Glamsbjerghotel anmeldelser

Glamsbjerghotel anmeldelser

Lavt
4.4

Gemmer morgenmaden for gæsterne

Var på glamsbjerg hotel med min kæreste i sidste weekend, hvor vi havde købt et ophold gennem Take-offer, så vi havde ikke den store forventning da vi har købt et sådan bevis før, til et andet hotel før...

Vi ankom til hotellet og blev pænt taget imod, og fik anvist vores værelse, og spurgt til hvad tid vi ønskede at spise aftensmad, så køkkenet kunne planlægge, meget god service :-)

Værelset var ikke noget at råbe hurra for, men det var fint til en enkelt overnatning.

Middagen var ganske fin, faktisk bedre end vi havde regnet med, indbagt suppe til forret, Kinguro til hovedret, og frugt, is og kage til dessert, og en fin flaske vin hertil, og fin service under middagen, ikke nogle lange ventetider mellem retterne, og blev flere gange spurgt indtil, om det hele var som det skulle være, og om maden smagte os.

Men det hele ramler om morgen, der er morgen bord mellem 8-10, vi kommer ned lidt over 8, og der fint udvalg, div morgensmads produkter, frugt, yoghurt, brød, pålæg, bacon i tern, en lille skål med røræg, og blødkogt æg, samt juice og kaffe og te, vi vælger så at tjekke ud tidligere end vi skal, da vi vil køre en tur, så tjekker ud ca 9:50, der er der så kommet pandekager, rigtig bacon, lang mere røræg, pølser og mini frikadeller på!! vi sad og spiste i ca 30-40 min. det er bare ikke i orden man gemmer morgenmaden for gæsterne, og først sætter de sidste ting på efter en time!!
Ville have givet 4 stjerner, men at man gemmer mad, det trækker voldsomt ned!

Første og sidste gang!

Værelset minder mest om en nedslidt efterskole med billige ikea møbler, mug langs vinduerne, og tilkalkede bruse/håndvask område.
Forretten var rigtig god trods sej kænguru, men hovedretten bestod af maks 50 g oversaltet kød og tilsvarende mængde oversaltet kartoffel - begge dele næsten uspiseligt grundet saltindhold.
Desserten var ok men melon og appelsinsrykkerne havde stadig delvist skræl og og sener på. Forstår ik hvorfor man ik lige skærer det ordentligt fra når man nu er igang. Morgenmaden var også kummerlig, røræg og bønner så bare klamt ud og der var kun sødmælk til havregryn mm, ikke engang et ordentligt stykke franskbrød/rundstykke kunne man få - kun en tør bolle. På intet tidspunkt blev der spurgt til om maden smagte os eller om vi havde haft et dejligt ophold ved tjek ud. Men de er nok vant til negativt svar og derfor er stoppet med at spørge?

Knapt middelmådigt!

Min kæreste og jeg skulle overnatte på Glamsbjerg på en deal. Der var ca. 8 datoer tilbage af hele året at vælge mellem, da jeg ringede i starten af august og halvedelen af dem lå omkring jul. Men vi valgte en dato i starten af og tog et par fridage.
Efter en dejlig dag med sigshtseeing på Fyn, kom vi til hotellet. Vi blev taget rigtig godt i mod og fik vores værelse.
Værelset var pænt, men dødsygt og uden sjæl. Intet prinsesset her! Vi gik en tur i byen; pæn, men ikke noget at se på.
Den 3-retters menu i dealen smagte fortrinligt og blev nydt med god vin. Det samme kan desværre ikke siges om morgenmaden næste morgen: kedeligt og uden smag: fryserundstykker, bitter discount-juice og det hele fremstod hengemt. Det er rigtig ærgerligt, eftersom morgenmaden på afrejsedagen er det sidste indtryk, vi rejser der fra med.
Glamsbjerg Hotel er fint til en enkelt overnatning, men forvent ikke nogen luksus. Sørg endelig for at vælge et værelse, der vender mod bagsiden, så du ikke, som vi, bliver vækket af tunge landbrugsmaskiner på hovedvejen hvert andet øjeblik.
Sweetdeal reklamerede i øvrigt med en 50% besparelse; hvis vi skulle opnå den, skulle vi have en flaske vin til kr. 500. Ikke desto mindre skal man betale for differencen, hvis man vælger en vin, der koster over kr. 200.

Skuffelsehotel i Glamsbjerg!

