Danefæ anmeldelser

Danefæ anmeldelser

8.5

FEDT TØJ - SUPER SERVICE

Har nu handlet direket hos Danefæ flere gange og hvergang har jeg kun haft en positiv oplevelse.

Under udslag var der længere leveringstid, men dette var oplyst. Og de små gaver som følger med er altid et hit ved børnene :)

Super lækker kvalitet!

Elsker Danefæ til min yngste dreng, han har næsten kun bluse og t shirts fra Danefæ fordi kvaliteten simpelthen er så lækker, de holder formen og farverne selv efter 100 vaske, og designet er da også bare genialt :D
Deres webshop har hurtig levering og mange gange får man en lille ekstra ting med, og priserne er rigtigt gode især når man tænker på kvaliteten af tøjet.

Altid i orden!!!

Har brugt Danefæ i mange år. Super kvalitet og fede farver, både på tøj og overtøj. Elsker især overtøjet, perfekt til den danske vinter. Kundeservice helt i top og skulle noget mod forventning ikke være i orden finder man altid ud af det :-)

Altid hurtig respons fra Danefæ!

Jeg har kun haft gode oplevelser med Danefæ. Både når jeg har haft spørgsmål, og som forleden dag, hvor jeg købte lidt på webshoppen- jeg havde varerne allerede dagen efter. Fedt fedt fedt :)

Ingen svar

Jeg har købt en gang og fik ikke lovede gaver med. Skrev på deres Facebook side, men fik aldrig svar, hvilket jeg synes er ret ringe.

Hej Tine.
Det beklager jeg meget. Vi fanger desværre ikke altid alle posts og tråde på Facebook. Vi får rigtig mange kommentarer derinde, f.eks. 1.200 kommentarer søndag, så vi beder altid folk om at kontakte os pr. mail, hvis der er tale om en henvendelse, man forventer svar på. Så det er en god idé at kontakte os pr. mail eller telefon, hvis du vil i kontakt med os fremadrettet. Det ville også være dejligt for os, således at vi kunne få mulighed for at hjælpe dig og for at rette op på eventuelle smuttere hos pakkefolket på lageret, inden vi får en dårlig anmeldelse på Trustpilot. Det betyder nemlig meget for os at have glade kunder, så vi plejer at gå langt i bestræbelserne derpå ;-). Mange hilsener og fortsat god aften fra Danefæ

Danefæ webshop, I [HEART] you!

Vi mødtes for første gang på en kold efterårsaften i september. Jeg havde længe haft et godt øje til dig, men havde aldrig turdet tage det store skridt. Det burde jeg dog have gjort for længe siden, for det viste sig, at vi er som skabt for hinanden – Din lækre kvalitet, dine sprudlende farver, kække striber, barske vikinger, smukke svaner og mystiske havfruer. Jo, jeg er absolut forelsket.
Der har aldrig været så meget som en lille kurre på tråden, selvom der et par gange har været optræk til det. Men så har du ringet til mig, altid med et smil, indimellem med en idé der sågar overgik min oprindelige, og løst problemerne, inden de overhovedet opstod. Og når du kommer hjem til mig, har du altid lidt godter med – ting, du tænkte jeg ville kunne lide – med ingen anden begrundelse, end at gøre mig glad. Og det virker. Jeg ER glad.
Jo, jeg tror bestemt at vi to skal være sammen for altid.

Julegaver frem og tilbage

Bestilte en jakke til min kone i julegave den 11/12, rykkede for en status den 16/12, som blev besvaret 2 timer senere. Varen var lige røget ud af døren, og var hos mig følgende hverdag.
Jakken passede desværre ikke til min kone, så retur måtte den. Selvom jeg havde bestilt via webshop måtte jeg gerne returnere i den fysiske butik i Beder.
Vi finder en anden jakke, men i stedet for én-til-én ombytning, foreslår de selv at de returnere den første jakke, og sælger os den anden jakke, så vi også lige opnår 30% rabat. Dejligt :)

fin service., søde medarbejdere i kundeservice

Har kun godt at sige om virksomheden, produkterne er i orden, priserne ok efter kvaliteten og ekspeditionen proffesionel.

