Hundegalleri anmeldelser

Hundegalleri anmeldelser

7.3

masse af diskussioner m.m.

Nok det bedste forum jeg har brugt. Altid hurtig respons og feedback på ens spørgsmål. Men som en anden nævner så kan tonen være meget hård.

Er lidt træls med de der alt for store reklamer (når man har en lille skærm som jeg har). Ville faktisk hellere betale for at slippe for dem!

Evig diskussion

Tonen er meget hård og der er generelt meget diskussion og rakken ned på hinanden. Måske et øget opsyn fra administratorer ville hjælpe?

Dog er folk også gode til at hjælpe hinanden derinde.

Fantastisk vidensbank!

Tonen kan være hård, og holdningerne kan være stærke. Men sådan er det generelt når emnet lander på dyr.
Hundegalleri er en fantastisk side hvor alle ytrer deres mening, lige fra den grønne hvalpekøber til den benhårde erfarne hundejer. Nogle med en stærkere holdning end andre, som forsvarer den med næb og kløer.
Diskussionerne kan hurtigt udvikle sig til en hel lille borgerkrig, men oftest med en god mening og et godt udfald. Når så mange forskellige mennesker samles om ét sted, der omhandler deres passion og levende kammerat, må man forvente at ikke alle deler end holdninger og synspunkter, og være klar på at der kommer gang i diskussionerne og kamp til stregen.
Der er meget nyttig information, og gode råd, at finde derinde, og du kan være helt sikker på der er et svar på lige præcis det som du søger, og så det er adfærdsproblemer eller fodermærker.

Jeg har haft min daglige gang derinde i 7 år nu, og jeg har ikke i tankerne at stoppe. Der er altid en lille forfrisker til ens vidensbank.

Afhængighed!

En genial side, som man hurtigt bliver afhængig af! :) Den er ikke til at undvære!
Skøøøøøn!

Uundværgelig side

Har været på HG i flere år og synes det er en super side, hvor man kan opnå en masse viden, få en masse hjælp, få sig nogle gode grin eller en tåre i øjenkrogen.
Man kan få alt den hjælp man kunne ønske sig vedr. hunde - men også alt muligt andet som overhovedet ikke er hunderelateret - hvis man er modtagelig for den.
Brugerne er meget blandet, hvilket ind imellem kan give nogle heftige diskussioner. Men man kan ikke være i tvivl om, at mange bruger er passioneret, har en stor viden og står fast ved deres viden.

Det gode ved HG er, at man kan være der lige så tosset man vil - hvis man følger reglerne - og hvis man i en periode har fået nok, jamen så kan man bare holde sig væk. Jeg vender altid tilbage i perioder.

Hundegalleri er simepelthen STEDET!

Hundegalleri er fyldt med en masse mennesker, der er opdrætter, trænere osv. Det er helt utroligt så mange forskellige mennesker der er samlet ét sted, som alle har noget tilfælles: Hundene! Hvis man vil, kan man lære helt ufattelig. Men man skal være parat til både at få ris og ros, på sine spørgsmål osv. Ellers ender det hurtigt i misforståelser, og det er en skam, for stedet boomer af viden, indenfor alt! Jeg giver 5 ud af 5 stjerner :-) Kan slet ikke undvære siden!

Genial hjemmeside!! :-)

Fantastisk sted for alle der er passioneret omkring hunde, der er altid nogle som er klar med gode råd og en hjælpende hånd :-)

Jeg har efterhånden været der i 6 år, og er blevet dybt afhængig :-) -ELSKER HG! Selvfølgelig er der nogle debatter der kører af sporet, men vi kan jo heller ikke være enige allesammen, og desuden er det sundt med lidt debat :-)

Folk der ejer ulovlige hunde/ikke overholder hundeloven (2010) er ikke velset på HG.... Så er det sagt.. I ødelægger det for SÅ mange andre, og det er til at få grå hår af...

Helt fantastisk hjemmeside!

Alle holder sammen og hjælper hinanden!

viden og debat

en virkelig skøn øjen åbner, uanset spørgsmål og problemstilling er der altid nogen med brugbare svar og intet problem er for småt for brugerne, som gladeligt stiller deres viden klar og giver et godt svar ud fra ens situation.
Jeg bruger siden jævnligt i min søgen af viden til forestående hundekøb og jeg er blevet så meget klogere af sidens brugere.
sidens opbygning og oversigt gør det nemt at bruge den og kontakt muligheder til myndige hjælpere er god

Hundegalleri er en verden af viden

Og ja, der kan være høj bølgegang i nogen debatter, men det er passionerede mennesker der er derinde. Vi er passionerede omkring vores hunde og du bliver ikke klappet på hovedet og sagt det er synd for dig hvis du spørger om du mon skal tage til dyrlægen med din hund, nu den har kastet blod op i en uge..... Jeg har selv været igennem hakkemaskinen to gange og begge gangene har jeg lært noget af det. Sandt nok at der er nogle få typer som bare skal køre i det konstant, men det er der alle steder. Der er altid en årsag, men det er sjældent at folk magter at modtage kritik og så er alle dem der vil hjælpe bare dumme.
Vi elsker hunde og alle hunde, der ikke er ulovlige eller forkert placeret, bliver stemt ind - Alle ;)

Men hundegalleri er en kæmpe bank af viden og den er uundværlig <3

Kæmpe vidensbank og mine spørgsmål er altid blevet seriøst besvaret.

