Hcsmykker anmeldelser

Hcsmykker anmeldelser

7.8

God oplevelse

Jeg bestilte et (rigtig billigt!) super flot ur, og fik det få dage efter. Siden er god og overskuelig, og jeg er meget tilfreds med handlen. Jeg kunne sagtens finde på at handle der igen!

super god og hurtig support

bestilte 4 ting ca kl 21 og så havde jeg lavet en fejl og skrev til dem hva der skulle rettes i min ordre kl 21:51 og kl 21:54 fik jeg en mail med at det var blevet rettet

super god og hurtig support

Hurtig fragt, og suverænt kundeservice!

Købte et sæt Grillz, et par sten faldt ud, men de var hurtige til at vende tilbage med mulige løsninger. Lim + sten tilsendt, og alt var i den fineste orden!

God side

Fine produkter, flot indpakning og hurtig levering

Fantastisk !

Skulle købe en gave til min mor, fordi det var mors dag. Jeg havde glemt alt om det og bestilte først om torsdagen og regnede med at få den om mandagen. Jeg blev virkelig glad da jeg finder den ved min post om fredagen ! og så oven ikøbet smukt pakket ind i Louis Vuitton og Burberry papir :-D Kan kun anbefale den til andre ! Da jeg fik uret var det også helt fint. ingen uventede skrammer eller ridser. Jeg vil helt sikkert købe mere derinde fra !

Hurtig levering af det ønskede børneur - endda vedlagt spidermand klistermærker til den glade modtager :-)

Er Hcsmykker din virksomhed?

H.C Smykker & Ure kundeservice

Online salg af smykker, ure og accessories fra en af Danmarks mest brugervenlige webbutikker. Under smykker finder du et stort udvalg af øreringe, halskæder, armbånd, tåringe, navleringe og brocher. Under ure finder du et stort udvalg af dameure, smykkeure, disney ure, lommeure, herreure og børneure. Af andre accessories har vi hatte, hårpynt, tasker, punge, hipsters og slips.

Besøg Hcsmykker

Vi bor Ellehaven 22