Gobybus anmeldelser

Gobybus anmeldelser

Middel
6.1

ingen svar på mail ingen kompensation bare ingenting

Vi samt ca 25 andre passagerer ventede på platform 10 som var angivet på TV display i Oslo Busterminal.
Klokken 13.05 var der stadig ingen bus og pasagerer til bus ” Go By Bus 300 til København blev mildest sagt meget sur.
Derfter vi kontaktede salgstedet for biletter i terminalen ( kl 13.07 ) har vi fået at vide at bussen var kørt.
Alle Busser har en telefon i busen så hvorfor blev der ikke ringet at bussen at den kunne komme tilbage den var stadig til denne tid i Oslo og kunne sikkert vende om for at hente de ventende pasagerer. Hvis dette var sket var det nok den bedste løsning for alle.

Så godt som alle pasagerer bookede hos Swebus som så senere kørte med 2 busser ( den ene god nok kun til Gøteborg) Mange spurgte Swebus om bussen så også kørte svaret var : vi er et andet selskab, selfølgeligt kører den.
Vi har snakkede også senere med flere buschaufører fra andre busselsaber.
Alle var en mening nemlig:
Når så mange pasagerer ikke kommer til bussen burde chaufføren være mistænksom. ( 5 er måske ok men ikke så mange)
Efter en ny henvendelse på biletsalg ( se vedhæftede billede ) eferspurgte vi en manager eller supervisor som måske kunne har redet denne situation. Dette var ifølge jeres ansatte på bilettsalg ikke mulig.

Vi prøvede at ændre billetten men på grund af en misforståelse bliv de booket til Gøteborg hvilket selfølgeligt var en fejl. Hvordan skulle vi komme videre derfra? Efter vi hat set det at den nye booking var ikke OK var det for meget og vi vil have penge tilbage. Men for begge biletter har vi kun fået 780.00 NKR tilbage som er helt sikkert ikke i orden. ( for det første taler vi om 930,00 DKR, burde det ikke har været 976,00 NKR og for det andet har vi tro jeg kun fået pengene tilbage Oslo – Gøteborg )
Vi spurgte der ved billetsalg ( personen til venstre på billed )som svarede : it's not a complaining here.

Hvordan ser det ud for vores mistede tid, vores køb af mad og drikke, køb af nye færgebiletter på grund af vi kom 3 timer for sent ? Fra vores side var alt planlagt men GO BY BUS svigtede

Er Gobybus din virksomhed?

kundeservice

Köp billiga bussresor till Stockholm, Malmö och Göteborg från Gobybus här. Vi erbjuder billiga priser och moderna bussar!

Besøg Gobybus