Animail.se anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

trustpilot stars

Snabbt, bra bris och enkelt!

Får hem hundmaten till dörren, till samma pris eller billigare än hos den lokala butiken, på max 3 dagar.

Alldeles för lång lev.tid

Fick mail att paketet var skickat men det var inte sant. Posten hade bara fått en elektronisk förhandsbokning. Dröjde ca 10 dagar att få hundmaten. Tyvärr så hade jag redan betalat så jag kunde i te annullera ordern. Nu blir det inga mer order hos dom för det här var andra gången som det hände. /Ella
Animail

Besvarelse fra Animail

Hej Ella,
detta är ingenting vi känner igen tyvärr. Självklart ska leveranstiderna hållas, de är 1-3 vardagar (+1-2 vardagar för boende längs lantbrevbärarlinjer). Eftersom ditt paket stått som "skickat" inom rätt tid från oss misstänker jag att paketet fastnat i Postens hantering? Om du meddelar oss då gör vi självklart allt vi kan för att lösa problemet. Vi har 30 dagars öppet köp, så skulle du ångra ditt köp får du självklart pengarna tillbaka! Om varorna hunnit komma fram till dig står vi för returfrakten, du behöver inte stå för några kostnader alls. Om det skulle bli en nästa gång, kontakta oss gärna så ska vi hjälpa dig så gott vi kan! Ha en fin vecka!
Med vänliga hälsningar,
Åsa, Animail

TOPPEN!

Jag har köpt alla mina kattprodukter från Animail (tidigare Foderbilen) sedan december. Det är bland det bästa jag tagit mig för! MASSOR att välja på och snabb leverans. BEKVÄMT!

nöjd kund

köpte foder till mina katter snabb leverans

sena

motog varan en vecka försent ,var tvungen köpa ersättningsmat .
De var sena medela vara var sen.
Erbjöds ingen ersättning eller fick inget för lång väntan .

5 stjärnor

foderbilen är bra. när man kan få hemleverans till dörren. stora. tunga säckar tex kattsand ock torrfoder, som man inte orkar bära. det bäste är att de har .snabb leverans 2-dar och bra sortiment till djuren

Er Animail.se din virksomhed?

Lær dine kunder bedre at kende.

Opret virksomhedsprofil Læs mere

Er dette din virksomhed?

Opret virksomhedsprofil

Animail kundeservice

Om virksomheden

Foderbilen.se - hemkörning av hundfoder, kattfoder, hundmat, kattmat, kattsand och kattströ

Besøg Animail.se

Kontaktoplysninger

Ring til 0771-ANIMAIL (0771-264 62 45)
Vi bor JOHANNESHOV
Sverige

Kategori

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.