Hi-Fi Klubben Danmark anmeldelser

Hi-Fi Klubben Danmark anmeldelser

Perfekt
9.0

Som altid excellent

Har i går købt et Sony fjernsyn i afdelingen på Åboulevarden. Jeg blev lovet at det kom med 2 fjernbetjeninger, hvilket desværre viste sig ikke at være sandt. Jeg kontaktede dem i dag, da jeg i god tro ville aftale omkring den manglende fjernbetjening. De kunne sagtens se at dette var en fejl og er nu i gang med at opfylde det de lovede.
Med det sagt så er deres videns niveau helt enestående og de forstår altid at gøre folk 100% trygge omkring det forestående køb! Ville ønske at man kunne handle der noget oftere!
Stor respekt til Allon for eminent service !

Lynhurtig og sikker levering

Bestilte et Samsung tv MANDAG formiddag fik det til min store overraskelse leveret allerede TIRSDAG morgen med pakkeposten!
Det fungerer iøvrigt fint.
Eneste minus: Den trykte brugsanvisning er lidt svær at forstå og kunne godt give mere præcis vejledning om de mange funktioner, som tv'et byder på.

alt som forventet...

ikke vildt fantastisk... men heller ikke dårligt..

køb kvalitet i HI FI klubben og bliv ikke skuffe

I HI FI klubben er den enster sted jeg handler hvis jeg købe ny , når jeg købe brugt så er det noget der komme fra HI FI klubben . I HI FI klubben får du mest kvalitet får penge og så ved de hvad de tale om . MVH Helmuth

Produkt og levering helt ok

Vi køber gerne igen en anden gang

sikker som altid

varen svare fuldt ud min forventning og Hi-fi klubben levere hvad de lover

kun+++++ herfra

Bestilte Samsung tv den ene dag og fik det leveret på min egen adr inden for 24 timer det må man siger er hurtigt levering og fint service

Perfekt handel, alt som beskrevet og leveret hurtigt og præcis

Gode produkter, hurtig levering, god pris og god vejledning. Jeg kan også varmt anbefale

Perfekt

Jeg gik i en af deres fysikske butikker, og jeg fik rigtig god vejledning, ikke noget med at presse det dyreste på. Jeg vil absolut anbefale dette til alle.

Hurtig levering

Fin service, og venlig betjening.

Perfekt.

Beställde varan på onsdag kväll, leverans på fredag.

Altid en god og glad oplevelse.

Har været på besøg eller handlet flere gange i Roskilde og på Amager. Altid en god konstruktiv dialog med engagerede medarbejdere, der giver sig tid til at råde og vejlede og gerne sætter alle mulige scenarier op for at man kan høre eller se mulighederne og der er så ingen sure miner når man vil tænke over det først. Det eneste krav er at man har god tid.
Har endnu aldrig lavet et fejlkøb hos Hi-Fi Klubben.

Uheldig og arrogant adfærd i Lyngby Afd

Hvis Hi fi klubben ikke ønsker at sælge til den "alm." bruger, så gør de der perfekt. Med udgangspunkt i ønsket om en trådløse højtaler til mit kontor, besøgte jeg Hi fi klubben i Lyngby. Sagen kort : Den ansatte ville på ingen måde møde kunden i øjenhøjde og ville kun fortælle om hvor "smart" hi fi klubben var ifht. elgiganten. Han sammenlignede butikken med Mercedes ?

Så nu er produktet købt online i anden butik.
Hi-Fi Klubben

Besvarelse fra Hi-Fi Klubben

Hej Peter

Det er naturligvis ikke vores hensigt at tale hen over hovedet på vores kunder. Det er jo en oplagt fælde for sælgere i vores branche at vi ikke møder kunden i øjenhøjde, så det gør vi faktisk rigtig meget ud af uddannelsesmæssigt. I dette tilfælde er det helt åbenlyst gået galt for os, og det beklager jeg meget.

Vi tror ikke at Hi-Fi Klubben er smartere end vores konkurrenter, men der er helt sikkert forskel. Vi håber så bare, at det vi kan tilbyde tiltaler tilpas mange mennesker så vi får kunder i butikkerne.

Igen skal jeg beklage din oplevelse i butikken i Lyngby. Det er ikke vores normale måde at gøre tingene på, og vi bruger naturligvis dit indlæg her til at sikre at det ikke sker igen.

Mvh.
Henrik, Hi-Fi Klubben

No problems

Havde bestilt afhentning i butik - men fik i stedet sendt varerne hjem uden ekstra beregning. Det kan man jo ikke klage over😉

Et forbillede for andre

Kompetent og begejstret personale. Man mærker at her er man i en forretning hvor alle ansatte brænder for de produkter de sælger. altid god og grundig vejledning.

Billigt, hurtigt, effektivt.

Billigst med prisen, effektiv bestillingsside og super hurtig levering.

Underligt at tilbudsvarer ikke kan leveres

Det er mærkeligt at Hifiklubben ikke kan levere deres tilbudsvarer, når man kan finde dem til samme priser på Amazon.co.uk . Det virker som om Hifiklubben fusker lidt med tilbud for at lokke kunderne ind. De varer der ikke var tilbud kunne leveres med det samme.
Hi-Fi Klubben

Besvarelse fra Hi-Fi Klubben

Hej Photocat

jeg kan garantere at vi i Hi-Fi Klubben aldrig sætter en pris ned på en vare uden reel hensigt om at sælge varen. Vi kan løbe tør for varer, og det gør vi af og til. Både på varer som er på tilbud, og varer som sælges til helt normal pris. Løber vi tør for en tilbudsvare fjernes tilbuddet hvis vi ikke får flere. Er der flere på vej bliver der selvfølgelig leveret til tilbudsprisen så længe denne pris markedsføres. Mvh. Hi-Fi Klubben

Hi-Fi klubben er HI-Fi

Jeg har lige købt en netradio Argon iNet 2+ og den lever fuldt op til vore krav, bl.a. at vi nu uden problemer kan modtage NDR KULTUR, som er verdens bedste klassisk musikstation og oven i købet med en superb lydkvalitet. Den ankom i en virkelig effektiv indpakning helt ubeskadiget 2 dage efter bestillingen og leveret lige til døren. Uden at være en it-nørd lykkedes det mig at få de forskellige programmer installeret in no time. Tak for det Hi-Fi- klub
Venlig hilsen
Søren Nielsen

Flot service!

Leverer højere service, end de lover.

super

man får sine vare hurtigt

Hi-Fi Klubben Danmark

I Hi-Fi Klubben finder du den højeste kvalitet inden for stereoanlæg, fladskærme og surround sound. Køb din hi-fi og hjemmebio i Hi-Fi Klubben!

Besøg Hi-Fi Klubben Danmark

Ring til 70 80 90 00