Clublasanta anmeldelser

Clublasanta anmeldelser

7.9

Fantastisk feriested for alle aldre..

Super sted at holde ferie, især for de aktive og for børn. Ubegrænsede muligheder for at udfolde sig fysisk eller blive forkælet.

Alt personale er utrolig venligt og meget professionelle og alle "systemer" og logistik fungerer bare.

Glæder mig til at se de nye lejligheder og faciliteter, når det er færdigt.

Unbeatable!

Helt klart mine bedste ferier er holdt på Club La Santa.
Kan klart anbefales.

Tue Nørgaard

Har været på ferie dernede indtil videre 2 gange.

For dem der ikke ved det er det et motionssted med udfordringer for så at sige folk i alle sportskategorier og træningstilstande.
Jeg har aldrig oplevet et sted hvor der er en så god atmosfære, stor ros til personale og instruktører, for at elske deres arbejde.
Jeg har primært været dernede for at cykle og personalet er altid flinke til at anbefale en god tur og de guidede motionsture er osse i top.

Stedet er af ældre dato og det bærer lejlighederne præg af derfor kun 4 ud af 5 stjerner, dertil skal siges at det er yderst begrænset hvor meget man er på sit værelse, de fleste er der kun for at sove og spise.

Dyrt men godt

Har besøgt La Santa 8 gange, første gang for 20 år siden, senest for fire år siden.

Nogle af vores bedste ferier har været på La Santa. Det er svært at beskrive hvad det præcist er, for lejlighederne er generelt trætte og mangler både opvaskemaskine og aircondition, men der sker noget med en når man får rørt sig og hygget sig med familien.

Green team er enestående og komplekset har alle faciliteter man kan tænke sig - at det hele er ved at være lidt slidt kompenseres af at stedet er så veldrevet.

Vi elsker poolbaren (frokost), morgengymnastikken og showaften på torvet.

Er Clublasanta din virksomhed?

Club la Santa A/S kundeservice

Verdens førende sports- og familiecenter, Club La Santa, er et paradis for alle som nyder sport og en aktiv livsstil.

Besøg Clublasanta

Vi bor Passagerterminalen 10