Hi-Fi Klubben Danmark anmeldelser

Hi-Fi Klubben Danmark anmeldelser

8.9

Hurtig levering

Fin service, og venlig betjening.

Perfekt.

Beställde varan på onsdag kväll, leverans på fredag.

Altid en god og glad oplevelse.

Har været på besøg eller handlet flere gange i Roskilde og på Amager. Altid en god konstruktiv dialog med engagerede medarbejdere, der giver sig tid til at råde og vejlede og gerne sætter alle mulige scenarier op for at man kan høre eller se mulighederne og der er så ingen sure miner når man vil tænke over det først. Det eneste krav er at man har god tid.
Har endnu aldrig lavet et fejlkøb hos Hi-Fi Klubben.

Uheldig og arrogant adfærd i Lyngby Afd

Hvis Hi fi klubben ikke ønsker at sælge til den "alm." bruger, så gør de der perfekt. Med udgangspunkt i ønsket om en trådløse højtaler til mit kontor, besøgte jeg Hi fi klubben i Lyngby. Sagen kort : Den ansatte ville på ingen måde møde kunden i øjenhøjde og ville kun fortælle om hvor "smart" hi fi klubben var ifht. elgiganten. Han sammenlignede butikken med Mercedes ?

Så nu er produktet købt online i anden butik.

Hej Peter

Det er naturligvis ikke vores hensigt at tale hen over hovedet på vores kunder. Det er jo en oplagt fælde for sælgere i vores branche at vi ikke møder kunden i øjenhøjde, så det gør vi faktisk rigtig meget ud af uddannelsesmæssigt. I dette tilfælde er det helt åbenlyst gået galt for os, og det beklager jeg meget.

Vi tror ikke at Hi-Fi Klubben er smartere end vores konkurrenter, men der er helt sikkert forskel. Vi håber så bare, at det vi kan tilbyde tiltaler tilpas mange mennesker så vi får kunder i butikkerne.

Igen skal jeg beklage din oplevelse i butikken i Lyngby. Det er ikke vores normale måde at gøre tingene på, og vi bruger naturligvis dit indlæg her til at sikre at det ikke sker igen.

Mvh.
Henrik, Hi-Fi Klubben

No problems

Havde bestilt afhentning i butik - men fik i stedet sendt varerne hjem uden ekstra beregning. Det kan man jo ikke klage over😉

Et forbillede for andre

Kompetent og begejstret personale. Man mærker at her er man i en forretning hvor alle ansatte brænder for de produkter de sælger. altid god og grundig vejledning.

Billigt, hurtigt, effektivt.

Billigst med prisen, effektiv bestillingsside og super hurtig levering.

Underligt at tilbudsvarer ikke kan leveres

Det er mærkeligt at Hifiklubben ikke kan levere deres tilbudsvarer, når man kan finde dem til samme priser på Amazon.co.uk . Det virker som om Hifiklubben fusker lidt med tilbud for at lokke kunderne ind. De varer der ikke var tilbud kunne leveres med det samme.

Hej Photocat

jeg kan garantere at vi i Hi-Fi Klubben aldrig sætter en pris ned på en vare uden reel hensigt om at sælge varen. Vi kan løbe tør for varer, og det gør vi af og til. Både på varer som er på tilbud, og varer som sælges til helt normal pris. Løber vi tør for en tilbudsvare fjernes tilbuddet hvis vi ikke får flere. Er der flere på vej bliver der selvfølgelig leveret til tilbudsprisen så længe denne pris markedsføres. Mvh. Hi-Fi Klubben

Hi-Fi klubben er HI-Fi

Jeg har lige købt en netradio Argon iNet 2+ og den lever fuldt op til vore krav, bl.a. at vi nu uden problemer kan modtage NDR KULTUR, som er verdens bedste klassisk musikstation og oven i købet med en superb lydkvalitet. Den ankom i en virkelig effektiv indpakning helt ubeskadiget 2 dage efter bestillingen og leveret lige til døren. Uden at være en it-nørd lykkedes det mig at få de forskellige programmer installeret in no time. Tak for det Hi-Fi- klub
Venlig hilsen
Søren Nielsen

Flot service!

Leverer højere service, end de lover.

super

man får sine vare hurtigt

Som det skal være

Intet at klage over - ikke verdens hurtigste levering, men det lover de jo heller ikke.

meget fin levering og hurtigt

Flot produkt og hurtig levering

Som forventet - Fint

Kan anbefales

Service er mere end god betjening ved salg

Har købt flere produkter hos HiFi Klubben - senest TV og B&W soundbar m.v. for 21 tkr. Har haft en god samvittighed ved at støtte de lidt mindre butikker, og måske lidt bedre (lyd)kvalitet, og jeg synes faktisk jeg fik OK service ved købet hos Hi-Fi Klubben på Amager.
Men da tv gik i stykker (bare et digitalt audio stik, som var gået løs), og skulle til reparation kom problemerne.
Jeg fik at vide at reparationen var forholdsvis simpel, og maks. ville vare 7 - 10 dage. Jeg havde købt tv m.v. med en 5 års forsikring, så det ville blive repareret gratis. Det lød altsammen fint nok.
Nu har jeg så fået flere meddelelser, at der er opstået forsinkelser - senest fordi der mangler reservedele, og reparationdatoen er nu næsten en måned efter det blev indleveret!!
I min fustration ringer jeg ind til butikken, og spørger om de har et lånefjernsyn eller lign., fordi det nu er næsten 3 uger siden jeg sidst kunne se fjernsyn. Jeg er meget fustreret over at det tager så lang tid at få det repareret. Vi tilhører den uddøende race, som kun har et fjernsyn..
Jeg får at vide, at den service har butikken slet ikke. Det kan de slet ikke hjælpe med.
Fair nok, hvad så med at kontakte "Servicebroker", som står for min reparation, og få noget information om hvorfor det tager så lang tid. Det vil ekspedienten ikke, fordi han får ikke mere at vide af firmaet, siger han. Jeg må bare vente og se, hvornår fjernsynet kan blive repareret, siger han.
Jeg tror Hi-FI Klubben glemmer at god service er lidt mere end selve ekspeditionen ved salget..
OG, Jeg tegner aldrig en forsikring på produkterne igen! Derved er man bundet til forretningens reparatør (et servicecenter), ellers dækker forsikringen ikke!
En almindelig tv-reparatør kunne formentlig have skiftet det lydstik, som var gået i stykker på et par timer, og så var den pot ude.
Jeg bruger helt klart en anden butik næste gang. Det var en MEGET skuffende oplevelse i Hi-Fi Klubben.

