Højmark Rejser anmeldelser

Højmark Rejser anmeldelser

7.3

Det bedste..!!

Super professionelt, ukompliceret, service, medarbejdere, afslappende og bestemt ikke sidste gang jeg er kunde hos dem!

Guiderne var ikke til meget hjælp.

Vi spurgte Guiderne om skiskole, afrejsetidspunkt og mulighed for kontakt til den lokale læge. Guiderne kunne ikke svare eller gav ufuldstændige svar. De var ikke spor hjælpsomme.

God ferie med barn på skiskole

Det var en god tur. Busrejsen var lidt mere ubekvem end forventet, men fik alt i alt fint. Det var lidt hårdt at gå 350 meter til liften for min 10 årige søn med skistøvler på og ski og stave over skulderen. Vi vil dog helt sikkert afsted igen til næste år

Ærgerligt at man ikke får det man bestiller

Uge 8 i Wagrain 2 voksne og en teenager på hyggeligt hotel, i komfortværelse, hvad mere kan man ønske? Ja, det vi ønskede var blot at få et af de værelser der er beskrevet som komfortværelse på Kirchbodens hjemmeside. Tre senge, en siddegruppe og udgang til balkon. Hvad fik vi...godt brugt dobbeltseng, en puff, der skulle klappes ud til vores teenager, der var ingen sengetøj og receptionisten havde ikke nøgle til skabet. INGEN siddegruppe - den havde vi specifikt bedt om ved bestilling i september måned, hvor der blev sagt at dette ikke var et problem der var stadig mange ledige værelser, så tidlig på året.
Svaret fra Højmark på stedet og ved en skriftlig klage efter hjemkomst: Dette ønske kan vi naturligvis altid notere, MEN aldrig garantere, da hotelværelserne kun sælges med garanti for balkon/terrasse udgang eller uden denne mulighed. At man bestiller i september måned har derfor ingen indflydelse på, hvorvidt man garanteres et ønske. Ønsker noteres men garanteres aldrig!

Trist holdning af Højmark. Tak til de søde guider, men vi rejser IKKE mere med Højmark

Super dejlig skiferie! Alt ialt :-)

Højmark har nogle super søde guider - på Tatzlwurm - ligesom det servicerende personale. Uden undtagelse!
God og rigelig mad..
Skal man sige noget: skikælderen er meget trang!

Super service

Nu er det 5. gang jeg rejser med Højmark, som altid super service.

Service i høj klasse

Perfekt skiområde for både nybegynder og øvede. At rejse med Højmark, er virkelig ferie, hvor man bare kan nyde familien og stedet og blive forkælet.

Fantastisk service og den bedst tænkelige ferieoplevelse.

Super service i telefonen.
Modtagelsen af guiderne på destinationen er helt i top. De var alle søde og smilende, og man føler virkelig at de har god tid til at tale med os.
Vi brugte ikke turene på destinationen, men guiderne var på hotellet hver aften ved spisetid, hvor vi fik mulighed for at stille spørgsmål, tilmelde ture mv.
Alt i alt en rigtig god oplevelse, og jeg til enhver tid anbefale Højmark Rejser til andre.

Super godt

Vi var i Østrig i uge 8 med to teenage drenge. Vi havde en rigtig god tur og syntes vi fik godt med information inden rejsen. Bussen vi kørte med var rigtig dejlig og søde chauffører. Vi havde aldrig været på skiferie, og syntes bestemt det har været super godt med Højmark Rejser. Det gør vi gerne igen. Vi boede på Pinzgauerhof som lå perfekt i forhold til pisterne. Det eneste var at vi ingen varmt vand havde den dag vi ankom efter lang bustur og en hel dag på ski, så der var ingen bad :( Det var ret ærgerligt. Men ellers kan vi kun sige at det var godt og vil tage Højmark igen næste gang.

