Dvdr anmeldelser

Middel
6.3

OPDATERING: Advarsel!

ADVARSEL - Opdatering:
azomedia.dk og dvdr.dk er i øjeblikket offline. (Søstrebutikker)
Folk mener at firmaet er gået neden om og hjem. Folk modtager ikke deres ordre, og kan ikke komme i kontakt med butikken.

På baggrund af dette vil jeg FRARÅDE alle at handle ved både azomedia.dk og dvdr.dk!

- - - - - - - - - - - - - - - -
Anmeldelse på baggrund af tidligere køb:
Hurtig og billigt. Billigere alternativer kan findes, men det skal jo ikke trække ned i karakteren!

Det eneste jeg kan pege fingre af, er at man modtager en afsendelses kvittering fra søsterfirmaet Azomedia.dk, det er dog ikke nok til at trække ned i karakteren...

Derfor får de 5 ud af 5 for den gode support, hurtige levering og gode pakning af varerne!

Billigt og hurtigt

Billige produkter og sikker levering. Fik varerne dagen efter jeg havde bestilt. Kan anbefales

I tvivl om sikkerhed

Absolut billigt og fornuftig leveringstid. Faktisk smart nok med muligheden for at afhente pakken i en GLS pakkeshop.

Bryder mig dog ikke om at betalingen gennemføres via en "ikke sikker" forbindelse.

Hurtig levering

Bestilte Verbatim 100 stk. Hurtig levering. Har købt der før med samme gode resultat. Det billigste sted jeg lige kunne finde.

1 anmendelse

Advarsel, en meget ubehagelig oplevelse med firmaet DVDR.
Bestiller dvd via edb. Priser, får anden slags tilsendt, ok
Afprøver dem konstatere de ikke kan læses i den DVD
Maskine de er bestilt til. Det er Verbatim DVD+R.
DVDR, siger nu at det er bare indpakningen der er anderledes
Og ellers er det Verbatim, jeg skal klage til, senere hænger de
Så EDB priser op på den, det er dem der har sat forkert annonce
Ind under deres hjemmeside, så nu er det der man skal klage,
Ikke hos dem de har ikke gjort noget forkert.
Et firma der ikke selv ved hvad de reklamere for men bare sender
Vare ud efter godt befindende, kan man da ikke have meget
Tiltro til
Handle med sådan et firma, og vær sikker på dine penge hænger
I en tynd tråd.

L N.

Simpelthen perfekt!

Jamen det er jo utroligt... Billige priser, gode vare og fantastisk indpakning!
Leveringstid er som lovet på begge handler, så 5 ud af 5 velfortjente stjerner herfra!

Helt problem fri

Intet at udsætte, alt gik perfekt.

Alt tip-top!

Leveringen blev holdt på de lovede 3 dage, billige priser og gode vare..

Alt i orden, kan varmt anbefales!

OK handel.

Købte nogle DVD-skiver + lidt tilbehør. Modtog alle varerne dagen efter, så det kan der ikke sættes en finger på.

Billigste side

Har handlet for mere end 5000kr derinde og har fået ALLE pakkerne og 2-3 leveringstid, men vil godt give jer ret i at DPD er lidt farlige...

ca. 50% af gangene har de bare stilt pakken på mit dørtrin uden at banke på døren eller noget selvom jeg har været hjemme, så det er lidt farligt men ellers er det squ iorden. Er jo ikke Dvdr.dk's skyld at DPD vælger den måde de gør, og priserne er de BILLIGSTE jeg har set, og tro mig, kender MANGE sider :) Men de mangler et større udvalg af ting man kan købe

Leveringsproblemer

Har haft lidt korrespondance med virksomheden efter min ordre blev sendt med DPD.

Her er hvad jeg mente de burde tage til efterretning.

Når de vælger at bruge DPD som fragtmulighed, bør de skrive at det er et fragtfirma som primært leverer til arbejdspladser. Man kan læse stribevis af indlæg på nettet om hvordan de sylter private forsendelser... og det skete selvfølgelig også for mig.

DVDr's pris på EDBpriser er med udgangspunkt i fragtprisen med DPD.

Selvfølgelig kan DVDr ikke gøre for at DPD er 100% useriøse med deres leveringer, men de benytter sig altså stadig af dem, på trods af disse problemer. Derfor må de også påtage sig skylden.

Sagsforløb:
Bestiller hos DVDr med DPD som fragtmand.

- Modtager INGEN email om at ordren er afsendt, så ingen track n' trace nummer m.m..

10 dage senere skriver jeg om finder ud af, at sørme så. DPD har åbenbart været hos mig og forsøgt leveret. Dog selvf. uden at ligge en seddel i min postkasse.. den sender de med PostDanmark når fragtmanden returnerer fra sin rute. Logik? Læs de mange historier om DPD om folk der har taget dagen fri for at være hjemme. De har aldrig set fragtmanden, men ringes der ind står der i systemet at han har været forbi.

DPD er i Danmark modstander af leverancer til privatadresser. Det var deres holdning ihvertfald indtil sidste år. Uadtil siger de, at det har ændret sig men det virker ikke sådan. Fleksibelt er det ikke, med mindre du får leveret til en firmaadresse.

Ved at ringe ind til DPD adskellige gange får jeg dog til sidst aftalt at de leverer til min arbejdsplads. Jeg venter hele dagen på leverancen. Kan ikke forstå hvorfor den ikke kommer, så beslutter mig til at ringe ind igen. Sandelig om ikke den var leveret til en "Jesper"!. Ææhh nå.. havde ingen fuldmagt givet og de leverer den så til 3.part ? Det viste sig så at de har leveret pakken til den forkerte adresse, dog i samme bygning men til et andet firma. Jeg fik dog pakken i sidste ende og varen var i god stand skal det siges.

Summa sumarum: DVDr benytter sig af DPD som fragtmand. DPDs forretningsmetoder falder tilbage på DVDr fordi de burde stoppe med at benytte dem, eller advare imod brug af DPD til privatleverancer.

Minus: Meget forbandet tid brugt på noget der burde være så simpelt.

Plus: Varen var i god stand, men det er ikke nok til at opveje forløbet.

Ikke noget at sætte en finger på

Første gang jeg har handlet med dem og der var ikke noget der gik galt. Så indtil nu har det været en god oplevelse.

Fin butik, vælg dog ikke DPD som levering!

Er OK billig og har de rigtige ting, men vær opmærksom på at de tilbyder billig levering med DPD. Vælg det aldrig! Brug Post Danmark, selvom det er dyrere. Så får du i det mindste pakken! Udover det, OK service og meget god svartid på emails.

Fin shop

Rigtig billige, forsendelsen og indpakning er i orden. Dog mangler hjemmesiden lidt funktioner.

Er Dvdr din virksomhed?

www.dvdr.dk kundeservice