Jeg har lært og lærer rigtig meget på hundegalleriet.

Her er en kæmpe vidensbank - og jeg følger mange tråde og lærer alt muligt.

Og hvis jeg købe f.eks. en ny sele - søger jeg tråde på hundegalleri - og læser, hvad de meget kloge og erfarne har gjort sig af erfaringer.

De gange jeg selv har spurgt om noget, er jeg altid blevet mødt med stor seriøsitet og venlighed; så fedt.

Min store hundeinteresse kan jeg supernemt dele med rigtig mange andre - også nogle jeg aldrig fysisk ville møde.

Og ja - indimellem lidt heftige debatter; som jeg finder forrygende underholdende

Siden er god, og det er DEN jeg bedømmer og IKKE brugerne af siden!

Jeg har været bruger på HG i et lille års tid, men har været på Kattegalleri.dk i mange år (de ligner jo meget hinanden).

Jeg syntes at HG er en super god side og man kan virkelig lære meget om hunderacer, sygdomme, alm. pasning og pleje af hunde, hvalpekøb osv. Og jeg vil helt klart anbefale mine venner og bekendte, som overvejer at få hund eller allerede har hund at blive brugere på HG.

Jeg er selv blevet meget klogere af at følge lidt med i de forskellige debatter derinde og jeg har selv haft to hunde og troede at jeg vidste det meste om hunde og deres pleje osv.

Jeg syntes at det er synd at folk bedømmer sitet ud fra de brugere der bruger sitet. Så længe reglerne bliver overholdt, så kan man ikke begynde at smide brugere ud derfra fordi at andre ikke lige bryder sig om dem eller måden de har hund på og derfor kan man ikke bedømme sitet ud fra de brugere der findes dér. Det er da netop et kæmpe plus at der er plads til alle.

HG får 4 store stjerner af mig. Der er plads til forbedringer og jeg ved stadig ikke helt hvad jeg syntes om det "nye" HG. Jeg er nok mere til det "gamle". Men det er jo en smagssag.

Super god hjemmeside med dejlige brugere

En side jeg er glad for at være på, man kan altid få svar hvis man er i tvivl om noget og folk følger gladeligt op på indlægget, ens nye spørgsmål og ens hund.

Der er også plads til indlæg af mere personlige karakter både i det åbne forum og i lukkede grupper.

Generalt en meget god og informationsrig side med mange rare og erfarne hundeejere- og/eller avlere.

Man står sammen på hundegalleri og hjælper gerne med at finde dyr der er stukket af, dele efterlysninger og informationer, giver tøj, mad eller andet til personer der har brug for det (og som ikke tigger om det). Sjældent har jeg set så mange brugere samlet ét sted som står klar til at hjælpe en.

Man behøver på ingen måde have en fin racehund som mange snakker om, jeg har en blandingshund som ikke havde haft det bedste hjem da jeg købte ham og var brugerne så meget imod blandingshunde eller ejere der køber hund knap så gode steder men lærer af det ville vi alle mærke det.

Er man selv positiv, lige læser sine indlæg inden de postes og ikke farer i flint ved det mindste så er det en super god side hvor alle er velkomne.

Der er plads til forbedringer og håber hundegalleriet fremover tager brugerne lidt mere på medhør.

Stedet hundefolket koliderer

Jeg har været bruger på HG i mange år, med pauser i mellem, men jeg vender tilbage hvergang, fordi det er en side, med så mange alsidige brugere, der har hund af så mange forskellige grunde, at der kan hentes viden om mangt og meget.

Det er så tilgengæld klart at der på et sådan site, er nogle heftige debatter ind i mellem, for når der er så mange måder at holde hund på, som der er, så koliderer holdningerne ind i mellem, det kan næppe undgås.

Et site jeg gerne anbefaler folk at benytte, hvis de vil debattere, vide mere, eller blot vil se skønne billeder af hunde. Men folk skal så samtidig også være klar over, at man ofte får andres mening råt og usødet, og dette skal man være klar på!

Hvis man selv lægger op til at disse andres hunde, hvis man stiller sig op med de underligste udokumenterede påstande, hvis man avler på alt for unge, ikke tjekkede hunde, eller på anden måde bryder de etiske uskrevne regler der er i blandt mange i hundeverdenen, så kan man godt få ørerne i klemme derinde..
Men sådan er det jo også i den virkelige verden!!