Umodne guider og dårlig indkvartering i Saalbach

Netop kommet hjem fra en skiferie i Saalbach med Højmark rejser. Dejligt område med masser af udfordringer, og mange kilometer pister.
Vores generelle indtryk er at guiderne på stedet er meget unge, og relativt umodne. De har mere fokus på fest og farver, end på at være til stede for deres kunder. Værelserne vi blev indkvarteret i, svarede på ingen måde til beskrivelsen på hjemmesiden eller på de billeder der var tilgængelige. Vi boede på to små værelser - det ene med vindue oppe under loftet, = umuligt at se ud eller benytte som flugtvej. Samtidig blev vi som børnefamilie indlogeret lige ved siden af 8 unge gutter fra Ålborg, der naturligt nok giver den gas om aftenen og natten - det kunne guiderne måske have prøvet at tage hensyn til. Vi havde bestilt i forholdsvis god tid, og betalt det samme som alle andre gæster på hotellet, men fik altså et noget ringere produkt, end vi troede vi havde købt.

Super service!

Højmark gør alt for deres gæster! Fantastiske søde guider.

Unge, uerfarne guider

Rejsen bar præg af, at guiderne var meget unge og havde meget lidt erfaring med at yde en veltilrettelagt service. Massevis af fejlinformationer og hovsaløsninger.

Ikke det billigste selskab, men kvalitet hele vejen igennem.

Jeg har rejst med dem 4 år i træk (Wagrain, Zell am See, Bad Gastein og Canazei) og alting fungerer som det skal: hjemmesiden, betaling, fly, transfer til hotel, skikort, skiudlejning, skiskole, pistevisning, udflugter. Opmærksomme unge guider på destinationen. Ikke det billigste selskab, men kvalitet hele vejen igennem.

Super søde og servicemindede guider og tlfsælgere

Højmark rejser har nogle enormt servicemindede medarbejdere. De hjælper med at finde det rigtige tilbud, svarer på "dumme" spørgsmål i massevis uden at løfte et øjenbryn, og da jeg var uheldig at ende på hospitalet på sidstedagen kom de med min bagage og lånte mig senere en mobiloplader da jeg manglede min egen - uden beregning og kl 23 om aftenen.....

Fint rejsebureau og indkvartering helt i top, dog var guiderne meget unge og uerfarende, ikke til megen nytte.

Intet mindre en fantastisk!

Gode priser, god service, søde guider = perfekt skiferie!

Øvtur til Badgastein

Vi ankom til Bad Gastein som planlagt og busturen havde forløbet som den skulle. Efter en kanon dag på ski kom vi tilbage til et hotel uden varmt vand, det trængte man ellers til efter en hel dag. Vi fik af vide at de ville komme og lave det dagen efter. Dagen efter forsvandt det varme vandt helt, og man kunne kun bade i iskoldt vand. Nytårsaften fik vi tilbudt et bad på det nærliggende hotel, hvor der var 30 min ventetid, eftersom flere fra vores hotel også skulle i bad. Hele nytårsaften og dagen efter levede vi uden vand, altså vi kunne ikke komme på toilettet. hvorefter det kolde vand kom igen d. 1 om aftenen. Og vi havde flere tilfælde for der lå pølser i toilettet som bare stank. Guiderne gjorde hvad de kunne, men servicen som vi havde betalt for var absolut ikke i top. Desuden havde de lovet os internet under hele rejsen, men den var der heller ikke..

Hej Simon.

Vi vil rigtig gerne behandle din reklamation på rejsen til Landhaus. Selvfølgelig er det ikke acceptabelt at der ikke var varmt vand. Fyret på hotellet var gået i stykker og det tog desværre længere tid end forventet at få det repareret.
Jeg er trods alt glad for at høre at guiderne gjorde hvad de kunne få at afhjælpe problemet. Du vil modtage en mail fra os med en yderlig uddybning.
Med venlig hilsen
Majbritt Jensen
Højmark Rejser

Fantastisk ungdomstur til Bad Gastein.

