Cykelpartner.dk anmeldelser

Cykelpartner.dk anmeldelser

Perfekt
9.6

Kan anbefales

Hurtig leveringstid og gratis levering!

Alt fungerede perfekt

Bestilte varen søndag aften. Havde varen tirsdag formiddag. Der var fornuftigt kommunikation hele vejen igennem og jeg var hele tiden klar over, hvor vi var i processen. En god oplevelse.

god of hurtigt

Det kan næsten ikke går hurtigere. Bestilte og mandag og havde varer om tirsdagen. Eneste der ikke var så godt var cykeldæk jeg havde bestilt. Var blevet krøllet sammen . Så de kunne ikke side på cykelfælge. Det er surt at skal betale 100 kr i porto ,som man ikke for betale igen .kun hvis man sender alt det andet man bestilt med retur betaler de hele porto .
Cykelpartner.dk ApS

Besvarelse fra Cykelpartner.dk ApS

Hej Rene,
tak for din anmeldelse. Vi beklager din oplevelse med dækket. Vi betaler naturligvis for returforsendelse for defekte eller mangelfulde varer, så man kan få det man ønsker. Du skal være meget velkommen til at kontakte os direkte på telefon 39403131 eller på mail teknik@cykelpartner.dk angående dette.

Venlig hilsen

Kenneth Saikkonen Jørgensen
Cykelpartner.dk

Hurtig levering til en god pris

Fin service kan jeg bare sige

SUPER webshop

Jeg har fået lynhurtigt svar på mine spørgsmål og fik leveret de varer der var på lager, dagen efter bestilling. En enkelt vare var ikke på lager, men det stod på hjemmesiden ved bestilling, så det vidste jeg, og jeg ved hvornår jeg kan forvente at modtage den. Dejligt at man ikke skal vente på at varerne kan sendes på en gang!
Jeg fik desværre en anden farve cykelhjelm end jeg havde bestilt, men på grundlag af den måde fejlen håndteres, vælger jeg alligevel at give 5 stjerner, for jeg er 100% tilfreds!

Hurtigt og nemt

Har købt en cykelhjelm hos Cykelpartner.dk og fik hjelmen dagen efter med posten. Jeg blev løbende orienteret over mail, hvor langt min ordre var. Virkelig god service! Kan klart anbefale at handle der!

Nemt og hurtigt :)

Jeg har bestilt et par gange fra dem, og min ordre går igennem samme dag og er hos mig dagen efter.

Altid mega lækker service.

Altid mega lækker service! Aldrig udeblevet information.

Lagerstatus opdateres løbene og man bliver notificeret derefter!

Kan kun tale godt om dette firma!

Lige efter bogen

Hjemmesiden er overskuelig og pædagogisk anlagt hvad angår vejledning i dækstørrelser/slanger osv.
Priserne er fornuftige, og også leveringen var lige efter bogen.

Førstegangsoplevelse

Jeg bestilte to dæk om eftermiddagen til levering gennem Postdanmarks døgnboks i den lokale Fakta og 22 timer senere lå dækkene i døgnboksen.
Hvor nemt kan det være.

God service og hurtig levering!

God informerende hjemmeside, meget hurtig levering. Simpelthen perfekt! Mange andre onlinebutikker kunne lære af Cykelpartner.dk's service.

Super God Oplevelse

Tænk man kan drive en virksomhed hvor der ingen røde stjerner er tildelt :) det siger bare at her har vi med en super seriøs butik at gøre.
Kan varmt anbefale at handle her ;) Kunden er i centrum....

Hurtigt, nemt, billigt

Lynhurtig levering, nem bestilling.. Jeg er særdeles tilfreds

Perfekt service, gode priser og hurtig response.

Har handlet en del gange levering er altid hurtig. Har udnyttet prisgaranti og det fungere perfekt. Har lige lavede en fejl i bestillingen som jeg skriver til dem sen aften. kl. 0815 ringer de retur, hjælper med at finde det rette produkt. Da der er prisdiference er de nødt til at slette gl. ordre men sender mig alle links til de produkter jeg skal bruge så jeg kan genbestille hurtigt og nemt.
Det fungere bare er fuldt tilfreds kan kun anbefales.

