Fotohuset Virum anmeldelser

Fotohuset Virum anmeldelser

7.6

Utroværdig

Jeg havde læst forskellige anmeldelser på Canon objektiver for at finde den zoomlinse der passer til mine amatørbehov. Jeg fandt den rette linse og via pricerunner fandt jeg frem til at Fotohuset Virum var billigst i et større spænd af prisforskelle.

Da jeg besøgte siden og fandt objektiver viste billedet også det objektiv jeg ville have. Da jeg modtog objektivet var det af ringere kvalitet og uden de særlige specs. jeg netop havde ønsket. Fotohuset Virum sagde blot at det burde jeg selv have indset!

Jeg føler mig ført bag lyset og må nu selv betale porto for dels at få det leveret og dels for at returnere det.

Hold jer væk.

Jakob

Utroværdig

Fandt et Nikon spejlreflekskamera til en god pris på Fotohuset Virum hjemmeside. Det var på lager. Jeg bestilt det, og fik en orderbekræftelse samme aften. Næste dag fik jeg en mail at ordren måtte annulleres da varen var udsolgt. Her tre dage senere er lagerstatus på det samme kamera stadigvæk "På lager", men prisen er nu steget med 150 kr. Jeg vil fremover ikke spilde min tid på dette firma.

Super god service og handel

Fotohuset Virum har en god service, og deres medarbejdere er meget hjælpsomme.
Mit første køb hos dem, var et kampagne tilbud, Nikon's "Byt til nyt". Jeg benyttede mig af kampagnen online, da jeg ikke bor nær København. Jeg ringede ind, for at hører hvordan jeg skulle sende det kamera jeg ville bytte med. De var enorm hjælpsomme, og jeg sendte mit bytte kamera samme aften.

Da der ikke var noget track and trace med mit nye kamera (jeg valgte at få sendt pakken til pakkeboks), så sendte jeg dem en mail, efter jeg kunne se at de havde modtaget bytte kamera. Jeg fik svar indenfor 10 minutter, og de bekræftede at den var sendt, og bytte kamera modtaget, samt hvornår jeg ville kunne forvente mit nye kamera. Hentede kameraet dagen efter. Super god service synes jeg! :)

Generelt er jeg super tilfreds med min handel - hver gang jeg havde spørgsmål, på mail og/eller telefon, fik jeg hjælp og svar indenfor 5-10 min. Ville klart anbefale dem til andre :)

En god handel fra start til slut.

God service både før, under og efter handel. Har både været i telefonisk kontakt med Fotohuset Virum og har kommunikeret via e-mail. De er til at handle med og fleksible! Jeg vil bestemt handle hos der igen og anbefaler hermed butikken til andre.

Super fin handel!

Jeg bestilte et Nikon D3200 med objektiv over nettet hos Fotohuset Virum, og det var det absolut billigste sted at købe det. Jeg bestilte varen, og den var fremme efter 2 dage - super fint! Ingen problemer overhovedet ved handlen.
Eneste lille bitte sted der kan sættes en finger på, er beskrivelsen af produktet på hjemmesiden, og hvad købet indebærer. Den kunne godt være lidt mere detaljeret og uddybet,
Ellers super!

Fantastisk service

Bestilte kamera online, men var ikke opmærksom på, at det kun var huset - fik omgående mail med forespørgsel om produktet var dét jeg forventede = juleaften reddet :)

Har nu igen bestilt et objektiv og endnu engang udsøgt venlig og servicemindet betjening - hér ligger al min fremtidige handel ifm denne type udstyr !!

Fantastisk kundeservice

Fantastisk kundeservice !!!
Bestilte ved fejl et kamera (kun huset) og var ikke opmærksom på, at der ikke var objektiv med. Blev ringet op af en medarbejder få minutter efter ordreafgivelse og blev gjort opmærksom på dette. Samtidig ændrede de ordren til et kit med begge dele og endda til samme pris !!
Det kan man da kalde kundeservice :0)

Super

God pris og hurtig levering. Bestilte tirsdag aften og havde nyt kamera torsdag.