ØV, elendig kundeservice, ingen reklamationsret, ingen faktura til kunder, lover mere end de leverer

Jeg har bestilt 2 gange fra Danefæ webshop. Det går jeg ikke mere
den 1. gang: jeg fik en besked 1,5 uge efter, at de fleste varer som jeg har bestilt og betalt for (de stod tilgængelig på deres hjemmeside), var udsolgt :(. Leveringstiden er noget længere end jeg har prøvet før.
og de ville ikke fremsende mig en faktura på min ordre, selvom det står i Dansk skatteloven.
den 2. gang har jeg bestilt en drengepakkekalender. den største del kom fra de gamle kollektioner og igen fik jeg INGEN FAKTURA, selvom jeg har bedt dem på skrift.
Der var ingen block med, selvom de lover dem til alle kunder som bestille på deres webshop (den 7.11.2013- facebook side).
Printet på den ene af T-shirts, som jeg fik i pakken, var krakaleret (billedet er fremsendt til webshoppen), men de vil ikke tage sig af reklamationen og vil ikke lever op til den danske reklamationsret.
Det eneste svar jeg fik at jeg skal returnere hele pakken og ikke bestille hos dem mere.
Uhørt dårligt og helt uacceptabel kundeservice

Hej Danefæ, dette ikke er korrekt. I sender ordrebekræftelsen begge gange ikke en faktura. I har jo ikke informeret SKAT at hvis/når ordren bliver ændret, sender I ikke en ny faktura til kunden, som h*n burde have. Min 1. ordre blev ændret, men jeg skulle kæmpe for at få den rigtige faktura fra jer. da I ville ikke sende en ny med de korrekte varer på.
I har svaret først, at jeg skal returnere hele pakken! og ikke kun denne T-shirt, så har jeg sendt en anmeldelse her. Kun bagefter tilbyde I mig at ombytte T-shirt, men kan ikke garantere at den blive den samme. Dette er jeg meget uforstående overfor.
Det er simpelthen uacceptabel at I sviner mig som kunde. Jeg har jo ret til at undersøge mine rettigheder, når jeg handler på det danske webshop. Jeg har aldrig oplevet noget liggende før!
Kan ikke forstå I bliver så bekymret når der er nogen som kontakter SKAT hvis I lever op til alle regler (ifølge jer). SKAT kunne ikke anbefale at blackliste mig, da jeg har ikke klaget til SKAT, kun spurgt om kunden skal have en faktura fra en webshop eller ej. Så det er bare løj....
Så det bare en bekræftelse på jeres elendig kundeservice og forskelsbehandling

Hej Anastasia
Det er simpelthen ikke korrekt, hvad du skriver. Vi har begge gange genfremsendt fakturaer til dig pr. mail. Ligeledes er det ikke korrekt, at vi ikke vil tage os af din reklamation. Du har reklameret over en printfejl i dag kl. 11.28, og vi svarer i dag kl. 12.36, at du kan indsende varen, så skal vi ombytte den, ligesom vi også tilbyder dig at lave en afhentning af hele pakkekalenderen, som du generelt har klaget over, så vi kan kreditere dig hele beløbet, men det har du afvist. Som skrevet har SKAT verificeret de fremsendte fakturaer, idet du tidligere har valgt at klage til SKAT samt angiveligt også andre instanser. Og vi valgte derfor at få verificeret fakturaen dags dato fra SKAT, som i øvrigt anbefalede os at blackliste dig som kunde. Da vi bruger megen unødvendig negativ energi på at håndtere dig som kunde, har vi fulgt deres anbefaling og for første gang nogensinde bedt en kunde om ikke længere at handle hos os. Vi håber, at du vil finde noget andet og mere positivt at bruge din energi på fremover.
Med venlig hilsen Danefæ

ØV ØV OG TRE GANGE ØV

Når man som jeg har svært ved at finde den helt rigtige frakke og så endelig finder en skøn sort prikket fra Danefæ og bestiller... Hos Danefæ selv, fordi jeg tænker - det er nok der jeg får den bedste service - så er det ærgerligt at jeg intet hører i en uge - for derefter at rykke for min vare - og så få at vide at den vare jeg har bestilt og som stod tilgængelig på deres hjemmeside, er udsolgt - det er bare øv.
Har nu bestilt samme vare men på anden hjemmeside.

Hej Dorthe
Vi beklager din uheldige oplevelse. Det er selvfølgelig utilfredsstillende. Normalt ekspederer vi jo ordrerne indenfor 1-3 hverdage, medmindre det er under udsalg/kampagner, hvor der kan gå lidt længere tid - og i hvilken periode vi desværre kan opleve, at varen er udsolgt i engros-delen i mellemtiden. Vi arbejder på at løse denne udfordring IT-mæssigt.
Vi beklager ulejligheden. Men dejligt at du fandt frakken hos en af vores forhandlere!
Mange hilsener fra Danefæ

Lækkert tøj, både til børn og voksne! Inkl. super service :)

Jeg har kun gode erfaringer med at handle her.
De er gode til at kommunikere og informere omkring længere leveringstid mm.
Tøjet er lækkert, både til børn og voksne.
Hurtig levering, og forsvarligt indpakket.

Lange svartider = udsolgte varer

Deres online chat fungerer fint, men hvis man vil have mål på deres varer, skal man have tålmodighed. Først efter 4 dage hvor jeg rykkede for svar fik jeg disse.

