Hydroponics Of Denmark ApS anmeldelser

Hydroponics Of Denmark ApS anmeldelser

8.6

Super flot butik og en eminent service!!

Det er virkelig en fin butik de har fået bygget op, og en god service, samt en god vejledning, og har du spørgsmål til et eller andet mellem himmel og jord, kan de helt sikkert hjælpe dig derude. Hjemmesiden ser lidt "tynd" ud, men det er meget let at finde det man søger og jeg har aldrig været ude for at leveringen skulle være mangelfuld, så bare rolig, her kan du trygt handle over nettet.
God fornøjelse og en varm anbefaling herfra:)

Billige priser og et stort varelager

Har kun handlet her en gang, men har fået stedet anbefalet af flere bekendte. Hurtig betjening, billige priser og et stort varelager.

Lige en advarsel!

Dette er ikke en anmeldelse af HOD, men af hjemmesiden Hydroponics.eu.

Hvis man bliver lokket af de lidt lavere priser på deres hjemmeside, som jeg gjorde, så lad jer ikke narer!

Der gik over 30 dage før de overhovedet sendte mine vare og da pakken endelig ankom manglede der flere af tingene.

Derfor: Benyt HOD som er et dansk firma der helt klart er til at stole på.
De lidt højere priser er alle pengene værd da deres kvalitet er bedre og du er sikker på ikke at blive snydt.

Hvis nogen af jer har spørgsmål ang. HOD (som jeg kun klart kan anbefale!) eller Hydroponics.eu (Hold jer væk!) så er i velkomne til at skrive på: benja_chr@hotmail.com

Med ønsker om en god høst lyst
Benjamin Christensen

Hurtig levering og til at stole på!

Har handlet for 1100-1200 kr derinde over 2 omgange.

Den ene gang betalte jeg med Dankort og varen var hos mig efter 1 arbejdsdag :D

Den anden gang betalte jeg med bankoverførelse, og den her gang gik der kun 2 arbejdsdage efter at overførelsen var gået igennem :D
Var dog lidt skeptisk med at skulle bankoverførelse, men det hele gik fint :) TIL AT STOLE PÅ

Vil helt klart handle der igen :)

Fantastisk .....Thumbs up!

Har handlet flere gange på hydroponics.dk og det er jo en fantastisk oplevelse....super hurtig levering og super service ved personlig hendvendelse. www.hydroponics.dk siden er let at navigerer men (som eneste minus) mangler nogle steder varer beskrivelser...

God og hurtig betjening

Ikke så meget at skrive her, god og hurtig levering.

Hjemmesiden kunne dog være en anelse mere overskuelig/brugervenlig

Alt i top!

Vi er en kreds der handler fast her og vil gerne tilføje følgende anbefaling:
Man får.: Personlig og kyndig betjening og service også m. rabat og bonus.
Redelig og enkel forretningsgang.God kommunikation.Nem at kontakte.Altid
posetiv og hyggelig.Ærlig og redelig.Kvalitet - fås ikke bedre.
Og hvad du ikke lige kan finde på nettet , skaffer Ebbe det hjem. Bare
Spørg efter det! Kanonfed shop!

Rigtig god persolig kundeservice..

Har købt flere gange derfra og der har aldrig været noget at sidte en finger på. Man for altid en god persolig betjenning af firmaet ejer hvis man ringer..
Levering fejler heller ikke noget, altid modtaget det inde for et par hverdage..
At jeg ikke giver fuld karater at kun pga. jeg ikke synes deres udvalg inponere helt vildt som skal til for at jeg giver 5 stjerner..
Så lidt plads til forbedringer er der men klart DK bedste shop inde for sit felt..

Hydroponics of Denmark kundeservice

Hydroponics of Denmark's hjemmside