Super

Det var nemt at finde det vi ville købe. Bestiller det søndag og så kan det allerede hentes tirsdag på det lokale posthus. Alt har været super, og vi fik leveret det vi havde bestilt og så var priserne jo også bare i orden. Kan kun anbefales

Hurtigt, billigt og godt udvalg. I øvrig ekstremt hurtig service ifm. reklamation

Jeg har brugt Cykelpartner 3-4 gange, og alle ordrer har altid været håndteret super godt og hurtigt.
Jeg har desuden forud for en ordre skullet stille et spørgsmål til en vare, hvor Cykelpartner også var hurtig til at give et fyldestgørende svar. Super!

Har desuden netop fået en vare retur efter reklamation. Også her var service rigtig god og effektiv. Jeg sendte varen fredag eftermiddag og havde en ny vare tirsdag morgen.
Virksomheders håndtering af reklamationssager er ofte en god indikation af, hvor god en kundeservice de generelt yder. Her er de bestået!

Kvalitet leveret hurtigt til en billig pris.

Godt udvalg, gode priser og effektiv levering. Der er sgu ikke så meget mere at sige. Det er en fremragende webshop.

Billigt og super service

Hver gang jeg skal rode med min cykel, får jeg delene fra cykelpartner. Aldrig noget pis ;) Gode priser, hurtig levering, god indpakning osv osv.
Kan kun anbefales

Alt fungerede perfekt og jeg sparede mange penge

Jeg bestilte dæk og gear, kvaliteten var som l lovet. Priserne var billige og alt blev leveret til den lovede tid

Pas på gamle varer

Køber normalt mine high5 produkter i engelsk webshop. Valgte denne gang at købe dem hos Cykelpartner. Købte fire kasser - den ene havde udløb i maj, den anden i juni og de sidste to i januar næste år.

Da holdbarheden på den type produkter er 16-18 mdr. er tre mdr. holdbarhed ved levering af kasser for kort. Når jeg køber i England ligger holdbarhed ved modtagelse normalt på 8-12 mdr.

Er efterfølgende blevet tilbudt at sende kasserne retur. En ekstra stjerne for det samt den hurtige levering.
Cykelpartner.dk ApS

Besvarelse fra Cykelpartner.dk ApS

Hej Nicolai,
tak for din anmeldelse. Vi beklager hvis produkterne ikke lever op til dine forventninger og vil altid gerne være behjælpelige.

Vi er underlagt de danske regler for fødevarekontrol. Dette stiller bl. a. krav til lokaler, mærkning af produkter samt hygiejne og rengøring. Derfor kan man altid være sikker på at få et produkt fra os, der lever op til kravene, som fødevarestyrelsen kræver.

Venlig hilsen

Kenneth Saikkonen Jørgensen
Cykelpartner.dk

cykelpartner.dk Support

Dag til dag levering

Alle ordre der bestilles på hverdage inden kl. 16:30 (Fredag dog inden 15:00) sendes samme dag.

God kundesupport

Vi hjælper gerne både før bestilling, under og efter med hjælp til montering og vejledning.

Tilfreds eller pengene retur

Vi lever af tilfredse kunder derfor tilbyder vi pengene retur, hvis man som kunde ikke er tilfreds. Vi følger en hver ordre til dørs.

Prisgaranti på alle varer

Vi har prisgaranti på alle varer. Finder du en vare billigere et andet sted, så matcher vi prisen!

Gratis fragt ved 299,-

Vi har fragtfri levering ved køb for over 299,-. Grænsen gælder alle private kunder i Danmark. Fragtfri levering ved 299,- gælder alle varer inkl. cykler.

Vores målsætning er at blive din cykelpartner og leverandør af kvalitets produkter til markedets bedste priser - Altid hurtig levering (97% af gangene har kunderne deres pakker dagen efter, blot de har bestilt man-tors før kl. 14:30) og gode priser... Læs mere

Køb cykler

Besøg Cykelpartner.dk

Vi bor Industrivej 9, Jebjerg
7870 Roslev

Cykelpartner.dk er placeret 3 ud af 81 i kategorien

Cykelpartner.dk er placeret 2 ud af 22 i kategorien Cykeltilbehør

Nye varer

Gode priser på nye varer..

Populære kategorier

Cykler  •  Cykeltøj  •  Cykelhjelm  •  Cykeldele