Men ellers lækre varer de har.

Hej Denise.
Vi beklager at du har måttet vente på svar på mål. I travle perioder kan vi flytte chatfunktionen og kundeservicemailen til vores københavnerkontor for at få pakket nogle ordrer på lageret imens, hvilket lige præcis i forhold til mål betyder lidt længere ventetid, da varerne - som skal måles - og lageret befinder sig i Jylland, hvorfra chat og kundeservice også varetages normalt.
Mange hilsener fra Danefæ

Perfekt

Ordre lagt sent onsdag - pakke fremme fredag morgen - kunne ikke være bedre. Og de små goodiebags glæder både moren og barnet. Keep up the good Work :-)

Altid god service og fantastiske produkter

Jeg ELSKER Danefæ's produkter. De er smukke og holdbare. Jeg bruger Danefæ både til mine børn og til mig selv, og elsker hver og en af mine mangeartede jakker.
Selv ved reklamation har jeg fået god og hurtig behandling (noget foer var gået løst i min helt nye Terry jakke - det blev syet og jakken kom retur på no time!).

Enkelte gange er der lidt længere leveringstid pga. travlhed - men jeg venter gerne.

Øv...

Jeg bestilte for nyligt en jakke til min søn på Danefæs hjemmeside. Kort efter dette taler jeg med en veninde om deres overtøj og finder ud af at jeg nok har bestil en for stor jakke. Jeg ringer til kundeservice og spørger om det er muligt at få ændret størrelsen og hun får ordrenummeret.
Jeg tror nu at alt er som det skal være og venter på pakken. Leveringstiden er noget længere end jeg har prøvet før.
Jakken jeg modtager har den forkerte størrelse. Jeg tænker at intet er så skidt at det ikke er godt for noget og at han jo så vokser til den på et tidspunkt og at jeg jo bare kan bestille en et nummer mindre hvis størrelsen er helt gal.
Jeg pakker den ud af plastikposen og det første jeg ser er at der er BRUNE PLETTER på jakken..... Øv.

Det synes jeg på ingen måde er i orden.
Jeg kan forstå den kan glippe med størrelsen og at leveringen kan være lang i udsalgstider.
Jakken er sendt retur med en sur smiley og en træls handel i bagagen.

Hej Tina
Beklager meget at du har haft en dårlig oplevelse med vores webshop.
Selvfølgelig skal der ikke være pletter på jakken.
Det er heldigvis meget sjældent, at der er fejl på tingene. Desværre kan vores webshoppiger ikke opdage alting, men vi bytter selvfølgelig altid varer med fejl på, på vores regning.
Mvh Louise, Danefæ

Fantastisk!

Elsker Danefæs tøj - og webshoppen har super sød kundeservice og hurtig levering. Og der er ALTID gode overraskelser med i pakken. Yndlingsbutik på nettet!

Lækkert tøj og god service

Vi ejer snart mange stykker tøj fra danefæ her i huset, og kvaliteten er super lækker. Hvis man har spørgsmål, synes jeg at kundeservice er søde til at hjælpe og chat funktionen er super god :)

Super service og lækkert tøj til ungerne

Jeg har nogle gange efterhånden købt danefæ til mine unger. Jeg har mindst et stk overtøj il en af ungerne hver sæson og må sige at beder kvalitet kan jeg ikke finde.
Jeg vil rose danefæs webshop for en supoer service. Bliver så glad når jeg hver gang får et af deres fine net med. Og må sige da jeg bestilte sidst og deres levering var lidt længere end normalt pga udsalg havde de lagte en rigtig fin goodiebag i min ordre - Så er det ekstra dejligt at modtage en pakke :-)

super hurtige god

Alt hvad jeg havde bestil kom dagen efter så jeg nåede at have det med til mit bryllup. Super søde piger i telefonen og god service. Desværre syntes jeg nemt at outlette kan blive uoverskuelig da f.eks barn str 2 år både er under baby og barn på hjemmesiden. Men ellers altid god tilfreds.
I ville få 5 hvis ikke det var også at hele ens kurv forsvinder når man logger på hvis man har fyldt den. Og det kan tage lang tid inden man kan finde de ting igen.
Men ellers god tilfreds, bare hjemmesiden kunne være bedre.

Hej
Tusind tak for den gode feed back. Vi var slet ikke klat over, at der var dette problem, men vi har fået det rettet til nu. Mvh Louise, Danefæ

SUPER FEDT TØJ OG DITTO KUNDESERVICE

Har kun de bedste oplevelser med Danefæ. Skønt tøj og rigtig god kundeservice. Tak for det!

www.danefae.dk kundeservice

Danefae clothing