Helseplus.dk anmeldelser

Helseplus.dk anmeldelser

8.6

Nemt og hurtigt :)

Jeg er godt tilfreds med helseplus.dk. Rigtig god service, varerne kom hurtigt og der var ingen problemer. Jeg kan varmt anbefale helseplus.dk, det er bestemt ikke sidste gang, at jeg bestiller varer derfra :)
Helseplus.dk

Besvarelse fra Helseplus.dk

Hej Maria,

Tak for ros, så klarer vi os lige lidt nemmere gennem resten af dagen ;)

Rigtig god påske.

Bedste hilsener
Helseplus.dk

Supergod service!

Jeg lagde en bestilling hos Helseplus på blandt andet noget kokosfibermel. Varerne kom lynhurtigt, men desværre var pakken blevet behandlet noget hårdhændet under fragten, så bøtten med mel havde fået et tryk, så forseglingen var brudt og en del af melet "eksploderet" ud over det hele. Jeg skrev til Helseplus og klagede min nød, og de svarede hurtigt tilbage, at de da bare sender mig en ny. Oven i købet fik jeg en kode til gratis fragt som plaster på såret - det er da helt fantastisk service!

FANTASTISK SERVICE!

Jeg kan varmt anbefale at handle hos Helseplus.dk. Helseplus har et bredt sortimentsudvalg, nem og overskulig hjemmeside og servicen er helt i top!

Topklasse helsekost

Helseplus har generelt lave priser på NDS helsekost serien. Jeg har været utrolig tilfreds med at handle hos Helseplus og er blevet medlem af deres kundeklub og får 5 % på hele min ordre hver gang. Har modtaget deres nyhedsbrev i dag, hvor de oven i købet giver fri fragt i begrænset periode. Så bliver det ikke nemmere og mere bekvemt!

Stort udvalg, hurtig sikker levering og kvalitet

Helseplus har et kæmpe udvalg af næsten alt hvad en sundhedsfreak kan begære. Deres hjemmeside er let og nem for den enkelte bruger at benytte. Produkterne de sælger er klart kvalitetsvare. Man får kun det bedste når man handler hos dem :)

Jeg har givet 4 ud af 5 stjerner til Helseplus. De 4 stjerner, går som nævnt i overskriften, for et stort udvalg, en hurtig og sikker levering samt kvalitetsvare. Den sidste stjerne er undladt fordi mange af deres madvare står der ikke nærringsindhold på. Altså kcal-fedt-protein indhold osv. Og jeg ved som mad-fanatiker (fx. mig selv) så har jeg det lidt svært ved at købe ting hvor dette IKKE står som en del på hjemmesiden for den enkelte vare :)
Udover det, er det virkelig også det eneste lille "minus". Men alt i alt en lækker og fristende hjemmeside!
Tusind tak Helseplus :) Et lille <3 herfra
De bedste hilsner Jane

Hurtigt og nemt

Nemt at bestille på hjemmesiden og hurtig levering.
Handler gerne igen

superfirma

hurtig ekspedition af ordrer - prismæssigt i top - bredt sortiment.
et firma til anbefaling til forbrugerne.

Stort udvalg, fornuftige priser, lidt langsom ordrebehandling.

Har handlet hos helseplus.dk flere gange. Udvalget er stort, priserne meget fornuftige, men ordrebehandlingen/leveringen kunne godt gå lidt hurtigere. Kan anbefales.

FANTASTISK SERVICE

Skal køre det kort.

Stillede 2 spørgsmål og fik øjeblikkelig svar for en som havde siddet og lavet "lidt" research på vegne af min forespørgsel.
Dette kommer retur i en konkret forklaring, plus en opskrift til hvordan dette kan bruges, og lidt yderligere info med henvisninger. Jeg bestilte herefter glædeligt min vare.

Jeg havde ikke forventet det service niveau.
Tak for god service.

Virkelig god service samt flot udvalg af varer til rigtig gode priser!

Jeg har efterhånden handlet mange gange hos Helseplus, og hver gang har det været en positiv oplevelse. Jeg har aldrig oplevet andet end imødekommenhed og venlighed fra søde behagelige menesker som yder en rigtig flot service :-)
Top karaktér og de bedste anbefalinger, herfra!

Snyd, forkert, langsom (men god kundeservice)

Min veninde har ønsket sig en række varer fra helseplus.dk i fødselsdag gave. Festen er søndag og jeg havde placeret en bestilling tirsdag eftermiddag. Der står at levering er 2-5 dage, og jeg regnede med at ons-tors-fre-lør er nok. Men torsdag aften havde jeg stadigvæk ikke fået mail om at varer er sendt, så jeg ringede ind til kundeservice om fredagen for at annuller bestillingen. Han var meget hjælpsom. Han sagde at min ordre er pakket og han bliver nødt til at selv finde pakken og hive den ud selv af lageret. Han sagde at han vil gør alt for at sørge for at annuller bestillingen og det var netop det han gjorde.

