Coolskins.dk anmeldelser

Coolskins.dk anmeldelser

Middel
6.8

Risiko for fejlkøb

Siden har sparsom vejledning i hvilken skin der passer til en pc og udløser derfor nemt et fejlkøb.

God behandling med nogle små misforståelser

Venlige medarbejdere, god service, men måske burde være lidt mere opmærksom og følge op på sagerne :) de glemte en levering, så jeg skulle sende en påmindelse. Og så fik vi forkerte produkter en anden gang. vi var faktisk glade for produkterne til sidst, men man skal være lidt mere opmærksom :)

Hurtig og fornuftig kvalitet

Ganske godt - god kvalitet af mit eget design ... kan anbefales

Okay men skuffende

Coolskins pengeoverførelse havde jeg en del problemer med, det ville acceptere min bestilling, min betaling eller lignende. Til sidst efter et par dages anstrengelse, fik jeg det godt nok til at fungere.
Ventetiden var kort, da jeg endelig modtog min bestilling.
Men vil sige, at for 210,- er produktet ikke så fantastisk.
Jeg havde håbet på et tykkere lag, så det var nemmere at håndtere, men viste sig at være lige så papirs tyndt.
Derudover synes jeg farverne var lidt forringede men ellers ret god. Derudover var størrelsen på skindet for stort, synes ikke der er ordentlig måleguides. Så man skal virkelig være sikker inden man bestiller, eller bestille skindet for stort.

Køb IKKE produkter her..!!!!!!

11 juni 2013 bestiller jeg et cover til min iphone og pengene bliver trukket med det samme.

Jeg får en mail hvori der står, at ordren vil komme i løbet af 6-9 dage.
D. 21 juni har jeg ikke modtaget mit cover endnu og skriver derfor til coolskins for at få at vide hvor mit cover bliver af. Jeg får at vide, at den er afsendt og at jeg helt sikkert har mit cover om mandagen, dvs. d. 24 juni.
Men jeg modtog ikke noget om mandagen.
Jeg har skrevet til dem stort set hver dag frem til i dag d. 30 juni. MEN FÅR STADIG INTET SVAR!
Derimod kan de godt sende en mail ud, hvor de beder mig om at anmelde firmet.
Det er godt nok elendig kundeservice. Det mindste man kan gøre, er at svare sine kunder.

Jeg vil aldrig handle her igen og anbefaler andre at finde et andet sted, hvor man er garanteret at få det man betaler for.
Jeg tror ikke på at jeg nogensinde får min varer, eller får svar på mine mails. Ja, så de penge er gået TABT!

LORTEFIRMA!

Vi har bestilt et cover til en MacBook hos CoolSkins. Den 12/6 fik vi en ordrebekræftelse med leveringstiden 6-9 dage...fint, da vi skulle bruge det til fødselsdagsgave 25/6. Pengene blev samtidig trukket fra vores konto... I dag - den 27/6 er der stadig intet cover dukket op - og trods adskillige mails for at høre, hvor ordren bliver af, svarer CoolSkins ikke tilbage. Det er simpelthen for useriøst! I stedet får vi en mail, hvor vi bliver bedt om at anmelde firmaet... så det er hermed gjort! Jeg fraråder ALLE at handle hos Coolskins - der findes mange andre gode, ærlige OG kontaktbare internetvirksomheder, så bestil hos en af dem i stedet!

1 til flere

Jeg har prøvet at bestille 1 cover nu til en konkurrence og det var over fornetning og jeg skal helt sikkert lave mere inde på siden til privat brug! Seriøst de bedste selvdesignede covers ever

Yderst Skuffende

Jeg købte et Ipod skin til Ipod 2 det viste sig at være til en alt for høj pris 170,- inkl. porto for et klistermærke hvor fotoet ikke engang var tilpasset størrelsen helt. kvaliteten var heller ikke noget at skrive om. Det er lavet i Litauen så indkøbsprisen vil jeg skyde til omkring en 10èr.

Manglende service - men produktet kom

De lover produkter indenfor 6-9 dage, men det kom først ~3 uger efter bestilling.
Der er dog ingen måde at få kontakt til firmaet.
Eller jo, du kan skrive til dem på mail, men man får intet svar.
(Det gjorde jeg da ihvertfald ikke.)

Man får produktet, og det er i god kvalitet.

Note:
Det er nu cirka en uge siden jeg fik mit cover.
Printet er super lækkert, desværre tabte jeg det på gulvet en enkelt gang.
Nu sidder det en smule løst, og når man griber om det, kan man mærke at man presser det mod coveret.

Plasticen som man får sit print på er ikke ret stærkt, men som sagt længere nede er det fordi Coolskins gerne vil have dem så tynde som muligt.
Dog ville jeg ikke have noget imod, at have fået et lidt tykkere cover, og så få lidt mere beskyttelse.

Alt er perfekt.

