Goodgrip anmeldelser

Goodgrip anmeldelser

7.1

Useriøs og afvisende

Jeg bestilte sæt 20" dæk og fælge som de havde på tilbud til 9500kr.
Syntes det lød rigtig godt og fik varerne efter små 2 uger.
Fik monteret hjulene og kunne så konstatere de hoppede og var skæve. Opdagede også at 3 af dækkene var fra 22-2007. næsten 7 år gamle.
Det eneste jeg er blevet tilbudt er at jeg kan betale ekstra hvis jeg vil have "nye" dæk. og de vil IKKE tage brugte dæk og fælge retur.
Jeg har fået den afbalanceret og de hopper stadig. så nu er de sat i et hjørne og står og venter på afhentning af goodgrib !!! - De har ikke ringet tilbage de sidste 3 gange og ikke svaret på mails. Hold jer langt væk fra dem. Det er åbenbart et lille firma som er fuldstændig ligeglade med hvad de sender ud.

Dårlig service

Jeg bestilte 4 fælge med pigdæk før jul, fik dem efter lang ventetid. Efter montering viste det sig et af dækkene var ovalt. Jeg reklamerer over det. Efter samtaler over et par uger var svaret de kunne ikke skaffe flere af denne type dæk, skulle evt. Vente til foråret, endvidere skulle de selv undersøge dækket, selv om jeg tilbød at sende video. Da jeg bruger bilen hver dag ved jeg ikke hvad de har forestillet sig måske køre på tre hjul.

Dunlup SJ6 255/70/16 Perfekt. til tiden og til den rigtige pris

Kun roser her fra! Den fungerer perfekt med goodgrip.dk

mega god side at bestile dæk på

Et godt sted, at købe gode dæk :)

Betaler ikke tilbage når de ikke kan levere

Har bestilt 2 dæk som iflg. Hjemmesiden var på lager.
Får efter en uge besked om at de ikke kan levere de ønskede dæk. De tilbyder at andet produkt.
Ringer samme dag og beder om at de annullerer ordren, og tilbagefører pengene, som er betalt via Paypal.
Der er gået over en uge igen, og de er stadig ikke gået ind.
Svarer ikke på telefonen: Du står nu i kø...........
Senderfmig en mail og beder om bedømmelse. Hermed gjort

Næm at handle - fik bare ikke oplyst hvornår de kom.

En fin handel, men jeg fik ikke oplyst hvornår de kom, selvom jeg gik ind på sitet ofte på mit login, så en god uges tid efter lå de i min garage.

super

hurtig billig

Lidt dyr men hurtig levering.

Lidt dyr men hurtig levering.

Hurtig levering og gode priser

Gode priser og hurtig levering og fine produkter . God ting man kan få leveret direkte til værksted.

Hurtige og billige

Hvis du har behov for dæk hurtigt og de skal være billige skal du bruge goodgrip.dk

Hurtig levering

Nem og overskuelig website. Hurtig behandlingstid og levering. Eneste 'minus' var, at dækkene blev leveret mens jeg ikke var hjemme, og fragtmanden efterlod dem i opgangen foran min dør, da jeg kom hjem fra arbejde. Fint nok, men ærgerligt, hvis en uærlig sjæl var kommet forbi.

Langsom levering

Jeg har i skrivende stund stadig ikke modtaget mine vare!!

Rimelig pris og hurtig levering

Overskriften siger egentlig det hele.

Jeg sparede ca 300.- ved at få dækkene leveret herfra, i stedet for at min mekaniker skulle have dem fra sin leverandør. Min mekaniker var helt med på denne løsning, så alle er glade.

hurtig og god service

På nær dhl som kom med dem ringede jeg til og høre efter hvornår pallen ca ville ankomme. Der blev jeg stilt videre 6 gange inden de fattede noget. Med selve bestillingen var i top

Ingen besked når dæk kom

Der kom ingen besked da mine dæk kom til værkstedet, man skal åbenbart selv logge ind eller ringe hver dag for at få noget at vide

Leveringstid

Ordrebekræftelse den 26.07.2013. Dækket modtaget den 13.08.2013. Jeg synes, det er for lang leveringstid, specielt når man står med et punkteret dæk. Oplysning om forventet modtagelse ville være ønskeligt.

SUPER

Nem side at finde ud af. Super service og fine produkter!

acceptabelt

Havde bestilt 3 dæk som jeg få timer senere var nødt til at afbestille. Jeg fik at vide at det nok ikke kunne lade sig gøre, da dækkene befandt sig på et europæisk lager, men at jeg ville blive kontaktet pr. mail ang. dette.
2 dage senere modtager jeg så dækkene kl.8 om morgenen uden at have hørt fra Goodgrip.
Senere samme dag får jeg så en mail fra Goodgrip, hvori der står, at det ikke kan lade sig gøre at afbestille dækkene!
Ikke helt godt nok, men leveringstiden var der ikke noget at udsætte på.

Service i Top

Købte 2 dæk, og de blev leveret indenfor tidsfristen. Kvaliteten af købet og varen er super. Har snakket med kundeservice 1 gang og det var en flink og serviceminded person jeg talte med. Køber der igen og anbefaler gerne!

Kategori svarer ikke til praksis i bedømning af dette dæk.

Bestilte dæk efter benzinforbrug og bremseevne,
det viste sig at BENZINFORBRUG øgedes fra C til E, hvad måske nok svare til et dæk i det's levetid og BREMSEEVNE forringes fra A til B, hvad der kan få fatale konsekvenser, hvis man får brug for en kraftig nedbremsning.
Jeg syntes ikke det er akseptabel da det var en forholdsvis dyr dæk.
Jeg vil ikke hænge dækket ud, men jeg havde måske valgt anderledes hvis jeg kendte den rette dækkvalifikation.
Er det forresten normalt,man kan jo ikke sende dækkene tilbage når det er en her og nu opgave.

GoodGrip kundeservice

GoodGrip sælger vinterdæk, sommerdæk, helårsdæk og lækre fælger. GoodGrip.dk ejes og drives af Skift Daek ApS. Ud over at findes i Danmark, findes vi også i Sverige, Finland, Norge, England og Tyskland. Firmaet har i dag 25 medarbejdere og omsætter for ca. 100 mio DKK. GoodGrip.dk hed tidlgier og indtil første december 2011 Tyremate.com

Besøg Goodgrip

Skriv til info@GoodGrip.dk