Cinemagic anmeldelser

Cinemagic anmeldelser

Middel
6.8

Elendig service!

Aldrig handel her! Ekstrem dårlig service. Har ikke fået en mail om min vare skulle være sendt eller lign. Det eneste jeg har fået er en automatisk bekræftelse på købet!

ALDRIG HANDEL HER!

Super levering

Leveringen skete præcist på det tidspunkt, som var angivet på deres hjemmeside.
Vh Niels

Ekstremt dårligt service ved fejllevering

Dårlig service og fleksibilitet ved fejllevering. Dårlig kommunikation.

Hurtig bestilling og levering!

Det var særdeles nemt at følge hele bestillingen frem til leveringen!
Jeg anbefaler andre at bruge Cinemagig.
Jørgen Strøby.

Ville ikke give pengene retur

De sælger samme tastatur 2 gange på deres shop. Både Dansk og Hollandsk, selvom jeg ikke ved, hvad folk skal bruge et hollandsk tastatur til i DK. Kom ved et uheld til at købe det Hollandske.
Sendte retur og købte det danske, men de ville ikke give pengene retur for det Hollandske, fordi det var et erhvervskøb. Ja. Indenfor lovens rammer. Men dælme ringe kundeservice.
Desuden er deres markering af dansk/hollandsk tastatur stort set ikke eksisterende.

Virkelig skuffende ..

Jeg købte et tamron 70/200 f2,8 objektiv i marts måned.. Får den hjem og finder ud ad at den ikke kan fokusere. Køre til cinemagics hovedkvarter i Padborg om at få pengene tilbage ( 14 dages retur ret). Jeg kan ikk ombytte objektivet da jeg fik hjælp til at bestille det i firma navn og valgte at sende den til reparation men nu har jeg venter snart en mdr. På det objektiv :o har ikke hørt noget fra firmaet overhovedet så vil kontakte politiet og forbrugerklagenævnet og måske også E mærket. Synes det er for ringe at der er gået over en mdr siden jeg afleverede objektivet .. Sagde højt og klart ; skal bruge det næste weekend da jeg er amatør fotograf til ishockey og skulle til Vojens men nu mangler der en uge ca tilbage og sæsonen er slut !! Kan overhovedet ikk anbefale Cinemagic videre!!

Et dårligt sted

Købte en skærm, der skulle være på lager. Finder ud af, at de ikke har den på lager alligevel, men det kunne de ikke selv skrive eller noget. Dårlig service. Får så informeret, at de vil sende den dagen efter, men nej.. Man hører intet. Desuden en kundeservice, der lyder som om, at de ikke orker noget. Har hørt, at de er tæt på konkurs, hvilket jeg sagtens kan forstå. De har allerede trukket pengene, hvilket er ulovligt, da varen ikke er sendt. Har nu bedt om penge retur, men intet svar endnu. Dårlig, dårlig butik, hvor jeg fraråder alt handel.

Utrovædrig hjemmeside

Havde købt et produkt hos Cinemagic.dk, kom fint frem og jeg betalte for det.
Måneder senere vender de tilbage med at der stod to mere af samme enhed på min faktura som jeg ikke havde modtaget. Men de forlangte stadig at jeg skulle betale for dem også. Så hold jer fra disse svindlere eller som minimum tjek den faktura i får tilsendt!

Langsommelig reklamation

Stort udvalg, gode priser og hurtig levering burde være opskriften på en femstjernet netbutik. Desværre røg de fleste stjerner sig en tur i mit tilfælde, da jeg blev nødt til at reklamere over et USB 128 GB memory stik, som pludselig opgav ævred efter en måneds tid i brug. Fabrikanten af dette produkt lover selvsikkert hele 5 års garanti.
Oven i ærgrelsen over at have mistet 100 GB data, måtte jeg imidlertid lide den tort at skulle vente intet mindre end 8 uger på at Cinemagic efter 2 rykkere fik taget sig sammen til at sende mig et nyt.
Når en så simpel reklamation skal tage over to måneder bliver alle løfter om garanti og tryg handel jo i realiteten fuldstændig udvandet! Jeg ved ikke hvordan Cinemagic har båret sig ad med at blive udnævnt som “Årets Butik” 2010 på Pricerunner, men siden har man tilsyneladende lagt sig til at sove på laurbærene..