Jeg er en glad HG bruger, der benytter stedet dagligt!!

Ren underholdning!

Hundegalleri har en medlemsskare der repræsenterer hele spektret af hundeejere.
Lige fra de dybt seriøse hundesportsfolk og racehundeopdrættere til kæledyrsejere og "hyggeavlere".
Så "høje bølger" og hede meningsudvekslinger er selvfølgelig uundgåelige. Og husker man hele tiden på at opretholde den distance, som burde være fundamental på et åbent forum, og hvor man debatterer relativt anonymt. Så er det vist svært at finde noget fornærmeligt der.

Skøn side!!

Jeg har været på Hundegalleri i mere end 5 år. Jeg elsker den side. På trods af at jeg er en "gammel garvet" hundeejer, så lærer jeg en masse om andre racer og jeg har lært en masse fantastiske mennesker at kende. Både på sitet og i det virkelige liv.

Ja, bølgerne kan gå lidt højt. Men hvis man hele tiden husker på at det er cyperspace og ikke det virkelige liv og hvis man er modtagelig for ideer og råd, så er Hundegalleri guld værd for hundemennesker.

Marked er som alle markeder. Både godt og skidt. Og ja, en masse kunne laves om, men det må man jo så kæmpe for istedet for at sætte sig tilbage og spille fornærmet og martyr.

HURRA for Hundegalleri :-)

Sladderklubben online

Jeg har været medlem af hundegalleri i mange år efterhånden, og vil ærligt indrømme at de mennesker jeg har nydt godt af derinde fra er rykket til facebook, da jeg er træt af alle sladdertanterne. Selv denne mulighed for at bedømme siden, og de bedømmelser der er kommet er blevet til et emne hvor de sidder og latterliggør de indlæg der nu må være kommet. I min verden et tegn på man har for lidt indhold i livet, når man vælger at sidde og finde ting man kan rakke ned på, men det er jo også langt hen ad vejen det der går galt.

Derudover mener mange af hundeejerne at de er klogere end selv dyrlægerne, og dette giver tit grundlag for de nærmest bebrejder en hundeejer for at være dyremishandler, fordi man tror på dyrlægens ord. Sladder og negative holdninger er 90% af hundegalleri.

De sidste 10% vejer desværre alt for lidt i min bog, og yderst sjældent er jeg lige inde og kigge med hos mange af dem jeg før i tiden talte meget med derinde, men selv de er blevet mindre aktive.

markedet er ok, er aldrig blevet snydt og har fået de ting jeg handlede med i samme stand som de var fortalt, så der vil jeg ikke blande mig, dog er der for lidt fokus på "nigeria" annoncer, men jeg vil vove at påstå det har været oplyst så mange steder at folk efterhånden er selvom de falder i fælden (Medier osv.)

En OK side, men ikke en jeg foreslår til mine venner, bekendte eller familie medlemmer.

En anderledes side

Hundegallerie.dk - en anderledes side hor ejer fralægger sig ethvert ansvar og hvor dette afspejler sig kraftigt i debatterne og brugen af sitet.
I skrivende stund er der f.eks en tråd eller to, i gang alene om brugen af denne (trustpilot) og brugen heraf. Ejer tillader en underforstået jagt på alle der tillader sig at have et syn på sitet som ikke lever op til andre brugeres holdning.
For noget tid siden var selvsamme brugere oppe på tæerne over en sletning og irettesættelse af et par brugere der ikke levede op til reglsættet - disse brugere har nu frit løb hvilket man tydeligt ser i trådene om de brugere, der nu tillader sig at give en beskrivelse af deres holdning til måden sitet drives.

Sitets indstemning hvor det er op til brugere at vælge hvilke hunde, der skal ind eller ej, er en ikke fungerende måde at gøre tingene på.
Det at man kan stemme på/ give point til andre brugeres hunde, kan nemt/ og bliver indimellem misbrugt når nogen bliver uvenner.

Deres hjælpe admins er alm. brugere, der kan/og indimellem reagere, ud fra den virkelige verden og deres kendskab til de brugere de kender fra denne.

At man som bruger kan stemme en anden bruger ud, er meget uheldigt og set i lyset af at brugerne betalet for at være der, så kan det ikke være rigtigt at andre brugere har bestemmelse over hvorvidt en anden bruger skal være der eller ej.

Ejerene bør kikke mere på kvalitet frem for kvantitet.

God side

Hvis man bruger hovedet inden man stiller spørgsmål , og behandler folk som man selv vil behandles er hundegalleri et dejligt sted .

Spørger man dumt, får man dumme svar tilbage - det logik for burhøns :)

God side

En super side, med søde og kloge hundefolk, der altid er klar på et godt råd :o) Og en fin markedsplads...

Er Hundegalleri din virksomhed?

www.hundegalleri.dk kundeservice

hunde forum - vis din hund frem

Besøg Hundegalleri

Hundegalleri er placeret 78 ud af 96 i kategorien