Frkskrump anmeldelser

Frkskrump anmeldelser

Perfekt
9.1

Rigtig, rigtig god!

Frk. Skrump netbutik er rigtig god. Man kan få alle de specialprodukter, som jeg har brug for til at lave og spise den mad, som jeg har bedst af ift. mine to sygdomme. De har mange lækre mad-ting, f.eks. lækre brød og brødblandinger, men også chokolade, slik, o.a. lækkert. De har en masse "almindelige" produkter i sukkerfri udgaver, hvilket gør at min kostplan ikke føles kedelig, men at jeg gerne må spise lækre ting bare uden sukker.

Samtidig så er behandlingstiden ekstremt hurtig. Fra man bestiller til man får en besked om at bestillingen er afsendt går der maks. et døgn.

Pålidelig service og funktionel hjemmeside

Det er en god side at bestille special produkter fra, særligt med henblik på en sund livsstil. Jeg har kun haft positive oplevelser med bestillinger herfra.

Hurtig ekspedition

Der er altid hurtig ekspedition af varerne, når man handler hos frk. skrump. Jeg har aldrig oplevet restordre, når varen står i status på lager, når jeg bestiller.
Dog synes jeg ofte der er udsolgt af deres mest populære varer - det er lidt irriterende, især fordi jeg altid samler min ordre, og bestiller, når jeg mangler. Mange af de varer jeg oplever som udsolgt, er heller ikke lige til at få skaffet andre steder.

Når man får leveret til sin arbejdsplads, mangler der et felt, så man både kan skrive firmanavn og sit eget navn - måske en idé til forbedring? :-)

Hurtig ekspedition..

Hurtig ekspedition af ordren, men mangler dog evt. "Track-and-trace" nummer, i stedet for endnu en smøre vedr. Afhentning. Det er jo ikke interessant for mig da jeg HAR valgt at få det tilsendt.
Men venter spændt på min pakke.

I øvrigt god hjemmeside, let overskueligt og gode produkter og lækre opskrifter..

Hurtig levering

Meget hurtig levering og glad for det kan sendes til arbejdsplads :o)

Ingen problemer her...

Bestilte og fik hurtigt pakken... Super...

Fint udvalg, hurtigt

Bestilte torsdag, mail fredag om den var sendt, og modtog så pakken mandag. Flere af de Cavalier-chokolader jeg ville have bestilt, var udsolgt. Det var ærgerligt, og jeg savnede derfor et større udvalg af disse chokolader. Ville klart bestille igen.

Professionel rådgivning og dejlige produkter

Nyder at handle hos jer.

I leveret jo med lynets hast, har dejlige produkter og altid en god service i telefonen!

Jeg kommer helt sikkert igen!
TAK!

Hurtigt men lidt dyrt

Det fungerer fint:) og kom hurtigt hjem, dog manglede der en ting... Uden besked om hvorfor og hvordan,. Det var dog ikke faktureret for tingen....

Det spiller bare

Jeg har bestilt varer i denne webshop 3-4 gange, og hver gang er der god besked undervejs i ordrebehandlingen, hurtig levering, rimelige priser. Og så bliver jeg inspireret til at prøve nye sukkerfri varianter :-)
Frkskrump

Besvarelse fra Frkskrump

Hvor dejligt at høre Anne. Tak for det :-) Alice, Frk Skrump

spændende webshop med hurtig levering

Jeg har for anden gang bestilt fra frk.skrump.dk.
Glæder mig til at modtage mine varer, som ellers ikke er så lettilgængelige i det midt-/vestjyske.

Handel helt uden problemet

Ganske smerteløs handel, absolut intet at klage over

Super oplevelse.

Jeg har handlet her flere gange nu, og det har været en god oplevelse hver gang. Mine varer kommer altid meget hurtigt, og jeg får med det samme en mail, hvor jeg kan se, hvor langt ordren er. Det er super nemt, at jeg lige kan hente varerne i en pakkeshop i nærheden af, hvor jeg bor. De har et fint sortiment, som er perfekt til det, jeg skal bruge. Jeg har aldrig oplevet manglende, udsolgte eller forkerte varer, og de er altid pakket meget fint og forsvarligt. En super oplevelse hver gang!

Fantastisk stort udvalg

Jeg bestilte mine varer onsdag aften. Torsdag eftermiddag fik jeg en mail hvori der stod at varerne er på vej. Nu håber jeg bare at jeg får dem i morgen fredag :-)

Nemt :)

Det er kun prisen, der kan frustrere mig.
Men man må acceptere, at man er 'lidt ud over det sædvanlige' og derfor må betale prisen, da vi ikke er så mange om budet endnu.

Ellers en dejlig nem hjemmeside og ingen problemer med bestilling eller levering.
Kan kun anbefales :) Da supermarkederne og div. andre butikker i mit område (Mariagerfjord) ikke kan levere varen ;)

Overskuelig, informativ netbutik

En rigtig fin og velorganiseret netbutik. Jeg fik de informationer, der var mig nødvendige for at handle de produkter jeg havde brug for. Jeg kommer helt sikkert til at bruge hjemmesiden igen. En god hjemmeside også når man har specielle behov, da næringslisten er tilgængelig.

Lækkere sukkerfri slik , hurtig ekspedition og service

Lækkere sukkerfri slik :-) service ,forsendelse på nettet super hurtig.😄👍

kundeservice

Egen butik og netbutik med sukkerfri slik og sukkerfri chokolade. Online diæt behandling. Speciale i PCO.

Besøg Frkskrump

Ring til 26 37 29 59