GulogGratis.dk anmeldelser

GulogGratis.dk anmeldelser

Middel
6.3

Enorm god Købe/Sælge forum.

Jeg benytter mig altid GulogGratis til at enten sælge eller købe eller Bytte, siden er meget effektiv og alt køre bare godt.

Der er så mange Falske annonce

Der er så mange Falske annonce og folk for jo lov at forsætte der inde
vil aldrig bruge den side så er der mere styr på dba.dk hold jeg langt
væk fra den side

super fint

Fin hj.side der virker, som den skal!

Godt alternativ

Klart landets mest brugervenlige, logiske og sikre annoncesite med stor stigning i antallet af annoncører fra Østdanmark. Et virkelig godt og effektivt alternativ til nærmeste konkurrent. Og så borger det for seriøsiteten, at der tilsyneladende ikke er "købte" anmeldere (her på TP) modsat førnævnte konkurrent. 4 store stjerner!!!

Gul og GRATIS..........For nogle er det GRATIS, for andre koster det mange penge !

Som indehaver af lille enkeltmands virksomhed der bruger cirka 1700 kr. pr. måned på at annoncerer hos gulgratis.dk, er det under al kritik at andre erhvervsdrivende kan annoncerer gratis, ved blot at oprette et taletids kort og annoncerer fra en "privat" profil.
Når jeg kontakter deres support får jeg at vide at de skam gør rigtig meget hver dag for at tjække de brugere som sælger nye varer med fortjeneste for øje, men fra en privat profil.
Jeg har anmeldt en bruger med mere end 800 annoncer på www.gulgratis.dk til min erhvervs konsulent d. 8/11-2013, men intet er sket !
Min lille virksomhed har pt. et buget til annoncering som gør at jeg kan have 25 annoncer på gulgratis.dk, men så er det svært at konkurrerer med nogle som kan have cirka 860 annoncer på gulgratis.dk da de ikke skal betale for alle disse annoncer.

Nu "tvinges" jeg og andre små virksomheder til at oprette nogle taletids kort og så annoncerer på en privat profil helt GRATIS !

SMART med billig porto !!

Er helt klart også en af dem som vil mene at hjemmesiden ikke er optimal - lidt rodet og søgemulighederne gør det ligesom ikke nemmere - snarre tværtimod.

MEN ROS SKAL DE SGU HAVE !!! For de har lavet en fantastisk aftale med Post Danmark omkring porto for pakker.

Det er simpelt, overskueligt og DET ER BILLIGT - ironisk nok billigere end på PostDK´s egen hjemmeside, og jeg her ikke fundet andre der gør det billigere.

Skriv, betal og print ...... Det er fantastisk, jeg elsker det. Og jeg fortæller gerne alle jeg kender at de kan gå ind på jeres side og få sendt deres pakker til den bedste pris.

Er med på at de ikke er jeres kerneprodukt - men det er fame godt set at kombinere det med salg af brugte varer.... MEGA + point for det.

Websiten er ubrugelig i Internet Explorer og Mozilla Firefox.

Jeg er ofte bruger af Guloggratis,, men for et par dage siden var der fejl på siden Systemfejl/overskrivning. Klagede over fejlen og fik så at vide at fejlen optrådte på IE og Mozilla Firefox. Fint men hva` så. Bliver det rettet eller hva`?? De fleste bruger IE, en del Firefox, men er vi brugere af disse browsere fremover af skåret fra at bruge Guloggratis ?? Hvis jeres systemudviklere ikke er i stand til at løse denne simple fejl med et par klik, var det måske på tide at finde nogle kompetente folk. Op med humøret folkens og ta` jer lidt sammen, Nytårsløjerne er forbi !! Vh. Finn Ljung

Smart side, med mange spændene varer!

Guloggratis er efter min mening den bedste side med online salg, har handlet igennem guloogratis flere gange og har aldrig haft nogle problemer.

Dejlig, simpel måde at få solgt sine ting på!

Flot hjemmeside, hvor det er nemt at lave annoncer, der endda får solgt tingene rimelig hurtigt. Det er dog en skam, at de har lavet søgningen om, for det var meget mindre besværligt at finde specifikke ting, før i tiden.

Hjemmesiden er ok, men app'en er dårlig

Hjemmesiden er ok at bruge, men den nye app er dårlig fordi der ikke kan sorteres ud fra f.eks. landsdel.

Svært med søgning

Lidt for bøvlet med søgning og tager for lang tid. Det kunne sagtens gøres bedre.

ville nødig undvære den

jeg bruger G&G utroligt meget, og syntes at det fungere godt, men alt kan jo blive bedre :)

Gratis men rodet og dårlig søgemuligheder.

Har været bruger af guloggratis i gennem længere tid.
Det er et helt ok koncept men synes at det mangler lidt opdateringer.
Det er flere steder hvor der mangler flere filtre så man bedre kan specificere
sine søgninger. Der er andre sider hvor der er flere filtre så ens søgninger bliver mere konkrete.
Ud over ris skal guloggratis også have ros for deres gratis annoncer. Har solgt en del herinde gennem de sidste måneder bl.a fordi det er gratis at annoncere.
Bruger fremover også guloggratis.

G-porto

Har brugt G-porto flere gange og man sparer korrekt penge, men det virker bare ikke som det skal. Jeg har sendt 7 gange og de 3 gange har track&trace ikke fungeret.

