Coolerkit anmeldelser

Coolerkit anmeldelser

Perfekt
9.6

100% nöjd med coolerkit

Bra hemsida , bra kundsupport , levererar snabbt. rekomenderas starkt.

//Rickard

Problemfrit

Alt forløb som det skulle, fra bestilling over betaling og levering. Intet at bemærke, bare i orden.

hvad kan man mere forvente

jeer fuld tilfreds der er ingen slinger i valsen havde varen 2 dage efter bestilling der er super det var der SKU nogle ander der kunne lære af mvh K.A.M

Perfekt!

Bestilte en stor ordre efter en masse hjælp af kundeservice. Fik alting efter 20 timer i meget god og forsvarlig indpakning. Helt igennem perfekt ;-)

Perfekt og god service hver eneste gang

Jeg har handlet hos Coolerkit 4 gange, og de har været superflinke alle gangene. Levering er ikke altid den hurtigste - jeg ramte en vare der var udgået selv om lagerstatus var "grøn" på hjemmesiden - men de stod næsten på hovedet for mig, og skaffede en alternativ (og bedre) vare fra en ny leverandør i tyskland, som jeg fik til samme pris. Når der er problemer gør de deres ypperste for at holde kunden skadesfri; og så kan man vel ikke forlange mere? :-)

nem side og handle på og urtig levering

kanon side og hurtigleverings tid andre sider kunne lære noget af det og rigtig gode priser

Fantastisk hurtig service

Virkelig hurtig service, og gode produkter

Super god net butik

Det ikke alting der er på lager og der kan forekomme lang leveringstid men jeg har aldrig haft problemer med en levering hverken med kvaliteten eller manglende varer. Så det kan kun blive til 5 stjerner herfra :-)

godt

der gik tre dage før pakken kom (og jeg bor på samsø) så det er rimelig hurtigt. den kom i god beskyttende indpakning. og selvfølgelig var alt jeg havde bestilt med. jeg er tilfreds.

Nemt

Fint og nemt... Hele forløbet gik som det skulle.

De rigtige varer leveret til tiden

Jeg skulle bruge lidt småting til at færdiggøre en ny PC installation. Alt jeg skulle bruge var på lager og til rimelige priser...

fantastisk service

Kan varmt anbefales,,, ;-)

Alt OK

Pakke sendt som brev, kom dagen efter bestilling.

Nem handle, hurtig levering, fantastisk kundeservice

Virkelig nem handel, de leverede varen hurtigt, og selv om der var et problem med en manglende vare sendte de den øjeblikkeligt uden omkostninger eller længerevarende udspørgeler, så snart jeg havde sendt mail til dem. De gav endda hjælp til et produkt jeg ikke havde købt hos dem, og gav mig tips til hvad jeg kunne gøre for at forbedre ydelsen af min opbygning. De svarer også meget hurtigt på emails, oplevede flere gange at de svarede inden for få timer samme dag, noget jeg sjældent har oplevet.

God service - dog forkert lagerstatus

Positivt:
* God, overskuelig hjemmeside,
* Fair priser,
* En vare var ikke på lager, så de skrev en mail til mig, og tilbød et alternativt tilsvarende produkt eller produktet trukket ud af ordren - det er super dejligt at opleve at selvom der sker en fejl, så håndterer de den professionelt!
* Venlig medarbejder!

Negativt:
* Lagerstatus på deres hjemmeside sagde at et produkt var på lager, hvilket det ikke var. Det er ret irriterende at opleve som kunde, så det trækker desværre en stjerne fra. Ellers var det 5 stjerner herfra!

Leveret uden problemer

Jeg fik min vare som lovet. Hurtigt og nemt.

Høj grad af professionalisme og pålidelighed.

De var i besiddelse af den givne vare jeg søgte. Jeg sendte bestillingen og allerede næste dag havde jeg varen i hænderne. Kan varmt anbefale coolerkit!

God Service

Fik min køler :) installeret, og virker som den skal :)

godt

godt..................

God service - Ingen problemer ved returnering

Har købt flere varer hos CoolerKit, hurtig leverance og intet brok når noget skal returneres

Coolerkit Denmark ApS kundeservice

CoolerKit Denmark ApS er en internetbaseret virksomhed der blev etableret i år 2002 med udelukkende vandkølingsprodukter i sortimentet. Vi er stadigvæk specialister i pc vandkøling, men i dag er sortimentet meget bredere og indeholder også luftkøling, støjdæmpning og modding produkter. Kvalitetsprodukter, gode priser og høj kundeservice har altid været nøgleordene i CoolerKit, hvilket også kendetegner vores forretning i dag. Vi ser frem til at servicere dig :)

Besøg Coolerkit

Skriv til mail@coolerkit.dk