Firmafon anmeldelser

Firmafon anmeldelser

Perfekt
9.1

Et godt alternativ til tradionelle og omkostningstunge erhvervstele-løsninger.

Vi har fået god behandling og vejledning i oprettelsesfasen og firmaet har overholdt de angivne tidsfrister. Systemet er brugervenligt og fleksibelt.

Genialt telefoni

Helt igennem super god vejledning og et genialt produkt som bestemt har gjort hverdagen nemmere hos os.

Tilfreds!

Det er super godt til at administrere sine opkald og åbningstider med. Jeg benytter det firma til alle min projekter, og udover det ved jeg at jeg allerede har skaffet dem en kunde pga min om talende tilfredshed.

15 min og min virksomhed havde telefonnummer og telefon sluse på plads

Den kan ikke gøres mere enkelt.
Opret åbningstider, indtal telefonsvar og uden for åbningstid beskeder og man er kørende.

Godt, simpelt og god support

Super simpelt og nemt at sætte op.
Havde lidt problemer med noget viderestilling, som supporten løste for mig i løbet af et øjeblik.
Mine varmeste anbefalinger.

Den simpleste løsning til omstilling

Vi ledte efter en løsning til omstilling af opkald modtaget på et 70 nummer, og om muligt også et 70 nummer. Firmafon leverede kompetent og sublim rådgivning uden og virke anmasende, hvilket gjorde udslaget! Løsningen er så simpel så selv vi kan opdatere og tilrette den til den enkelte situation.

Kan ikke holde hvad de lover!

Standard ting som at kunder der ryger i kø er bundet til det nummer der er aktiv i køen, således andre ikke kan modtage dem der i kø, hvis de melder sig i køen.
Hvis alle er ude af kø, så vil de kunne vælge at blive i køen uden at der nogen til at besvare opkaldet.
Ærgeligt, for intentionen er god nok hos firmafon, og det kunne være lækkert med en spiller der er fleksibel til virksomheder, og som kunne de ting man skulle bruge.

Besvarelse fra Firmafon

Hej Stefan.

Tak for din anmeldelse. Selvom det gør ondt at få negativ feedback, så er det altid godt, at vi hører det, så vi kan det tage det med i vores produktplanlægning.

Dine specifikke kritikpunkter rammer ned i noget meget centralt for os; Vores erklærede mål er nemlig at have verdens mest ligetil telefonsystem, og derfor vejer vi på en guldvægt, hvilke features vi inkluderer i vores produkt, ofte vælger vi ting fra for at holde vores løsning så enkelt som mulig. Det er grunden til, at vi indtil videre har holdt os fra “avanceret køfunktionalitet” (som er vores overskrift til de features du savner). Vi ved godt, at vi betaler en pris i form af kunder med avancerede behov, hvor vi ikke er den bedste løsning.

Vi håber stadig, at vi med tiden vil kunne lave en mere avanceret køløsning, der lever op til vores krav til enkelthed, og forhåbentlig stadig tager højde for krav fra brugere som dig. Særligt i denne sammenhæng, er vi glade for din feedback.

Med venlig hilsen
Lea Silkensen
Kundeservicechef

super godt

god kundeservice

Super service.

Nem oprettelse, overflytning og gode priser.
App'en virker fint.

Perfekt overblik

Meget nemt at bruge, og giver et fuldt overblik over forbrug og priser pr. medarbejder uden en masse støj mellem linjerne!

Ok system, men nogle klovne til at flytte os over som kunde.

Prøvede systemet gratis i 14 dage og besluttede så at blive kunde. Der var behov for at trække vores fastnet nr. over, men da dette var knyttet til en fastnetlinie kombineret med vores bredbåndsforbindelse, var det nødvendigt at vente med at flytte til der var oprettet en bærelinie. Desværre overholdt Firmafon ikke den aftale, så vi stod uden internet i 1½ dag, og hele vores forretning foregår via internetbaserede programmer. Tillige kunne de heller ikke overholde aftale om at sende simkort til ny mobil med det samme, så det blev først sendt efter at der var rykket for det 2 gange (kom 5 dage efter aftalt) SKIDT START OG INGEN KOMPESATION

Besvarelse fra Firmafon

Hej Skælskør Fysioterapi & Træning.

