Homex anmeldelser

Homex anmeldelser

8.8

Mine aller bedste anbefalinger

Mine allerbedste anbefalinger, super service, jeg købte start NW teleskop T3 Tour stavstænger de er ikke minder ind fantastiske ;-))

Superb behandling

Bestilte en rebounder/mini-trampolin. Havde skrevet at den kunne stilles i carport hvis vi ikke var hjemme.

Da jeg ser han har været her, opdager jeg at kassen er beskadiget både på for- og bagside. Og rebounderen er også blevet beskadiget.

Jeg ringer til HomeX og snakker med "Jens". Han beder mig tage nogle billeder og sende dem til ham. Samme aften mailer Jens mig og skriver at en ny rebounder er afsendt, og jeg kan forvente den dagen efter.

Jeg har netop modtaget den nye rebounder, helt intakt.

Det er simpelthen så god service! Her handler jeg 100% igen. Tak for den supergode behandling Jens og HomeX.

Virkelig god og hurtig service

Bestilte en Basketkurv og bold - fødselsdagsgave der skulle gives senere.
Bytteperioden blev uden problemer forlænget og varen modtog jeg dagen efter bestillingen.
Her handler jeg helt sikkert igen :-)
Birthe Jensen
Skanderborg

Billigst, hurtig levering og god service :)

Bestilte et bordtennisbord (den laveste pris hos homex) om torsdagen. Homex ringede til mig og spurgte om jeg var hjemme fredag eller der var et sted fragtmanden måtte stille pakken. Jeg modtog varen om fredagen :) Handler helt sikkert her igen og vil gerne anbefale dem.

God pris, levering og serviceinfo undervejs!

Jeg har (også) købt to løbehjul hos Homex.
Bestillingen var let at gennemføre, og pakken kom hurtigt.
Jeg fik mails undervejs, at de fik danske fragtmænd til at levere i stedet for PostDanmark. Homex.dk havde i den forbindelse sørget for at pakken kunne stilles diskret hvis jeg ikke var hjemme ved levering. Fragtmanden var instrueret i at skjule fakturaen så mine børns julegaver ikke blev afsløret :)
RIGTIG GOD OPLEVELSE!!!

Kvalitet og hurtig levering

Har lige købt et løbehjul i rigtig god svensk kvalitet der var til at betale. Meget tilfreds.Her handler jeg gerne igen :-)

Spalding Basket system

Ringede om fredagen for at stille spørgsmål til produktet og fik oplsyt at det kunne leveres på ca. 7 dage. Telefonen blev hurtigt og venligt besvaret. Bestilte udstyret om lørdagen. Torsdag ringede en fragtmand og aftalte levering om fredagen. Det bestilte blev leveret som aftalt, og jeg kan kun anbefale firmaet som seriøst.

Købte titan spinbike

Jeg har bestilt, betalt, og modtaget min vare præcist som lovet. Yderemere fik jeg et opkald inden levering for at aftale det nærmere.
Virkelig super service!

Alexander

Bestilt og købt online: Crosstrainer gennem hjemmesiden fredag og fik den onsdag.
HomeX ringede (som det står skrevet i hjemmesiden) tirsdag og fortalte mig at jeg ville modtage varen onsdag men jeg kunne spare transporten ved at hente selv. Jeg blev helt nervøs over at skulle til Bramming selvom jeg selv bor i Gladsaxe. Jeg blev beroliget ved at medarbejderen fortalte mig at varen skulle hentes i lokalområdet.
Det hele gik smertefrit og min kone er godt igang. Ja, det er stadigvæk onsdag:)
Jeg ville give jer seks stjerner:)

Meget fin service

Køb af motionscykel.
Købte motionscykel via hjemmesiden med betaling pr. efterkrav. Blev ringet op fra HomeX, der spurgte om det var OK, at jeg fik cyklen leveret uden efterkravsbetaling. Firmaet ville så sende en faktura, når jeg havde fået cyklen leveret. Det kalder jeg at stole på kunderne.
Motionscyklen blev leveret på aftalte dag, idet HomeX sendte en e-mail dagen forinden om leveringen.
Jeg kan ud fra min oplevelse anbefale HomeX.dk.

Er Homex din virksomhed?

Homex kundeservice