iRep.DK anmeldelser

iRep.DK anmeldelser

8.5

Særdeles positiv oplevelse af en vandskadet Iphone 4S

Efter at have læst Christopher A anmeldelse føler jeg mig foranlediget til at indsætte vores indlæg omkring MyTrendyPhone og vores positive oplevelse med iRep –Købmagergade i København herunder.
For første gang nogensinde har vi følt os foranlediget til at skrive en anmeldelse her. Min søn’s telefon Iphone 4S blev tabt i et akvarie og vi henvendte os derfor til MyTrendyPhone i Fiolstræde mhp. at få den repareret, hvis det kunne lade sig gøre. Telefonen blev afleveret med aftale om, at min søn skulle ringe og give dem koden til telefonen lidt senere på dagen. Da han ringede ca. 4 timer senere for at give dem koden, var svaret at de havde kigget på tlf. og den kunne ikke laves. Ingen yderligere forklaring, og det skal her siges at ham han talte med var meget svær at forstå. Tlf. kunne hentes dagen efter mod betaling af 250 kr. som det koster at tlf. bliver kigget på. Da jeg dagen efter hentede telefonen gik jeg dem lidt på klingen, og spurgte ind til hvad fejlen var, og fik af vide det var en del i telefonen som ikke kunne skiftes, og derfor var umulig at reparerer, dvs. tlf. kunne ikke reddes og det værste var at alle data var også væk. Da betjeningen og de svar jeg fik ikke virkede troværdige, og samtidig med, at de ikke talte særligt forståeligt dansk, fortalte jeg at jeg overvejede at få andre til at kigge på den, hvorefter jeg fik af vide jeg ikke skulle betale for diagnosen, altså de 250 kr.
100 meter omkring hjørnet på Købmagergade ligger IREP, hvor jeg gik hen. Her var betjeningen helt i top telefonen blev skilt på disken, og den særdeles venlige servicemindet mand fik i løbet af 5-10 minutter gang i telefonen, og konstaterede at batteriet var ødelagt, og skærmen ikke havde det så godt, men han kunne se alle data, og det så ud som om, han godt kunne lave den. Det blev aftalt at han reparerede tlf. dvs. skiftede batteriet og skærmen, og efter en halv time var det klaret, og telefonen virker nu fint. Vores opfattelse af MyTrendyPhone er, at de kun prøver at skorer hurtige penge, de er særdeles uprofessionel og telefonen var ikke engang renset (i alkohol) indvendigt for det IR som vandet skabte, det gjorde de hos IREP. Vores anbefaling er HOLD jer langt væk fra MyTrendyPhone, det er IKKE professionel behandling og efter vores oplevelse på grænsen til bedrageri.
Det kan kun anbefales at gå ind til IREP, de var meget venlige og servicen var helt i top, jeg har ikke ret meget forstand på tlf., og de forklarede det i et sprog jeg forstod, og gav selvfølgelig ikke 100% garanti for det de lavede, men den virker nu og alle data er i orden. Det skal også lige nævnes, at det de udskiftede, altså batteriet og skærmen er der 12 mdr. garanti på.

Svindel med vandskade rep.

Jeg havde en Samsung Galaxy s4 med en lille vandskade, som jeg valgte at indlevere hos irep afdelingen i Århus, da jeg ikke orkede at ordne den selv. Efter en god uges tid, blev jeg kontaktet og fik at vide den ikke kunne repareres, da det var motherboardet der havde fået en skade der ikke kunne repareres. Det var jeg heldigvis ikke dum nok til at tro på, da den blot havde fået et par dråber regnvand. Så jeg åbnede selv telefonen, og kunne med det samme se at motherboardet ikke fejlede noget som helst!! Det eneste der var galt med telefonen, var at der var lidt erodering mellem LED skærmen og motherboardet forbindelse. Det fik jeg hurtigt ordnet, ved at jeg gik ned i Matas og købte noget isopropyl alkohol og en tandbørste, som jeg brugte til at rense samlingerne med. Derefter virkede telefonen 100% optimalt.

