Fotogo anmeldelser

Fotogo anmeldelser

Middel
6.8

Dårlig hjemmeside

Havde tænkt mig at lave en Kvadratisk fotobog men desværre virkede hjemmesiden ikke og jeg kom aldrig i gang.

perfekt

helt perfekt billeder. billigt og hurtigt levering. kan kun anbefales.

Perfekt

Jeg fik anbefalet fotogo (dengang click4foto) for 4 år siden og har brugt den siden. De er billige, ekstrem hurtige og flotte billeder.
Dog bestilte jeg engang 3 t-shirts med tryk hvor de var meget store i størrelserne og rigtig træls statiske. Men rigtigt flot tryk og er stadig flot efter 1 år.

Perfekt!

Har handlet med mange forskellige foto firmaer, men må nok indrømme at dette firma var det bedste af dem alle.. hurtig og super kvalitet!! og så endda billige!!
Kan varmt anbefales og bruger dem klart fremover igen ;)

den bedste service

Jeg havde problemer med at uploade nogle billeder i de rigtige formater, og jeg fik den bedste service jeg har oplevet, de var enorm hjælpsomme. En oplevelse udover det sædvanlige. Jeg kan ikke give nok roser:-)

Hilsen en ovenud tilfreds kunde.

Kan anbefales!!

hurtig levering og god kvalitet!

Perfekt!

Hurtig og fin leverance af julekort!

Virkelig god og billig i forhold til andre jeg har brugt

Det var let at oprette sig som bruger - det var lidt bøvlet at få de rigtige billeder op, men det var ikke sidens skyld.

Betaling gik let, billederne var i postkassen 2 dage efter - og de er virkelig flotte i forhold til hvad jeg har oplevet andre steder.

Flotte billeder til god pris!

Fantastisk kvalitet, hurtig levering og super service!

Fotogo.dk er simpelthen bare super!

Vi har købt både fotokalendere, quick-albums og almindelige billeder derfra - og alt er i upåklagelig kvalitet med smukke blanke motiver.

De svarer hurtigt på mail i kundeservice og er i det hele taget meget servicemindede og hjælpsomme. Kan kun give Fotogo mine bedste anbefalinger. Hander der gerne igen og igen!

Hurtig levering og høj billedkvalitet

Jeg har købt både fotobøger og billeder ved fotogo flere gange og er super tilfreds. Hurtig levering og rigtig god kvalitet..

sender spam mails

Jeg har aldrig besøgt hjemmesiden, men er begyndt at modtage spam fra dem, hvordan kan de være e mærket når de sender spam mails uden mulighed for at afmelde?

sender spam

Har aldrig besøgt hjemmesiden, men er begyndt at modtage spam fra dem
(edit: gav oprindeligt 1 stjerne pga spam. Jeg kan se at jeg før har besøgt og brugt click4foto og de var hurtige til at gøre noget ved problemet. Jeg kan mindes at forløbet med vores billeder var 100% ok)

Hurtig levering! Perfekt kvalitet!

Flotte billeder, meget hurtig levering og yderst brugervenlig hjemmeside!

kan kun være tilfreds..

super billeder, hurtig levering, billigt og så nemt at bruge hjemmesiden :)

Bestilling forsvandt

Jeg havde brugt over en halv time på at udvælge billeder, og da jeg så kom til bestilling blev jeg logget ud og tabte alle de foregående billeder. Nu skal jeg så til at gøre det samme igen. Hvis fotogo havde haft telefonerne åbne havde jeg bedt om gratis fremkaldelse for at spilde min tid. Det er for dårligt.

Hurtig og fint hurtig levering

Købt 10x15 billeder + 30x22 perfekt altsammen
Mvh
Søren Olsen
Nykøbing Mors

absolut en 5 stjerner

Har været kunde her i 2 år, og kan varmt anbefale fotogo.dk. Altid perfekte billeder , altid en god service og hurtige svar. Har absolut ingen klager overhovedet.
hilsen Lone
Brøndby

Den bedste service, gode produkter og priser, får du her.

Når jeg bestiller billeder via www.fotogo.dk, så kommer de næsten med posten dagen efter. Der er aldrig problemer med produktet eller leveringen. Servicen er altid i top, og man får altid et hurtigt svar på sin henvendelse. Du kan ikke få det bedre andre steder. Jeg har anbefalet fotogo.dk til alle jeg kender.
Hilsen Neda fra Søborg

Kvaliteten er til 5 stjerner

Vi er tilfredse med billedernes kvalitet, men ville gerne have billederne leveret i rækkefølge som afgivet i ordren. det er svært at sortere 550 billeder når der er rodet lidt i dem. mvh. Bjarne Kronborg Poulsen.

Super service:-)

Bestiller jævntligt billeder igennem "Click4foto". Altid super kvalitet og rigtig hurtig levering som lovet. Har også bestilt andre produkter og der kan man heller ikke sætte en finger...SÅ 5 stjerner herfra.

Foto go kundeservice

Vi er et dansk online fotolab, med fokus på ærlighed, høj kvalitet, hurtig levering og god kundeservice, kombineret med et konkurrencedygtigt prisniveau. Vi tilbyder at fremkalde dine digitale billeder, lave kanvas print og større plakater, samt producere personaliserede fotogaver - alt sammen produceres på vort fotolaboratorie i Nordjylland. Vil glæder os også til at betjene dig.

Besøg Fotogo

Skriv til cc@click4foto.dk