Froebutikken anmeldelser

Froebutikken anmeldelser

Perfekt
9.2

God service

God lille butik på nettet. God beskrivelse ved de forskellige sorter, fornemt udvalg.
Hurtig levering, kan anbefales.

Hej Hans

Mange tak for din tid og din anmeldelse. Den er jeg glad for og håber, at andre også får gavn af den.

Helt perfekt oplevelse

Jeg synes, at det har været en rigtig god oplevelse at handle med froebutikken - ligefra jeg en tidlig morgen sad og udvalgte kommende sæsons høst til modtagelsen af en pakke (som kunne gå i postkassen - skønt!) , bag pakkens plastik var en sød lille pakke med bånd og ornament. På fakturaen en lille sød hilsen. Frøposerne er flot dekoreret!
Jeg glæder mig helt vildt til at få afprøvet frø'ene - det er jo den endelige test - men hvis det forløber som købet frem til nu, så bliver det en havesæson uden lige!

Skulle jeg komme med lidt konstruktivt kritik til hjemmesiden, så ville det være fedt, at man ikke bliver "slået hjem" hver gang man har lagt noget i kurven - men istedet kunne forsætte hvor man var kommet til fx. under grøntsager... det er dog en så lille detalje, at det bestemt ikke har ødelagt min oplevelse af hjemmesiden!

Hej Vivi

Hvor er det altså skønt, at du tager dig tid til sådan en anmeldelse!! Jeg ved, at du får en havesæson uden lige:)

Konstruktiv kritik er jo uvurderligt, og måske finder jeg en løsning på denne også.

Diane/Frøbutikken

Alt det rigtige - på hyggelig vis

En indbydende webshop præsenterer et godt udvalg i spændende og ældre sorter - hvilket er vigtigt, da en øget diversitet i vore haver er det bedste våben mod degeneration og sygdomsudbrud i planterne. Endvidere fåes en del økologiske frø. Priserne er meget rimelige, leveringen meget hurtig og indpakningen er smagfuld og ikke mindst - hyggelig. Smukke poser og sirlig indpakning akkompagneres af både hilsen og gave.
Frø til forårets såning får vi os helt sikkert hos Frøbutikken.

Hej Stefan.

1000 tak for den fine og virkelig fyldestgørende anmeldelse. Du kommer godt omkring det hele og har fingeren på pulsen, kan jeg se.

Jeg håber, du får en god høst.

Diane/Frøbutikken

Altid hurtigt og i orden

jeg har efterhånden købt hos Frøbutikken adskillige gange, fordi jeg hurtigt konstaterede, at varerne er i orden og kommer lynhurtigt. Og så er Diane så sød altid at lægge en lille gave i forsendelsen. Det er hyggeligt og giver en fornemmelse af personligt engagement.

Hej Christine.

Nye kunder er godt - men gamle trofaste kunder, som kommer igen, er endnu bedre.

Jeg er rigtig glad for, at du lægger mærke til disse ting og vil gøre alt for at bevare tilfredsheden !!

1000 tak for den flotte anmeldelse.

Super hurtig levering

Bestilte mine frø søndag eftermiddag, og havde dem med posten mandag - fine varer - Diane(ejeren) kan varmt anbefales - mvh.
Jens Christian

Hej Jens Christian

Der arbejdes gladeligt på søndage, når det afstedkommer sådan en fin anmeldelse. 1000 tak for, at du tog dig tid til den.

God weekend.

Flotte pakker

Den måde pakkerne ser ud på, giver en perfekt købsoplevelse, jeg kan helt klart anbefale andre at prøve.

Hej Clayer

Tak for den fine anmeldelse. Jeg er rigtig glad for, at du værdsætter og bemærker indpakningen. Der er også lagt god energi i den. Jeg håber, du bliver ligeså glad for det indre. :)

Meget tilfreds!

Havde på forhånd læst anmeldelser herinde, så mine forventninger var høje. Umiddelbart blev jeg ikke skuffet, hurtig og fin levering, smukt pakket og en lille ekstra ting i posen. Det er selvfølgelig dejligt, men det væsentlige ses jo først senere: Kvaliteten af frøene!
Jeg har været ovenud tilfreds med spiringsraten, og den eneste ting der kiksede for mig skyldes udelukkende min lidt for ivrige udplantning.
Så topkarakter for kvalitet, topkarakter for levering, og topkarakter for 'alt det andet' der gør Frøbutikken til et hyggeligt sted at handle. Vi ses helt sikkert igen.

Hej Niels Anders

Hvor er det dejligt, at du tager dig tid til at lave en anmeldelse her i sommervarmen. At den samtidig er så flot, får solen til at skinne endnu mere her :)

Diane, Frøbutikken

Virkelig hurtig levering og bonus gave

Det er ikke sidste gang jeg har handlet på denne side. Super hurtig levering. (bestilte lørdag aften havde mine ting mandag) og fik lille gave i form a en pose frø.

Storeartet

det var en dejlig hurtig handel. Alt var i orden.
Det jeg købte var en fin kvalitet.
Jeg kan kun på det varmeste anbefale Frøbutikken.
Jeg vil helt sikkert handle der igen når jeg har behov.

Helt perfekt

Stort og spændende udvalg til helt rimelige priser!
Bestilte frø sent søndag aften og modtog tirsdag morgen min pakke.
Frøposerne var pakket ind i den yndigste kuvert med bånd og søde "sølv" hjerter på. Selve frøene i søde frøposer med god brugbar beskrivelse.

Alt i alt er super god oplevelse, jeg allerede er ved at gentage - prøv det!!!

Smil på læben....