Så jeg ringede ind til afdelingen i Århus, og forklarede dem at de ikke havde lavet noget som helst på min mobil. Kort tid efter blev jeg ringet op af afdelingslederen, som i øvrigt var den der havde siddet med telefonen. Han forklarede mig at deres procedure for vandskader på min telefon, er at man kun renser motherboardet kemisk, og derefter stiller man en diagnose. MEN igen er jeg altså ikke dum, og ved at man på ingen måder kan rense motherboardet på en Galaxy s4, uden at adskille bl.a. LED skærmen fra motherboardet. HVILKET ikke var blevet gjort, for ellers havde man set den helt dengang helt hvide/brunlige samling af rust og kalk, og fjernet det fra motherboardet, men dette var altså ikke sket.

Mærkeligt nok var hans fokus kun på at jeg kunne komme og få pengene tilbage, hvilket i mine øjne ikke virker som god kundeservice, men blot et dårligt forsøg på at dække over det arbejde der ikke var blevet udført, og på at få mig til at tie stille. Jeg gik dog også ned og fik mine penge tilbage.

Hvis irep ønsker et kursus, så skal de være velkommen til at kontakte mig pr. telefon. Jeg har en uddannelse i at rense vandskadet telefoner, som jeg tog, ved at se på youtube videoer i 20 min. Har desuden 100% succesrate med at ordne vandskadet telefoner, mens irep's ligger på godt 0%, da en vandskadet telefon ikke reparere sig selv :))

Hej Christopher

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Selvfølgelig vil vi meget gerne reparere de væskeskadede enheder, vi får ind – det ville ikke give menig at afvise muligheden for at tjene penge med vilje – men vi vil ikke byde vores kunder at udføre reparationer på deres enheder, hvis vi ikke kan være helt sikre på, at den reparation vi foretager vil give kunden en telefon, der virker som den gjorde før væskeskaden.

Og reparation af enheder med væskeskader er en drilsk størrelse. Nogle væskeskader forårsager periodiske fejl, der er meget svære at komme til livs, mens andre kan udbedres ved udskiftning af én eller flere reservedele. Nogle enheder bliver totalskadet af få dråber væske, mens andre kan overleve en tur badekarret.

Hver gang vi får en væskeskadet smartphone eller tablet ind, så foretager vi en grundig diagnosticering af enheden. Denne diagnosticering indbefatter bl.a. et kemisk bad, hvor logic boardet (selve computeren i enheden) bliver renset fuldstændigt, og derefter omfattende test af alle enhedens funktioner. I tilfældet med din smartphone blev det konstateret, at enheden konstant genstartede og, at dette tydede på, at væskeskaden havde forårsaget en kortslutning på logic boardet, hvilket ikke kan repareres.

Vi oplever fra tid til anden, at enheder som vi har haft inde til diagnose og konstateret, at de havde fejl, der ikke kunne repareres pludselig kommer til live igen flere uger eller måneder efter. Det er netop dette, der gør væskeskader til sådan en drilsk størrelse. Nogle enheder fungerer derefter upåklageligt i flere år, mens mange andre dør igen få dage efter eller er plaget af periodiske fejl.

Jeg synes kun, at det er glædeligt, at din smartphone nu virker igen, men jeg kan garantere dig for, at der ikke er foregået noget svindel i denne sag. Du har blot været dejligt heldig, at der på uforklarlig vis kom liv i din smartphone igen.

kundevenlig betjening

Jeg fik lavet min telefon hos irep i odense i vestergade i dag , et lidt større problem end først antaget , men fik en fantastisk betjening og kommer helt sikkert igen og anbefaler også irep til andre

Venlig og hurtig betjening

Jeg kommer helt sikkert igen hvis jeg har problemer med min telefon. De er søde og ordnede telefonen hurtigt. Jeg fik skiftet bag- og forside, samt et jackstik, på under en time fra jeg afleverede den. Desværre viste det sig at der var en fejl som de ikke kunne lave og så fik jeg alle pengene tilbage. Fin service! Tak for hjælpen :)

Virkelig hurtig service!

Jeg kom ind med min smartphone (samsung galaxy S II), hvor skærmen var ødelagt og hvor "opladerstikket" ikke fungerede. Jeg blev ret forbløffet, da jeg fik at vide, at jeg kunne komme at hente min mobil igen ca. en time efter aflevering. Den fungerer upåklageligt og er blevet god som ny. Kan virkelig godt anbefale stedet.

