Ericscott anmeldelser

Ericscott anmeldelser

Middel
6.1

supernemt at handle

Jeg har købt lacrosse gummistøvler 2 gange på denne hjemmeside, og vil absolut anbefale den til andre, der er hurtig levering og jeg har været meget tilfreds.

Supergod og hurtig service

Jeg har købt gummistøvler som jeg ikke kunne finde i butikkerne til en yderst skøn pris. Jeg modtog dem den dag de lovede og er stadig meget tilfreds med dem. Jeg handler der igen og igen og vil også anbefale andre at gøre det.

Marianne

ERLING MØLLER ODENSE

Købte gummistøvler til hele familien med en rigtig god besparelse ,og en
fin service - selvom jeg dummede mig lidt med hensyn til størrelse , blev
ombytning ordnet lynhurtigt og uden en eneste negativ vibration . Jeg
har også anbefalet butikken til familie og venner - det kan jo godt være
farligt - hvis man ikke er helt sikker på det man siger .

super service

jeg er fuld tilfreds med mit køb via Eric Scott "Gummistøvlekongen" og gør det gerne igen, samt den hurtige service. Tak- Anders KBH

000000 stjerner hvis det kunne lade sig gøre

Hold jer laaaangt væk, medmindre i gerne vil snydes. I får aldrig jeres penge tilbage Det er det samme som Original Footwear og andre shops som er nævnt tidliger af andre.
Jeg har også forsøgt at få fat på dem via telefon uden held, mangler stadig at få penge retur for 2 par støvler, det er nu 5 mdr siden de blev sendt retur.

Eric Scott løber fra sit ord det for fladt Øv

Eric Scott løber fra sit ord
To: salg@ericscott.dk
Emne: Angående de 400 kr i rabat

JEG SENDER DENNE MAIL FRA FØRST PÅ ÅRET DA JEG GODT KAN BRUGE MIN RABAT NU TIL ET PAR

VIKING FOX SORTE STR. 38 - 450 KR.

JEG HAR RINGET TIL DIG HELE DECEMBER MÅNED,MEN TELEFONEN MELDER HELE TIDEN OPTAGET

DERFOR KUNNE DU MÅSKE FINDE TID TIL OG RINGE TIL MIG PÅ TLF. 49xxxxxx ELLER MOBIL 22xxxxxx
JEG HAVDE HÅBET PÅ AT DU VAR MAND FOR DIT ORD

Denne mail modtog jeg fra dig d.27/1 –2012håber stadig dit løfte står ved magt :0)

MED VENLIG HILSEN
MARIANNE ENEVOLDSEN
BYVEJEN 56
2990 NIVÅ

Advarsel ! Pas på jeres penge

Har bestilt og betalt 4 par støvler 1. oktober. Har endnu ikke modtaget varerne. Kan ikke ringe firmaet op. ,Telefonen er død (både 63122200 og 66117600) og de svarer ikke på mail. Har været på deres adresse i Odense uden at kunne komme ind, men kunne se gennem vinduet at der var en masse kasser og støvler.
Pas på det er samme firma som : originalfootwear.dk, norseman.dk og vast.dk

Optimal service

Jeg havde brug for et plejeprodukt til mine gummistøvler.

Ericscott tog sig tid til - ikke blot at besvare min henvendelse - men de ringede mig oven ikøbet op - spurgte ind til, hvad det var jeg ønskede plejeproduktet skulle gøre. Og det endte med, at de anbefalede et produkt, som de ikke engang solgte. Men anviste mig hvordan jeg kunne få fat i det. Ericscott tjente ikke en øre på mig - de havde derimod udgifter pga. tid og en telefonopringning - men ydede optimal service alligevel. Jeg tror aldrig jeg har fået bedre service. Venlig hilsen
Karin

Hold jer væk, med mindre I har penge nok!

Startede fint, endte skidt.
Det startede, som så mange af jer andre med fin service, men da støvlerne ikke passede, sendte jeg dem retur og kan nu ikke få fat i ham. Har prøvet ALT.
Så nu er firmaet blevet meldt til forbrugerstyrelsen, Politiet og ikke mindst Aigle.
Det lader til at han ikke kan håndtere, at folk sender støvler retur til ham, men så skulle han lade være med og have internet butikker. Det er lidt en skam, at han ikke kan sørge for at have styr på tingene.
Den ene gang jeg fik fat i ham (5 dage efter han havde modtaget støvlerne retur), havde han ikke pakket min pakke ud. Det er bare ikke godt nok.
Nu er der næsten gået 1 måned og jeg mener som en anden, det er ligesom og spille Lotto og handle hos Ericscott.

