Sulake Danmark ApS anmeldelser

Sulake Danmark ApS anmeldelser

Lavt
3.7

Dårlige betingelser og kan give dig ludomani

Habbo.dk har ret til at slette dig uden grund... ja - selv om det lyder mærkeligt købte jeg 20000 habbo mønter (jeg hed hackher, hvis i ikke skulle tro på det...). efter at havde mine mønter i et år blev jeg bortvost uden grund. da jeg kontaktede support svarede de med at de havde lov til at slette mig uden grund (og jeg mistænker det for at jeg gav andre spillere mønter, som ville gøre at habbo ikke kunne sælge dem). men i det ligger at de kan slette dig uden grund du SKAL købe alt for rigtige penge i det nye. og de misbruger børns penge på at fange dig i et spil, som psykiks er bevist. Habbo burde være ulovligt - og giver dig ingen ret til penge tilbage. hvis du er forældre eller barn, kan det frarådes at spille habbo, da det kan medføre ludomani.

- Habbo var engang godt med mange spillere... nu er det din billet til snyd og ludomani.

Sjovt men dels ødelagt

Da jeg startede, tilbage i 2005, var det hele en leg!
Jeg hader det nye habbo.
Det eneste jeg laver der inde er at idle.

Habbo er blevet ødelagt

Jeg har været på Habbo i 3 år, og det var fedt dengang hvor der var mange brugere online, folk var flinke. Idag går folk mere op i at snyde hinanden, hacke hinanden og det er ikke ret fedt.

Habbo havde engang op til 4000 Onlines, og idag ligger de på 200-300 online om dagen.

Habbo har nogle dårlige Staffs som er finske, og de forstår ikke når man sender en SOS om hjælp.

De fleste Fansites har sagt op, og danske staffs har også forladt jer. Der er kun en dansk staff, som er her for at holde styr. Der er overhovedet ikke styr på noget, efter BETA Versionen kom.

Priserne på Habbo-mønterne er ALT for dyre, jeg har brugt langt over 1000,- på Habbo mønter, fordi det var fedt. Men idag kunne jeg aldrig finde på det.

Hvis Habbo var et bedre sted, ville jeg give det 5 stjerner, men I får kun 1.

Med venlig hilsen
Frederik

Tja...

Det har været min barndoms side, dog syntes jeg det er rigtig træls at der altid kommer nye opdateringer, og derfor er det svært at følge med og forstå hvad man skal.

Habbo er ligesom rygning..

Ligesom rygning bliver du afhængig af spillet, og kan nærmest slet ikke stoppe fordi du heeeeele tiden lige skal tjekke nyhederne, og lige skal tjekke hvilke skilte du har fået, og om der er gratis ting og alt det der. Det koster også 2 kroner for 1 mønt - Og for 1 mønt kan du købe en lille plasticting i kataloget. Så hvis du skal være rig skal du enten være god til at bytte, eller bare købe for tusindvis af kroner.
Der er også massere af snydere på habbo, såsom mig-den-sejeSol & =DANNI= og jeg skal komme efter dig. Selv venner vil snyde dig! Det kommer vi også til. Fordi siden jeg har valgt at give den 2 stjerner, er pga. at vennerne fortjener en stjerne. Habbo er et godt site til at lære nye teenagevenner at kende. Men jeg vil foreslå du kun vælger dem du stoler på, og som du virkelig har haft en god samtale med, istedet for bare at have like 300 venner.
Jeg selv har kun 20-30 stykker. Dog kan jeg rigtig godt lide dem. De er også den eneste grund til at jeg ikke stopper ( + Skiltene, for dem er jeg blevet afhængig af :( ).
Jeg vil foreslå i ikke begynder på habbo, og så prøver at møde nogen venner andetsteds.

Habbo er.. Spild af dit liv. Jeg har set mange som spiller 24/7 indtil hotellet lukker.

Det bedste jeg kan sige er: Ligegyldig hvor meget du bliver tvunget.. Ikke start - Det er bare mit råd.

Fed site

Ungerne bruger den flittigt og vi morer os sammen med dem.