(Til folk med udvidet elektronikforsikring hos TopDanmark, så fungerer det super smart og nemt, at man bare afregner direkte med TopDanmark, så man slipper for en masse bureaukrati)

5-stjernet service

Jeg kan helt klart anbefale IREP! Vi har været kunde hos IREP lige fra, da de startede op. Bedre kundeservice findes ingen steder! Din iPhone/iPad vil være 100% i professionelle hænder! Har jeg problemer med min iPhone/IPad, kan jeg bare skrive til dem på Facebook eller en mail og vupti så får jeg en besked med det samme og alt bliver fixet!

Super Service

Irep fiksede min powerknap og satte en ny front på og alt fungerer ubeklageligt.

Ufatteligt rodet reparationsforløb, lige til en beklagelse fra Simon

Indleverede efter aftale med mit forsikringsselskab min tabte iPad til Købmagergade for reparation.
Korrektion.... Det gør man så ikke blot!

Det krævede 3 besøg af min kæreste og til sidst medfølgende mig selv, for at "få lov" til at indlevere den tabte enhed til reparation hos Irep.
Aldrig har jeg oplevet noget lignende, første gang var forklaringen at "I ikke kunne finde os i systemet".
Anden gang var forklaringen den samme. Her skal det bemærkes at jeg forinden, samme dag havde talt med mit forsikringsselskab som sendte "noget til jer".
Senere samme dag RINGEDE I SELV til mig om sagen, og jeg sagde at den ville blive afleveret samme dag.
Lo and behold... Da kæresten igen spilder sin tid med at ankomme til jeres butik, får hun igen at vide at I "ikke kan finde den i systemet". Ej heller formår I åbenbart at modtage den med den bemærkning at den ikke må udleveres igen efter rep, før selvrisiko er betalt!?
Jeg tager selv med hen til de sikkert kompetente unge mennesker, som blot er hæmmet af underlige backend systemer og ude af stand til at tage selvstændige beslutninger - og det lykkedes os at få lov til at aflevere enheden til vurdering. Det vil aldrig gå op for mig hvorfor jeg krævede dén ret i stedet for blot at skride for at finde en anden end "Danmarks største..."

Det viser sig så desværre, at enheden er så skadet at den skal skiftes. Scheisse, viser det sig - for nu trækker det hele utilgiveligt ud internt i jeres arbejdsgange!?

Et swap/omskiftning/bytte skal "håndteres" af jeres "partner" og kan tage "op til 7 dage".
SYV dage!!! - for at registrere en enhed og tage en ny fra hylden og lade kunden afhente eller modtage den per post. Det er utligivelig slendrian - ikke meget andet.
Næste hurdle var så at "Find My Ipad" skulle disables. Det krævede 3 (tre dage) med et dagligt opkald fra jer, før dette blev håndteret så den kunne komme videre i jeres fantastiske procedurehelvede.
Granted, det trak ud fordi ingen af os var klar over at FindMyIpad automatisk bliver slået til ved en af de seneste iOS updates, så VI påstod ukorrekt at det ikke var enabled.
Men... det ændrer ikke på at I for hver ny mand var en DAG om at gå videre til næste skridt i jeres egen process.
Jeg ved ikke hvor mange opkald det krævede for at høre én af jer sige hvorfor jeg ikke blot kunne tage hen og afhente den på hylden hos "jeres partner".
Det ender så med at den er et skridt nærmere inde hos jer, klar til at komme videre mod udlevering.

Men I formår heller ikke at gøre mig opmærksom på at "I" venter, stadig siddende på jeres hænder, på at jeg betaler selvrisikoen via et link som I påståeligt *har* sendt til min email adresse!!?
Jeg kan efterfølgende ikke se at den er i hverken junk/inbox eller noget andet sted på den dato I påstår, kun den anden gang efter jeg rykker jer for status, kan jeg se og får betalt selvrisikoen.
Nu kunne den så sendes, fra Kbh til min adresse. Fra en adresse jeg med lethed kunne være kørt direkte forbi for at afhente.
Men dette overgår som sagt jeres muligheder.

Så i stedet for "op til 7 dage" tror jeg der gik 3 uger.

Vil I selv gætte på sandsynligheden for en positiv anmeldelse af jeres services?

