Click anmeldelser

Click anmeldelser

Middel
6.5

Dårlig indstilling!

Jeg bestilte et krus og en mussemåtte til min mors fødselsdag. Begge produkter i eget design med hhv. skabelon og billeder. Jeg sidder længe og konfigurerer da jeg ikke er tilfreds med opsætningen af det første design jeg laver på kruset. Da jeg har lavet nyt design med anden tekst og andre billeder går jeg til kurven. Her taster jeg mine bank oplysninger og trykker fortsæt. Ud over priserne på varerne kommer der afhentningsgebyr på 29.95,- oveni. - hvilket jeg syntes burde have været tænkt bedre igennem. Jeg syntes det er fair at tage merpris på fragt men ikke afhentning!
Da jeg skal vise min bedre halvdel hvad jeg har bestilt til hendes gave kan jeg se at den ikke har opfattet min ændring af design på krus. Fair nok - det kan sagtens være mit ansvar trods mulige problemer med websitet, og jeg acceptere jeg muligvis har været for hurtig på tasterne.

Jeg vælger dog at kontakte Click's kundeservice i dag kl. 09.04 eftersom jeg bestilte produkterne kl. 22.02 i går aftes.
Herunder skriver jeg som følger:
"Hej, Jeg har i går aftes foretaget en bestilling på følgende Kunde- og ordrenr.: 750428-189940

Efter bestillingen har jeg konstateret at i ikke har registreret de ændringer jeg foretog mht. andet design på kruset.
Hvilke muligheder er der for at ændre i min bestilling?"

Click's svar er:
"Hej Mads,
Tak for din henvendelse.

Inden man sender sin bestilling får man et preview af de færdige krus. Det
er sådan kruset produceres.
Vælger man at fortsætte bestillingen trods kruset ikke er som ønsket har
man beklageligvis ingen reklamationsret/anulleringsret. Når ordren er
afsendt fra dig, er det desværre ikke længere muligt at ændre dette"

Det mener jeg er yderst utilfredstillende da jeg går MEGET stærkt ud fra, at i ikke har påbegyndt min ordre andet end modtagelsen af bestilling.. Derfor besvare jeg følgende:

"Javel,

Det er jeg ærlig talt meget utilfreds over når jeg reagere så hurtigt på det..
Efter min mening burde der være fortrydelsesret eller lign – og ønsker jo bare et andet look.. Men det er hvad det er, syntes dog i skal tage det til efterretning fremadrettet så vi har lyst til at handle hos jer igen."

Hertil svarer Click:
"Hej Mads,

Vi beklager meget, men desværre er det ikke teknisk muligt at omdirigere,
korrigere eller afmelde en ordre, når du først har godkendt og bestilt
denne, idet vores produktion foregår automatisk. Din ordre er allerede i
vores produktionssystem, så snart at du har trykket bestil.

Bemærk venligst, at du kan afbryde eller slette en ordre indtil du logger
på med email adresse og password. Men på det tidspunkt, hvor du godkender
vores alm. forretningsbetingelser samt vælger ?Bestil?, er ordren en
realitet, og kan derfor desværre ikke omdirigeres eller afmeldes. Hvis du
ikke har trykket på knappen bestil så har vi ikke modtaget din ordre, da
din ordre så ikke er blevet gennemført.

Vi beklager, at vi ikke kan imødekomme dit ønske."

Mig bekendt er der stadig noget der hedder købelov her i Danmark, og jeg skulle mene at Click's politik i dette tilfælde strider mod loven ved så hurtig en forespørgsel!

Jeg vil gerne fastslå en ting!
Min oplevelse på hjemmesiden er ganske fin, og jeg er vant til et yderst højt serviceniveau i vores lokale Click forrentning i Svendborg - Men denne politik må jeg på det kraftigste tage afstand til!

Hej Mads,
Alle fotogaver der bestilles online, leveres af en ekstern leverandør, som derfor også håndterer kundeservice omkring disse.
Jeg kan kun beklage du har haft en uheldig oplevelse med denne - og jeg vil gå videre med det til leverandøren, så vi ikke får en lignende oplevelse en anden gang.
Mht. fortrydelsesret, har du ret I at man på almindelige produkter har fortrydelsesret. Da der her er tale om specialproduktion af en vare som kun kan sælges til dig, kan ordren ikke fortrydes såfremt produktionen af produkterne er gået i gang, hvilket også står i forretningsbetingelserne du accepterer inden ordreafgivelse.
I den forbindelse vil vi se på muligheden for at tydeliggøre dette endnu mere.

