Erling Christensen Møbler A/S anmeldelser

Erling Christensen Møbler A/S anmeldelser

Middel
5.5

Hold jer væk!!!

Jeg betalte for et sofabord og skulle hente den 2 dage efter betalingen, men fortrød købet i mellemtiden. Da jeg forlangede pengene retur for et vare som jeg aldrig fik, tilbød de et tilgodebevis.....
De gør simpelthen ALT for ikke at give penge retur og det er IKKE service.

Kære Ümit.

Vi er lidt kede af dette uberettige fraråd om at handle hos os. Vi tillader os at minde dig om, at købeloven foreskriver, at du ikke har nogen lovmæssig ret til at få pengene tilbage, hvilket vi følger. Du har heller ikke fortrydelsesret på et køb, som er indgået fysisk i butikken i Taastrup jf. købeloven. Alligevel har vores sælger været så flink og serviceminded, at han har tilbudt dig at tage sofabordet retur mod at give dig et tilgodebevis på det fulde beløb, som du har betalt. Tilgodebeviset er ikke begrænset til kun at gælde sofaborde, men kan bruges på hele butikkens sortiment. Dermed er vores sælger gået længere, end han har været forpligtet til, for at hjælpe dig i situationen.

Erling Christensen Møbler A/S

God betjening og kort leveringstid

Køb af 6 Skovby stole, levering til tiden. Venlige, imødekommende og kompetente sælgere. Meget fin pris.

Kære Steen.

Tak for den positive feedback, som du giver os - vi er altid glade for at kunne tilfredsstille vores kunder. Og tak for de pæne ord om vores sælgere.

Erling Christensen Møbler A/S

aldrig mere sætte mine ben i den butik

Jeg handler aldrig i den butik mere og kan ikke anbefale andre det! Har nu haft min stol til reparation 2x3uger inden for det første år jeg har haft den! Ønsker nu at lade handlen gå tilbage, men de har et princip om ikke at give penge retur! Men jeg kunne da få en anden stol, eller et tilgodebevis. gu vil jeg sgu da ej have en ny stol! jeg har jo dårligt haft glæde af den første. Og den sevice ansvarlige han taler nedladende og er møg uartig! Så lad være med at købe noget der! Føj for et lortested!

Kære Carina.

Vi er naturligvis kede af, at du ikke synes om forløbet hos os.
En reparation tager desværre 3 uger, da vi skal have stolen sendt med fremmed fragtmand retur til fabrikken, hvor den skal repareres, hvorefter den igen skal med fremmed fragtmand retur til os og vi skal have den bragt ud til dig. For at fremskynde denne proces efter første reparation, sendte vi den med en særtransport ud til dig, så du ikke skulle vente længere end højest nødvendigt.

I tiden, hvor I har måtte undvære stolen, har vi leveret en lånestol, som I imidlertid bad os hente kort efter, hvilket vi gjorde.

Din 2. reklamation på stolen har vi kunne registrere d. 6/3-14, og vi har i denne forbindelse bl.a. tilbudt dig en ny stol magen til den gamle, ligesom vi har tilbudt dig, muligheden for at få et tilgodebevis til vores forretning – begge dele har I afvist, hvorfor vi fastholder muligheden for at reparere den gamle stol.

I øvrigt vil vi gerne fremhæve, at BD, som producerer stolen, er en anderkendt producent, hvis produkter vi sjældent oplever problemer med.

Vi vil naturligvis beklage, hvis du føler, at vores reklamationsbehandler ikke har holdt en pæn tone. Såfremt du overfor ham har anvendt samme tone, som du gør her, kan tonen dog være berettiget.

Erling Christensen Møbler A/S

Super betjening og levering til tiden.

Fra beslutning om at vores bryggers skulle renoveres, havde vi kun meget kort tid til at få det udført. Vi kontaktede EC om mulighederne, og efter et hurtigt møde, hvor de rigtige produkter blev valgt, leverede EC det komplette bryggers opsat af en meget dygtig montør. Hele projektet blev udført med hastighed og præcision og vi nåede det inden for de fastsatte tidsrammer. Vi var igen meget tilfredse med handlen i Sindal.

Hej Norman.

Tak for de 5 stjerner. Vores køkkenafdeling sætter en ære i at lave unikke løsninger, leveret og monteret til aftalt tid - og naturligvis af fagfolk, så vi kan stå inde for resultatet.