Hej Brian

Tak for din anmeldelse!

Du har virkelig været igennem et rodet reparationsforløb, som heldigvis er en skarp undtagelse fra normen. Jeg kan se i vores system, at der er gået præcis 14 dage fra, vi modtog besked fra dit forsikringsselskab til, at vi sendte enheden tilbage til dig - og 14 dage er selvfølgelig for lang tid, det beklager jeg.

Vi kan ikke modtage forsikringsanmeldte enheder, før vi har fået en rekvisition fra kundens forsikringsselskab. Denne sag tyder på, at vi ved de første afleveringsforsøg ikke havde modtaget rekvisitionen, og din kæreste derfor desværre måtte gå forgæves. Jeg beklager virkelig, at det så heller ikke lykkes at indlevere enheden efterfølgende, da vi havde modtaget rekvisitionen fra forsikringsselskabet. Denne procedure vil vi straks stramme op på, så det ikke sker igen. Vi ønsker aldrig at se, at kunder går forgæves.

Mht. ombytningen af enheden, så kan vi desværre ikke ændre på, at det tager nogle dage, at få telefonen ombyttet hos vores servicepartner. Enheden skal frem og tilbage med posten og undersøges og godkendes af servicepartneren. I langt de fleste tilfælde tager processen dog mindre end syv dage. I tilfælde som dette, hvor Find My iPhone ikke er blevet deaktiveret, så forlænges processen selvfølgelig og kan tage længere end de nævnte syv dage. Vi kan desværre ikke deaktivere Find My iPhone på kundens vegne pga. Apples regler, men prøver at guide kunden til at udføre deaktiveringen så godt, vi kan.

Vedrørende selvrisikoen, så begik vores tekniker beklageligvis en menneskelig fejl og fik stavet din e-mailadresse forkert første gang, vi prøvede at sende dig et link til opkrævning af selvrisiko. Dette sker desværre en gang imellem, men jeg beklager, at det var med til at trække sagen ud.

Alt i alt en rigtig uheldig sag, hvor der desværre opstod forsinkelser ved flere stadier i reparationsprocessen. Flere af disse forsinkelser tager vi helt og holdent på vores kappe, mens andre skyldtes andre omstændigheder. Du kan være sikker på, at vi vil følge op på denne sag internt, så vi kan sikre, at vi ikke laver disse fejl igen.

Kommunikationsansvarlig hos iRep.DK

Elendig kvalitetskontrol af deres arbejde.

Skal ha lavet min HTC One gennem mit forsikringsselskab som bruger irep.dk. vælger så at sende den ind da der er langt fra Nordsjælland. Sender den en fredag. De begynder så først rep. af den torsdagen efter og jeg får den tilbage fredag. Finder så ud af de ikke har lavet den ordentligt så kontakter mit forsikringsselskab som vil skrive en mail til dem også kunne jeg ringe en time senere. Så det gjorde jeg og fik af vide jeg bare kunne komme ned om lørdagen med den så skulle de nok lave den med det samme. Så kører hele vejen fra Nordsjælland til deres butik på Købmagergade får så af vide at det kan de ikke lave og hun tvivlede på de havde sagt at den kunne laves på en lørdag desuden var det pludselig også Post Danmark skyld at mobilen ikke virkede ordenligt. Så spørger hvad de så havde tænkt sig. De kunne beholde mobilen også lave den mådke mandag eller tirsdag. Bliver enig om at det er fint (havde jo ikke andre valg) så har I vel en lånetelefon.? Næ nej det havde de da ikke (trods de reklamere med det) så endte med at gå derfra i vrede. MED min mobil og havde spildt flere timer af mit liv på absolut ingenting samt penge på parkering...:-( :-( :-(

Hej Morten

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Uden at kende de nærmere omstændigheder, så skal jeg med det samme beklage det reparationsforløb, du har været igennem. Jeg vil meget gerne tale med dig om det, så vi kan finde en løsning. Jeg har prøvet at kontakte dig her til formiddag, men har kun kunnet lægge en besked på din telefonsvarer. Du må meget gerne kontakte mig på tlf.nr. 46 97 50 50, spørg efter Simon.