De bedste hilsner
Anders/Click

Click Aalborg's webshop består af ikke eksisterende produkter.

Bestilte d. 10/3 et objektiv og gik ud fra at alt var i skønneste orden. 2 dage efter får jeg besked om at de ikke har objektivet på lager, hvilket jeg ikke forstår da den jo er på deres webshop. Kan man bare smide ting på shoppen som man ikke har eller har de "bare lige solgt den sidste" ?

Jeg får af vide at der vil gå 1-3 uger inden de kan leverer, hvilket jeg godt kunne leve med. Efter 1 uge kontakter jeg butikken for lige at høre nærmere en leveringsdato og får beskeden at de først kan leverer i slutningen af april, tidligst.

Nu begynder jeg at blive lidt mistænksom. Jeg er klar over at objektivet er nyt i sortimentet og kontakter så andre butikker. Det viser sig at ingen butikker har dette objektiv da det ikke er leveret fra fabrikken endnu.

Hvordan kan en webshop have et produkt til køb, hvis det slet ikke er produceret på fabrikken endnu ?

Det er jo totalt respektløs at drive forretning på denne måde. Det er vel det samme som at annoncere med fiktive produkter på TV eller i fysiske reklamer.

Ja, jeg er godt klar over at pengene ikke er trukket fra min konto endnu, men jo ændrer ikke på at det er fusk og humbug.

Super service!

jeg vil kun rose Click, specielt Click i Ikast. Altid venlige og hjælpsomme. Jeg kommer selv fra Kibæk, og blev spurgt af en af de andre kunder derfra: hvorfor handler du i Click Ikast? - hvorfor ikke i Herning eller noget der er tættere på? . Gav følgende svar: Jamen fordi jeg elsker at handle i Click, de er så søde og vil gerne hjælpe.
Man må heller ikke tage fejl af priserne!, der har været mange gange, hvor jeg simpelthen ikke har haf råd, hvor jeg ikke turde at spørge, men så ender det ud i at vi alligevel finder en pris, som jeg kan være med på. Må sige det er turms up!

SUPER kundeservice og gode billeder

Jeg har for nyligt fået taget et billede med min bror til en julegave. Det var super flot og elegant. Masser af +'er herfra. Jeg har nu fremkaldt nogle billeder som jeg skal hente om et par dage Håber til gengæld også at de er fine. Det må det vise dig.

Feeed oplevelse! Click svendborg

Det var en rigtig fed oplevelse! Jeg var i praktik i click i svendborg, virkelig en service der vil frem! En blandet oplevelse at se kunder komme ind i butikken, ikke for at købe udstyr, men for at snakke med ansatte. Det er sjældent man ser en kunde medbringe en kat (Dog i et bur) med ind i butikken kun for at snakke om den/ vise den frem til ansatte i click. "Snakken" med kunderne bliver nærmest sat højere i Click end at sælge en masse dyrt udstyr. Dejlig butik med et imødekommende crew.

30 kr. for afhentning i butik!

Da Click har fysisk butik i Odense, valgte jeg at bestille en bunke takkekort på deres hjemmeside, og selv afhente i butikken.
Desværre er det først EFTER jeg har designet kortet, at jeg i varekurven ser, at det koster 30 kr. at afhente i butikken!
Det er dumt, Click! Så sæt hellere en højere pris på jeres kort eller kald det noget andet.
Jeg blev så irriteret, at jeg jeg lukkede siden og nu bestiller jeg så i stedet fra en internetbutik. Der skal jeg give lidt mindre i fragt og kortene er endda billigere!
Click - hvis I skal kunne konkurrere med internetbutikkerne, vil jeg råde jer til at "tilbyde" gratis afhentning i butikken.

Hej Rebecca,
Vi beklager, hvis du ikke har set information omkring ordre/håndteringsgebyret tydeligt nok inden du er gået i gang med bestillingen.
Ud for samtlige priser du finder på sitet er der en *, og i bunden af alle sider står der: "* Alle priser er i DKK inkl. moms. Ordrerne tillægges ordregebyr (ved afhentning i butik) eller forsendelsesomkostninger (ved postforsendelse)."

Kortene bliver produceret af en ekstern leverandør, og beløbet dækker emballering og håndtering af ordren. Vi vil naturligvis evaluere og overveje om hvorvidt det er muligt at skilte med dette ordre/håndteringsgebyr endnu mere tydeligt, og eventuelt fjerne dette på sigt.