Super fin og kompetent service

Jeg har flere gange købt gummistøvler eller rådført mig telefonisk vedr. køb af gummistøvler, hos Ericscott.
Jeg har altid fået en super kompetent samt ærlig rådgivning, hvilket jeg sætter stor pris på, da man ellers i mange tilfælde, kan være på "herrens mark" når der handles over nettet.
Så tak til Ericscott.dk for SUPER service

Sølva Andersen

ubehagelig i telefonen og kun bankoverførsel

Jeg ville bestille et par gummistøvler, men deres betaling virkede ikke og derfor ringede jeg. Umiddelbart venlig betjening, men men men... Jeg spurtgte hvorfor de har 2 hjemmesider med samme indhold; han svarede det er 2 firmaer der deler lager og derved sparer på udgifterne (tror jeg på det?), så spurgte jeg hvorfor betaling med kort ikke virker og til det svarede han at det koster for mange gebyrer og at det er mange firmaer ved at gå væk fra fordi PBS er nogle svindlere (nu starter hans negative tonefald). Men han ville gerne ordne bestilling over tlf. Jeg giver mine kontaktoplysninger og så vil han have mig til at overføre penge via banken. Men jeg siger det tør jeg ikke, for så kan jeg ikke standse betalingen hvis varen ikke kommer. Og SÅ bliver han sur og kommer med en laaang smøre om, at jeg ihvertfald kan stole på at de sender det osv osv... Jeg ender med at sige jeg gerne vil tænke over det. Vil ikke kontakte dem igen!!

Hurtig betjening super produkt

Jeg har bestilt gummistøvler, betalt via bank og modtaget min vare inden for 1 uge:-)

Fin vare, kompensation for anden udsolgt vare (gave medsendt) og altså IKKE fup!

Bestilte et par Tretorn Skerry gummistøvler via tlf. og bankovf. da betalingskort ikke kan gennemføres på www. Støvlerne var ikke dukket op ugen efter og jeg kontaktede firmaet (Vast.dk = ericscott) telefonisk, hvor manden konstaterede at de ikke var sendt, da modellen var udsolgt. Øv tænkte jeg, men blev herefter via telefon tilbudt flere lignende støvler til samme pris - vi fandt i stedet frem til Viking kadett støvlen, som ligner den anden meget. Den er så ankommet i dag, dog efter yderligere et telefonopkald. Støvlerne er helt som forventet OG OG - man har sendt et par fine Hawaianas sandaler med som undskyldning for alt besværet/den udsolgte tretorn støvle. Det var en god fornemmelse.
Derfor handler jeg der også en anden gang. Er glad for mine Viking kadett gummistøvler.
Tror firmaet har rod i bogholderi/administration. Ved ikke hvad der ellers er årsagen til alle de negative anmeldelser - fodtøj har de i hvert fald og venlig telefonservice. Lidt langsom process, hvor man selv skal være lidt på stikkerne, men er fuldt ud tilfreds her i sidste ende.

Bliv væk

Jeg bestilte flere par gummistøvler på tilbud. Modtog ordre bekræftelse og hørte så aldrig mere. Mdr efter skriver jeg at jeg ønsker at annulere min ordre da jeg skal på længere rejse. Hører stadig intet retur. Eneste positive er at penge vist nok trods alt ikke er blevet trukket fra min konto. Håbløs forretning! Ville give 0 stjerne hvis man kunne.

Fantastisk service

Det er nu 2. gang jeg oplever at få Fantasisk service hos Eric Scott Gummistøvler.
Råd og vejledning til hvilken støvle der er egnet til mit behov og hurtig ekspedition.
Thumbs up herfra.

Ericscott.dk = Originalfootwear.dk = norseman.dk = vast.dk

Hej alle

Jeg har nu et par gange, forgæves forsøgt at handle på www.ericscott.dk uden held, da deres betalingsmodul er lukket ned.
I den forbindelse leder jeg videre efter gummistøvler på nettet og støder så på en hjemmeside der hedder www.originalfootwear.dk - samt en side der hedder www.norseman.dk - på denne side kan man læse følgende.......

Kom forbi til en varm kop kaffe eller bestil venligst via telefonnummer 63 12 22 00, da Nets/PBS totalt har mistet forbindelsen med deres server.

Udover disse sider har han også en side der hedder vast.dk - med samme koncept som de andre sider.

Samme adresse og samme cvr.nr - så tror man skal holde fingrene væk fra alle disse sider også.
Bare et godt råd.