Hej Erik

Der er selvfølgelig en del i dit indlæg her vi ikke kan være stolte af. Vi plejer afgjort at være bedre til at følge op og informere omkring reparationstider. Og uanset hvilket værksted vi benytter, er det vores ansvar som sælger at tingene sker hurtigt og let for kunden. Det skal der ikke være tvivl om. Jeg kan forstå på butikken at din reparation nu er klar og på vej tilbage indenfor 1-2 dage. Vi har haft en kort snak om forløbet i butikken, og vi vil selvfølgelig fremover være bedre til at følge op overfor eksterne værksteder, så vi kan være med til at tingene ikke tager for lang tid. Mvh. Hi-Fi Klubben

Som sædvanlig lynhurtig levering

Som sædvanlig lynhurtig levering

Sælger varer uden at kunne levere, erstatning tilbydes ikke

Vi har i mandags den 7. april bestilt en Samsung fladskærm i en af Hifi-klubbens fysiske butikker i København. Den var ikke på lager i butikken, men idet de kunne se der var lager i andre butikker ville de bestille den hjem. I dag den 9. april ringer jeg for at høre om hvornår de forventer jeg kan afhente den, og tilbyder også at jeg selv kan hente den i en anden butik. Jeg bliver derfor henvist til en anden butik som burde have den på lager. De fortæller den sidste skærm lige er blevet reserveret af en anden kunde. Dvs. der har været lager, men butikken i København har ikke nået at reservere skærmen. Efter at have snakke med butikken i København igen, siger de at de desværre ikke kan hjælpe mig. Skærmen er nedsat til en rigtig god pris, og derfor kan jeg ikke blot købe den et andet sted, da det vil koste mig 2500 kr. Jeg henviser i telefonen til at den danske forbrugerret (§24, 25, 74) siger at det er sælgers ansvar at levere varen som lovet ved bestilling, alternativt kan køber lave et dækninkskøb og sælger skal dække de ekstra udgifter der måtte være ved dette. Hifi-klubben kender ikke disse regler og henviser til at det ikke er deres ansvar at leverandøren ikke kan levere. Og jo, det er jo lige præcis det som der er sælgers ansvar. Jeg er nu blevet tilbud at købe en brugt skærm med et nedslag på 500kr. Dette er jo på ingen at leve op til deres forpligtelser som sælger. De har ikke engang tilbudt en anden ny skærm (bedre) til samme pris. Det er ikke så svært at indrømme at man har lavet en fejl og solgt skærmene til andrer kunder istedet for mig som havde bestilt/køb den i butikken, og dermed også tage ansvaret og betale for den fejl som man har lavet. Jo med mindre man gerne vil undlade at overholde lovgivningen og samtidig sikre sig sure kunder der aldrig vender tilbage til en utroværdig butik.

Hej Susan,

Det er altid trælst at have sat næsen op efter et produkt, og så opleve at man ikke kan få fingrene i det.

Nu kender jeg ikke detaljerne i forløbet, men vi vil selvfølgelig gerne undersøge en ekstra gang om der er noget vi kan gøre?

Derfor - send en mail til risogros@hifiklubben.dk, med dine kontaktoplysninger (mobilnummer og adresse), samt hvilken Samsung skærm (model og størrelse) det er du er interesseret i - så kontakter vi dig.

Bjarke, Hi-Fi Klubben

Professionelt ud over alle grænser.

God service. Velfungerende webshop. Sikker og hurtig levering.

Stadig entusiaster som sælger til andre entusiaster

Jeg har købt et sæt Cerwin Vega XD5 aktiv højttaler - CVXD5BK hos Hi-Fi Klubben og kan varmt anbefale dem.
Det er snart mange, mange år siden jeg først stiftede bekendtskab med Hi-Fi Klubben (købte i min glade ungdom bl.a. NAD effekttrin og mange andre gode sager mens man drømte om at få råd til sager som forstærkere med radiorør, de fineste Ortofon pick-up´er osv.) og jeg oplever dem stadig som folk der elsker lyd, billede og kvalitetsprodukter, som de sælger til andre entusiaster.

Du går ikke galt i byen ved at handle hos dem.

Hilsen Christian

Genialt produkt!

Meget stabil og lyden er meget bedre, end jeg havde forventet.

Hi-Fi Klubben Danmark

I Hi-Fi Klubben finder du den højeste kvalitet inden for stereoanlæg, fladskærme og surround sound. Køb din hi-fi og hjemmebio i Hi-Fi Klubben!

Besøg Hi-Fi Klubben Danmark

Ring til 70 80 90 00