Vi var 23 gymelever som rejste med Højmark til Bad Gastein. Under planlægningen opstod der problemer men Højmark hjalp rigtig meget og var tålmodige med folk som betalte for sent, virkelig god service. Dagen før vi skulle afsted fik vi også en opringning fra en guide dernede som spurgte om vi havde nogle spørgsmål. Fantastisk! Bussen var der til tiden, hotellet var som lovet, masser af hjælp dernede samtidig med at de hjalp os til at få en god ungdomstur. Ved ikke om Højmark er godt for børnefamilier, men det var fantastisk for os! Da jeg kom hjem blev jeg kontaktet og fik at vide at vi havde betalt for meget og fik pengene igen. En rigtig god oplevelse, vil helt sikkert rejse med Højmark igen!

Besvarelse fra Højmark Rejser A/S

Hej Anders. Dejligt at i have en god tur - vi vil glæde os til at byde jer velkommen igen til næste år!
Hej fra Susanne, Højmark Rejser

Dårlig oplevelse på Hotel Kirchboden

Vi var 3 familier afsted til Wagrain i uge 8. Vi har de sidste 3 år boet på Hotel Kirchboden i deres lejligheder. Det skal da lige siges at alle de andre år har vi været godt tilfredse med hotellet.
Vi havde som altid bestilt lejlighederne med ½ pension, men denne gang var maden så uspiselig at vi valgte at spise ude. Vi fortalte dette til Højmark personalet som desværre havde hørt det fra andre gæster. Men åbentbart vælger de ikke at gøre noget ved det, også selvom de laver de samme retter hver uge hele vinteren. Jeg syntes dette er for dårligt. Det er jo ikke ligefrem fordi det er billigt at købe med ½ pension. Vi betaler trods alt en hel del pr. familie for at få med ½ pension. Morgenmaden var heller ikke noget at tale om. Vi var ihvertfald flere som fik maveonde, og valgte derfor at købe pålæg i nede i butikken istedet for.
Så alt i alt var denne oplevelse fuldstændig uacceptabelt. Det kan simpelthen ikke være rigtig at man behandler gæster på denne måde.

Efter af fået modtaget et meget vegt svar fra Højmark bliver jeg naturligvis nødtil at svare på denne mail.
'Kære Lisa,
Jeg er naturligvis ked af, at læse at I ikke har været tilfredse med maden. Jeg kan oplyse, at hotellet hver uge spørge kunderne om deres oplevelser, herunder vurderingen af kvaliteten af såvel morgen- som aftensmad.
Besvarelserne ligger på en skala fra 1-5 hvor 5 er bedst, og gennemgående ligger svarene på hotellet pænt. Jeg kan oplyse, at besvarelsen i uge 8 lå på 4,2 ud af 66 kunde besvarelser. Bag hver kundebesvarelser ligger mellem 3 til 4 gæster i gennemsnit.
Ovenstående ændrer naturligvis ikke ved din opfattelse, og oplevelsen af mad vil altid frembringe en subjektiv vurdering. Men hotellet har fokus på kundernes oplevelse, også når det gælder maden.
Skulle du have yderligere spørgsmål er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.'

Jeg kan ikke helt forstå hvilke kunder der så bliver spurgt. Vi var som sagt 3 familier af sted og ingen af os fik udleveret et spørgeskema. Hvad jeg har, kunne forstå på guiderne var der flere som var utilfredse. Det er jo meget nemt at få et højt gennemsnit, hvis man ved på forhånd hvilke kunder der ikke skal spørges. Jeg vil i hvert fald aldrig anbefale nogen at tage til Hotel Kirchboden. Der er rigtig mange gode hoteller i Wagrain og med mad som er så mange klasser over hvad de byder deres gæster på Hotel Kirchboden, og som oven i købet er billigere.

Hej Lisa,

på hvert bord ligger der fredag aften et spørgeskema som man som gæst kan udfylde og aflevere på hotellet.

Hvorfor I ikke har set spørgeskemaet kan jeg ikke forklare.

Hilsen

John

Højmark Rejser A/S kundeservice

Skirejser og skiferie - Højmark Rejser er størst og bedst i Alperne. Vælg mellem skirejser til 10 destinationer i Østrig og få en suveræn skiferie.

Besøg Højmark Rejser

Vi bor Vasevej 37