Vi håber at se jer i butikken i Sindal igen en anden gang.

Ingen forbehold herfra

Det rigtige produkt i rette stand og leveret inden for rimelig tid. Sælger var endvidere meget behjælpelig med at bestykke stolene med sko.

Erling Christensen, rigtig dårlig service ved reklamation

Vær meget forsigtig med at købe køkken hos Erling Christensen!!
Fint køkken, pænt opstillet, men da det så viste sig at der var en 18 cm lang gennemgående revne i en meget dyr granitbordplade, var der ingen hjælp at hente, de har end ikke gidet komme og se på det fra E.C.
bemærk også at E.C. ikke er medlem af køkkenankenævnet, så det kan blive en meget dyr fornøjelse at handle køkken hos E.C.

Kære Lea Andreasen.

Vi er naturligvis kede af, at vi ikke kan hjælpe dig med denne revne. Vores leverandør, Horn Bordplader, har besigtiget bordpladen på din adresse. Ved dette besøg konstaterede Horn Bordplader, at der var tale om en ”svindrevne”, hvilket ikke er reklamationsberettiget.

Svindrevner skyldes den naturlige proces, hvori granit dannes, og forekommer i større eller mindre omfang i forskellige granittyper. Svindrevner har ingen betydning for bordpladens holdbarhed og garanti, men skal udelukkende ses som en del af det at have et naturprodukt – ligesom træbordplader kan have knaster.

Idet du ikke bryder dig om denne svindrevne, har vi tilbudt dig, at du kan købe
en anden bordplade med en ekstraordinær stor rabat – men vi kan desværre ikke garantere dig, at den nye bordplade vil være fri for svindrevner – som nævnt ovenfor er det en naturlig del af det at have en ægte granitbordplade.

Vi har ligeledes tilbudt dig, at vi vil betale afgiften for at anlægge et civilt søgsmål mod os ved Køkkenankenævnet.

Vi vil desuden gerne fremhæve, at vi gennem de sidste 10 år har leveret køkkener, og hver gang vi har en reklamation, inddrager vi vores leverandører i behandlingen. Dette sker, så vi sikrer os, at de pågældende produkter har været behandlet og monteret korrekt, ligesom vores leverandører, om nogen, ved mest om netop deres egne produkter. I det omfang vores leverandører godkender en reklamation, tager vi naturligvis deres anvisninger til følge uanset om fejlen skyldes dem eller os, og vi sørger for at løse problemet.

Som nævnt i starten, er vi selvfølgelig kede af, at du ikke finder dette forløb acceptabelt, men vi kan desværre ikke løse dit problem på andre måder end det tilbudte.

Sindssygt langsom levering

Jeg bestilte nogle varer på Erling Christensen Møblers hjemmeside den 15. december med en forventning om at de selvfølgelig ville nå frem inden jul. Nu er der gået 5 arbejdsdage, og jeg har ikke hørt et eneste fra dem siden.

De reklamerer med gratis levering, men det er nærmere "ingen levering". Vil aldrig handle hos Erling Christensen igen, da jeg ikke stoler på, at jeg ville få mine varer til tiden.

Kære Sebastian.

Du har bestilt varerne søndag d. 15. december, hvor butikken var lukket. Ordren blev derfor skrevet hos os d. 16. december. Idet juletravlheden havde meldt sig hos os, fik vi desværre først sendt varen herfra d. 18. december. Havde alt været optimalt (ingen juletravlhed), kunne posten have fået pakken med én dag før, d. 17. december. Fra pakken blev afsendt herfra, kan vi via Track & Trace ved Post Danmark se, at de har brugt 2 dage på at få den til København på postomdeling fra Sindal – og du modtog forsendelsen d. 20. december kl. 11:28 – samme dag som du skriver denne anmeldelse.

Vi er naturligvis kede af, at vi har brugt én ekstra dag på at få pakket ordren – til gengæld tager leveringer fra os lidt længere tid, da denne type varer pakkes ud og tjekkes før afsendelse, så vi kan sikre os, at der ikke sendes defekte varer ud til vores kunder.

Vi håber, at du må have lyst til at handle her igen.