Ha' en god dag.
Anders/Click

Humbug

Click Butikkerne i Aarhus reklamere med ”gode” tilbud, men når man vil købe det er der udsolgt, men vil sjovt nok godt sælge det til fuld pris. Der handler jeg ikke mere, det er jo ren humbug!. humbug! humbug!

Hej Niels,

Vi beklager, at du har haft en dårlig oplevelse i butikkerne. Ud fra din anmeldelse, er det umuligt at se, hvad det er for et tilbud du er blevet snydt for. Hvis du sender info om hvilket tilbud det drejer sig om til kundeservice@click.dk , så vil jeg undersøge sagen nærmere.

Bedste hilsner
Anders / Click

Dårlig dårlig dårlig

Click aalborg... Bestilte et kamera samt objektiv, blev lovet dag til dag levering, så jeg kunne hente kameraet dagen efter. Jeg tager så derned 2 dage efter for ar hente mit bestilte gear. INTET var kommet, og jeg måtte gå tomhændet hjem, med loven om at der nok skulle være der dagen efter, og de ville ringe. (Han kunne ikke huske, det var ham der havde betjent mig..) nå.. Tiden går, og intet opkald er gået igennem, nu 6dage efter.. I mellemtiden har jeg nu købt kameraet i Photo Care Aalborg, som heller ikke havde kameraet hjemme. (Dog en udstillingsmodel) som jeg kunne købe med et 50mm objektiv.

Hold jer fra CLICK AALBORG

God faglighed og rådgivning.

Det er rart at der stadig findes specialforretninger hvor personlig rådgivning er i højsædet og hvor der er den faglige baggrund for rådgivningen. God service og et godt sortiment suppleret med at det der ikke lige er på lager skaffes inden for et par dage.

Extrem Service i Extrem Høj Særklasse

Jeg kan og vil kun henvise alt og alle der spørg, om hvor og hvorfor ..
Og hvis alle Click butikker yder lige så extrem go service som den jeg kommer i ( CLICK IKAST), så vil jeg mene at det nok er jordens bedste fotokæde....

Der er ikke det de ikke kan hjælpe med og vil gøre for at man få løst sine problemer hurtigst muligt....

Der for vil jeg slutte med at sige at CLICK er mindst 7 stjerner vær så en skam man kun kan give 5

Når ingen spørgsmål er for dumme....

Som meget seriøs hobbyfotograf med store ambitioner, er det rart at have et sted hvor ingen spørgsmål er for dumme.. Hos click, Ikast er der altid tid til en lang forklaring når det tekniske halter. Og har jeg flere spørgsmål efterfølgende ved jeg hvor jeg kan få dem besvaret. Også altid god service og vejledning ved nye køb. Så kan varmt anbefales.

Klareste forklaringer!

Hver gang jeg spørger om en ny linse eller et nyt kamera nyhed kan jeg altid få de bedste forklaringer om indendørs eller udendørs egenskaber som enten vil få mig til at vælge eller forkaste den eller det!
Jeg får altid en lille besked når prisen falder på en bestemt vare og glæder mig til deres tilbuds avis for at se hvad enten Nikon eller Canon bruger får mest ud af deres tilbehør de har brug for!

Ekspertise, service og fair priser på ét sted!

Man får ikke bare en super service hos Click Ikast, men også grundig vejledning og en god pris.

Super professionel service og altid tid til en hyggelig snak.

Har købt alt mit Canon kamera udstyr hos Click Ikast og kan på det varmeste anbefale denne butik. God service og altid tid til at hjælpe hvis der er nogen spørgsmål. Helt i top.

Garant for saglig, faglig viden om foto og tilbehør!

Jeg handler ofte i Click. Det gør jeg fordi jeg ved at ekspedienterne er stærkt interesseret og engageret i det samme som mig - foto og video. Hér får man professionel sparring og en god saglig snak om teknik, udstyr og tilbehør. Der sker en masse på kameraområdet, både hvad angår foto og video - den udvikling går hurtigt og derfor er det betryggende at man ved, at det er uddannet personale der ved noget om foto og video som står i butikken. Det finder du ikke i netbutikkerne og i de store elektronikbutikker. Jeg er særlig vild med de mange printmuligheder som Click tilbyder, nemt og bekvemt - her kan jeg få printet i størrelser som ikke er muligt derhjemme og til en særdeles fair pris. Jeg kan på det varmeste anbefale at handle hos Click.

