Coolblue anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Prima service!

Een onderdeeltje miste uit mijn bestelling. Een mailtje gestuurd naar Coolblue en het probleem werd direct opgelost. Hulde!

Produkt onvolledig, wordt NIET verholpen

Fietscomputer besteld. € 130. Je mag wat verwachten... Doos komt binnen vol produkten. Even geen tijd om het op de fiets te zetten. Bij het installeren (twee weken na binnenkomst) bleek de fietshouder te missen. Dus gebeld en gemaild en gebeld en gemaild. Zeer veel "geachte heer", en "prettige dag meneer", maar: het bewuste onderdeel krijg ik niet nageleverd want: "het product is inmiddels ver buiten de tevredenheidsgarantie". Dus ben je op vakantie, of werk je op zee, bestel dan maar niet bij deze club, want na twee weken ben je te laat en wordt HUN fout (onderdeel niet meeleveren) ineens JOUW fout !!
Heb het houdertje nu maar elders gekocht voor € 6 :-)
trustpilot stars

Netjes en snel, doen wat ze zeggen

Opnieuw weer tevreden met mijn bestelling.
Telefonische vraag vooraf snel en duidelijk beantwoord.
Goed en duidelijk bestelproces.
Goede informatie over levering.
Verpakking prima en stevig.

Komt afspraak na!

Eenvoudig bestellen, zeer snelle levering. TOP!

Supersnel en verzorgd

NAS en schijven 's avonds laat nog besteld en de volgende morgen in huis, goed en netjes verpakt, hier zouden andere webshops wel eens een voorbeeld aan mogen nemen.
trustpilot stars

Ze maken de goede service compleet waar

van de bestelling tot en met de zeer snelle levering is alles prima gegaan.
De prijzen zijn oké , de klantenservice beantwoord je vragen vriendelijk en met geduld.
Dit bedrijf maakt hun goede naam elke keer weer waar..

Heel goede webshop!

Duidelijke website, en bovenal een zeer snelle levering!
Enig minpuntje: ik ontving geen bericht toen mijn bestelling verzonden was. Op het moment van navraag was mijn pakketje echter al aangekomen bij het ophaalpunt, dus dan kan ik daar wel mee leven...

Goede service

Had een printer besteld (zondag) maandag geleverd perfect! Helaas was de printer een maandag product en deed deze het niet. Gebeld met klantenservice mocht hem opsturen en 2 dagen later een nieuwe Perfect
trustpilot stars

Zeer enthousiast een aanrader!

Zeer gebruiksvriendelijke webshop.
Zeer snelle levering.
Zorgvuldig ingepakt.
Kortom een aan te bevelen webshop.
trustpilot stars

Géén bezorging de volgende dag ondanks belofte

Ik heb bij Coolblue 4 x iets besteld dat de volgende dag bezorgd zou worden. De laatste keer al voor 11u 's morgens. Ik had met klem gevraagd of ik het de volgende dag in huis zou hebben (voor een van mijn eigen klanten) en dat werd beaamt. Helaas niets ontvangen. Coolblue verschuilt zich achter de bezorgdienst maar dan moeten ze het niet op hun site beloven en/of naar een andere bezorgdienst gaan..
Van de 4 bestellingen 2x niet de volgende dag bezorgd, dat is 50% en dat is teveel als je het beloofd en in grote letters op je site zet. De service is verder wel goed en de bestelling wordt netjes opgenomen en je wordt netjes te woord gestaan. Dus als u ECHT iets de volgende dag nodig heeft ......... think twice want te late bezorging is niet "cool"
coolblue.nl

Besvarelse fra coolblue.nl

Geachte heer/mevrouw van Straaten,

Bedankt voor uw beoordeling. Zoals u al zelf al aangeeft zijn 2 van de 4 bestellingen niet tijdig geleverd. Dit is onacceptabel en mag inderdaad niet gebeuren. Kunt u aangeven op welk klantnummer u geregistreerd staat? Dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Coolblue

Voortreffelijke service

Bij de aankoop van een technisch vrij complex product ben ik voor en vooral na de aankoop, bij het aansluiten ervan, extreem goed geholpen. Meeste per chat, maar ook telefonisch toen dat nodig was. Echt top dat aan nazorg net zoveel aandacht wordt besteed als aan verkoop.

