Disney4villas anmeldelser

Disney4villas anmeldelser

Middel
6.4

Tread cautiously

They do not make prices clear before you book, you only find out how much you actually are expected to pay until after they have taken over £200 in deposit. This may just be bad user experience design I would hate to think it was deliberate. All attempts to point this out have so far fallen on deaf ears. Attempting to cancel and have deposit returned, Will update fairly if we succeed, however other holiday makers should beware. Enquire about price and process before you book.

Disney4villas kundeservice

Orlando Disney Vacation Rentals at Emerald Island Resort, Disney Florida vacation rentals, Rent Orlando Golf vacation villas, Orlando vacation rental homes.Vacation villas at Emerald Island Resort,Vacation pool homes Kissimmee, Disneyworld Orlando.

Besøg Disney4villas