Halens anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

trustpilot stars

Mycket dåligt bemötande av kundtjänst

Har beställt en julklapp och det stod klart och tydligt X-mas delivery på produkten. När jag gick in i helgen för att kolla läget på beställningen står det Leverans: Slutet av december, varpå jag mailar kundtjänst och frågar vad som gäller. Det stod ju att den skulle komma innan jul vid beställning. Får då svar att de inte kan garantera att den kommer innan jul, men att chansen fortfarande finns. Får även frågan om jag vill avbeställa. Jag mailar och svara att jag fortfarande vill ha produkten, men frågar om jag kan ändra leveransadress, vilket jag inte får svar på. Detta var två dagar sedan. Ringer idag för att adressera samma fråga. Får då först slängt i ansiktet att jag visst fått svar från den personen jag pratar med, trots att det var en annan som jag hade kontakt med via mail. När jag påpekar detta får jag som svar: Titta mer noggrannt, du har visst fått svar och det står faktiskt mitt namn (detta var en kvinna och jag hade tidigare kontakt med en man). När jag påpekar detta blir hon sur och upprepar bara att jag ska titta igen. Jag släpper detta och går vidare. Hon säger då att hon delat upp min beställning (har bara beställt en sak), vilket jag påpekar. Oj jag har blandat ihop dig med en annan, får jag då som svar (trots att hon fått mitt kundnummer tidigare). Att säga ursäkta är ju liiite för mycket begärt. Nu har vi ju rett ut detta iallafall. Nu till min fråga. Det har enligt henne ALDRIG stått X-mas delivery på denna varan, då de inte har den i lager ännu. Hennes ord mot mitt. Jag säger att jag naturligtvis inte skulle beställt en julklapp om jag inte var säker på att den skulle komma innan jul, men jag har tydligen tittat fel enligt henne (även om både jag och min syster såg detta på den specifika produkten). Om du hävdar detta måste du bevisa det, det står ju inte X-mas delivery nu. -Nej men nu är det 3 arbetsdagar kvar till julafton, naturligtvis står det inte så nu. -Bevisa att det stod så tidigare! Vid denna tidpunkten börjar jag bli lite smått irriterad på att få ett väldigt otrevlig bemötande. Frågar nu om jag kan få ändra leveransadressen, men detta går ju naturligtvis inte heller. Tack, då vill jag inte ha varan längre! Avbeställningen gick dock igenom snabbt.
Jag kan ta att det blir förseningar, och fel i leveranser, speciellt innan jul, men att få ett så ruttet bemötande från en kundtjänst har jag aldrig vart med om. Tonen och sättet hela samtalet gick var fruktansvärt otrevligt och anklagande.
trustpilot stars

Lång leveranstid och otrevligt bemött !

De påstår skickat varor ( hänt flera gånger) men inga varor dyker upp. Likt förbannat får man räkningen, de är dom snabba på att skicka ut(?)
Varför betala för varor man inte ens fått?

Nej handlar hellre någon annanstans o fortsättningen.

Värdelöst!

Beställde 4st dynor, EN dyna kom efter 3dagar, sen kom EN efter en månad och sen fick jag ett brev efter två månader som sa att det var slut på lagret!!!!! Medans detta pågick ringde jag Halens nästan dagligen och dom sa att dom hade skickat iväg dynorna och att det var posten som var sega... kommer aldrig handla hos Halens igen!
trustpilot stars

Mestadels bra kläder men mycket irreterande hemsida

Det är oftast näst intill omöjligt att kolla på produkter på hemsidan som krånglar så fruktansvärt och har gjort detta länge. Sidan låser sig hela tiden. När sidan väl fungerar (vilket är sällan) så kan man se snygga kläder till bra priser. Deras billigaste kläder håller väldigt dåligt men de kläder som ligger något högre i pris tycker jag håller god kvalité. De har ett stort utbud och många storlekar. Snabba leveranser. Jag har aldrig varit med om att det jag har fått hem inte stämt med vad jag beställde.

SNABBT MEN DYRT

DET ÄR HELT DYRT ATT KÖPA VAROR HÄR MEN DE HJÄLP NÄR MAN INTE HAR PENGAR...

Bra affär

Mycket bra saker att välja och bra priser
trustpilot stars

älskar denna shopping. lätt och det känns.som man fyndar

Lätt och roligt att handla. Råkade shoppa fel och ringde kundtjänst. De/hon var super trevlig. Hon fick mej faktiskt att handla mer...
Bra med tips via telefonen.
trustpilot stars

Här bör du vara smal-normalbyggd.

Inga storlekar... för oss utanför medelmåttan.

Snygg hemsida!

Jag gillar nya halens.se väldigt snygg och enkel att navigera i. Stort utbud och bra priser.

Bra

Dom har fina kläder,bra utbud förutom på sko sidan där kunde ni ha lite fler modeller att erbjuda t.ex enkla kängor med dragkedja och fodrade till hyfsat pris för oss som fryser men inte har råd med dyrare alternativ.
Annars bra postorderfirma.
trustpilot stars

var finns de som kan datorer?

Har försökt beställa via i-net men det funkar ju aldrig:(
trustpilot stars

Märkes kläder till bra priser

Märkes kläder till bra pris och passform. Personal med trevligt bemötande
trustpilot stars

Enormt stort utbud av kläder, accessoarer & annat för nästan alla smaker, storlekar & former!

Halens har ett enormt utbud av kläder, accessoarer & annat. I kläd delen så finns det storlekar & stilar för nästan alla smaker & former. Och priserna de håller är nästan oslagbart låga. Kvaliteten kan vara varierande men i stort sätt, efter min erfarenhet, så brukar det vara ok. Dock kan leverans tiden vara välldigt lång iblan vilket ibland kan medföra flera del leveranser av en beställning som kan vara förvirrande för köparen att hålla reda på om man nu inte loggar in på halens hemsida regelbundet för att titta på sin beställning.

Er Halens din virksomhed?

Lær dine kunder bedre at kende.

Opret virksomhedsprofil Læs mere

Besøg Halens

Kategori

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.