Helsebarn anmeldelser

Helsebarn anmeldelser

8.7

Mangler svar og mangler service

Jeg bestilte en madkasse med tilhørende drikkedunk, som sendes direkte fra producenten til mig. Efter bestilling får jeg en ordrebekræftelse på mail, hvori forventet leveringsdato mangler. Jeg kontakter helsebarn.dk for Info omkring levering da jeg står og har brug for produktet. Efter 1 1/2 dag får jeg svar samtidig med at min ordre nu er afsendt. Pengene trækkes på min konto næste dag. Jeg hører stadig intet om forventet leveringsdato trods henvendelse igen, og 1 1/2 dag efter får jeg svar om at hun vil forhøre hos producenten og vende retur. I dag, 3 dage efter, har jeg stadig intet hørt. Efter som jeg gav udtryk i min første henvendelse om, at jeg står og mangler produktet, er denne proces helt hen i vejret. Jeg har ikke tiltro til jeg får mit produkt eller at jeg bliver taget seriøst. Jeg ønsker bare pengene retur, så jeg kan handle et andet sted, der ikke har for travlt til at besvarer deres kunders henvendelser!

Hej Gitte.

Når man får en mail om, at en pakke er afsendt, bliver den leveret dagen efter. Det er helt almindelig procedure hos netbutikker. Og den blev som du selv nævner afsendt dagen efter din bestilling og skulle derfor være ankommet hos dig den næste dag.

Da der er gået to dage efter afsendelsen, henvender du dig da pakken ikke er dukket op endnu, og jeg svarer at jeg vil gå videre med sagen. Grunden til du har måttet vente 3 dage på svar efter denne mail er, at producenten er i gang med at undersøge sagen og efterlyse pakken. Jeg havde ikke selv fået et svar fra dem og kunne derfor heller ikke give dig et. På disse 3 dage har jeg også nået at rykke producenten uden at have fået en respons endnu. Jeg hører fra dem i går aftes hvor jeg sidder og skriver frem og tilbage med dem og får dem overtalt til at sende dig en helt ny pakke, så du ikke skal vente på undersøgelsen hos Post Danmark. Og de lovede at sende i dag, hvilket også skulle være gjort.

Så der er bestemt blevet taget hånd om din henvendelse og du er også blevet taget helt seriøst. Der er endda blevet sendt en helt ny vare, så du ikke skal vente på eftersøgning.
Så jeg må sige, dette er en temmelig urimelig anmeldelse, da der er blevet gjort hvad der skulle herfra og forløbet strækker sig over mindre end en uge på trods af eftersøgning og efterlysning. En anmeldelse på en stjerne dækker jo over en fuldstændig horribel behandling.

Super service!

Bestille en række ting på siden. God hjemmeside, nem at bruge. Man bliver automatisk oprettet som bruger når man bestiller derinde. Det kan man jo enten synes om eller lade være. Det var praktisk for mig, da det var nemt at få fat i indehaveren efter mine varer ikke kom. Pakken var sendt fra siden den 28 januar og burde kunne afhentes hos postdk. Jeg skrev en besked på siden, og fik lynhurtigt svar. Det viste sig at det var post dk der aldrig havde sendt en mail til mig og indehaveren sendte i samme svar track og trace. Super service.

Det eneste siden mangler er en mulighed for at bestille varer som ikke lige er på lager, sådan at det bestilles i samme ordre men efterleveres når varen igen er på lager. Sådan en funktion ville udløse 5 stjerner

Fantastisk service og lækre varer

Alt er altid som det skal være, og er der noget der skal ombyttes til anden størrelse, går det både hurtigt og smertefrit. Virkelig anbefalelsesværdig netbutik!

Ordren helt som forventet,

men lidt lang leveringstid..

En rigtig god oplevelse

jeg har lige gennemført en handel ved Helsebarnet - det var en god oplevelse, en hurtig og professionel service - en hjemmeside jeg gerne vil bruge igen.

Fine produkter

Fin produkter og rimmelig hurtig levering

Stort sortiment - hurtig og fejlfri levering

Jeg handler her helt sikkert igen, oplevelsen var helt uden knaster.

Varer kan ses men ikke bestilles!

Helsebarn har mange skønne og gode ting til baby og jeg har købt mange gode ting. Leveringen var hurtigt. Dog måtte jeg undvære en enkelt ting som pt. var udsolgt. Jeg fik en fin forklaring på, hvorfor jeg ikke kunne få, hvad jeg havde bestilt. Servicen fra Helsebarn synes rigtig god. Det er dog en smule irreterende ikke at kunne bestille varer som ses på hjemmesiden. Øv! Håber at det skyldes stor succes med butikken.

Hej Sine.
Når der er varer, som kan ses på hjemmesiden, men ikke kan købes, er det fordi de ikke er på lager på det givne tidspunkt. Vi får selvfølgelig varer hjem hele tiden, men der vil alligevel ofte være produkter, der er udsolgt og som vi venter på levering af.
Jeg forstår godt, det er irriterende, man kan se en vare, man ikke kan bestille. Men samtidig vil det heller ikke fungere at inaktivere varen, så den ikke kan ses, indtil den er på lager igen. Så kan vi risikere, vores kunder leder efter varer, de ikke kan finde, og derfor tror vi ikke fører længere.
For det meste tager det også meget kort tid før man igen kan bestille produktet, da det så er kommet på lager igen.
Men du er altid meget velkommen til at skrive en forespørgsel på et produkt, hvis du ikke kan bestille det. Så skal vi nok finde ud af, hvornår vi har det hjemme igen.