Tak for jeres anmeldelse, det er super vigtigt for os, at modtage alle former for ris og ros, så vi i Firmafon konstant kan forbedre os.

Jeg beklager meget, at overflytningen af jeres nummer ikke gik som aftalt. Der er ingen tvivl om, at vi burde have håndteret flytningen bedre.
Da jeres nummer blev flyttet og jeres bredbåndsforbindelse forsvandt, tilbød vi, at sende jer de simkort i måtte have brug for, for at alle kunne komme på internettet, indtil i fik forbindelsen genoprettet. Dette havde i dog ikke behov for.

Med hensyn til det omtalte simkort, så har jeg nu undersøgt sagen og jeg kan godt se, at der har været et hul i processen i jeres forsendelse. Det er rettet nu, så andre kunder ikke vil kunne opleve det selv samme.

I har ikke før nu givet udtryk for, at have haft et behov for kompensation og da vi desværre ikke har været opmærksomme på det, har dette ikke været på tale.

Vi har nu været i telefonisk kontakt om jeres oprettelse og de learnings vi i Firmafon kan tage med os. Jeg tror på vi får et godt samarbejde fremadrettet.

Tøv aldrig med at give os kald hvis der er det mindste.

Med venlig hilsen
Lea Silkensen
Kundeservicechef

Perfekt service!!

Jeg har længe ventet på en service som Firmafon, anbefaler det til alle jeg kender!!

Det er ikk så ringe endda

Det er båre dæjli

Rigtig god service - og situationsbestemt rådgivning

Rigtig god service - og situationsbestemt rådgivning

Vores sidste teleselskab!

Det perfekte teleselskab. Uden alle gebyrer og uendelige bindingsperioder. Vi betaler for det vi faktisk har brug for!

Alt i orden

Alt var i orden.
God og hurtig service.

Bedste teleselskab ever. :)

Super service, telefonen bliver altid besvaret indenfor kort tid, servicen er tip top, når jeg skal bruge flere numre har jeg simkortet klart inden 1 time, og kan afhentes på deres kontor (til dem der bor indenfor stor københavn) Deres styresystem er rigtig lækkert og nemt og komme til. ! LÆNGE LEVE FIRMAFON.dk! - 20 54 54 54 Mvh. Danmarks Flyttemand ApS

Lever fuldt ud op til deres hensigt

Det er en fornøjelse at opleve når folk skaber en veldrevet virksomhed med henblik på at gøre en positiv forskel i folks hverdag og ikke kun for ublu at tjene penge. Især når det så lykkes virksomheden at gennemføre det de står for.

Fantastisk koncept - den frække spiller i markedet!

Jeg har følt mig dejligt behandlet og har fået masser af opmærksomhed omkring køb og spørgsmål.. Alt har været godt - på nær en smule forvirring omkring nummerflytning og process :)

Tak! :)

Nemt og overskueligt

Vi benytter Firmafon til hhv. Stigefabrikken.dk og Arbea.dk. Godt, overskueligt produkt og fin service. 5 stjerner herfra.

Firmafon Kundeservice

Om Firmafon

Som kunde hos Firmafon tilbyder vi dig en fleksibel telefoniløsning, som du selv sammensætter, så du får netop den løsning, virksomheden har behov for. Og ændrer behovet sig, ændrer du bare løsningen. Du kan få både omstilling og telefoni, men det hænger ikke nødvendigvis sammen. Og det hele er webbaseret, så du kan komme i gang med det samme uden at vente dagevis på en tekniker eller en sælger, der skal ringe dig op.

Besøg Firmafon

Ring til 71 99 99 99