Dataengros anmeldelser

Dataengros anmeldelser

Middel
6.0

Plejede at være i top...

...men er ændret med årene.

Websiden og deres informationsniveau om varer og priser er faldet betragteligt af på den de sidste 2 år.

Er man fysisk i deres butik på Falkoner Alle giver de en god oplevelse, dog. Personalet har jeg altid oplevet som imødekommende og hjælpsomt.

Altid god service

Jeg har gennem mere end 5 år handlet hos Dataengros og kun fået god betjening.
De ved noget om varerne og er hjælpsomme.
Nogen gange er udbuddet af varer ikke så stort, men det fremgår af hjemmesiden

Dårlig og ingen support

Jeg har købt et lan kabel. Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse efter 2 dage. Jeg prøver derfor at kontakte deres support. Men der er jo ingen svar.. Hvorfor?? Er den her butik bare snyderi? Første gang jeg er hos data engros og også sidste!!

God service, fornuftige priser

Har købet en del forskellige ting hos dem gennem tiden. Der er altid god service og de har styr på hvad det passer sammen.
Det er også meget behjælpelige med fejlfinde pc'ere, uden at det kommer til at koste en bondegård.

God handel, standard pris varen på lager

Hejsa

Vi bestilte en PCere til min søn, til 4495,- den fik vi 4 dage senere, han blev glad

Det var en glimrende handel, igen.

Mvh Leif

Hold jer langt væk!!!

Jeg har købt en bærbar Asus i den dyre ende. Desværre var den fyldt med fejl, og var mere til rep end herhjemme...!
Endelig fik jeg dem presset til at bytte modellen indenfor garantien, vi måtte rykke vores ferie flere gange, da det var vigtigt vi fik den med.
Fik beskeden om, at blev den indleveret indenfor 24 timer, blev den ombyttet hurtigst muligt, og afstig afsted med den til Data engros på Falkoner alle, så vi ku få den med på ferie.
Dette var om tirsdagen, da vi intet havde hørt mandag, ringede jeg, og ringede og ringede... Tog tilsidst derned, -og til min store overraskelse, var butikken nu ferielukket! En måned frem!
Jeg skrev en mail, intet svar!
Da deres ferielukning skulle være forbi, ringede jeg igen, ingen tog tlfén, afsted igen, og sjovt nok, var ferien nu rykket nogle uger... De hat stadig ikke åbnet, ikke svaret på mine mange mails, og ejeren har ikke Tlf nr og mail adresse som står opført på CVR registeret.....!! Hmm virker meget som svindel og fusk!
Jeg vil bare have min egen computer igen! Men de er forsvundet!
Jeg blir nu nødt til at sætte advokat på sagen ...
Så det kan ikke siges tydeligt nok: HOLD JER LANGT VÆK FRA DATA ENGROS!!

For lang tid levering

Synes ikke man burde reklamere med noget man ikke kan overholde. 2 dages levering blev til en uge, det er ikke det helt store problem for mig, men så må firmaet holde det de lover..

Handler ikke her igen

ultimativ dårlig butik

Jeg skriver på vegne af min egen oplevelse og den oplevelse af den kunde som stod foran mig og blev eksperderet før mig.

han var inde med en masse ram klodser, og det viser sig han hqr fået de forkerte, ikke et ord om det beklagede man eller lign, bare skal jeg tage det retur eller hvad? Ubehøvlet og virker ikke særlig service minded.

anyways jeg havde kigget på deres hjemme side et par dage, og set de havde en lille gamer computer på lager som man skulle samle selv.
den står som på lager, så jeg køre selvfølgelig ud til butikken, og snakker så med den tidl. Nævte herre. Han svare så armen jeg har ikke noget amd på lager, men han kunne have det hjemme på tirsdag. Hjælper jo ikke ret meget når i skriver i har det på lager?!?!.

armen så kune jeg købe noget intel i stedet, øhh nej, der var jo ligesom en grund til jeg ville have det andet.

suveræn dårlig butik, og aldrig en butik jeg ville anbefale på nogen måde.
så hellere gå 9 butikker ned af gaden og handle der i stedet, langt bedre service hos dem..