Fin service

Jeg køber det meste at mit fotoudstyr hos Fotohuset Virum.

Kan hente varerne en time efter jeg har bestilt hos deres gorssist, der ligger lige ved mit arbejde. Fin service.

Priserne er rigtig skarpe og normalt konkurrencedygtige.

Perfekt service.

Var hurtigst til at skaffe den ønskede vare, som kunne afhentes i butikken til den aftalte tid, og som ovenikøbet blev fulgt til dørs af en service man måske husker fra 'gamle dage' eller ser på film, men som man desværre meget sjældent møder i dagens Danmark.

Julegave jeg fik byttet til det jeg virkelig ville har :-)

Jeg fik byttet en julegave som jeg havde fået. Jeg tog i butikken og kunne uden nogen problemer. Jeg fik det byttet til det kamera jeg virkelige ønskede med et smil fra ekspedienten.

Var sent ude med julegaverne, kunne heldigvis hente varen d. 23. Dec

Var som sædvanligt for sent ude med julegaverne, heldigvis havde Fotohuset Virum det kamera på lager min søn ønskede sig og de ville gerne reservere det til mig til d. 23. Dec, så juleaften var reddet.

En lille fejl, men de gjorde det godt igen!

Bestilte et batterigreb som ved en fejl blev sendt til en forkert kunde, som plaster på såret fik jeg den tilsendt med pakke omdeling på Fotohuset Virums regning og fik tilmed en flaske champagne oveni.

God oplevelse

Det er efterhånden 1 1/2 år siden at jeg købte et Nikon D7000.
Alt forløb HELT efter bogen og kan kun anbefale Fotohuset Virum :-)

Super service

Havde bestilt et Canon Eos 1100D hus på hjemmesiden og troede at nu havde jeg fundet det helt rigtige kamera.... Samme dag blev jeg kontaktet både telefonisk og på e-mail, da man lige ville sikre sig at det var med vilje at jeg havde bestilt et kamera uden objektiv, der således ikke bare kunne bruges medmindre jeg selv havde et objektiv liggende..... Derudover fortalte de mig hvilken udgave jeg skulle bestille i stedet, der blot kostede 80 kr. mere.
Det er fantastisk når en internet forretning lige tjekker op på ens bestillinger, så man får det rigtige med det samme....

kun hvis du ved hvad du vil have

har købt her flere gange og afhentet varen til en konkurrencedygtig pris
deres "rådgivning" er helt hen i vejret og har man ikke på forhånd undersøgt den vare man vil have - herunder pris og kvalitet - er man helt prisgivet sælgeren
prøv til sammenligning photografica i Skindergade ; de kan deres kram men prisen er højere

God betjening og rådgivning

Jeg har lige investeret i et Canon EOS 700D til 5000,- kr. Mit første møde med fotohuset var pr. Tlf. Allerede her var ekspedienten imødekommende og kunne give gode råd og vejledning. Den samme oplevelse har jeg, da jeg kommer ind i forretningen og taler med, hvor jeg bliver mødt med et smil og spørgsmål som : har du brug for demonstration og brug for yderligere Info. Alt i alt en god og venlig betjening med professionelt personale.

En rigtig god forretning, som man vender tilbage til

Dejligt at kunne snakke direkte med en person i en fysisk forretning og holde tingene i hånden.

Yes, fysiske forretninger er lidt dyrere, men læg mærke til, at prisforskellen er blevet meget mindre her i år, der er sket noget ?.

Og træk også fragten fra, som du jo ikke får i en fysisk forretning, så er det tæt på samme pris.... og meget bedre.

Super service og hurtig levering

Vi har købt et kamera på nettet hos FOTO huset Virum.
Vi fik super betjening og hurtig betjening.
Vi kan kun anbefale FOTO huset Virum.
M.v.h.
Henrik Andersen