Godigital anmeldelser

Godigital anmeldelser

7.5

Dårlig kundeservice

Sendte et kamera afsted, der skulle repareres på garanti.

På hjemmesiden står der at man får en mail, når de modtager reklamationen, men jeg hørte intet fra dem, før jeg selv skrev til dem og forhørte mig.
Jeg fik en meget kort mail. ”Kamera modtaget og sendt videre til reparation”

Efter tre uger, kom kameraet så tilbage til mig i en kasse, godt beskyttet med pakkefyld, så der ikke skete noget med det.

Selve kameraet lå i en frysepose, men der var ingen andre ting med, altså ingen følgeseddel, eller nogen papirer på hvad der var sket med kameraet eller noget som helst andet.

GoDigital kunne godt øve sig lidt i kommunikation med deres kunder.

Forkert lagerstatus på hjemmeside

Jeg havde bestilt en IPIG Bluetooth højtaler til Iphone5 på hjemmesiden, men fik leveret en IPIG med dockingstation til Iphone4. Den korrekte IPIG kunne ikke leveres og efter diverse mails til Godigital, har jeg nu fået alle mine penge retur. Man kan mærkværdigvis ikke ringe til firmaet.
Lagerstatus er fortsat ikke ændret på hjemmesiden, hvilket er uacceptabelt.

Tillokkende lagerstatus..

Trist at virksomheden ikke tager internethandel alvorligt nok til at man kan stole på deres lagerstatus på nettet.. Selv efter at de har konstateret at varen ikke kunne leveres blev det ikke rettet. Det er ikke godt nok.

Martin

OK, men langsom levering

Mine varer var pænt pakked ind, men selv om der stod på deres hjemmeside at de var på lager tog det 5 dage før jeg modtog dem..

Lidt mystisk at man ikke kan ringe til firmaet, men de besvarede min e-mail samme dag, som jeg sendte den, så det er vel ok..

Men ellers var prisen ok, så hvis man har lidt tålmodighed, så er det et fint firma.

God opfølgning!

Priserne er uden sammenligning meget konkurrencedygtige.
Jeg havde lidt udfordringer med en leverance (egen skyld - fejlagtige adresseoplysninger, kan jeg se).

Eneste grund til 4 stjerne er manglende advisering af fremsendelse. Det har jeg ikke oplevet endnu på andre webshops. Omvendt - med de priser så lever jeg gerne med denne ene mangel.

Der blev endda fulgt op på min forespørgsel længe efter jeg havde glemt alt om det.
God service.

Utrolig sløv og ligegyldig reklamationsbehandling

Undrer mig meget over de mange der roser deres hurtige svartider. Dette gælder sandelig ikke når det drejer sig om reklamationer.
Købte et kamera (NIKON Coolpix AW100) i november 2012, som ikke kunne fokusere på motiver i bevægelse eller i stuelys. Sendte det retur i december og fik det tilbage efter værkstedet havde "justeret autofokus". Intet var dog ændret ved kameraet, så jeg sendte det retur igen for at de skulle prøve det selv. Efter 3 uger fik jeg den besked (efter at have rykket for svar) at kameraet ikke fejlede noget. ifølge firmaet var det bare et kamera af dårlig kvalitet. GoDigital var så "storsindede" at tilbyde mig at tage kameraet tilbage til dagsprisen (som nu var 160 kr mindre end jeg betalte). Som de sagde, var kameraet velholdt (GoDigital har haft det længere tid end mig). Da jeg ikke kunne bruge kameraet, havde jeg intet andet valg end at tage imod pengene. Desværre har jeg netop erfaret, at havde jeg istedet henvendt mig direkte til NIKON, havde de ombyttet kameraet med det samme.

Svar på Godigital's kommentar:
Utroligt. 1 time efter dette kom på nettet, kommenterer i. Absolut en rekord. I har ellers ikke haft travlt med at svare på mine mange henvendelser.
Jeg har talt med NIKON og de er ikke enige i jeres opfattelse af kameraet. De mener faktisk at kameraet skal kunne tage billeder som ethvert andet kompakt kamera. Derfor tilbød de også at bytte kameraet med et nyt.
Jeg synes i behander denne sag utroligt arrogant. Jeg har haft mange digitale kameraer før, og jeg er absolut ikke i tvivl om at kameraet er defekt. Dette drejer sig ikke om at NIKON Coolpix AW100 er så ringe at det ikke kan tage billeder af motiver i bevægelse eller i stuebelysning, men at i ikke har taget sagen alvorligt og istedet har forsøgt at bilde mig ind at man skam ikke kan forvente mere af et kamera som dette.
Jeg er ikke overbevist om at kameraet er et skod kamera, men jeg begik den fejl at købe det et forkert sted.
www.godigital.dk

Besvarelse fra www.godigital.dk

Vores og Nikons værksteds konklusion er at kameraet ikke fejler noget. Kameraet er desværre bare ikke bedre. En ombytning ville ikke have ændret noget, og denne kunde ville nok have været endnu mere utilfreds hvis Nikon havde ombyttet det til et andet kamera af samme model, men med samme begrænsning. Så havde han lige nu have haft et kamera han aldrig ville blive glad for.