Intet at klage over. fik det efter 5 dage.

Lækker kvalitet!

Har hørt om mange Covers a la dem fra Coolskins, hvor billedet er i dårligt kvalitet. Men Coolskins covers er i utrolig lækker kvalitet! I det hele taget elsker jeg coveret, men dog er jeg lidt utilfreds med, hvordan billedet sidder. Havde designet det, så billederne gik helt ud til kanten, men da jeg modtog det, sidder de ens som designet, men bare i midten, og går desværre ikke ud til kanten. Men ellers rigtig lækkert cover, i god kvalitet.

Elendig service

3 uger om at levere, og intet svar når man skriver til jer.
Alt i alt en meget skuffende oplevelse.

Langsom levering

Efter bestilling kom der en mail med levering inden for 9 dage - hvilket jeg syntes er langsomt for en std. varer

Tager i pis på mig?

Uden at lyde for negativ, vil jeg sige til Cool Skins, at i sender mig en mail, hvor i beder mig bedømme jer på Trustpilot... Tager i pis på mig?

Jeg har d. 27 januar, bestilt et skin til min iPhone.

Jeres hjemmeside er god og overskuelig, dog skriver i til sidst i bestillingen, at jeg får gratis fragt, hvis jeg liker jer på Facebook.... Not! Det virker ikke, og jeg tænker fuck det. (Mit nye skin er vel det værd alligevel) Men sørg for det virker når i skriver det.

Jeg modtager en ordrebekræftelse hvori i skriver, at jeg vil modtage mine ordre indenfor 9 dage.

Jeg vælger efter 10 dage, at skrive jer en fin mail, hvori jeg spørger om i har glemt mig.

Jeg har dog endnu ikke modtaget hverken svar eller ordre.

Til min store overraskelse modtager jeg idag en mail fra jer. Jeg tænker: fedt! Så er der svar.

Men.... Her beder i mig skrive en ærlig anmeldelse, så værsgo'

Hilsen Marie

super

god kvalitet.
der var dog længere leveringtid ud over det der står. Vi modtog ingen mail om at jeres maskiner var gået i stykker.

Uacceptabelt

Det vildt.. Jeg køber et cover og så ti dage efter (jeg har læst der gik maks ni dage) får jeg en mail om at jeg får det mandag og ALLER senest tirsdag efter 2 uger.. Ja, så venter jeg til onsdag to uger efter hvor jeg så får en mail igen om at det kommer onsdag i næste uge. Og det er her stadig ikke!
IC Enterprises S.e.n.c.

Besvarelse fra IC Enterprises S.e.n.c.

Hej Allan

Tak for din kommentar.

Vi har haft lidt bølgegang med vores maskine, der indfarver vores covers. Det er desværre ikke en hyldevare vi kan tage fra lageret - men et unikt produkt vi laver i hånden.
Modsat andre, så smider vi ikke bare coveret i en printer - men vi omhyggeligt indfarver plastikken med designet og coater bagefter med en beskyttende lak.

Jeg beklager, hvis du har misforstået vores mail. Vi skrev den kommende uge i søndags - derved mente vi denne uge.

Din bestilling er blevet afsendt i dag. Så du vil modtage det i morgen, afsendt som almindeligt brev. Derved behøver du ikke at skulle forbi posthuset.

Vi kan kun beklage forsinkelsen og jeg håber, at kompensationen nævnt i tidligere mail vil være et plaster.

De bedste hilsener
Peter
Coolskins.dk

Dårlig serivice

Jeg har kontakt jer mange gang. Og i har ikke svarede på min mail i har fået!!!

Da jeg har bestil en cover til iPhone 4's . Betalt 274,- kroner. Jeg har ikke fået noget i nu?!!

er meget tilfreds

Anbefaler til alle

god service

Har bestilt cover til htc one x til kæresten og hun blev meget positivt overrasket. Ventetid var 6 dage. Håber flere telefon modeller kan bruges i fremtid

lang leveringstid

det gik egentlig meget nemt og det var sjovt at designe mit eget cover, og det var også nemt at gennemføre bestilling og betaling...
der gik over 14 dage som skyldes bestilling lørdag og travlhed efter jul... ja ja men vi forventede jo en noget kortere leveringstid så kilde til stor irritation.
skal dog tilføjes at coolskins har kompenceret med et gavekort - det letter sagen

IC Enterprises S.e.n.c. kundeservice

Slut med grå og kedelige gadgets! Coolskins laver personlige iPhone covers og skins til laptops, iPhone, iPods og iPads. Man kan enten vælge i vores mange designs eller lave sit eget super fede design.

Bemærk, at vi samler vores ordrer sammen og laver alle vores skins/covers i hånden. Derfor går der 6-9 dage mellem ordre og levering hos dig. Så er der tid til at glæde sig.

Besøg Coolskins.dk

Skriv til Sales@Coolskins.dk