Hele fijne webshop

Het een een webshop die ver boven de andere uitstijgt. Niet eens zo zeer om het aanbod -wat overigens zeer uitgebreid is- maar meer om de no-nonsense taal- uitstraling- en aanpak.
Zeer verfrissend!
trustpilot stars

Coolbliue herdefiniëert het woord klantenservice!

Coolblue heeft vele webshops met een groot assortiment, voor ieder wat wils. De website is prettig voor het oog, en heel informatief. De keuzehulp is erg handig, binnen een paar klikken een kleine selectie zien van producten die aan jouw eisen voldoen, lekker overzichtelijk. En als je er met alle informatie en vergelijkingen nog niet uit komt dan staat de klantenservice voor je klaar om al je vragen en twijfels te beantwoorden.

Op het moment dat je een bestelling plaatst word je uitstekend op de hoogte gehouden en heb je de bestelling vrijwel altijd de volgende dag in huis. De verpakking waar het in zit nodigt uit tot een brede grijns, en ik nodig degenen die nieuwsgierig zijn waarom dit het geval is van harte uit om dit zelf te ondervinden!

Vervolgens kan het gebeuren dat er onverhoopt iets mis is met het product wat je hebt besteld, kort er na of na een tijdje. Bij contact met de klantenservice word je meteen netjes en professioneel te woord gestaan en denkt men serieus mee over een goeie oplossing. Mocht het product nagekeken moeten worden kan je het gratis retour sturen en ook daar niets dan tevredenheid over de geboden oplossingen!

Coolblue herdefiniëert het woord klantenservice, de klant is écht koning(in) bij coolblue. Als ik uit meerdere webwinkels kan kiezen kies ik voor coolblue, zo weet ik zeker dat als er iets is dat ik uitstekend geholpen zal worden!
trustpilot stars

snelle levering en goede service

Mijn zoon wilde graag een headset kopen voor zijn PS3.
Na even zoeken bleek deze het goedkoopst te zijn bij Coolblue.
Gelukkig werd de headset snel(de volgende dag) geleverd.
Mijn zoon was erg blij met deze snelle levering.
Helaas werkte de microfoon na 2,5 maanden niet meer.
Maar na 1 mailtje in de avond naar de klantenservice kreeg ik binnen een uur een reactie dat het in behandeling werd genomen.
De volgende ochtend een mail en kon ik de headset kosteloos opsturen of langsbrengen in de winkel.
Na 2 weken kregen we kosteloos een nieuwe opgestuurd.
Dat noem ik nog een service. Petje af.
trustpilot stars

Coolblue: Met kop en schouders bovenaan

Coolblue is als je t mij vraagt hard op weg de beste webshop van Nederland te worden. Ze sloven zich uit om klanten tevreden te maken en te houden, dat is aan alles te zien. Mooie video demonstratie van producten. Werd uitstekend op de hoogte gehouden na bestelling. Coolblue maakt winkelen op t web een leuke en betrouwbare ervaring. In één woord top!!!

SUPER bedrijf!

Zij maken waar wat ze zeggen! Keurige klantenservice, goede verzending, prima verpakt. En bij hun is morgen in huis, echt morgen in huis.

Hier kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aannemen !!
trustpilot stars

Perfect van bestelling tot afhalen

Coolblue laat alle anderen zien hoe het moet. Goede website, duidelijk bestelproces en ophaal instructies, prachtige winkel, vriendelijk personeel en goede nazorg. Ik zou niet graag hun concurrent zijn.

Extreem goede klantenservice.

Heb tweemaal een defect apparaat geleverd gekregen, nouja 1 maal want de eerste keer bleek achteraf een defect in mijn bestaande laptop.

Geen enkel gezeur, letterlijk binnen 2 dagen oud opgestuurd en nieuw ontvangen.

Puik!

coolblue.nl kundeservice

Om virksomheden

Coolblue is de snelgroeiende onderneming achter ruim 150 webshops en 5 fysieke winkels. Al 4 jaar op rij hebben we de prijs voor Beste Webwinkel gewonnen.

Besøg Coolblue

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.