Erling Christensen Møbler A/S

Fin service og hurtig levering

Bestilte en sovesofa over nettet mandag aften og en medarbejder fra Sindal-butikken kontaktede mig hurtigt med informationer og muligheder. Vi blev enige om pris og produkt - og allerede den følgende mandag blev sofaen leveret af en meget imødekommende vognmand, som hjalp med at få sofaen bugseret på plads selv om den i første omgang virkede for stor til at komme gennem dørene.
Ingelise Hansen, Albertslund

Uklar kommunikation omkring reklamation

I nedenstående nævnes ingen navne, da jeg føler det er virksomheden, der burde stå til ansvar for sine medarbejdere her, og jeg vil ikke personligt hænge nogen ud.

Jeg fik d. 1/11-13 leveret en sovesofa af modellen SILO. Alt var godt den første måned, men så begyndte vi allerede at mærke trærammen under stoffet meget tydeligt. Dette blev værre gennem de næste par måneders brug, og i marts overtalte firmaet os til selv at køre ud til producenten og bytte, da der måtte være tale om en produktionsfejl.
Et par måneder senere var den gal igen, og da der bliver tilbudt ombytning siger jeg at det vist ikke kan svare sig at bruge en sofa mere på os, da det nok er sofaens generelle standard den er gal med. Det foreslåes (først nærmest som et krav), at jeg selv leverer sofaen tilbage til deres butik i Vejle (bor i Holstebro), hvilket jeg fast afviser, jeg overtales så til at køre til butikken i Vejle, for at finde en anden sofa at bruge tilgodebeviset på med indtrykket af at hvis jeg ikke fandt noget ville vi kunne finde ud af noget andet, evt. pengene tilbage. Medarbejderen i Vejle vidste imidlertid intet om dette og henviste til den reklamationsmedarbejder jeg tidligere havde snakket med, men hans direkte nummer oplyses ikke til kunder og medarbejderen ville ikke ringe op, så jeg kørte skuffet hjem (har på opfordring fra reklamationsmedarbejderen været afsted 2 gange i løbet af det sidste år uden mulighed for at snakke med medarbejderen i butikken om sagen).
Næste gang jeg snakker med reklamationsmedarbejderen beder jeg om udelukkende skriftligt kontakt, så jeg har dokumentation for forløbet. Jeg får ham presset til at konkretisere mine muligheder; tilgodebevis eller en ombytning.
Da den nye sofa leveres opdager jeg allerede ved udpakning en fejl og meddeler firmaet dette. Nu er forklaringen dog at det jo er en ny fejl og dermed 3 nye forsøg værd.
Jeg rådfører mig med konkurrence- og forbrugerstyrelsen, der anbefaler mig at oprette en klagesag. Jeg informerer firmaet om at dette kan blive muligt, hvis de ikke er enige i min ret til ophævelse af købet pga. den 3. fejl. De svarer i løbet af 3 uger ikke på denne mail.
Da jeg skriver til dem igen er det for at meddele at sofaen nu viser tegn på dårlig polstring igen som de to første og derfor er det 3. fejl af samme slags hvilket efter deres egen logik betyder det er muligt at ophæve købet. Nu ringer reklamationsmedarbejderen igen og det er min kæreste (der ikke er blandet ind i alt dette), der får ham i røret. Han refererer senere samtalen og siger, at firmaet forsøgte at overtale os til igen at køre til Vejle og kigge på deres andre produkter.
Medarbejderen har igennem alle telefonsamtaler været svær at få til at lytte og virker fastbesluttet på at gennemføre sit eget agenda.
Jeg skrev til firmaet at jeg var skuffet over at de havde brudt aftalen om kun skriftlig kontakt og informerede dem om at der nu vil blive oprettet en klagesag mod dem hos konkurrence- og forbrugerstyrelsen.
Jeg modtager stadig mails, hvor der skrives, at vi er de eneste, der har reklameret på denne model (= derfor er det jo os der er noget galt med? -egen tolkning!-), de synes de har strukket sig meget langt for os og der kan kun blive tale om et tilgodebevis, da det er os der har foretaget et fejlkøb.
Jeg afventer nu afgørelse i sagen og har stadig sofaen stående, da vi ikke er nået frem til en aftale ift. afhenting af den.

Jeg er så vred over at blive gjort til skurken, der prøver at udnytte en reklamationsret. Det er kun fordi jeg har en smule forforståelse for disse processer at jeg ikke havde givet op for længst og tænkt at problemet nok lå hos os som den overbevisende sælger forsøgte at forklare mig
Skuffet, skuffet, skuffet!!

Supergodt købsforløb!