Sløv ombytning af defekt vare

Jeg fik en vare, som viste sig at være i stykker. Det kan jo ske. Hvad der ikke bør ske er, at Cinemagic ikke umiddelbart gav sig til at skaffe en ny vare samme dag som den defekte var modtaget retur. Den nye vare blev 6 dage forsinket, I alt 9 dage, hvor der kun burde have været i alt 3 dages forsinkelse, fordi den er på fjernlager.

Handel ikke her

Vil ikke bytte min vare, selvom jeg har påvist fejlen. Pas på med at købe her. Det er også dem selv der skriver de gode anmeldelser.

Levering til tiden

Holder hvad de lover, det er da bare i orden

Ingen problemer

Bestilte et sd kort som kom den følgende dag.
Det kan jeg ikke være utilfreds med :-)

God pris - Levering til tiden - Elendig kundeservice ifm. reklamation

Er glad for den vare jeg har modtaget, men nu har jeg ventet i 5 uger på at de får sendt mig en ny 12V strømforsyning. Ringe kommunikation og ufattelig lang behandlingstid.

Pakken blev væk + defekt vare

Jeg bestilte en ekstern harddisk d. 11/2 - 14. Jeg får dog aldrig pakken, 14 dage efter bestilling efterlyser jeg den på cinemagic.dk. Efter 1 måned får jeg svar - GLS kan ikke finde pakken. De sender en ny ekstern harddisk som viser sig at være defekt - usb stikket kan ikke sidde fast i harddisken. Jeg skriver endnu engang til cinemagic, sender varen retur og får alle mine penge igen d. 31/3 - 14. Kundeservicen reagerede fint og jeg fik mine penge igen, men meget irriterende at bruge 1,5 måned på at efterlyse pakker og sende defekte varer retur.

Levering før tiden.

Bestilte en Panasonic DMR-BCT835EG onsdag 26-03-2014 kl.23:52.
Fik sms besked fredag 28-03-2014 kl.11:50 at nu var den klar til afhentning på aftalte drop sted, ifølge deres hjemmeside vil det først være mandag den kunne afhentes.
Det er da hurtig levering.
Jeg giver 5 stjerner for hurtig levering.

Manglende information ved bestilling

Sendte en bestilling 25.marts 15:00, modtog med det samme en "Bestillingsbekræftelse" med masser af forbehold, med løfte om en efterfølgende bindende "Ordrebekræftelse". Beløbet blev hævet på min konto 25.marts. Den 27.marts modtog jeg en besked fra GLS Pakke Shop om at pakken lå til afhentning. Ingen besked fra Cinemagic ud over den første.

Gør som andre - Hæv ikke betaling før varen afsendes, og giv besked i forløbet!

Utroligt lang reparationstid og dårlig kundeservice

Jeg købte et WD tv hos dem, som så viste sig at have en defekt. Jeg sender boksen ind d. 4. februar, hører så ikke noget fra dem, hvorefter jeg forsøger at ringe til dem men bliver af en telefonsvarer henvist til at sende en mail.
Som svar på mailen får jeg at vide, at de har registreret boksen på værkstedet d. 10.! februar, men i øvrigt ikke kan sige noget om, hvornår jeg kan få den tilbage.
Nu skriver vi den 25. marts, og jeg har hverken fået mit WD tv retur eller fået nogen status på reparationen.

Alt i alt meget dårlig reparationsservice og kundeservice i det hele taget. Man skal jo nærmest være heldig for at ramme en linje, hvor der er en medarbejder og ikke bare en telefonsvarer i den anden ende.

Slutteligt vil jeg også lige nævne, at leveringstiden, da jeg købte produktet, var noget længere end lovet.

CineMagic kundeservice

Besøg Cinemagic