Haveshopping anmeldelser

Haveshopping anmeldelser

8.4

Super hurtig levering!!!

Hurtig levering, og friske haveplanter.

De var super søde til at guide mig pr. tlf.

Kan varmt anbefales.

Johnny

Generel god oplevelse

Hurtig levering også selvom det er ferietid. Produktet er af rigtig god kvalitet og pakket ordenligt ind. Det eneste som måske kunne trække lidt ned, er de lidt høje leveringsomkostninger.

Et sted jeg godt kunne finde på at handle igen.

god service

kommer helt sikkert igen , høflig betjening

Modtaget varen, men andre e-butikker har sat standarden

Brug denne tilbagemelding konstruktivt, det er IKKE en negativ én af slagsen :-)
Hjemmesiden er nem at finde rundt på og jeg får også en bekræftelse på den bestilte vare. Synes dog at DKK 70+ for forsendelsen alene var lige lovlig meget for at sende 1 liter Belægningsrens. Men fred være med det, så må det være fordi det går lidt stærkere...?
Men efter at jeg har betalt med Dankortet via nettet er der tavshed i en uge.
Til sidst overvejer jeg at tjekke, om Haveshopping.dk overhovedet har hævet pengene fra min konto? Måske er min ordre faldet ned mellem 2 mails...?
Men SÅ kommer pakken fra posten, dét var dejligt! Og en sød lille pose vingummebamser ved siden af en udskrift fra mailsystemet.
Dagen efter får jeg en mail fra Haveshopping "Er du tilfreds med tingene?"
Min oplevelse er, at begyndelsen og slutningen har været fin, men dét midt i mellem bør have lidt justering for at komme op på niveau med andre e-butikker jeg har handlet i:
1) Oplys hvornår jeg kan forvente at modtage varen. Hvis det er 3, 7, eller 14 dage, så fint nok med mig. Så véd jeg hvad jeg kan regne med.
2) Track and Trace fra posten, hvor jeg kan følge med i hvor pakken er, og hvornår den forventes at være fremme.
3) Sød idé med den lille pose slik, hvad med at lægge en lille hilsen med samme tekst, som dén mail jeg fik "Tak for at du handlede hos os, er alt som det skal være?"
Rigtig god vind i sejlene fremover, jeg ser frem til at handle hos jer en anden god gang :-)

Habil webshop

Modtog hurtig svar. Betaling var sikker. Pris passede og levering skete til tiden. Men hjemmesiden er lidt uoverskuelig og overblik tager unødvendige mange klik. Ligeledes er der flere artikler der mangler specifik info (som man så skal skrive om via mail)

Super service og hurtig levering

Det var en fornøjelse at handle med haveshopping.dk. Selvom min ønskede vare ikke fandtes i webshoppen, hjalp ejeren mig med at skaffe varen og finde ud af en løsning alligevel. Varen kom få dage efter og var i perfekt stand.

Supergod indkøbside for haveentusiaster

Jeg skulle bruge en gave til nogle unge bekendte som lige er flyttet i hus med have for allerførste gang, og hvad ville være bedre end at give dem et gavekort til Haveshopping.dk så de selv kan tage hul på deres nye have den dag de slipper spartel og malerulle, solen skinner og de bliver nysgerrige efter hvad der mon er derude i det grønne. Sammen med gavekortet bestilte jeg nogle poser frø af den slags grøntsager og blomster der bare ikke kan gå galt, så de kommer rigtig godt i gang.
Siden er nem at overskue, fint og logisk opbygget, og så er der faktisk et rigtig stort og godt udvalg. Bestillingen er enkel at håndtere og leveringen var hurtig - jeg bestilte torsdag eftermiddag og modtog brevet tirsdag formiddag. Så jeg giver gerne min anbefaling til Haveshopping.dk som er del af Planteskoleringen, hvor gavekortet kan bruges i 25 planteskoler.

Den bedste netshop jeg har prøvet, i hvert fald hvad service angår!

Vil betegne mig selv som øvet internetshopper. Købte et pindsvinebo som gave og jeg ved derfor ikke hvordan pris og kvalitet hang sammen. Men det jeg blev mest imponeret over var servicen. Hvis alle netshops havde den form for service og opfølgning - ja, det ville bare være helt fantastisk. De kan regne med min ordre hvis jeg igen køber have ting over nettet.

Er Haveshopping din virksomhed?

Haveshopping kundeservice

Din havebutik på internettet