Vi skulle have nyt spisebord, og E.C. møbler/Jylland var dem, der havde det bord, vi ville have til den bedste pris. Da vi ikke havde mulighed for at se bordet ret mange steder, fordi det i.flg. flere forhandlere var udgået af produktion, skrev jeg over en periode en del spørgsmål pr. mail til E.C. møbler. Der blev hver gang svaret fyldestgørende og grundigt på mine mails, og da vi bestilte bordet, forløb betaling, levering osv. helt perfekt. Jeg har tidligere været skeptisk i forhold til at foretage større og dyre køb over nettet, men i dette tilfælde var der intet at bekymre sig om:-)

Super butik

Vi har mange gange igennem flere år handlet både stort og småt hos Erling Christensen Møbler i Hørmested. Altid en god og professionel behandling også selvom vi nogle gange har været lidt vanskelige mht hvordan vi vil have det. De er altid lydhør for sine ønsker og gør alt hvad de kan for at hjælpe sig.
Frisk betjening i alle afdelinger.
Synes efterhånden vi kan finde alle gaveønsker mv i butikken (brugskunst, isenkram og nu også en masse lækkert tøj og fodtøj).
Alt i alt kan denne kæmpe butik kun anbefales, har aldrig oplevet andet en gode oplevelser, både hvad angår priser, betjening samt udbud.

Dårlig service

Jeg købte et spisebord hos dem, og spurgte efter nogle plader dertil, de ville så ringe tilbage, men en måned efter havde jeg stadig ikke hørt fra dem. Jeg ringede dem så op, og efter at være blevet sendt rundt til 4 forskellige medarbejdere, fik jeg lov at snakke med den rette - han lovede så at han ville finde ud af det hurtigst muligt, og nu ja flere måneder efter, har jeg stadigvæk ikke hørt fra dem, det er simpelthen så dårlig en service, og det er absolut sidste gang at jeg handler hos dem!

Lang leveringstid. Dårlig behandling.

Har D. 28/6 modtaget et bord, 10 stole, skænk og vitrine skab efter 8 ugers levering. Da det ankommer er bordet meget ridset. To af stolene er skåret i. Der er brækket en låge i skænken. Ringer til deres reklamation afdeling og sender en mail med billeder. Bo fra Erling Christensen møbler ringer så tilbage og lover at gøre noget hurtigs muligt. Den D. 25 september bliver de nye møbler så leveret efter utallige opringninger til Erling Christensen møbler efter 3 måneders ventetid. Det nye bord kan så ikke samles da benene ikke passer på så må blande dele fra de 2 borde vi så har. De ringer så fra Erling Christensen møbler og påstår at vi ikke ville lade flyttefolkene tage de ødelagte møbler med hjem. Har nu kæmpe frem og tilbage og flere opringninger om hvem der skal betale flytte forretningen. Er meget skuffet over deres behandling.

En knivskarp pris og kundeservice i særklasse

Købte i marts 2013 en sofa hos EC Møbler og kan kun give mine bedste anbefalinger.

Fik en rigtig god pris på varen - og leveringstiden blev overholdt til punkt og prikke. Vi var i kontakt med 2 sælgere i forretningen, og de var begge meget venlige og hjælpsomme. Vi fik en rigtig god behandling fra start til slut.

Handler helt sikkert hos EC Møbler igen, og vil varmt anbefale virksomheden til andre.

En rigtig dårlig oplevelse........

Vi var i Erling Christensens møbler i Tåstrup 3 .2.13. for at købe et tv møbel.
Sælgeren lovede at ringe tirsdag d. 5.2 med dato for levering, dette skete ikke hvorfor vi onsdag selv ringer & rykker for en dato for leveringen. Her er beskeden at vi vil modtage den i uge 12.
I går 18.3.2013 ,uge 12, ringer vi så til butikken for at høre hvilken dag de levere men da det er en afløser skal han lige tjekke op & vender så tilbage med besked om at den først bliver afsendt 2.4.13 altså i uge 14 !!!
Dette er vi selvfølgelige utilfredse med & skrive derfor en klage via mail til hovedafdelingen i Jylland. Vi klager over forsinkelsen & over at vi ikke som lovet bliver kontaktet af butikken. Da de har både fastnet nr. mobil nr. & email er det mindste da at kontakte kunderne ved ændringer i det lovede.

