Cell A1 anmeldelser

Cell A1 anmeldelser

8.4

Kan kun anbefales!

Excel 2007-2010 - Grundlæggende
Godt planlagt kursus. Inspirerende, fantastisk, glad og professionel underviser.
Nåede hele materialet, så var godt klædt på ved afslutning. Også tid til individuelle problemstillinger i forbindelse med brug til job.
Afholdt på dejligt sted med god forplejning. Kun ros!

Excel Kursus både Grund og videregående

Jeg har deltaget i begge kurser og syntes at udbyttet var rigtigt godt! Nu er jeg blevet den person i min afdeling som hjælper de andre med Excel. Det har givet mig nyt mod på hverdagen og en større glæde ved mit arbejde.
Jeg vil gerne fremhæve kursuslederens indsats. Han gjorde det rigtigt godt!

Jetreporting

Vi har været rigtig tilfreds med implementering af Jetreporting til ledelsesrapportering hos I/S EjendomsInvest / Proark

Super godt træningsmateriale

Super godt træningsmateriale
Jeg bruger det hver uge til at øve Excel! Kurset var også super!

Super godt Excel-kursus!

Vi kom virkelig rundt om meget og kom godt i dybden. Glæder mig til næste gang!

www.cell-a1.com kundeservice

Vi udbyder åbne Excel kurser som alle kan deltage i og skræddersyede firma kurser som tager udgangspunkt i jeres specielle behov. Vi er eksperter i Excel ”Business Intelligence” (BI) -løsninger med Power Pivot, Jet Reports. Vi kan skabe nøjagtig den Excel-rapport du ønsker med data fra dit økonomistyringssystem. For eksempel: Navision, Axapta, XAL, C5, Oracle og mange mange flere

Besøg Cell A1

Skriv til lhm@cell-a1.com