Super service

Jeg køber nogle produkter og har lavet et fejl køb.. Da jeg modtager varen er der en af tingene der er knækket. Der er ingen problemer med at bytte varen. Endvidere kan jeg også få mit fejl køb rettet til den rigtige ting. Inden jeg når at overføre penge har jeg mine nye vare... Super service og meget stor venlighed... Sacha

en ordre blev glemt..

En ordre blev desværre glemt..

Hej Stine.

Din ordre er slet ikke blevet glemt.
Som vi skriver på vores hjemmeside, kan der gå op til 5 hverdage - som der gjorde i dit tilfælde - hvis varen ikke er på lager. Vi har kørt en deal på et af dine bestilte produkter, hvilket har gjort at lageret blev helt tømt på meget kort tid. Vi skyndte os selvfølgelig at bestille mere hjem, men det gik ikke helt så hurtigt, som vi kunne ønske os.

Derfor gik der de 5 hverdage med leveringen. Vi kontakter altid vores kunder, hvis en levering trækker ud, men da vi i dit tilfælde holdt leveringstiden, blev det ikke gjort.
Jeg er ked af, hvis du har følt dig glemt. Det har bestemt ikke været tilfældet.

Lang leverings tid

Min ordre blev først afsendt 3 hverdage efter bestilt ordre... Det er for længe, og længere end beskrevet på wep shop.

Hej Mathilde.

Det er ikke længere end beskrevet på vores webshop. Vi skriver, at hvis varen er på lager går der normalt 2 hverdage, men der kan gå op til 5 hverdage, hvis varen ikke er på lager. Se evt. link her:

Vi har i denne periode kørt en deal på netop et af de produkter, du har bestilt, hvilket har gjort, at det har væltet ind med ordrer og vi har måttet skynde os at bestille mere hjem. Derfor er der gået 3 hverdage.

Jeg bestiller i øvrigt også selv meget på nettet og 3 hverdage er en ret normal leveringstid.

Helsebarn.dk

Ikke tilfreds med de fleste produkter

Jeg købte en del produkter og blev skuffet over kvaliteten af specielt 2 drikkedunke til 100 kr pr stk var i hvad der mærkes som dårlig kvalitet plastic. Derudover var de beskidte da jeg fik dem og den ene med mærke der ikke kunne gå af. Købte flere forskellige ting ialt 850 og synes ikke at det jeg fik for pengene ved d værd. Men købte også en tromme i træ af fin fin kvalitet og nogle bageforme til 15kr jeg heller ikke kan klage over:) så alt ialt handler jeg nok bare ikke der igen:)

Hej Litten.

Først og fremmest er jeg selvfølgelig ked af, du har fået en dårlig oplevelse.
Drikkedunkene du har købt, har vi ikke haft så længe, så jeg har ikke nået at prøve dem selv. Men vi har solgt en god portion af dem og har aldrig fået klager over, at de var i dårlig kvalitet og ikke holdt.
At de har været beskidte er helt uacceptabelt og overrasker mig en del, for vi har på ingen måde problemer med beskidte varer på lageret. Det er bare rigtig ærgerligt, det ikke er blevet opdaget i pakningen.

Men hvorfor har du ikke returneret produkterne, når du ikke var tilfreds med dem? Du kan bare sende dem retur og få pengene tilbage, hvis de ikke lever op til dine forventninger. Det har du al ret til.

Meget tilfreds

Jeg er meget tilfreds med den service jeg fik, da den vare jeg havde bestilt var den sidste på lageret og da den desværre havde en fejl.

nemt og overskueligt

Gode produkter og priser, fin service ved reklamation.

Ingenting at klage over

God og overskuelig hjemmeside, gode produkter til helt rimelige priser. Levering udemærket, men for dyr.

personlig betjening

herligt når man får en personlig betjening. Jeg er blevet hjulpet med at finde en vare på allerbedste måde. Alt gik som planlagt og jeg sparede en masse tid.

super service

super firma med hurtig ekspedition

Super betjening

Købte produkt til at forære en børnehave og det hele var perfekt.

Dejlig netbutik

Jeg kan kun anbefale Helsebarnet til alle som er til kvalitet, hurtig handel og hjælpsomme arbejdere/ejere.

Hurtig ekspedition

Jeg har købt sunde drikkedunke og en madkasse. Gode varebeskrivelser på hjemmesiden. Varerne levede op til beskrivelse og mine forventninger. Hurtig levering.

Helsebarn.dk kundeservice

Alt du har brug for til baby, børn og gravide - men uden de kemiske stoffer! ALLE vores produkter er kemifri. Lækre produkter som babyudstyr, madkasser, drikkedunke, madopbevaring, legetøj, babymad, farver, maling, voks, kosttilskud, vitaminer og mineraler, plejeprodukter, uldundertøj og masser af produkter til den gravide, den ammende og blot til mor.

Besøg Helsebarn

Ring til +45 33330100