Lørdag morgen bestilte jeg gavekort kr i stedet for, og gavekortet skal sendes til min mail. Jeg fik derefter en mail med det samme, at de har modtaget min order, men at 'varen' vil blive leveret i løbet af 2-5 dage…! Men ingen gavekort, for det kommer senere. Søndag morgen fik jeg endnu en mail om at min varer er nu sendt med post danmark og jeg kan forvente at modtage den i løbet af 2-5 dage. Stadigvæk ingen gavekort. Derudover så fik jeg en faktura, som står at jeg skal betale 25% moms af gavekortet og det har ikke stået klar og tydeligt nogen steder at man skal lægge moms til gavekortet. Jeg ved godt at der ikke er moms på fysiske varer, men på gavekort?! Really?! Der står ingen steder om det, heller ikke under 'værd at vide om gavekort'. Det synes jeg er uacceptabel, urimelig og snyd!

Kun godt at sige

Har handlet hos Helseplus nogle gange efterhånden og har kun godt at sige. Stort udvalg, lave priser og effektiv ekspedition. Handler alle økologiske og glutenfri madvarer hos dem efterhånden.

Tommelfingeren op herfra.

Manglende kommuniaktion

Jeg bestilte en lang række vare og især én ting glædedet jeg mig til at få. Da pakken kom, var lige præcis dén vare ikke med! :O Jeg blev harm for det har jeg intet fået af vide om.
På fakturen er varen slettet og erstattet af en kupon til fri fragt og så kan jeg selv bestille den manglende vare ugen efter. Hvorfor blev jeg ikke oplyst om dette INDEN afsendelse, og hvorfor ventede de ikke bare den ene uge. Jeg skal jo selv betale betalingsgebyr IGEN - dårlig stil :(
Og af alle de mails jeg har sendt og beskeder på facebook, har jeg INTET svar fået - det ærgre mig rigtig meget, for jeg troede det var et godt sted at handle - jeg tog fejl.

Fantastisk udvalg og hurtig levering

Jeg har handlet et par gange hos Helseplus. Rigtig god kundeservice, hvis man er i tvivl om noget, og hurtig levering af produkterne. Kan kun anbefale herfra.

Hurtig levering

Jeg bestilte Cosborg Rect, og fik hurtig levering.Tak for en god service.

Hurtig levering

Fik varerne som jeg havde bestilt efter et par dage :-)

Langsom levering og manglende information

Jeg bestilte en række varer på helseplus og fik en ordrebekræftelse hvor der stod at varerne ville blive leveret indenfor 2-5 dage og at jeg ville blive informeret hvis leveringstiden ændres. 6 dage senere har jeg stadig ikke fået nogen besked om at varen er afsendt, så jeg kontakter kundeservice. Her får jeg at vide at nogle af mine varer er forsinkede fra leverandøren og derfor først afsendes senere på ugen eller i næste uge. Først her yderigere 6 dage senere har jeg fået en mail om at varerne er afsendt. Jeg mener for det første, at det er virkelig dårlig kundeservice, at jeg selv skal kontakte dem for at få at vide, at mine varer er forsinkede. De burde selv have kontaktet mig med det samme. Som kunde ved man godt at der kan gå ting galt, og man kan acceptere utroligt meget mere når bare man er godt informeret undervejs. Efter hvad jeg kan læse fra andre anmeldelser virker det nu som om at mange at varerne i deres netbutik generelt ikke er på lager. Jeg anbefaler at man væbner sig med tålmodighed hvis man bestiller derfra.

Kun 1 ud af 33 varer var udsolgt - det er altså ret godt gået!

Jeg glæder mig allerede til at handle hos jer igen og finder hele tiden nye produkter på jeres website, som jeg bare ikke kan undvære. I har et kæmpe udvalg, gode priser og hurtig levering, så der er ingen grund til at handle andre steder.

Uheld med første leverance men kundeservicen rettede op på det :)

Første gang jeg bestilte noget fra Helseplus.dk blev jeg lidt skuffet til at starte med, da jeg synes jeg havde ventet lidt længe på min bestilling (åbenbart fordi noget var udsolgt - dette blev bare ikke helt klart kommunikeret ud). Da jeg så fik pakken, var mandelmælken gået i stykker og spredt ud over det te og andre ting jeg havde købte og derudover manglede der to stk af noget jeg havde bestilt 3 stk af (som jeg havde betalt for). Men jeg må sige at helseplus.dk rettede op på det, efter jeg skrev til kunderservice samt havde skrevet en anmeldelse her på trustpilot.dk. De var utroligt søde og hjælpsomme og endte med at sende mig en masse gratis produkter som kompensation samt et gavekort på 100 kr. Det må jeg kalde rigtig god service, så det der startede som en lidt kedelig oplevelse blev vendt til noget meget positivt. Ingen tvivl om, at de værner om at deres kunder er tilfredse.

Perfekt service og stort udvalg

Jeg anmelder normalt ikke webshops, men må simpelthen give helseplus maksimal stjerner for deres virkelige gode service og levering. Et kæmpe udvalg af helseprodukter til billige priser, og en sikker/hurtig levering hver eneste gang. Kan klart anbefales

Helseplus.dk kundeservice

Helseplus.dk blev etableret i 2007 og er i dag blandt Danmarks største online helsekostbutikker, med op mod 13.000 forskellige produkter inden for helse, skønhed og pleje. Vi gør alt vi kan, for at tilbyde alle vores kunder deres yndlings produkter til markedets laveste priser og tilbyder en let og hurtig adgang til et stort og bredt udvalg af helsekostprodukter. Vi er e-mærket - din sikkerhed for en god handel.

Besøg Helseplus.dk

Ring til 70203433