Penge penge penge penge

Habbo er et rigtigt dårligt site. Rigtig mange ting koster penge på Habbo. Hc, V.I.P, Møbler og rigtig meget andet. Har man kæledyr skal de have mad som sadfølelig også koster rigtige penge og hvis man skulle blive hacket. Ja så er der ikke noget at gøre. Habbo er fløjtene ligeglade med om folk bliver hacket bare de tjener deres penge og folk bliver ved med at spille. Jeg har selv spillet Habbo en gang og ved lige så godt som alle andre at man nemt kan blive snydt og hacket. F.eks findes der sider der tilbyder gratis Habbo mønter og møbler i større mængeter. Der findes også en masse programmer man kan downloade til sin computer der angiveligt skulle give en ubegrænset mønter. Det eneste problem er at lige så snart du taster din kode og brugernavn bliver din computer fyldt med virus eller du bliver hacket. Habbo føre også til at mange bliver uvenner f.eks var der to drenge fra Canada der blev så uvenner over at han havde byttet nåede væk han ikke måtte så han blev stukket ned af den vrede dreng. Det er et rigtig dårlig spil at begynde at spille og selvom Habbo har lavet en aldersgrænse på 15 år så er der stadig mange børn helt ned til 7 år der spiller det p.g.a man ikke skal give nået bevis eller andet legitimation. Jeg syntes selv det var en god ide Anika kom med at man skulle bruge sit CPR nummer for at logge på Habbo. Samtidig skulle priserne sættes ned på habbomønter og der skulle ikke være reklamer for at man kan købe habbomønter!

Lettere kedeligt

Bliver alt for ensformigt i længden og man skal bruge mange penge på det hvis du vil blive en god spiller

Habbo er godt..

Altså Habbo er et fedt chat sted, og jeg har selv benyttet det da jeg var yngre. Jeg synes det med at købe Habbo mønter burde være mere sikkert og der skulle være mere forældre indblanding i det.. Det kan ikke være rigtigt at en 6-årig dreng eller pige kan sidde og bruge alle sine penge på at bestille Habbo mønter over mobilen.. Men ellers er det fedt, og moderatorene er OBS på hvad der sker.

Habbo - gammel men brugt side

Brugte meget habbo fra 10-14 års alderen, og fandt meget sjov i at bygge og bytte ting derinde, og chatte med en masse og finde venner derinde.. det har klart været en af de ting jeg har brugt meget, og de gør hele tiden sikkerheden bedre derinde, da der har været mange smuthuller for hackere, og hvis man, som mig, har brugt en pæn sum penge derinde, ønsker man ikke at ligefrem at blive rippet derinde.

4 stjerner for mig, for den noget anderledes chat side..

Habbo bruger gennem 8 år!

Jeg har spillet Habbo igennem 8 år (med flere små perioders pause), og jeg har derfor erfaring som Habbo bruger, hvilket giver en god baggrund for min anmeldelse.

Habbo er et godt spil for unge. De har i de seneste par år fået godt bugt med snyd, dog snydes der stadig.
Jeg har dog oplevet, at Habbo har taget en negativ drejning med hensyn til indholdet i spillet. De unge er meget uhøflige overfor hinanden og emner som nk (netkærester) og sexchat blandt de unge er meget normalt, hvilket er en smule foruroligene, da de fleste brugere på Habbo er omkring 12 år gamle.

Dårligt hjælp

Syntes overhovedet ikke de hjælper en de var meget bedre engang. De kan gøre det bedre

Habbo – ingenmandsland

Jeg er mor til en bruger på Habbo.dk

Jeg kritiserer Habbo fordi jeg føler at sitet beskytter de dårlige brugere mere, end de beskytter de gode og ærlige brugere.

Habbo er en fantastisk lille verden, hvor du skaber din egen figur. For rigtige danske kroner kan købe dig til højere status og fordele som HC, Habbo Club medlem eller VIP.
Klæd din figur på, dekorer dit værelse, pas dit kæledyr, spil, chat og mød gamle og nye venner.
Alt kan købes for rigtige penge, der veksles til Habbo mønter. Byt dig til andre ting, køb i shoppen eller fra loppemarkedet. Man kan overføre penge fra kreditkort eller sin telefon.
Ligesom i den virkelige verden, skal man tage sig i agt for tyve. Der er mange gode råd på selve sitet. Læs altid advarsler og tips omkring sikkerheden, før du lader dit barn spille. For tag ikke fejl, jeg elsker faktisk den lille verden. Jeg mener bare der skal en strammere politik til, for at gøre det til et bedre site.