Bliver så ringet op af Preben fra Tåstrup som er meget vred & fornærmet over klagen & tillige med er han også temmelig ubehøvlet i tlf.
Så kan kun nikke genkende til andres oplevelse med butikken i Tåstrup & den pågældende sælger :(
Havde vi læst andres oplevelser med butikken i Tåstrup..............tja så var det ikke der vi havde handlet.

OPDATE !!!
tja...........Vi venter stadig på vores tv møbel, her lørdag d. 6 april.
i uge 14.

Absolut INTET har vi hørt fra butikken siden vi sidst var i tlf. kontakt med deres ubehøvlede sælger Preben & derefter bad om at han, p.g.a hans grove personlige fornærmelser i tlf., ikke kontaktede os telefonisk men kun pr. mail.

Tvivler på at dette firma kan holde hvad de lover.

Epilog på bedømmelse fra den 2 marts 20013

Vi blev efterfølgende kontaktet af Erling Chr. / Jylland, som først og fremmest beklagede og var rigtig kede af den behandling vi fik på dagen d. 2 marts.
Vi blev efterfølgende kompenseret for hændelsen i det vi valgte alligevel at handle hos firmaet, hvilket jo også var hensigten fra starten.
Vi vil gerne vise samme goodwill som Erling Christensen møbler har vist os og donere firmaet 5 +stjerner for den efterfølgende behandling. :o)
>> Vores bedømmelse på 1 stjerne d. 2 marts 2013 <<
Vi var forbi Erling Christensens møbler i Tåstrup i dag 2/3-13.
Magen til nedladende og arrogant forhandler skal man lede længe efter.
Vi kiggede efter en stuestol og havde selvfølgelig spørgsmål til holdbarhed og kvalitet, - men det var åbenbart ikke noget som passede forhandleren. For jo længere ind i samtalen vi kom, jo mere ubehagelig og personlig blev tonen fra sælgers side.
Han kendte godt "vores type" og mente at vi kun var kommet for at pisse ham af med en masse ligegyldige spørgsmål. Alt hvad vi ønskede at vide, - var om stolens beklædning og mekaniske dele var af en ordentlig kvalitet. ! Vi havde ikke engang berørt prisen eller andre ting som man ellers kunne blive mere uenige om. !
Vi valgte at takke pænt af og fortrække trods behandlingen og i vores stille sind undre os over, at det kun er 11 mdr. siden at vi lage ca. 20.000, - kr. i samme forretning, - men det kommer ikke til at ske igen.

Prisgaranti og generelt service niveau

Der reklameres med Prisgaranti fra firmaets side. Efter Erling Christensen's anerkendelse af de ikke kunne matche en anden møbelforretning's pris, fik jeg tilsagn om at prisgaranti ville være gældende. Det skulle vise sig at blive en sej kamp at få mine penge retur - mange brudte løfter om refundering - og det endte med at jeg efter mere end en måneds tid måtte hente mine penge personligt i deres forretning. Også vor aftale om leveringstidspunkt af møbler blev heller ikke overholdt. Telefonisk kontakt skete heller ikke som lovet inden levering. Mange telefonsamtaler har været ført - og det har hver gang kun været fordi jeg selv har kontaktet Erling Christensen for opdatering/nyt (der blev heller ikke ringet tilbage trods deres løfter herom). Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse.

Amatøragtigt dårlig kundehåndtering

Bestilte en reol i uge 46 og blev lovet en leveringstid på 4-5 uger. Reolen skulle leveres med gennemboringer til ledninger, hvilket ikke var noget problem, bortset fra at jeg skulle rykke for bekræftelsen på placeringen af gennemboringerne et par gange.

Morskaben startede da vi nærmede os leveringstidspunktet, hvor jeg i slutningen af uge 49 stadig kun kunne få oplyst at Erling Christensen ville modtage reolen i uge 50 eller 51, og at jeg "ville modtage reolen inden jul". Da jeg mandag i uge 51 stadig ikke har hørt en lyd kontakter jeg igen forretningen og får nu at vide at alt er ok: De vil modtage reolen onsdag, og den vil blive leveret til mig torsdag eller fredag.

Onsdag aften bliver jeg ringet op af deres chauffør, som fortæller at reolen bliver leveret torsdag morgen ca. kl. 5:30. Jeg synes ikke det er specielt smart: Vi bor i et villakvarter og vil nødigt vække alle naboerne så tidligt, men får at vide at det er den eneste mulighed, da vi er "første stop" på en lang rute som går helt ned syd for Vejle, inden han igen kører nordpå. Jeg hører ad, om vi så ikke kan få leveringen når han kører hjemad, men det kan ikke lade sig gøre, da han kører en anden vej hjem.

