Holtevinlager anmeldelser

Holtevinlager anmeldelser

7.7

Fantastisk vinbutik

Holte Vinlager i Hørsholm:

Kompetente medarbejdere som er ekstremt servicemindede.

Godt udvalg med gode tilbud.

Ren og pæn butik.

De varmeste anbefalinger!

God vin til fornuftige priser

Benytter ofte deres butik i Næstved. Det er nemmere at handle fysisk i butikken end at bruge deres Webshop, hvilket jeg synes er synd, når den nu er så gennemført. Har et par gange været ude for at den vin jeg har bestilt ikke kunne leveres eller er der gået lang tid inden de kunne afhentes i deres butik.
De ansatte i butikken er meget kompetente og hjælpesomme, så det er helt klar at foretrække at handle direkte i butikken!

Fine Tilbud

Holtevinlager i Roskilde har mange gode Tilbud, og Rasmus er altid til at snakke med om de gode tilbud rigtig fin service i denne butik

Gode butikker

Jeg har handlet hos Holte Vinlagers fysiske butik (Frederiksberg Allé) et par gange og jeg har også selv modtaget vingaver. Mit indtryk er, at man får god vin og god service.
Så kom jeg for nyligt til selv at skulle bestille en vingave, til en, der fortjener det. Jeg bestilte 2 flasker om fredagen og om lørdagen fik jeg besked om at vinen ville blive sendt om mandagen.
Fra mandag gik der 1½ uge før end jeg fik besked om at vinen blev sendt. Lidt ærgeligt.
Jeg må indrømme, at jeg ikke har undersøgt om vinen faktisk blev sendt om mandagen og det bare var beskeden til mig, der var lang tid under vejs. Til gengæld har jeg heller ikke hørt at vinen ikke er kommet frem, så mon ikke alt er som det skal være, forsinket eller ej. ;-)
Alt i alt, et fornuftigt sted at handle vin.

Er Holtevinlager din virksomhed?

Holte Vinlager Odense kundeservice

Besøg Holtevinlager