Elvvs.dk anmeldelser

Elvvs.dk anmeldelser

8.5

God service

Havde bestilt en temperatur-sensor som jeg ikke var sikker på passede til mit fyr, hvilket jeg havde kommenteret i min ordre at jeg tog forbehold overfor. Da sensoren kom duede den desværre alligevel ikke til fyret. Jeg skrev en mail, og fik svar med det samme at jeg ville få returneret beløb, og at jeg ikke behøvede bøvle med at sende varen tilbage.

Det er da fin service! Tak for det!

super god service og hurtig levering

Super god service og hurtig levering, dog lidt dyrt sendegebyr :-(

Super service

Jeg bestilte nogle halogen pærer efter et tidligere varenummer på min faktura, da min pakke kom var det ikke de samme pære som første gang, dengang havde jeg fået nogle dyre halogen pærer for samme pris som nu, men jeg blev tilbudt samme antal pære som jeg købte første gang så de passede sammen kvit og frit, de blev sendt samme dag. Så herfra er jeg super tilfreds med Deres service.

Billigt og hurtig levering

Ingen problemer med ordreb

fint

kun lille ordre men hurtig ekspedition.

hurtig levering

de pakker og levere hurtigt....go kontakt ....handler gerne igen

Super hurtig ekspedition.

Hurtig levering...

Lysdæmper med forviklinger.

Jeg giver fem stjerner, til Elvvs.dk på grund af deres ihærdighed.
Jeg bestilte en lysdæmper hos dem, til min kæreste. Den kom hurtigt, men desværre, havde jeg bestilt i en forkert størrelse. Der gik mere end tre uger, inden jeg opdagede dette og returnerede den. Ingen problemer i det, pengene retur og bestille en ny. Så gik det helt galt, deres leverandør sendte en hel forkert model, da de var udgået for den rigtige. Jeg beklagede mig, Nicki Gylling fandt den rigtige, sendte den. Desværre er vores postvæsen ikke altid klar over årstallet er 2014 så de bruger 4 -5 dage, fra pakken er afleveret til dem, til modtageren får tingene. Det kunne kæresten ikke vente på, hun bestilte en elektriker. Jeg sendte så de sidste to lysdæmpere tilbage uden nogen form for vrøvl.

Fin service, godt arbejde af Nicki Gylling,
det er ikke sidste gang, jeg har handlet her.
M.v.h.
B.H.

dårlig info

Beklager, kan ikke sige noget godt, måtte ringe 4 dage i træk, for at høre om pakken var afsendt. først efter alle opringninger fik jeg besked om at kunne hente pakken på det lokale poststed, hvor den havde været i 4 dage uden at jeg havde fået besked om det.
m.v.h.
Jørgen Christiansen

Hej Jørgen.
Tak for din Anmeldelse.
Du har fået en mail med pakkenr, i den står det tydeligt at pakken var klar til afhentning.
Den besked ville du også have modtaget fra vores kundeservice. Jeg kan desværre ikke se hvad vi kunne have gjort anderledes i denne sag, men jeg beklager hvis du har haft en anden oplevelse.
MVH Kundeservice

hurtigt

meget fin service

Super service

Hurtig levering

Hurtig levering og god service - dog med fejl

Købte el-komponenter på Elvvs.dk og alt gik nemt, samt hurtig levering.

Der var dog fejl i leveringen da nogle af komponenterne ikke var korrekte. Efter en hurtig korrespondance på chatten på hjemmesiden fik jeg et link til deres reklamations formular. Da denne ikke virkede fik jeg en direkte mail til den reklamations ansvarlige.

Hurtigt svar med lovning om at sende de rigtige komponenter samme dag og uden at skulle have de forkerte komponenter retur.

Hurtig og høflig betjening. Bestemt et sted jeg handler igen hvis behovet er der.

Nu fungerer det igen

Når man kan skrive sin mening, når man er blevet sur, kan man også skrive, når det går godt igen med den næste bestilling/levering.

Super hurtig levering.

Fornuftigt udvalg og hurtig levering, til en god pris.

God service og hurtig levering

Har brugt elvvs.dk i mange år og de har altid leveret rigtigt godt. Kan klart anbefales.

Normalt tilfreds, men...

Bestilte to varer, som i en A4 kuvert ville kunne passe i en postkasse. Fragten kostede 69 kr og jeg oplyste leveringsadresse osv som altid. Ingen steder fremgik det at varerne ikke ville blive sendt til min adresse, men nærmeste posthus 5 km væk. Fik en mail fra Post Danmark om at pakken nu kunne hentes - til stor irritation.
Hvorfor skal jeg betalte 69 kr i fragt, for så at skulle hente pakken på halvvejen? Man forventer når man handler på nettet, netop at varer bliver sendt til ens adresse, eller at det tydeligt fremgår at det bliver varerne ikke, fordi I gerne vil spare lidt på fragten, umiddelbart som det eneste sted jeg har handlet hos. Flere steder har endda fri fragt, lave priser og man får varerne som forventet.. Så der røg 2 stjerner fra en ellers tilfreds kunde.

Perfekt

Helt perfekt, som jeg forventede.

Super Service

Der gik lidt kludder i det med fragten, men det blev ordnet til UG

Hej Thomas

Tak for din fine anmeldelse.

Rart at tingene bliver løst :-)

Det giver jeg videre til vores dygtige team.

Med venlig hilsen

Michael Larsen

God pris på det meste og hurtig levering

God pris på det meste og hurtig levering

Hej Carsten

Tak for din fine anmeldelse :-)

Vi satser altid på at have gode priser og hurtig levering.

Med venlig hilsen

Michael Larsen

Netsalg El&VVS ApS.

Super venlig og engageret hjælp. :)

Super venlig og engageret hjælp. :)

Hej Peer.
Tak for din anmeldelse.
Det er dejligt med en tilfreds kunde(o:
MVH Kundeservice

Netsalg El&VVS ApS. Support

Prismatch

5% PRISMATCH gælder alle varegrupper i shoppen - dog undtaget alt indenfor VVS-artikler her matcher vi prisen, men giver ikke ekstra rabat.

Faguddannet kundeservice

Vi hjælper dig igennem alle købes faser med vores faguddannet kundeservice. I vores kundeservice møder du eksperter indeholder el, vvs og energi optimering.

Hurtig Levering

Leveringstid er normalt 1-3 dage, eller afhent selv varerne på vores lager i Karise, varerne skal bestilles i forvejen, så du ikke kører forgæves.

Største varesortiment

Vi kan tilbyde alt indenfor elartikler, vvsartikler, kabler, vvs, stikkontakter, elvarme, ledninger, kabler, vandvarmere, gulvvarme, lamper, lyskilder, lamper m.m. - og altid til NETTETS bedste prisen med ELVVS Prismatch.

Netsalg El&VVS ApS. blev stiftet d. 1/1/2001, og sælger i dag til private, firmaer og offentlige virksomheder til konkurrencedygtige priser.

Besøg Elvvs.dk

Skriv til michael@elvvs.dk