Pakkerne står stadigvæk som ikke indleveret til trods for at de faktisk er kommet frem hos modtagerne.

En af pakkerne var lidt lang tid under vejs så der måtte jeg lave en efterlysning hos post.dk og her fik jeg et brev ca en måned efter om at pakken ikke havde været indleveret hos dem så der kunne ikke oprettes en erstatningssag, men hvem er det så der i mellemtiden har leveret den hos modtager ???

Anywho meget problematisk med et system hvor der skal være mulighed for erstatning ved bortkommen pakke hvis de ikke scanner pakkerne ind når de bliver leveret på posthuset.

meget dårlig

det værste udover deres nye udformning er at de ikke vil høre efter hvad brugerne mener de svare kun når de får en enkelt posetiv mening ellers er der bare dyb tavshed
sørgeligt meget sørgelig at det skulle gå sådan

Det nye design!

Finder ikke det nye design særlig godt.. Var meget nemmere, at finde rundt førhen.
Før lagde jeg alle mine ting på guloggratis, og har solgt en del derinde. Men nu, har jeg en enkelt eller to ting til salg, derinde, og logger kun på derinde, hvis jeg får en mail om, at der en som har skrevet på min annonce..
-Få venligst det gamle design tilbage, tak :-)

Dårlig side at sælge på.

Nu kan man ikke se de vare man vil sælge eller købe på Guloggratis pga deres opdatering.

Har nogle vare jeg prøver at sælge, men der er ingen der ser på dem mere.

Find et andet og bedre sted at sælge.

Der var engang.

Der var engang at guloggratis var et god sted at sælge og købe ting. har været medlem siden 08/04-2009.

Men så fandt de på at lave siden om og siden er der rigtigt meget der ikke virker, der er ikke så mange bruger der ser på ens ting man har til salg, nok fordi de har fjernet alle ens andre annoncer der var lige under den vare brugeren så på, eller også er brugerne væk og over på andre sider.

Der er rigtig mange fejl i koden, det sidste nye de fandt på var at man ikke længere kan bruge Adblock Plus mere, alle annoncerne forsvinder, så man kun har en tom side. Adblock Plus er et fantastisk stykke værktøj, der fjerner håbløse reklamer på de forskellige sider, og supporten skriver sådan… ””Adblock er på eget ansvar - den fjerner indhold fra siden, og det kan vi ikke optimere siden til””

Nu er det slut, jeg gider ikke guloggratis mere, går over til en mere seriøs udbyder hvor jeg kan sælge mine ting, ærgerligt at i har ødelagt jeres side på den måde, for i mister mange bruger på den måde, dem der har fundet på at siden skal fornyes skulle ha tænkt sig bedre om eller ha sørgeret for at de web programøer de bruger kunne klare opgaven, for de har fejlet.

Engang Fantastisk

Ja men det er de ikke mere.
Jeg ville genindrykke en annonce som var udløbet. Jeg gør som jeg plejer at gøre, men nu har de så været så "smarte" at krydse nogle batalingsfelter af (som jeg ikke ser i farten), så da jeg kommer til den sidste side beder den mig om at betale, og det er jeg ikke interesseret i, så jeg prøver at gå tilbage for at rette, men næh nej så nemt skal det ikke være.
man kan åbenbart ikke bare gå et skridt tilbage, uden at afkrydse feltet for om avisen skal med i avisen. jeg kommer endelig tilbage til første side og tror jeg har rette fejlen lige ind til at jeg kommer til sidste side igen, hvor jeg endnu engang bliver bedt om at betale, endda det dobbelte... Hva' Fa***n er nu det for noget!!

Kortsagt:
diskrete betalingsfelter
træls navigation
og ingen mulighed for at slette det "man har bestilt"...

Guloggratis.dk er på ingen måde gul og gratis længere, og er da heller ikke blevet nemmere efter deres nye opdatering.
www.guloggratis.dk

Besvarelse fra www.guloggratis.dk

Hej Nicolette,

Det skal altid være muligt at kunne fravælge produkter hvis man i løbet af annonceoprettelsen fortryder et eller flere af dem. Det lyder som om det du har oplevet er nogle tekniske fejl på vores side.

Jeg kan ikke se, at du har haft kontakt med vores supportafdeling. Dette skal jeg derfor bede dig om at gøre. På den måde kan vi sørge for at rette op på fejlen (evt. fejlmelde det til vores udviklingsafdeling) eller vise dig hvad du skal gøre for at komme videre.

Der er i øjeblikket en fejl på vores side der betyder at når du går tilbage i annonceoprettelsen så har siden ved en fejl sat flueben ved at annoncen skal med i avisen. Vi blev opmærksomme på denne fejl d. 2. maj, og det blev fejlmeldt omgående. Vi håber at det når at blive rettet hurtigst muligt.

Men som sagt hører vores supportafdeling rigtig gerne fra dig, så vi kan hjælpe dig. Du kan træffe dem via vores ticket-system på hjemmesiden eller direkte på telefon:

Nummer: 65 45 55 85
Mandag - Torsdag, kl. 10.00 - 14.00
Fredag, kl. 10.00 - 12.00

Med venlig hilsen
GulogGratis.dk

www.guloggratis.dk kundeservice

Danmarks største GRATIS annoncemarked med køb, salg og bytte for private. Find din nye brugte cykel og alt andet mellem himmel og jord her!

Besøg GulogGratis.dk

Vi bor Banegårdspladsen