Habboloven…..at det er en brun bjørn med honning i favnen, der udtaler Habboloven, virker ikke særligt seriøst. Det burde være et billede af Habbo Player Support Crewet, så man får menneskeansigter på. Det er trods alt unge mennesker budskabet skal ud til, og ikke småbørn.
Habboloven lyder umiddelbart god. Men, man kun bruge den, hvis der en der har ”hacket” sig ind på ens konto.- og man kan bevise det!!! En del optager deres handler, så de kan bevise evt. snyd.

Habbo`s mangel på udførelse af deres egen Habbolov, gør at de er med til at opretholde de tre værste egenskaber et menneske kan besidde: lyve, stjæle og være en slet person.
Det provokerer mig! Det bruges mange kræfter i hjemmet, i samfundet og i skolen på, at de unge skal lære den sociale kodeks. De skal lære at kende forskel på rigtigt og forkert. Og hvordan man skal opføre sig.
På Habbo har de unge frit spil, for de er nemlig 100% anonyme. Og det benytter de sig af i den grad. De beviser, at de ikke magter de ansvar der hører med, når man bevæger sig på nettet.

Jeg mener at Habboloven er uholdbar og virker kun som en nødvendig udtalt foranstaltning for at kunne drive sitet.

Siden d.23.10.2011 har jeg fulgt min søns færden på Habbo. Efter hans eget ønske, oprettede jeg også en Habbofigur, så jeg kunne hjælpe ham i gang. Og da jeg er gammel ”gamer” vil jeg selvfølgelig gerne og er da også faldet pladask for ”universet”.
Vi har snakket om de mange ting der kan ske, når man er i anonym kontakt med andre på nettet. Begge hans ældre fætre har advaret om den megen snyd der foregår på Habbo.
Og ja, han er blevet snydt – fordi han besidder empati og som udgangspunkt tror på det gode i mennesker. Disse egenskaber anses jo ellers for sunde værdier……

Min søn er rimelig hardcore på nettet, han spiller blandt andet også Team Fortress, hvor han også kan bytte våben og ting med andre brugere. De kan ydermere også kommunikere over headset. Og selvfølgelig kan der også snydes på Team Fortress.
Derfor er det også vigtigt at forstå, at min kritik IKKE ligger i at min søn er blevet snydt på Habbo. Men at Habbo bør ændre deres politik, så den gode Habbospiller bliver tilgodeset, i forhold til den dårlige.

Jeg har været på Habbo i rigtig mange timer. Både med min egen Habbofigur hvor jeg følger med min søn rundt, men også hvor jeg sidder ved siden af når han spiller.
Min søn har heldigvis undgået ufatteligt meget snyderi, men det tror jeg er i kraft af, jeg 95% af tiden er med når han spiller.
Brugere som ”xtx” og ”Zukets” er storsnydere, men de går fri fordi Habboloven reelt ikke kan udføres i praksis. Jeg kan hurtig spotte en snyder…… men har dog aldrig mødt en ”moderator” fra Habbo. Jeg er derfor ikke sikker på at Habbo er så synlig på sitet som de angiver.
Vær opmærksom på at flere brugere samarbejder når der snydes.
Specielt som nybegynder (newbie) – også kaldet en NOOB, skal man passe på især hvis man har mønter!

Jeg tror ikke mange voksne ved hvad habbo er. Det kan godt være at Habbo markedsfører sig som et ”Et mødested for unge”. Sådan var det ihvertfald dengang det startede, siger min ældste nevø. Men han langer også ud efter Habbo og kalder det for et lortespil. Og det er jo egentlig sjovt at min nevø betegner Habbo som et spil. Hvis Habbo er et pengespil, er det så overhovedet lovligt???
Jeg er absolut imod gambling og hasardspil til børn under 18 år. Og jeg er imod at det foregår på Habbo!