Retur

jeg havde returneret et par gummistøvler for over en måned siden og har stadig ikke fået mine penge retur. har prøvet at ringe til firmaet, men forgæves. jeg advarer på det kraftigste at handle med dette firma. har fået banken til at kreditere mine penge, så hold jer endelig væk herfra - bare et godt råd!!!!

SUPER SERVICE

Rigtig go oplevelse,og stakkels firma som prøver at gøre alle tilfredse,men som har været ude i at en af deres ansatte ikke overholdt
det hun skulle med at sende de gaver afsted som kunder havde fået.
jeg fik at vide i marts efter jeg havde talt med "damen" i telefon at min gave et par gummistøvler ville blive sendt om 14 dage..Det glemte hun så bare lige,og jeg har da været lidt sur over det,men så idag da jeg ringede til dem igen kom jeg igennem og fik at vide at han ville sende mine gummistøvler afsted idag..Så mon ikke man skal høre sagen fra 2 sider ..
Lene

Ekstrem dårlig service og trusselsretorik overfor kunderne

Jeg købt primo april et par gummistøvler på ericscott.dk, og dagen efter fik jeg mail om at varen var afsendt og jeg kunne samtidig se at pengene var trukket på min konto. Som så mange andre herinde har oplevet modtog jeg ingen støvler selvom jeg skrev masser af mails og ringede på alle tider af døgnet - uden telefonen nogensinde blev taget eller mailene blev besvaret.

Da jeg var blevet træt af den behandling kontaktede jeg Viking, som var mærket på de gummistøvler jeg havde købt, og skrev, at jeg mente de havde en meget dårlig forhandler af deres gummistøvler og at ericscott.dk var en svindelbutik. De lovede mig i en mail at støvlerne straks ville komme og satte Eric Scott på som CC.

Herefter fik jeg en mail fra Eric Scott, som bla. havde flg, indhold:

"At bringe min hæderlighed i tvivl, på et så tyndt grundlag som nogle mere eller mindre ædruelige menneskers indlæg på trustpilot.dk er den mest eklatante mangel på realitetssans, som jeg nogensinde er stødt på, og du vil, med mindre du i det samme sekund at du modtager vores pakke med Post Danmark Gud hjælpe mig, bekræfter dette overfor vores udmærkede leverandør Viking Footwear, blive meldt til Politiet for injurier og forsøg på bagvaskelse efter Straffelovens paragraffer vedrørende den slags, som jeg vil bede dig om at læse igennem ved først kommende lejlighed."

Tak for kaffe siger jeg bare. Gad vide hvilken "slags" jeg skal læse op på :-)

Faktum er at ericscott.dk hæver pengene uden af sende varen, det er ulovligt, og længere er den ikke. Tænk sig at true mig med både det ene og det andet, jeg har da aldrig oplevet noget lignende. Og så er jeg fuldstændig ligeglad med, at manden viser kunder rundt i sin butik i Odense. At skrive sådan til en kunde som man ikke har overholdt sine forpligtelser overfor, ene og alene fordi man godt selv ved at man er langt ude. DET er under lavmålet!

Jeg kan kun opfordre jer som stadig mangler jeres varer til at kontakte Viking, eller hvem der ellers er leverandør af jeres støvler, eller true med at få banken til at trække pengene tilbage, jeg kan se på trustpilot, at det også har hjulpet i andre tilfælde.

Jeg endte med at få mine støvler efter 3 uger, men det var fordi Viking gik ind i sagen, jeg har stadig den holdning at ericscott.dk er et dårligt sted at handle!

Sød og ordentlig sælger

Jeg kontaktede denne sælger personligt og har fået en uamindelig god service.Varene lever helt klart op til mine forventninger og han gav sig tid til, at vise mig rundt på lageret.
Der kører en ualmindlig grim hetz mod denne sælger.Folk glemmer, at læse, at der kan gå 30 dage inden retur varer er i hus.
Sælgeren kører personligt rundt med varer på Fyn og derfor kan gå lidt ektra tid.
Jeg synes det er skammeligt, hvis dette lille firma bliver lukket grundet nogle mindre troværdige anmeldelser.
Jeg har endnu en gang handlet med firmaet Eric Scott og har samme positive oplevelse, som sidste gang.Jeg kan kun maile og give point efter min egen oplevelse.Hvordan andre oplever deres handel er mig uvedkommende.Det kan jo ligeså godt være en sur køber, som glemmer at rette sin bedømmelse, når sagen er i orden.

Ericscott kundeservice

Spar 25-40% på Hunter Gummistøvler. Over 600 varianter af de originale Hunter Wellington Boots, indersokker og pleje. Køb online eller bestil på 6611 7600

Besøg Ericscott

Ericscott er placeret 75 ud af 83 i kategorien