Da jeg ikke synes jeg kan få en brugbar aftale med chaufføren prøver jeg nu at ringe til Erling Christensen Møbler, og kommer med det samme til at tale med Erling Christensen himself. Jeg fortæller at jeg ikke synes det er et særlig godt leveringstidspunkt, men resultatet heraf er yderst overraskende: Jeg får en verbal skideballe over hvordan jeg kan tillade mig at ringe uden for normal åbningstid...

Jeg forklarer at jeg først lige er blevet ringet op af deres chauffør, og at jeg derfor ikke kunne klage tidligere, og at jeg i øvrigt ville forvente at de kun tager telefonen inden for åbningstiden. Som svar får jeg at vide at jeg slet ikke kan tillade mig at klage, når nu de "gør alt hvad de kan" for at levere så mange møbler som muligt inden jul. At jeg fortæller at det er dem selv der har fastsat leveringstidspunktet og at jeg synes det er dårlig service at man med 10 timers varsel skal være klar til at modtage møbler kl. halv seks om morgenen, resulterer i et raserianfald i den anden ende af telefonen, hvor jeg bliver spurgt om "hvor morsomt jeg mon tror chaufføren synes det er?"

Resultatet bliver, at jeg vælger at stå op kl. 5 og tage imod reolen næste morgen. Emballeringen var i øvrigt mangelfuld med det resultat at chaufføren tabte en af papkasserne fordi den skilte ad. Heldigvis kun fra 15-20 cm højde, så den skumplast-beskyttelse som var inde i kassen gjorde at der ikke skete skade på indholdet.

Reolen er nu sat op og vi er glade for den, men handelsoplevelsen gør at vi næste gang handler et andet sted. I øvrigt er én af gennemboringerne til ledninger placeret forkert, men det ser man ikke, så det orker vi ikke at reklamere over. Vi ville vel også bare risikere endnu en skideballe.

Super service og ærlig betjening

Har hos Erling Christensen (Henrik) købt en Innovation sovesofa til vores datter og ved bestilling blev vi gjort opmærksom på, at netop det stel vi ønskede først kunne leveres i uge 47. Vi blev tilbudt forskellige andre stel som kunne leveres med det samme.
Sengen blev som aftalt leveret i uge 47.

Det er ikke sidste gang vi har handlet her, god service og gode priser samt ærlighed ved bestilling, hvilket er nogle af de ting vi sætter stor pris på.

Amatører

Vores ene lænestol var gået i stykker. Vi fandt samme model på hjemmesiden og ringer. Desværre 3 ugers ventetid, men de havde en "som vi ikke kunne se forskel på". Den bestilte vi så kr. 5000. Få timer senere ser min kone på TV 24Nordjyske, at firmaet havde tilbud på denne stol: 2 stk + 1 skammel kr. 8800. Det burde være en selvfølge at vi havde fået dette tilbudt.
Vi ringer igen og bestiller ovennævnte sæt og må betale kr. 1200 for nr. 2 skammel. "Forresten vi har alligevel den stol I ville have først på lager".
Den ene sælger nævnte een pris, den anden kr. 1000 lavere.
Nå men nu havde vi bestemt os for tilbudet på 2 stole og 2 skamler kr. 10000 og får dem leveret ugen efter.
Den ene skammel er til en helt, helt anden stol og ligner overhovedet ikke.
Vi ringer igen: "Vi må se om vi kan finde en løsning"??
Igen undskyldning, ikke så meget som en dåse lædercreme for ulejligheden. Nu venter vi så på at de kommer og bytter skamlerne.
Pas på hvis i bestiller via telefon. Både pris og betjening er 100% bedre i butikken.

For det ikke skulle være løgn, var fodskamlen også forkert ved 2. forsøg. Jeg sendte nogle billeder af den korrekte stol/skammel og var lidt sur da jeg forlangte at nu måtte de tage sig lidt sammen.
Samme aften ved 20 tiden kom der en med den rigtige, samt 2 fl. rødvin.
De får hermed en stjerne mere en først givet, men det er stadig langt fra OK kundeservice.

Erling Christensen Møbler A/S kundeservice

Besøg Erling Christensen Møbler A/S