Hotel Lakolk anmeldelser

Hotel Lakolk anmeldelser

Middel
6.1

Bestiller i september 2012

Den ringeste behandling vi endnu har fået . Havde bestilling fra september 2012 - ændrede dog dato for weekendophold alt incl. Hotellet forsøger at løbe fra accept , reservation m.m. Bare ikke iorden - så må Rømø synke i havet , sammen med den "service" der kan tilbydes !
Hotel Lakolk

Besvarelse fra Hotel Lakolk

Hej Steen, da vi ikke før nu har haft en TrustPilot konto har vi desværre ikke været informeret omkring ovenstående problemstilling før nu, hvilket vi naturligvis er kede af, da vi gerne havde taget det her mens det stod på.

Vi beklager meget hvis du har haft en dårlig oplevelse og vi er normalt meget meget fleksible med alt, også omkring alternative løsninger for at løse evt. problemstillinger en gæst måtte løbe ind i, men vi tør ikke nu 7 mdr. senere sige hvad det skyldtes og du skriver heller ikke om du så faktisk fik dit ophold eller hvordan og hvorledes. Vi hører gerne fra dig og kan forsikre dig at din beskrivelse er ikke noget vores kunder normalt oplever og undskylder derfor igen meget uanset hvorfor det opstod.

Hotel Lakolk kundeservice

Rømø's eneste hotel som ligger direkte ned til stranden. Vi har familieværelser og små lejligheder.

Besøg Hotel Lakolk

Vi bor Lakolk 150