......det var hvad jeg fik, da jeg modtog mine varer fra Frøbutikken.
Først som udtryk for glæden over den hurtige levering - dag til dag til trods for, at der på hjemmesiden står forsendelse som B-post (det var så lige lidt ros til postDanmark, som jeg ellers ikke er helt tilfreds med :-D)

Dernæst et smil som udtryk for spænding over indholdet. Jeg vidste jo hvad jeg havde bestilt, men hvad jeg ikke var klar over var jo, at jeg modtog
- en sirlig pakke i skøn forklædning matchende naturens ynder og som jeg vil tro ville gøre enhver kvinde glad.
- de flotteste frøposer jeg har set til dags dato med anvisninger på bagsiden
- en personlig signatur på faktura
- og sidst men ikke mindst en gave

Min tanke er at det henvender sig meget til kvinder og jeg bliver nysgerrig på - Gad vide om pakken havde set anderledes ud hvis min mand havde bestilt ?

Uanset køn, kan jeg kun give mine varmeste anbefalinger og jeg vil se frem til en forhåbentlig god høst.

Mvh Lone

Professionel betjening

Hurtig reaktion på mail og hurtig levering.

Spændende udvalg og professionel ekspedition!

Vi var glædeligt overraskede over det store, brede udvalg frøbutikken.dk fører. Vi ledte efter noget udsædvanligt og det fandt vi! Der var gode beskrivelser af alle de frø vi kiggede på, og således også foreslag til naboplanter. Rigtig fint for os nybegyndere!

Ekspeditionen var hurtig og professionel - således oplyser de at de sender via B-post. Og vi fik alligevel frøene ind af brevsprækken i dag - 2 dage efter bestilling. Simpelthen fremragende.

Og det trækker kun op at det hele var pakket meget pænt ind, i egne frøposer med egne labelse og så var der ovenikøbet en lille ekstra pose frø.

Skønt! Vi glæder os til at komme igang!

Super oplevelse

Har tit bestilt varer på nettet, men har aldrig for modtaget noget så fint indpakket. Næsten som at få en lille gave ;-)
Og det fik jeg faktisk også. Der var nemlig sendt en ekstra pose frø med. Sjovt nok frø jeg havde overvejet at købe.

Dag-til-dag-leverance...

tilføjet en lille ekstra gave og fint pakket ind - næsten helt personligt. Eneste man lige undrer sig over er portoen, hvor man betaler 47 kr., mens den faktiske udgift blot er 13,50 kr. for B-post (frøforsendelse). Det kan jeg leve med, når resten er en god oplevelse. Men skulle uheldet nu være ude, og forsendelsen bortkom i Post Danmark og aldrig nåede frem til mig, ville jeg forvente en ny sending kvit-og-frit fra Frøbutikken?

Hej Kirsten

Mange tak for, at du tog dig tid til at lægge et par ord.
De 47,-, som kunderne betaler, skal dække både porto ( frimærke ), emballage og arbejdskraft. Og ja, når vi vælger at sende brevpost, dækker vi selvfølgelig evt. tab.

Jeg håber, du får en go´ høst :)

Super hurtig levering

Hej

Rigtig dejligt med en nem shop. En rigtig god oplevelse.
Og få varen næste dag er bare skønt når man gerne vil igang.

Det er ikke sidste gang jeg handler her.

Hilsen Tina

Lækker pakke

Jeg har rent faktisk ville bestille der inde siden sidste forår, men jeg var lovlig sent ude på det tidspunkt, så jeg valgte at vente til i år.

Jeg havde været her inde og læse, og eftersom jeg bestilte i går, tænkte jeg at det formentlig ville komme i dag.
Da der ikke var nogen der ringede på ang. en pakke, var jeg nede og kigge i postkassen, hvor der sørme lå en fin lille pakke.

Frøene var simpelthen så fint pakket ind, at det var en hel fornøjelse at tage dem ud af pakken, for at se om det hele var der.
Ikke nok med at posen de er blev afsendt i, er en fin pose, selve posen de enkelte frø ligger i, er også vanvittig lækker, og beskrivelsen på bagsiden er lige i øjet. Skriften, især den lille, virker dog en smule "udvasket", og kan være en anelse vanskelig at tyde.

Mit største problem er nu, at nogle af frøene er tiltænkt som en gave, hvor aftalen var at vi (min mor og jeg), skulle dele, men nu har jeg jo slet ikke lyst til at åbne de fine små frøpakker, og må så vente til efter fødselsdagen, med at få plantet nogle af mine frø ud.

Simpelthen en super service, med hurtig levering, og det er hyggeligt med den lille håndskrevne besked på fakturaen.

Den til tider udvaskede skrift, får mig til at overveje om Frøbutikken burde komme ned på 4 stjerner, men alt taget i betragtning, må det blive 5 stjerner.

Helt i top

Levering dagen efter bestilling. Total fejlfri bestilling. Modtog superfine frøposer, som ligefrem er dekorative i køkkenet, og ydermere pakket så nydeligt ind... Ja, der var tilmed en fin lille gave, som i dén grad faldt i min smag :-)
Anbefales hermed til enhver med hang til gamle sorter og haveromantik!
Tak for handlen, som ikke bliver den sidste!

fine frø

Tak for den fine pakke jeg modtog i dag!, jeg glæder mig rigtig meget til at så alt de gode frø i min lille stykke jord og giver masse af vitaminer til mine familie.

Dayana

Froebutikken kundeservice

I Frøbutikken handles der frø som i gamle dage. Masser af økologiske frø fra gamle sorter samt nye trend frø. De mange spændende frø er håndpakkede i rustikke nostalgiske frøposer, hvor der ikke er fedtet med indholdet.

Besøg Froebutikken

Froebutikken er placeret 18 ud af 66 i kategorien