Så undgå de såkaldte spillerum, casino, stoleleg mv., 9 ud af 10 snyder og smider dig bare ud af rummet. Tjek altid hvad priserne egentlig ligger på, inden du bytter. For som sagt er man i ingenmandsland når man spiller Habbo.

Hvordan kan man så gøre det mindre attraktivt at snyde på Habbo?
Her går jeg stærkt ud fra at Habbo ønsker at forbedre sit site og omtale.!!!
Jeg foreslår at brugerne skal cpr.valideres. Brugeren skal simpelthen stå ved den person ”han” er. Ifølge cpr.registrets juridiske afdeling kan Habbo godt have som krav at man kun kan meldes ind, hvis man opgiver sit cpr.nr., hvis registreringen af personnummeret tjener et relevant og sagligt formål.
F.eks på dba.dk, Den Blå Avis på nettet, kan man cpr. validere sig selv. På den måde sættes sikkerheden højere end at ”please” muligheden for snyd.

Habbo har altså ret til at kræve cpr,nr. i indmeldseskravet, hvis Habbo føler det vigtigt for sitet. Brugeren kan derved selv afgøre hvilket princip der er vigtigst for denne.
Hvis man vil have gennemsigtighed i sit produkt og tillid, skal man også vise at man ønsker rene linjer.
Man kan egentlig vende det hele rundt og spørge; hvorfor man skal være anonym på Habbo ?
Lad brugeren have et Habbonavn, men ved tryk på profil kan man f.eks se at det er Johan på 12 år. Det vil da også lette gennemsigtigheden, hvis man er Gitte på 18 år der søger venner på samme alder! Og ved dette tiltag besværliggøres evt. pædofiles muligheder for at oprette en Habbokonto.

Som jeg ser det, er det et enkelt etisk valg!

Mvh.
Annika J.L. Allingham
TV Freelance Klipper

skide godt habbo!

jeg synes habbe er for fedt. jeg hedder y8x på habbo. :)

Sjovt men dyrt

Et sjovt spil, men for at det rigtig bliver sjovt bliver man nødt til at købe mønter for rigtige penge.

Dårlig sikkerhed!

Sikkerheden er dårlig, der kan jeg ikke anbefale forældre bruger penge.

Jeg er skolelære og har hørt at flere spillere er logget ind og alle møblerne er forsvundet.

Habbo yder ikke support trods de tjener fedt på ungerne med tårnhøje priser på møbler og andet tingel tangel.

Hilsen Jens

Habbo tager ikke forældres henvendelser seriøst..

Jeg har et barn som bruger meget tid og mange penge på Habbo. Jeg har kikket med nogle gange og synes at Habbo virker okay.. - dog er almindelig forsigtighed altid godt når børn er på nettet og på Habbo hænder det da også at han sommetider siger.. "Ej, nu er jeg blevet snydt igen.."

Mange af hans venner er også på Habbo og de sidder tit sammen eller hver for sig og chatter og hygger sig på sitet..

Nu har jeg imidlertid et spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på på forældre siden og vil i den forbindelse gerne tale med Habbo support.

Ringer man på deres forældre "hotline" er der en telefonsvarer der siger: Goddag - du har ringet til Habbo. Lig venligst en besked med dit navn, dit telefonnummer, dit barns habbo ID og vi ringer tilbage.. Hvis du ringer fra Politiet skal du også ligge en besked her"...

1. Habbo ringer ikke tilbage.. - og ikke engang inden for de 48 timer de reklamerer for..

2. Skulle vores børn sikkerhed blive bedre af at Politiet OGSÅ skal ligge en besked hvis netop DE ringer.. ? - og mon Habbo ringer tilbage til dem ?

3. Børn har normalt ikke kredit kort, ergo er det mig der betaler, ergo bør en kundeservice være i stand til at ringe tilbage til et voksen menneske som gerne vil tale med dem.. - alt andet er meget mistænkeligt og pænt useriøst..

Hilsen en bekymret forældre.....

www.habbo.dk kundeservice

Besøg Sulake Danmark ApS