Davidsenshop anmeldelser

Davidsenshop anmeldelser

Perfekt
9.5

nemt og godt

Nemt at bestille...god service i forbindelse med spørgsmål...hurtig levering

Lige i skabet

Davidsenshop holder bare.....hele vejen. Kan stærkt anbefales!!

Nemt og godt

Aly gik som det skulle. Jeh bestilte en Grill og to dage efter kom den som den skulle. Alt var i orden. Dejligt nemt.

Forkert vare!

Til trods for bestilling af et havemøbelsæt med tilhørende Samsø stole fik vi i dag leveret sættet med Rebild stole. Vi havde specifik valgt et sæt med Samsø stolen efter et besøg i Davidsen showroom i Kolding nogle dage inden vi bestilte, fordi Samsø stolen var en anelse bredere i sædet. Da vi kort tid efter modtagelsen i dag opdagede at det var den forkerte stol ringede vi straks til webshoppen, hvor vi fik at vide at stolen var både udsolgt og udgået, så de havde uden varsel og uden forklaring bare givet os Rebild stolen i stedet. Så nu kunne vi vælge at returnere sættet her dagen før skærtorsdag, og dermed tilbringe påsken i vores sommerhus uden havemøbler og i øvrigt indlede jagten på nye havemøbler efter påske, eller tage de møbler i brug som egentlig ikke var dem vi havde ønsket os! ØV ØV !! Vi forstår ikke hvorfor Davidsen viser og sælger møblet, som de ikke har!? Og vi synes ikke at det er fair at Davidsen lader som ingenting og leverer andre møbler, i stedet for i god tid at give os som kunde valget. Derfor kan vi kun give 2 stjerner i denne omgang 😟

Et godt sted at handle

Jeg fik min vare tilsendt uden problemer.

Let og ligetil at bestille

Let og ligetil at bestilles vare (selv for en 70 årig)retur label hvis varen ikke svare til hvad du havde tænkt dig. Absolut ikke sidste gang jeg vil bruge Davidsenshop.

Hurtigt, nemt og problemfrit.

De bestilte vare kom nogle dage efter med posten. Ingen problemer i det. God og nem handel.

Super !

Godt udvalg og levering som aftalt !

Levering 2-3 hverdage?

Generelt er mit indtryk af Davidsenshop rigtig godt. Gode priser, og der er da også handlet en portion fødselsdagsgaver til en kammerat derfra.
Dog forstår jeg ikke den garanterede leveringstid på 2-3 hverdage. Jeg bestilte for en uge siden, og skulle så vælge en dato for levering - tidligste dato var den 14/4. Den valgte jeg så, men posten har ikke banket på, efterladt en seddel eller sat pakken her i dag.
Den del er jeg da egentlig lidt ked af, da vi skulle have givet gaverne denne weekend. Så det koster lidt på stjernerne, men trods dette kunne jeg sagtens handle hos Davidsen igen!

Super Webshop

Stort udvalg, hurtig levering, ok priser, bedre kan det ikke gøres

Super service og hurtig levering og informationer !

Havde aldrig hørt om Davidsen før - og selv samme dag jeg bestilte, kom tilbudsavis i postkassen. Nemt hurtigt og god service ved telefon opkald for spørgsmål. Ikke sidste gang jeg har handlet der og har allerede anbefalet videre til venner og bekendte.

Hurtig og fin kvalitet til prisen

Prøv at finde varen her. Stort udvalg til fair pris

super at handle med

du skulle prøve det

levering

det kan ikke gøres bedre. varene blev leveret 3 dage før den aftalte dato.

Fungerer ikke tilfredsstillende

Når man bestiller ting i en webshop, forventer man hurtigt levering. Vi bestilte 30/3 et rotesseri og en parasolfod og fik den rigtige levering d. 11/4.
Dagen før varerne skulle leveres (var lovet leveret 8/4) har man ringet til min mobil. Da jeg er på arbejde og sidder i møder, ringer jeg tilbage 2 timer senere. Der er lagt en besked på min telefonsvarer 'vi kan ikke levere den farve på parasolfoden du har bestilt og vi må hellere se at få noget afsted til dig i dag... er det ok vi leverer i en anden farve?' Kan ikke stilles om til webshop, da der er travlt. Receptionisten vil ikke tage imod en meget kort besked som ville lyde OK. Jeg skriver derfor en mail med OK til en anden farve på parasolfoden. Jeg ringer d. 9/4 for at høre om de har fået min besked. En flink nyansat dame fortæller at varerne er pakket og kommer senest dagen efter d. 10/4. I går d. 10/4 tager en kollega imod mine varer på min arbejdsplads og kvitterer da jeg er i møde. Da jeg checker varerne lidt senere, har jeg fået leveret en stor gasgrill med overtræk - øv. Nu skulle jeg så igen bruge tid på at ringe og forklare, at varerne var forkerte. Damen var flink og lovede at mine varer ville blive sendt samt at fejlleveringen ville blive afhentet. Vi var så nødt til at stille gasgrille idendørs, da der jo er kvitteret for leveringen. Den fylder hele vores entre på jobbet, hvor vi har mange gæster. I dag bliver mine varer så leveret. De er sat på nogle brædder som er faldet fra hinanden og papkseen på parasolfoden er åben. Jeg kvitterer, men gasgrillen står stadig i vores entre, da fragtmanden ikke har fået besked på at tage den med tilbage. Jeg er ikke imponeret, faktisk skuffet og irriteret.
Davidsens Tømmerhandel A/S

Besvarelse fra Davidsens Tømmerhandel A/S

Kære Claus Nielsen,

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot, det betyder meget for os, så vi kan forbedre vores service samt håndtering af ordre.

Vi beklager de gener du har haft i forbindelse med din bestilling på Davidsenshop.dk, og vi må nok sige, at du har været meget uheldig.

Vi har været i telefonisk kontakt med dig, og vi takker for en behagelig samtale. Som et lille plaster på såret, sender vi dig lidt kompensation, og håber på at se dig på Davidsenshop igen i fremtiden.

Rigtig god sommer!

Med Venlig Hilsen

DavidsenShop.dk

Super god service

Jegh har været meget tilfreds med handlen også den hurtige ekjspidition

Perfekt

Atl har fungeret efter bestillingen og leveringstiden er overholdt
så helt igennem til 5 stjerner

Hurtig levering

Perfekt ingen problemer

Super god fantastik service !

Jeg har aldrig før købt noget på nettet med en så god service som den jeg fik da jeg købt en højtryksrenser hos Davidsenshop. Levering var hurtig og produkt var super god og de har enda give mig en lille bonus oveni :-) Vi blev så glad og fik den prøvet med det sammen . Fliserne har aldrig været så ren som de er nu og min mand kan ikke forstå at vi kunne leve uden sådan en før :-)
Næste gang jeg skal købe noget vil jeg helt sikker køb hos Davidsenshop og anbefaler til alle jeg kender at gør det sammen .
Tusinde tak for en super god service for alle medarbejder for Davidsenshop <3

Mvh. Maria Møller , fra Skive

Davidsens Tømmerhandel A/S kundeservice

davidsenshop.dk er Davidsens Tømmerhandels byggemarked på nettet. Dag til dag-levering. Altid skarpe priser!

Besøg Davidsenshop

Vi bor Industrivej 36