Pas på deres oplysninger

Dags dato er der væsentlig forskel på den pris, som de oplyser på Edb-priser, og den de vil levere til.
www.godigital.dk

Besvarelse fra www.godigital.dk

Jørgen har fuldstændig ret. Edbpriser opdaterer deres priser én gang om dagen. Opdateringen starter ca. kl. 8.30 og er typisk færdig med det kl. 12. Måske lidt tidligere, andre gange lidt senere.
I det tidsrum vil man derfor kunne opleve at vores priser ikke stemmer overens og mens opdateringen kører kan vi ikke gøre så meget ved det. Sådan er det for alle netbutikker tilmeldt edbpriser.dk - Det sker selvfølgelig at vi af og til laver en fejl og så er man naturligvis velkommen til at gøre os opmærksom på det så vi kan få det rettet. Mvh Godigital.dk

Meget professionel betjening

Jeg har netop købt et Canon spejlrefleks kamera, SD-kort, taske, UV-filter, 250mm linse og ekstra batterier - cirka 9000 kr. ialt, og det hele blev leveret hurtigere end de havde lovet. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Godigital.

Førsteklasses betjening

Bestiller en julegave onsdag aften.
Modetager torsdag en mail om at varen jeg har bestilt er udgået, samt forslag til to tilsvarende produkter i samme prisklasse.
Jeg retunere et svar samt et forslag til en lille rabat.
Den bliver godtaget inde for få øjeblikke og inde der er gået to miniutter har jeg ordre bekræftelsen.
Nu glæder jeg mig bare til produktet når frem
Mange tak for hurtig og rigtig god betjenin.

Varer og pris ok, men levering meget langsom

Jeg bestilte mandag to filtre, som angiveligt var på lager. De blev dog først afsendt fredag, så jeg modtog dem først en uge senere end bestilling - der et ikke godt nok i forhold til dagens standard.

Super oplevelse

Bestilte et spejlreflekskamera onsdag d. 23/2 kl. ca. 14. Det ankom torsdag d. 24/2 klokken ca. 14. Forsvarligt indpakket og alt som det skulle være. De kunne dog godt have sendt en mail om at varen var afsendt men på den anden side så nåede jeg ikke at spekulere på noget inden den rent faktisk dukkede op.

Fint udvalg og god service

Produkter leveret som forventet og hurtige svar pr. mail.

Alt gik perfekt!

Hjemmesiden er god og informativ. Der er angivet en lagerstatus for hver vare og her blev jeg positivt overrasket. Det kamera, jeg ville købe, havde en leveringstid på op til 5 dage, men alligevel modtog jeg kameraet dagen efter.
Informationsniveauet omkring afsendelsen var også fint.
Når jeg endte med at foretrække godigital frem for andre, jeg havde kikket på, var det udover en god pris også fordi de i modsætning til en anden billig leverandør ikke trak pengene fra mit dankort før varen var afsendt ligesom den anden billige leverandør var upræcis omkring leveringstiderne.
Godigital er nu røget på min liste over webshops, hvor jeg klart vil købe igen.

Billigste pris og fin service

Jeg har lige bestilt et videokamera hos godigital.dk. Inden jeg bestilte det, havde jeg et par spørgsmål, som jeg sendte på mail - disse blev besvaret indenfor få minutter. Selvom leveringstiden var angivet til 4 dage, havde jeg det efter 2 dage ... og så var kameraet billigere her end på noget andet dansk site. God service og her handler jeg gerne igen. :)

over al forventning!

Bestilte lørdag et objektiv til mit spejlrefleks, og vidste derfor godt at det ikke ville blive behandlet før tirsdag, så intet der.
Har så hentet det idag, og været ude og skyde nogen billeder, og jeg er tilfreds, vil helt sikkert handle her igen!

God service - ingen problemer

Alt var som forventet. Oplevede ingen problemer - og varer modtaget til tiden.

nemt og varen dagen efter

Skulle have et kamera og gik derfra med kamera og et godt kamera kit
Varen havde jeg dagen efter :)

hurtig levering

købte canon 500d.Leveret som lovet,du kan roligt handle her.

Gode priser, lige til døren

Jeg bestilte mit kamera hos Godigital.dk, og fik det få dage efter. Deres pris lå næsten lavest.

TAK !

Anbefales

Hurtig levering - og det var derfor jeg valgte butikken. Kan godt anbefales. Har ikke haft problemer med kameraet så kan ikke sige noget om deres after sale.

www.godigital.dk kundeservice

GoDigital.dk Din Online Fotohandler - Vi har alt i kamera, video og tilbehør