Happii anmeldelser

Happii anmeldelser

7.4

Problemfrit

Via en let overskuelig hjemmeside finder man hurtigt frem til den ønskede vare samt en beskrivelse heraf. Leveringen skete i løbet af kort tid og der var god info via mail under hele processen.

Køb funker perfekt

Købte shaver og hårtrimmer - bestilt fredag ankom tirsdag morgen.

Overrasket

Jeg bestilte en ny fjernbetjening til mit Samsung tv, og fik den dagen efter...jeg blev overrasket over hvor hurtigt det gik..

Happii kan klart anbefales

Vil købe igen

Købe en lækker Asus PC online. Fik den relativt hurtigt, og til markedets bedste pris, så klager bestemt ikke. Havde dog savnet muligheden for at kunne afhente på deres firmaadresse. Det var ikke muligt selv om der stod at computeren var afsendt fra firmaadressen.

Super!

Fandt det cover til min ipad jeg gerne ville have og endda en del billigere end andre steder. Desuden har de gratis fragt og hurtig levering - handler der gerne igen!
Min eneste kritik er at der ingen produktbeskrivelse var og at billederne er meget små. Det ville være dejligt hvis man ikke blev nødt til at finde info på andre sider.

Bedre end komplett.dk

Bestilte en rygsæk hos komplett.dk for 2 måneder siden, og afsendelsesdatoen blev bare rykket konstant, det kunne jeg simpelthen ikke vente længere på. Så afbestilte jeg og fandt den samme rygsæk på happii.dk, og den var på lager, bestilte den lørdag, nu det tirsdag morgen og jeg har min rygsæk her hos mig, kunne ikke være bedre ;) Mange tak happii.dk

UACCEPTABEL SERVICE

Jeg fandt et xbox 360 spil via pricerunner på happis hjemmeside, og under hele købet tjekkede jeg deres leverings garanti, deres tidsfrister, muligheder for afbestilling osv. Da jeg havde bestilt det får jeg så min ordre bekræftelse, som også bekræftede mig i at der højst ville være 1 TIL 2 LEVERINGSDAGE. Da jeg så idag går ind og tjekker står der min ordre er under behandling så jeg ringer til kundeservice for at få styr på hvor langt mit spil er, og det eneste jeg får at vide fra deres såkaldte "Kunde Service" er at de ikke har spillet, og at der kan gå uger og måneder før jeg kan få det. Der var ikke mere han kunne gøre, men jeg kunne bare gøre det nemmere for mig selv og afbestille det - sagde han. Hvad pokker er det for en måde at behandle kunder på? jeg er møghamrende ligeglad med hvordan i skal gøre det, men hvis jeres leverings politik er 1 til 2 hverdage, så må i holde jer til det, det andet er noget fis, det er snyd og bedrag.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg regner stærkt med at have min vare inden for 1 til 2 hverdage ellers er det den sidste krone jeg lægger hos happy.¨

- Dårlig Kundeservice
- Dårlig opdatering på hjemmesiden med hensyn til deres lagerstatus

Hej Paw
Det var os to der talte sammen i telefonen, og jeg undres over at du skriver at jeg har sagt at du bare skulle afbestille.
Det har jeg på intet tidspunkt sagt.
Du blev informeret om at lagerstatus på hjemmesiden opdateres dagligt mandag-fredag.
Bestillingen er lagt søndag aften, her er lagerstatus fra fredag.
Da vi modtager din ordren bestiller vi hos fjernlager, de melder retur at varen desværre er udsolgt.
Leveringstiden er ukendt, derfor kan leveringstiden være uger eller måneder som jeg oplyste dig.
Desuden sagde jeg at hvis ikke du ønskede at vente, kunne du afbestille.

Leveringestiden vi oplyser på hjemmesiden gør vi alt hvad vi kan for at overholde, men der kan desværre ske udsolgts-situationer som denne.

Jeg kan kun beklage, men syntes ikke at det retfærdiggøre at du syntes vi har en "møg service".

Har du yderligere kommentarer eller spørgsmål kan jeg træffes på tlf. 70 42 43 00

Super levering

Bestilte en pc-skærm søndag aften. Dagen efter blev ordren accepteret, og dagen derefter blev ordren sendt afsted og ankom kort efter!
Lynhurtigt, som det skal være!

SÅ DÅRLIG!!!!

