Faceup anmeldelser

Faceup anmeldelser

Lavt
4.2

Skod side med skod mennesker

Jeg har en gang for nogle år siden (2010-2011) prøvet det af i en månedstid, men det er noget skod, meget lille side, generelt noget amatørarbejde hvad angår design og programmering. Der er heller ikke mange forskellige typer mennesker.

Besvarelse fra www.faceup.dk

Tak for din anmeldelse Daniel Kaas.
Det er nu bemærkelsesværdigt, at du prøver noget for 3-4 år siden, hvorefter du får lyst til at svine det til. Men hvis du har gået rundt med det negative indtryk i flere år, ligger vi da gerne øre til dine ord, så kan du jo muligvis også komme lidt videre i livet ;)
Vh FaceUP

Blokeret IP uden info eller advarsel.

Jeg havde brugt faceup over en længere periode, og var egentlig fint tilfreds med det. Fakere vil der sku altid være, og der skal man sku bare selv være god nok til at spotte dem. Det er som regel ikke så skide svært. Men en dag gik siden fuldstændig gak. Jeg kunne surfe rundt og pludselig blev jeg smidt ud. Kunne være inde maks 5 minutter af gangen. Troede det var min profil der var noget galt med, og besluttede så efter noget tid at lave en ny (mener den gamle blev slettet). Og bom. Blokeret IP adresse, og jeg anede ikke selv at det var derfor jeg ikke kunne komme ind. Fik ingen advarsel, info, eller noget som helst. Har nok heddet "Borghus" mit efternavn eller "Jizzjazz" som er et latterligt navn jeg bruger til en masse forskelligt. Seriøst. Få lidt styr på hvem i blokere fra siden i stedet for bare at blokere alt der ser den mindste smule mistænkeligt ud.

Faceup

Jeg synes Faceup er en super god hjemmeside fordi man kan søge det man vil finde af den slax folk man nu søger en sød kæreste eller nye venner eller de gamer-boys der søger nogle gammer-venner og dem der ikke kan lig faceup skal ikke øde lække det for os der kan lig faceup:)..

Lorte side!

Jeg har været medlem af denne side i næsten 2 år og uden grund banner de ligepludselig min IP Fuck dem så meget! Det kom ingen grund eller noget jeg vågnet bare op en morgen og så var jeg banned åbenbart! Håber fandme at siden bliver lukket!

Forskelsbehandling

min lesbiske veninde oprettede i går en profil, som med det samme blev fjernet, da der jo ikke eksisterer lebber. jeg skrev til support at det altså er en ægte person, og om det er ulovligt med 2 profiler fra en ip eller hvad. Fik at vide at det er helt ok, men at de ikke tror på profilen er ægte, og derfor sletter den. jeg spurgte hvordan hun kan bevise sin identitet, hvortil der blev svaret ""Hun" kan ikke lave en troværdig profil, da personen er fake. :)
Det var en fake lesbisk profil typisk oprettet for at bytte billeder og få adgang til private fotoalbums. Så la' venligst være."
Jeg er med på det hender, og at det da er ærgeligt, men derfra og til bare at slette alle lesbiske profiler? come on!
forskelsbehandling...

Latterlig side, bliver blokkeret før at skrive de har lavet en fejl!!

synes det er for latterligt, at man op til flere gange bliver slettet fordi der fejl ved jeres mail i sender, når man opretter en bruger

oprettede en bruger idag, hvor jeg vallidere, som i skriver man skal, kan herefter logge på, men så snart jeg skifter en til anden side F.eks "profiler" så logger den bare ud og det bliver den ved med!

har flere gange kontaktet jer p.g.a det problem, men der bliver ikke gjort noget ved det
efter jeg skrev til jer idag, ang fejlen, så bliver jeg først slettet og nogle timer senere blokkeret.......

vil overveje, at bruge siden, hvis i for rettet på sådan en stor fejl.....

helt fin side..

ganske sjov side... men alt for nem at omgå deres ban system det tager cirka 3 min fra de har bannet en til man har en ny profil...

men ja ganske hyggelig sted....

Shit side

Hold jer langt væk fra denne side, den er fyldt med faker.
Jeg anmeldte en fordi hun ikke kunne snakke pænt, og det endte med jeg fik slettet min profil i stedet for, syntes det er lidt for klamt, og meget barnligt, pattebørns agtigt og bare slette en profil fordi man anmelder en der sviner en til.

I sletter ens profil uden og sende en mail med hvorfor den er slettet, i må da redegør hvorfor i slettet profilen, eller er det fordi det er en pige man anmelder, så gør i ikke noget ved det ?!

Hold jer langt væk herfra

Fantastisk!