Click Ikast

Kan kun sige at service er i top og har aldrig været et sted hvor man er blevet behandlet så godt og til rigtige gode priser på alt.Og de hjælper gerne med at finde det man spøger dem om

Mvh Anders

OK....

Jeg har givet dem 3 stjerner. Hvis jeg kunne havde jeg nok givet 3,5. Deres billedfremkaldelse er ok, dog meget dyrt ift. kvaliteten og så havde jeg betalt ekstra for at få det fremkaldt inden en time. Da jeg kom ned i butikken havde de bare glemt det. Deres hjemmeside er mega besværlig at bruge når man skal have uploaded billeder hvilket resulterede i at a) mange af billederne var forsvundet og b) mange af billederne var kommet to-tre gange fordi det var så besværligt. Tror det tog 2 timer at få uploadet 150 billeder.

Jeg fremkalder nok ikke hos dem igen, vælger nok en anden side som pixum.

Vildt dårlig service og mangel på kompetence hos Click i Ribe

GÅ LANGT UDENOM CLICK I Ribe!!

Min ven og jeg tog i Click i Ribe for at få taget amerikanske pasbilleder, da vi skulle søge visum på den amerikanske ambassade. Disse billeder har nogle specielle mål, men Click manden forsikrede os om, at han kendte til målene. Da vi havde fortalt ham hvad vi gerne ville have, så flyttede han et par stativer i den meget lille butik så vi kunne stå op ad væggen. Lysforholdene var elendige, da det var en meget mørk butik, og bagrunden var en lille hvid plade på væggen. Uden blitz tog han et billede og bad is vente til næste dag, da han skulle "redigere" dem??

Nogle dage efter kom vi for at hente billederne, som var af frygtelig kvalitet. De var fuldstændig misfarvede. Vores hud var helt gul, og øjene havde forskellige farver. Målene passede slet ikke da vores hoveder var alt for små.
Vi fik taget nogle nye billeder ved en anden fotograf og viste ham ved samme lejlighed billederne. Han sagde, at den var de værste billeder han havde set i sin tyveårige karriere. Billederne blev også afvist på borgerservice, hvor de i forvejen kendte ham og hans dårlige billeder, men Click manden blev ved med at benægte hans fejl.

Han nægtede os at give pengene tilbage, selvom vi havde betalt for et produkt vi aldrig fik. Efter en lang skrivelse med en af de ledende personer i Click kæden, hvor de anerkendte hans fejl, så fik vi stadig ingen penge. Vi endte med at få et tilgodebevis.

Jeg føler mig virkelig r..rendt og håber derfor at ingen andre skal bøvle med sådan en inkompetent og uprofessionel slyngel til "fotograf".

Hilsen
Nichlas R.

Pasbilled til børn - dårlig ide!

Jeg har for nyligt fået lavet pas billeder af min søn hos Click Østerbro. Den kvindelige ansatte startede med at sige til min søn på 3 år, at han ikke måtte smile og at munden skulle være lukket, på en hård og kold måde, hvilke gjorde at min søn synligt følte sig utilpas. Uden at henvende sig yderligt til min søn, tog hun ET´ billede, og sagde "det var det". Da billede kom op på skærmen så min søn tydeligt utilpas ud med sammenbidte læber )= 139kr værsgo at betal!! "I gamle dage " fik man 4 billeder, så man kunne beholde et i pungen (= men sådan er det ikke i dag eller hos Click, det blev sendt digitalt til borgerservice, passet kostede 115kr at få lavet, hvilke er billigere end at få taget ET DÅRLIGT PAS BILLED.

Øv en dårlig oplevelse (igen)

Jeg er faktisk kommet i butikken flere gange og kender andre der har fået samme opfattelse, nemlig at den kvindelige ansatte ikke altid er lige så imødekommende/servicemindet som man kunne ønske sig. Den arrogante facade virker faktisk lidt skræmmende! Desværre er der ikke så mange andre muligheder lige i nærområdet (hvad vi kender til)

CLICK SVENDBORG FÅR DEN HØJESTE KARAKTER

Min veninde og jeg var i butikken i lørdags. Vi fik en helt fantastisk nærværende service. Først var der mange kunder i butikken. I slutningen blev vi serviceret af 2 ekspedienter og de tjente ikke en krone på os. Det er fantastisk at det stadig kan lade sig gøre at få god gammeldags kundeservice i 2013....

Click kundeservice

Besøg Click