Har prøvet at købe først en radio og i sidste uge et spil. Begge var på lager og forventes leveret 1-2 dag. Begge var IKKE på lager fik jeg at vide da jeg ringede for at høre hvorfor ikke blev sent. Jeg køber alt på nettet og set er det rene snyderiet!!!!!

Hej
Jeg er ked af at de produkter du har bestilt har været udsolgt ved bestilling, du har ikke angivet ordre reference eller lignende, så jeg har ikke kunne undersøge hvad årsagen har været.

Happii.dk

God pris - hurtig levering og god info undervejs

Forbavset over hvor hurtigt den bestilte vare kom, bestilte sent om aftenen fredag og modtog pakke mandag. Bestilte en kortlæser til boxerkort

Manglende sikker lukning i ender af kasse.

Fik tilsendt en dobbelt kogeplade som var transportskadet,afleveret til post Danmark,får tilsendt en ny som postbud havde måtte tape den til ellers nok samme resultat igen,så få afsendere til at lukke enderne med tape.Ellers tak for fin håndtering.Anker

Hurtig modtagelse af den bestilte vare

God pris og hurtig modtagelse af den bestilte vare.
Ingen problemer.

God & hurtig

god pris & nem handel, så det er ikke sidste gang jeg bruger Happii

Pris blev pludselig højere i indkøbskurven.

Via pricerunner finder jeg happi.dk, og vælger pga pris at købe en Epson printer. Printeren er udsolgt, da jeg kommer ind på deres hjemmeside og jeg kontakter dem pr. telefon for at spørge om leveringstid. Medarbejderen laver en opdatering og vupti er varen på lager med med en pris der er 116 kr. højere.....!!!!! Der står nu i min indkøbskurv, at jeg skal acceptere en prisændring fra 517 til 633 kr. Jeg kontakter dem igen og spørger hvordan det kan ske og får det svar at de ændre priserne løbende og de ikke er bundet af prisen før jeg har betalt. Rent fup at de kan få lov til at reklamere med en vare de slet ikke har og når de så har den igen er det til en helt anden pris.

Hej
Det oprindelige produkt du så på til 517 kr. er udsolgt fra den pågældende leverandør.
Efter samtale med min kollega er det lykkedes ham at skaffe det hjem fra en anden leverandør, dog til en højere indkøbspris, derfor også højere salgspris.
Vi er ikke tvunget til at levere varen til dig til 517 kr. med mindre du har fået en ordrebekræftelse.

Dette har intet med fup at gøre, og jeg vil derfor anmode om at du ændre din anmeldelse.

Har du spørgsmål står jeg til rådighed på tlf. 70424300

happii.dk

Fint nok

Det var lidt problematisk med Dankorts-betalingen. Jeg kunne ikke se, om jeg havde betalt eller ej, men en email-kontakt til forretningen afklarede alle problemer. Det er derimod irriterende, at man skal logge ind for at give et svar på denne besvarelse.

Hej Villy
Jeg beklager de problemer du oplevede med betalingen, godt der kom en løsning på det.
Vedrørende login for at besvare, så tænker jeg at du mener login på Trustpilot, dette er ikke noget vi som forhandler har noget med at gøre, det må du tage med Trustpilot support.

Happii.dk

god pris samt hurtig levering

nem og overskuelig website men fik en mail dagen efter hvori de bad mig ringe og bekræftige ordren hvilket jeg forsøgte men til min store frustration tog det 15-20 minutter at komme igennem

Hej Morten
Vi beder dig ringe os op, da vi ikke kanverificere leveringsadressen.
Dette er for din egen skyld, så vi er sikre på at pakken kommer korrekt frem til dig med post danmark.

Happii.dk

God pris, og hurtig levering, kan kun anbefales

Fik den bedste pris på en printer, uden at skulle melde mig ind i alt muligt for at få særtilbud, super tilbud.

Jeg søgde, jeg fandt, jeg bestilte og fik varen levert med en gang...

Jeg fandt det jeg søgte og bestilte varen jeg ønsket mig og som jeg i aller bedste orden meget fort fik leveret. Det ringte på døren med vareleveransen. Personlig er jeg meget fornøyd med Hapii.dk. og med service de yder...

Jeg søgde, jeg fandt, jeg bestilte og fik varen levert med en gang...
Tak.

Happii aps kundeservice