pengene var allerede retur på min konto dagen efter. Jeg blev hele tiden informeret undervejs på e-mail og følte således at der var godt styr på det.
God og hurtig ekspedition!!

Perfekt Service & god kvalitet.

Der er ingen tvivl om at det er den bedste internet handel jeg nogensinde har lavet. Jeg bestilte en taske hos dem, og 2 dage efter havde jeg min taske. Jeg fik brev fra Post Danmark, og skulle hente min pakke i en døgnboks. Hurtig og nemt, og rigtig god service. Ikke mindst er der gratis fragt. En rigtig positiv oplevelse, som jeg kun kan anbefale andre og benytte.

Nemt og overskueligt

Hurtig levering og flere valgmuligheder
Nemt at navigere på sitet

Hurtig og professionel

Har købt en super lækker taske som jeg modtog allerede efter 2 dage. GLS afhentning fungerede upåklageligt og da jeg kom hjem var der lagt små ekstra overraskelser i pakken herunder keyhanger, vådservietter, tandpasta og creme. Absolut topklasse.

Bedste handel længe

Jeg er meget mere end tilfreds med min handel hos ByStroom.
Jeg havde bestil en pusletaske, pusleunderlag og en sort læder keyhanger.. alle dele lever op til mine forventninger. Udover frifragt og hurtig levering til døren med GLS modtog jeg som gave fra ByStroom en lille prøve på Colgate børnetandpasta, lille prøve på Derma lotion til ansigtet, en stor pakke Huggies vådservietter og bedst af alt en fed blå læder keyhanger - det var slet ikke til at forstå! Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos ByStroom!

byStroom kundeservice

Besøg byStroom