Helgenaes Sparekasse anmeldelser

Helgenaes Sparekasse anmeldelser

Middel
6.5

God rente på børneopsparing

Efter at have fået katastrofalt tab i "de gode år" på vores puljeopsparing hos Danske Bank flyttede vi begge børneopsparinger til Helgenæs og det har vi været godt tilfredse med. Der er en høj fast rente og fin personlig telefonbetjening samt mulighed for netbank. Jeg kan sagtens anbefale banken.

Oprettelse af højrente konto

Besluttede at oprette en højrente konto hos Helgenaes-sparekasse.

Efter en del email korrespondance og oprettelses/id papirer frem og tilbage, blev kontoen endelig oprettet.
Fik at vide, at netbank kunne kun oprettes hvis der allerede stod penge på kontoen.
Overførte derfor et mindre "test" beløb til det reg. og konto nr, jeg havde fået oplyst. Godt det kun var et mindre beløb, for det var det forkerte konto nr, de havde givet mig pr email. Beløbet kom ikke ind på min konto. Min primære bank blev nød til at kontakte dem og få pengene tibage.
Deres "kundeservice" blev faktisk sur og tydeligt irriteret. De kunne desværre ikke se, at problemet udelukkende lå hos dem selv.

En meget lille bank, med begrænset personale, der tydeligvis ikke kunne overskue arbejdspresset.

Kan kun advare imod dem. Måske hvis man bor i nærområdet og kan tage derhen, kan det måske retfærdigøres?

Er Helgenaes Sparekasse din virksomhed?

Helgenæs Sparekasse kundeservice

Helgenæs Sparekasse er en selvejende institution, som har drevet sparekassevirksomhed siden 1869. Helgenæs Sparekasse tilbyder kvalificeret rådgivning for privat- og virksomhedskunder med behov for opsparing, kreditgivning og betalingsformidling. Vi tilbyder diverse lånetyper såsom boliglån, blancolån og billån etc. Desuden til vi også diverse indlånsprodukter såsom børneopsparing, lønkonto og garantkonti etc.

Besøg Helgenaes Sparekasse

Vi bor Brøsbjergvej 10