Bestilte for længe siden et ophold på prinsessehotellet I glamsbjerg ( nu kalder vi det klamsbjerg) gennem Dagens Bedste Vi havde glædet os i månedsvis til dette romantiske ophold.
Da vi ankom stod der en sur mand i receptionen og tog imod, han gad næsten ikke at se på os, og var meget meget lidt gæstfri.
Efter skuffelsen over facaden på hotellet (som godt nok havde været igennem redegeringsprogrammet i reklamen på dagens bedste ) skulle vi se værelserne...de var meget meget lidt romantiske der var stillet en fænglelskøjeseng ved siden af dobbeltsengen)..
Nå men vi ville ikke havde ødelagt dagen, og gik en tur i Glamsbjerg for at finde et sted hvor vi kunne få en øl..dette var ikke muligt, vi valgte så at køre til en nærliggende by, hvor vi kunne få en øl. Her spurgte vi ind til hotellet og fik ikke noget pænt at vide...... Da vi kom til hotellet igen, havde der været nogle og låse døren op, døren stod på klem og padlen på låsen var ude????? Der var ikke taget noget, men det var meget utrygt... Aftensmaden var en katestrofe, og slet ikke det der var vist på Dagens Bedste? Der var kun en tjener til ca. 20-25 mennesker og han havde meget travlt...imens stod der et par ansatte? bag receptionen og drak øl!
Jeg gider slet ikke at fortælle om gourment maden, det var ubeskrivelig væmmeligt og var lavet meget længe før.... der var ca. 45 g kød til hovedmenuen og det skulle angiveligt være kænguru? Vinen var dog ok.
Så var det morgen og opholdt var heldigvis ved at være slut...morgenmad med dårlig kaffe, opvarmede rundstykker, leverpostej med rejerester i, bacon der var fra forrige århundrede.......Æv;æv,Æv
Ville ikke sige noget på hotellet, da vi egentlige ikke følte os trygge ved dem.

vi er ikke tilfredse

Kæresten og jeg købte i marts 2013 et værdibevis til et romantisk ophold på Glamsbjerg hotel. Vi havde glædet os i stor stil til opholdet, men det er slet slet ikke gået som vi havde håbet på, og forventet.

Der er flere måneders ventetid når man ønsker ophold i weekender som vi gør.
Heldigvis havde vi en uges ferie så vi tænkte at det måske kunne lade sig gøre med ophold i denne uge. Men nej. Da vi drøftede mulighederne, på mailen, med hotellet, blev vi mødt med en efter vores mening unuanceret og ikke behagelig atitude. Det var bestemt ikke hvad vi ønskede. Til sidst skrev de fra hotellet at vi var blandt de sidste mennesker i Danmark som ikke bare kunne booke sig ind på hverdage..sådanne bare lige bokke sig ind :-) Endda tilføjede de i mailen en del udråbstegn ved denne besked. Det fandt vi både groft og helt urimeligt. Nu har vi mistet lysten til opphold på Glamsbjerg hotel!

Skuffet over faciliteterne og maden

På billederne ser hotellet flot ud. Det ligger i hyggelige, næsten idylliske omgivelser i det vestfynske.
Men selve hotellet er desværre noget skidt. Indvendigt er det temmeligt slidt, næsten forfaldent og med en tung lungt af gamle tæpper og lidt for mange selskabsfester er det ikke umiddelbart særligt indbydende.
Værelserne er utroligt forsømte. På det værelse min kone og jeg skulle bo på, var der flere problemer:
- Vores "dobbeltseng" var to enkeltmands-senge der var skubbet sammen ved siden af hinanden, men i forskellige højder.
- Ved værelsets tredje seng (?!) var en af lamellerne under sengen gået løs og stak ud under sengen med 4-5 søm stikkene lige op i luften.
- På badeværelset var der ikke lys i 2 ud af de tre lyskilder som var sat op.
Herudover var væggene bare og kedelige - ikke spor hyggeligt.

Restauranten serverede nogle tapas til forret som var taget ud af køleskabet og at dømme efter smag og konsistens var det formentlig lavet dagen før. Rigtigt skidt!

Personalet var flinke og de er den eneste grund til at karakteren ikke er kun 1 stjerne.

Sej mad

Havde bestilt en enkelt overnatning og bestilt en menu 1, hvori der var en velkomstdrink, forret og hovedret. Servicen fra tjeneren var rigtig god, men han havde dog glemt vores velkomstdrink, denne blev senere erstattet af en øl, så det var rigtig godt. Forretten var fin. Men hovedretten som var oksefilet med rostikartofler var sådan set ok, bortset fra at der var en kant, på filen, som var umulig at skære i og endnu svære at tygge i, kaldte på tjeneren, som tog den med i køkkenet, kom lidt senere tilbage og fortalte at kokken havde sagt at den kunne jeg bare skære væk, helt ærligt, den var så sej at det var umuligt, så jeg måtte nøjes med et stykke kød og dette måtte fruen også, virkelig for dårligt. Fik dog gratis kaffe af tjeneren så de må et eller andet sted have forstået fejlen. Ville hellere have haft et stykke kød der kunne tygges.... Dårlig kundepleje.. Middagen kostede trods alt 650 kr for 2....
Kim Jakobsen

Er Glamsbjerghotel din virksomhed?

Hotel Glamsbjerg kundeservice

Besøg Glamsbjerghotel