God start på dagen

Var inde for at få min iPhone 4 repareret i deres afdeling i Aalborg. Den var gået ud et par dage tidligere, og havde ikke ville tænde siden. På ca. 20min ordnede de problemet - min iPhone var åbenbart blevet for støvet indeni til, at den kunne oplade - og det bedste af det hele var, at de ikke engang ville have nogle penge for det.
Jeg ved intet om mobiler og teknik, så for min skyld kunne de bare have sagt et vilkårligt beløb, og så ville jeg gladeligt have givet dem det, så længe min iPhone virkede igen. Cool, at de har så god en attitude omkring deres arbejde.
Hvis jeg nogensinde får problemer igen, så ved jeg i hvert fald godt hvor jeg vil gå hen. :-)

Profesionel og hurtig service.

Ladestikket/dockconnectoren var ved at stå af i min iphone 5, og da der var en lille flænge i glasset så reklamationen dækkede ikke. Så jeg blev nød til at få det lavet for egen regning.

Jeg kontaktede irep.dk via deres hjemmeside og bestilte dem til at komme ud til mig. Efter en halv time ringede der en og bekræftede min ordre og gennemgik hvad jeg havde bestilt med mig samt hvad det ville koste.
Jeg havde bestilt dem til at komme hjem til mig dagen efter mellem 10 og 12. Næste dag kl 10:20 stod der en glad, frisk, og venlig tekniker. Han gennemgik lige hurtig min telefon med mig og forklarede hvad han ville lave. 20-30 min efter kom han tilbage med telefonen der nu var blevet lavet, og demonstrerede også lige at den virkede som den skulle nu.
Det kostede 700,- for det hele hvilket jeg synes er en ganske fin pris.

Det positive:
- God rådgivning
- Professionel service
- Hurtig udrykning
- Meget kort reparationstid
- Fair pris
- Helt i top kommunikation (jeg fik hele tiden at vide hvad der skulle ske og hvornår)

Det negative:
- Jeg oplevede ikke noget negativt da jeg handlede med iRed.dk

-Niels

Lynhurtig service

Bagcover på iphone 4s smadret. Brugte irep go, som kørte ud til min arbejdsplads. Havde egentlig bestilt dem til imorgen, men de kom allerede i dag. Fikset på fem minutter. Imponerende service med gratis kørsel. Jeg brugte vel 10-15 minutter af min arbejdsdag på at få fikset en kollegas telefon. De skriver de ikke kan hjælpe firmaer endnu, men har man firmakort - f.eks. visa, så kan man betale med det online og så virker det fint.

Professionelle

Tabte min Ipad, hvor glasset gik i stykker. Grundet mange foredrag med Ipaden, var tiden vigtig for mig.
Henvendte mig til Aalborg afdelingen, hvor jeg på kun 2 timer, stod med min Ipad igen - fin og ny.
De kan bare Deres kram - med en perfekt service. Kan kun anbefales på det varmeste.
Jens Kronbach

Hurtigt, effektivt og god service

45 min fra jeg træder ind af døren, til jeg går ud igen med velfungerende iPhone5 (ladestikket var i stykker). Ingen tidsbestilling. Kan varmt anbefales.

Gennemført serviceoplevelse

Jeg indleverede en iPhone 5 med ødelagt skærm i butikken på Købmagergade ved strøget og små 45 minutter plus en kop kaffe senere, havde jeg en repareret iPhone i hånden.

Udover en venlig og imødekommende ekspedient var det en pæn butik som man rent faktisk kunne opholde sig i, mens man nyder sin kaffe og venter på at ens produkt bliver lavet.

God oplevelse herfra og selvom jeg selvfølgelig gerne undgår at skulle have mine produkter repareret igen, er der i hvert fald ikke nogen tvivl om hvor jeg henvender mig skulle uheldet være ude igen.

jeg fik måske en diagnose for 200kr

kørte til ålborg fredag kl 1200 ind til irep forretningen vil gerne have en diagnose på en samsung (hvorfor den ikke vil lade) 2 timer efter får jeg sms ( vi har bestilt en reservedel og du kan hente din mobil mandag (ingen pris eller om de skal lave den) kører ned til irep igen og får at vide at rep af mobil koster 600kr "DET ER MÅSKE LADESTIKKET" plus de 200kr for en måske diagnose jeg er ikke helt tilfreds med dette henter der efter min mobil og kører hjem finder en reservedel til 210kr i usa og venter på den kommer til dk (jeg viste godt at det MÅSKE var ladestikket DA DEN IKKE VIL LADE HMMMMMMMM ;=O ! ! ! "måske" jeg finder en anden næste gang jeg skal have repareret min mobil

Hej Jesper

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Jeg er ked af at høre, at du ikke har været tilfreds med forløbet i forbindelse med diagnosen af din telefon.

