Forkert opmåling til Ikea køkken

Jeg fik E&P til at stå for en såkaldt professionel opmåling i forbindelse med nyt køkken fra Ikea. Det endte i en yderst utilfredsstillende oplevelse. Læs hele historien her: http://bit.ly/ikea-e-og-p

Hold Jer langt væk fra EogP

Vi fik EogP anbefalede af Ikea mhp opmåling og opsættelse af bordplade.
Bordpladen blev målt forkert op og skåret forkert ud, så der visse steder er 12mm fra bordplade til væg. Der blev skåret ind i køkkenskabe og dette blev bare efterladt. Samlingen, der skulle være stort set usynlig, var synlig idet de ikke havde understøttet bordpladen godt nok. Induktionskogeplade var ikke fræset ned i bordpladen i hht installationsvejledning og så havde de forsøgt at skjule den forkert udskårne bordplade med en tyk ujævn fuge med fingeraftryk i.

Vi kæmper stadig med udbedring nu 2 mdr efter. Deres sidste forslag var at spartle væggen ud til bordpladen for at skjule fejlen.

Advarsel: Brug aldrig EogP!!!

Vi skulle have EogP til at sætte vores køkken op, og det har ikke voldt andet end problemer. Alt er gået "op ad bakke". De har været meget ubehøvlede, samlet skab forkert, målt bordplade forkert op, påmonteret den forkert, forsøgt at skjule deres fejl og bare gå fra dem, i håb om at vi ikke opdagede dem og efterladt et syndigt rod med bl.a. værktøj i vores møbler, uoptørrede Cola sjatter på vores spisestuebord og madrester fra deres frokost i vores nye køkkenskabe. Alt hvad der har kunnet gå galt, er gået galt for EogP!!!

Meget ubehageligt møde med et rodet firma, som begik flere fejl under montering af et køkken.

Vi valgte EogP til at montere og opsætte vores nye køkken. Det skulle vi aldrig havde gjort.
1. Et skab blev samlet forkert.
2. Vi havde betalt for, at EogP ryddede op efter sig. På trods af dette lå der værktøj i vores lædermøbler, pizzabakker i skabene, papkasser og skruer fyldte hele stuen og spildt Cola flød på bordet.
3. Under montering af bordpladen, sprænger laminat af, hvorefter EogP forsøger at skjule skaden ved at klistre stykket på og dække resten med sort klister,- og forlader køkkenet uden at sige noget eller uden at lægge en besked til os om dette.
4. Bordpladen blev monteret skævt, - i alt fem fejl alene ved montering af bordpladen.
5. Vi oplevede fra første dag en meget uvenlig og bedrevidende holdning fra EogP, som slet ikke lyttede til kunden.

Køkkenmonteringen blev den første og den sidste opgave, vi vil overlade til EogP.

Rod og ubrulig bolig efter renovering

Firmaet magter ikke at renovere badeværelser.
AAB afdeling 28-30 hvor beboerne har fået "nye badeværelser"
disse er ringere end dem der var, håndvaske som placeres foran dørene, toiletter der placeres for tæt på vægen, så grandvoksne mænd og damer ikke kan side lige på tønden fordi skuldrene rammer vægen. Andre sidder med hoved lige ind i håndvasken.
Bruser og forhæng der er plaseret halvt over toilettet.
Toiletdøre der bliver vendt så de åbner ind i rummet, hvad de ikke gjorde før.(mindre plads)

Når beboerne gør byggeledelsen opmærksom på fejl og mangler, får de en violinkoncert om at der ikke var penge til det ene og det andet.

Ordentligt arbejde koster ikke mere en sjusk. Det tar måske lidt mere tid.
Jeg forstår ikke at de håndværkere der er og har været på projektet vil ligge navn til det dårlige arbejde.
Hvis man har "bare" lidt stolthed for sit fag så er dette ikke det resultat man byder sine kunder.

Svindelfirma

Enemærke & Petersen er nok Danmarks mest beskidte firma. Alle firmates byggepladser er præget af underentreprenøre der må lukke efter at have arbejdet for Enemærke & Petersen. Firmaets ledelsesstruktur er bygget op om et mantra, der helt simpelt går ud på at få underentreprenøre til at makke ret, ellers så bliver de bare ikke betalt, med lukning som følge. Der er pt. ved at blive oprette hjemmeside med blog og forum, så alle de firmaer ude i landet der er blevet snydt af Enemærke & Petersen, kan komme med deres oplevelse af firmaet. Der vil samtidigt blive lagt dokumenter op der understøtter firmates forretningsgang, herunder intern notater.

Er Eogp din virksomhed?

Enemærke & Petersen a/s kundeservice