Synes virkelig det er en god side, til at møde masser af nye søde venner! Og hvis der bare er en lille ting der irriterer en, kan man bare skrive til admin og så ordner han det så hurtigt han kan! Der er godt nok en masser faker, men ved hjælp af os brugere, bliver du hurtigt afsløret og slettet!

Dårlig Service

Har haft faceup før, men valgte at slette den, men da jeg så lavede en igen i sidste uge, blokerede i min IP adresse af grunde jeg ik ved hvorfor, ingen advarsel, ingen beskeder, bare blok IP....
Kunne godt tænke mig og vide hvorfor?
Misha Mackia er brugernavnet

Skod

Det med mange lesbiske piger som er fake er true, selvom jeg personligt selv stod der inde som lesbisk da jeg er bi og blot ønskede kontakt med piger i den periode jeg havde min profil.
Både jeg og min bror blev angiveligt begge slettet, da vi havde logget på vores fælles computer i køkkenet flere gange, trode de at vi evt kunne være fakere.
Derefter prøvede vi begge igen at oprette, men efter en uge blev jeg slettet uden jeg ved hvorfor, derefter blev min bror slettet nogen dage efter. Jeg kan ikke åbne siden, da de har blokeret min computer, uden rigtigt at have nogen forklaring på det, synd da jeg havde en masse spændene venner og veninder derinde :).

Kære Sanne
Til FaceUPs forsvar vil jeg sige, at det ikke er underligt, hvis vores Support har fundet, du er faker. Dit navn Svengston, må være ren fantasi? - ingen andre har det efternavn, på hverken dgs.dk eller på facebook.

På facebook har du en bruger Sanne Svengston med kun 27 venner og profilen er snart 1 år gammel. Det er en stærk indikation af, at du er fake, og blot har høstet tilfældige venner fra andre sider.

Support har sandsynligvis også haft andre indikationer på du er fake udover dit navn lige her.

Typisk er en lebisk bruger oprettet af en fyr, der vil udnytte andre piger på siden. Derfor slår vi hårdt ned på dette, og din brors profil bliver derfor naturligvis også slettet og blokkeret.

...

godt at man ikke skal betale for noget, men syntes det er latterligt at der er så mange der opretter pigeprofiler og sætter dem til lesbiske, selvfølgelig findes de på siden og er ægte. men dog ikke så mange som man ser der

Hej Nicklas
Der bliver desværre oprettet en del fake-profiler ja.
Vi forsøger at slette og blokkere dem, så hurtigt vi ser dem. Så normalt er de hurtigt væk igen. Men anmeld dem, hvis der er nogen vi overser.
Og ellers ignorer de lesbiske (måske) fakes - de har nok heller ikke den store interesse i at skrive med fyre alligevel ;)

Dårligside

Der sidder en derinde på 29 år som er vild travlt med at komme i kontakt med 14-15 årige piger, og det anmelder man, og det gør de ikke noget ved, han ansøger alle piger på den alder og skriver til dem, og det samme på jubii der har jeg også set ham..
FaceUp gør ikke noget ved det, jo de slettede min profil da jeg anmeldte det til deres supporter.... hvis de ikke kan se det er problem han kun sidder og prøver og komme i kontakt med dem så ved jeg sgu ikke hvad man skal kalde det....

Face-up kommer så med redegørelse at manden har ADHD og er ordblind medvidere. Af den grund snakker nok mest med unge, da de er på hans eget mentale stadigt. Derfor var der ikke grund til at slette ham... Yep ligger på det mentale stadige og giver ham så lov til og kontakte de unge.... og sjovt nok kun piger han intressere sig for.
Sjovt nok er der faktisk en hjemmeside for folk med adhd, og andre lidelser... har selvfølgelig ondt af manden.

Men istedet intressere Face-up sig mere i at min familie har profiler på face-up det vil sige mig, og min søster og min bror må ikke have profiler derinde, da der er opgivet 3 forskellige aldre på hver sin profil, det siger jo lidt sig selv da vi ikke er trillinger og er født på 3 forskellige årstider, men efter face-up´s regler er det forbudt, og ikke tilladt, der må kun bruges 1 bruger pr ip-adresse

God side!

Virkelig god side.
Jeg har i de sidste mange uger testet denne side.
Og jeg vil sige det er en af de bedre.

Hurtig og let registrering.
Selve brugerfladen og navigeringen på siden er god og let.

Sidens administration er god og let at komme til.

God side, den er hermed anbefalet

www.faceup.dk kundeservice

FaceUP er et socialt site hvor fortrinsvis unge får nye venner og holder kontakten med eksisterende.

Besøg Faceup

Faceup er placeret 193 ud af 214 i kategorien