Kun positiv oplevelse

Jeg ser her hos Trust Pilot, at enkelte kunder har en dårlig oplevelse af DE. Det jeg også ser er, at det er kunder som konkluderer ud fra en meget subjektiv oplevelse, forstået sådan, at de oplever en normal menneskelig fejl, som alle kan lave, som kun bekræfter at det også er mennesker vi har med at gøre og tak for det.
Jeg har handlet hos DE og adskillige år og jeg har aldrig mødt andet end god, høflig og hurtig service. Jeg vil altid til andet er bevist handle hos DE. Priserne er som de skal være, jeg bor i København og er glad for at have dem som e-leverandør og lokal leverandør.
Jeg kender slet ikke til de negative omtaler jeg ser her hos TrustPilot.
mvh
MD

fremragende

Har handlet masser af gange,superfed butik.Flinke fyre med forstand på det de sælger.Prakker ikke altid det dyreste på,hvis andet er nok.
Har anbefalet alle venner at handle her.Desuden har de varen (B.la Asus)
Super priser.

Bo Jeppsson

Det bliver IKKE der igen.

Minsandten om jeg ikke har anbefalet flere af mine venner igennem tiderne at tage til DE. Men det er slut nu.

Jeg ringer for at spørge om hvordan og hvorledes med køb af en ny pc til 16 kilo ca, og man vil ikke hjælpe mig over tlf. Jeg SKAL køre derind, på trods af, at jeg bor i Roskilde!!!

Det at man ikke vil svare på et par ganske simple spørgsmål, og så bare smider røret på, det er sgu ikke ok!!!

Dammit, aldrig mere DataEngros..!!!

Førhen var de sgu så søde og rare.

Meget ufine metoder

Har haft flere dårlige oplevelser med dataengros, fuskerier med faktura som jeg i dag ikke ka bevise. Men de fuskes med datoer på deres fakturaer, og så har de problemer med ombytningsretten på hardware som ikke er blevet åbnet.

Super service

Alletiders service, ingen slinger i valsen der. Sendt som lovet. Har lige modtaget idag :)

Super kundeservice

Flike medarbejder og meget hjælpsomme. Et sted man trygt kan handle med

Super forretning, altid gode svar, altid hjælpsomme

Har købt mit udstyr i forretningen gennem de sidste mange år, op mod 5-6 maskiner af forskellige slags samt tilbehør og har aldrig haft problemer, heller ikke med værksted, rep. eller udskiftninger... varmt anbefales.

COMPUTERAMBULANCENS FASTE HARDWARE LEVERANDØR

Som indehaver af suppportvirksomheden COMPUTERAMBULANCEN.DK er det rart at vide at man kan hente hardware på vej ud til kunden uden at skulle bekymre sig om høje priser eller udsolgte vare - DataEngros har det jeg skal have med mere end 90% af tiden.
Altid søde og imødekommende.

Rigtig dårlig oplevelse!

Jeg købte en gave til en herfra - selvom de lovede at de ville levere det indenfor 4 dage - så kunne det ikke lade sig gøre! Det er for dårligt! Lad være med at reklamere med noget I ikke kan overholde! Nu står jeg uden gave!

Arrogante

Meget arrogance, både i butik og telefon. Talen ned til kunderne, men får ikke svar på sine spørgsmål i butikken og mails bliver aldrig besvaret. Ham der besvarer telefonen, lyder mere som om han ønsker sig langt væk (måske et andet job), istedet for at prøve på at spørge ind til, hvad kunden har af problemer. De retter ikke fejl Data Engros har lavet, men vil kun sælge.

Billigt og hurtigt!

Nu har jeg ikke købt så meget af det "advanceret" computerudstyr, men sd-kortene, hukommelseskort & kortlæsere er billige, og fra autentiske producenter. Og der er super hurtig levering :)

en af de bedste i kbh

Handler stort set altid pc udstyr hos Dataengros butikker på falkonér alle. Gode priser, god betjening og tingene er på lager. Kan på det varmeste anbefales.

Data Engros kundeservice

Besøg Dataengros