www.parts-repair.nl anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Top service

Super handig instructiefilmpje om het scherm van de iphone4 te vervangen. Zelf verkeerde besteld en mag het gewoon omruilen. Dat noem ik echte service.

Uitstekende service!!

3 accu's besteld lijkt het erop dat er eentje toch niet helemaal goed blijkt te zijn.
Contact met Menko en de volgende dag een nieuwe geleverd.
Klasse Menko dit is SERVICE
trustpilot stars

Snelle levering en duidelijke instructievideo's

Het vervangen van de batterij was m.b.v. de video heel eenvoudig. Het ontgrendelen van de simkaart lukte eerst niet, maar doordat in de video al was gewezen op een mogelijk probleem met de 3G antenne was dat zo opgelost. Met een half uurtje was ik klaar!
trustpilot stars

Snelle levering & klasse service.

Iphone onderdelen besteld, na plaatsen van de bestelling snel de spullen geleverd gekregen.
Na het openen van de envelop miste ik 1 bestelde headset, direct gebeld netjes te woord gestaan en binnen 24 uur zoals afgesproken plofte de nalevering op de mat.

Deze mensen hebben goede service en zijn zeer klantgericht, mijn complimenten daar voor.

Super bedankt.

Met vriendelijke groet,

G.Lansink

Perfecte webwinkel

Na enkele maanden mijn 2e bestelling gedaan. Perfecte behandeling en zeer snelle levering. Bijterij vervangen van i-phone 3 en 4 is een fluitje van een cent. Zeker nadat ik eerst de video had bekeken op you-tube. Kortom beter kan niet.

Super webwinkel!!

Ik had problemen met de batterij van mijn iphone 4s. Ik heb toen een mailtje gestuurd om te vragen als een nieuwe batterij de problem zou verhelpen en vrij snel een reactie dat het het probleem zal oplossen en gelijk de link erbij voor de juiste batterij.
Toen gelijk besteld met een gereedschapssetje en de volgende dag al thuis ontvangen.

Het was ook zeer makkelijk zelf te doen met de instructiefilmpjes op YouTube.
trustpilot stars

Super service bij aanschaf en naderhand!!

Mijn IPhone had problemen met een defecte aan en uit-knop. Na advies te hebben gevraagd het juiste onderdeel besteld en de dag erop al in huis mogen ontvangen. Met behulp van de duidelijke video het deel gemonteerd. Helaas bleek het probleem nog niet opgelost. Na weer contact te hebben gehad leek het geleverde deel stuk te zijn en is er een nieuw onderdeel gestuurd wat na montage wel goed werkte! Super service, lekker snel en je staat niet in de kou als er een probleem is! Helemaal top!!

Betrouwbaar en deskundig!

Goede telefonische service, zeer korte reparatietijden. Donderdags opgestuurd en zaterdags met de post gerepareerd terug ontvangen! Deze mensen hebben verstand van zaken doen! Wat mij betreft altijd weer! I.Tonnaer

Super service

Super service. Een aan uit knop besteld, maar had eigenlijk het onderliggende kabeltje nodig omruilen was geen probleem en kon vandaag direct gebeuren. Tevens advies om de home knop direct mee te vervangen. Prima instructie film op YouTube en dus zelf te doen. Met en beetje geduld en vaste vingers.
Service zoals het hoort. Bedankt Menno en Frederique.

Zo kan het dus ook

Heb net de Home knop vervangen van mijn IPhone 4 , kan er nu weer een tijdje tegen hoop ik en voor het geld kun je nog niets eens naar de winkel rijden.
Zou er zonder de film niet snel zelf aan begonnen zijn , echt super uitgelegd en met de pauze knop blijf je mooi bij .
Deed er zelf een uurte over om dat het de eerste keer was .

Top service

Na het bestellen van een homeknop voor een iphone 4 heb ik deze met het gekochte gereedschap in de iphone 4 gezet.
Na het weer in elkaar zetten de powerknop ingedrukt en jahoor hij deed het.

Allen toen wilde ik slide-to-unlock doen en werkte mijn touch gedeelte niet meer.
Een keer of 5 a 6 de iphone 4 uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Die ervaring had ik toen inmiddels wel :-)

Een nieuw scherm met digitizer gekocht en deze er weer ingezet. Alles werkt weer naar behoren ( beter natuurlijk ).

Snelle levering, snelle en goede service en antwoorden via mail en telefoon echt top!!
trustpilot stars

Transportkosten worden niet eerlijk weergegeven

Onderdeel is vlot geleverd tegen een prima prijs; alleen 5 EUR in rekening brengen voor een envelop waar 1 postzegel op zit geeft mij een oneerlijk gevoel.

Top service

Snelle service! Duidelijke uitleg via youtube!
Problemen met je Iphone? Menko lost het op tegen een heel schappelijk prijs.
Dank
trustpilot stars

Snelle service en optimale nazorg voor relatief weinig geld.

Prima service.
Hele duidelijke filmpjes op youtube, zodat je (in mijn geval de batterij van de iPhone 3GS) gemakkelijk zelf kunt monteren. Nog geen 48 uur na mijn bestelling in de brievenbus en gemonteerd. Voor relatief weinig geld kon ik het gemakkelijk zelf doen, in plaats van laten doen bij de lokale monteur voor €80,-
Petje af!
trustpilot stars

Zeer goede internetwinkel, snelle en handige levering, zeer snelle reactie op vraag.

Inmiddels drie maal onderdelen bestelt voor een iPhone 3GS. Driemaal zeer snel en goed geleverd. Toen ik 's avonds om acht uur nog een mailtje naar Menko stuurde met een vraag, had ik diezelfde avond nog antwoord! De filmpjes op Youtube met uitleg over het vervangen zijn zeer handig en goed te begrijpen. Ik ben erg enthousiast en zal ik in de toekomst zeker weer bestellen als ik iets nodig heb.

Fantastische service!

Al een tijdje geleden een iphone 4s batterij besteld, en binnen de gestelde tijd ontvangen.
Was er zeer blij mee tot de batterij een blauwe vlek in het scherm van mijn telefoon veroorzaakte.
Meteen een mailtje gestuurd en zonder problemen een nieuwe opgestuurd gekregen!
Nu ben ik weer super tevreden met mijn nieuwe batterij!

Super service, kan het iedereen aanraden!

Super

Vrijdag om kwart voor vijf nog een onderdeeltje besteld.
Frederique heeft het toch nog opgestuurd , Ook al had ik opdat moment niet de mogelijkheid om tebetalen. Zodat ik het toch de volgende dag in huis had.
Super
trustpilot stars

Eerlijk, toegewijd en technisch onderlegd!

Menko is toegewijd en technisch goed onderlegd, pragmatisch en communicatief! De reparatie van je Iphone is bij hem in goede handen!
trustpilot stars

Accu iPhone 4s werkt perfect!

Snelle levering en een goede accu voor mijn iPhone 4s

Super materiaal

Vandaag net mijn nieuwe scherm geplaatst ! eindelijk maar toch weer een origineel retina scherm. Materiaal is idd origineel apple en mijn iPhone is weer zo goed als nieuw. De levering was supersnel !
Dikke plus voor het bedrijf en de vakmensen!

parts-repair.nl kundeservice

Om virksomheden

We leveren goede producten met een goede service. Zonder gezeur als het een keer niet meteen goed gaat. Hulp nodig bij de reparatie? Mail Menko, dan helpt hij je via telefoon of skype.

Besøg www.parts-repair.nl

Hardware

Elektroniske Reservedele & Komponenter

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.