Jeg skal beklage, at kommunikationen fra vores teknikere vedr. diagnosen ikke har været så skarp, som den burde være i denne sag. Når vi har foretaget en diagnose, så står vi selvfølgelig inde for, at skaden vil blive udbedret af den reparation, vi foreslår.

Mht. prisen på en diagnose, så koster den som udgangspunkt 200 kr. Hvis vi efter diagnosen er stillet foretager én eller flere reparationer på enheden, så giver vi 100 kr. rabat på diagnosen. Jeg har været i kontakt med den daglige leder i Aalborg, som tog imod dig i butikken, og han fortæller mig, at du også blev fortalt om rabatten på diagnosen.

Jeg håber, at du alligevel vil overveje at bruge os igen en anden gang.

Super service!

Jeg har endnu en gang været inde og få fikset min bagskærm hos iRep, og jeg må endnu en gang konstatere, at de er super effektive og serviceminded.
Hele sagen var klaret på under 5 min, og jeg kunne fortsætte weekenden med en ny-lavet telefon.
Sune

Hurtig service!

Jeg indleverede min telefon og bogtavelig talt, var den færdig 3 minutter efter. Super service og sød ekspedition :-)

Urimlig ventetid på modtagelse af repareret telefon

Jeg skulle have repareret min telefon gennem min forsikring og afleverer telefonen personligt en fredag for at få reparationen i gang så hurtigt som muligt. Jeg har desværre ikke selv mulighed ofr at hente min telefon senere samme dag, hvor reparationen skulle være færdig og aftaler derfor at irep skal sende den til mig. Dette går jeg (fejlagtigt) ud fra vil ske ret hurtigt og allersenest førstkommende mandag. Tirsdag ringer jeg og spørger efter min telefon og får oplyst at min selvrisiko ikke er betalt og derfor er min telefon ikke afsendt. Jeg spørger hvordan jeg betaler og får oplyst at de skal sende mig et link, hvilket sker samme dag og jeg betaler indenfor en halv time efter. Torsdag aften skriver jeg en mail om hvor telefonen bliver af og kan se at pengene ikke er trukket fra min konto endnu, fredag (en uge efter indlevering) får jeg så svar om at nu er pengene trukket og jeg kan have telefonen i starten af ugen efter, 1,5 uge efter indlevering. I betragtning af at jeg har gjort alt hvad jeg kunne for at imødekomme mine dele af processen hurtigst muligt har jeg ikke oplevet andet end nøl og ligegyldighed angående min sag fra irep.dk. Jeg skal rent faktisk bruge min telefon og kan ikke forstå at de har reparerede telefoner liggende uden at undre sig over om kunden ikke vil have den igen.

Efter ovenstående uheldige oplevelse, er jeg blevet kontaktet af irep, som har beklaget episoden og har sørget for hurtig levering af min telefon, hvilket trækker op i den samlede oplevelse. Så vil tro at det var en fejl og ikke nødvendigvis normal procedure.

Hej Kirsten

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan forstå på vores daglige leder i København og se på tilføjelsen til din anmeldelse, at vi allerede har været i kontakt med dig. Jeg skal, ligesom vores daglige leder gjorde, beklage meget, at det har taget så lang tid at få din telefon tilbage til dig. I vores system kan jeg se, at telefonen faktisk allerede var repareret og klar et par timer efter, at den blev indleveret, hvilket bare gør det endnu mere ærgerligt, at det skulle tage så lang tid, før du fik den igen.

En intern kommunikationsfejl var synderen i denne sag, og som du også skriver, så er det bestemt ikke normal procedure.

Jeg håber, at personlig udbringning af den reparerede telefon har rettet lidt op skaden og, at du i fremtiden alligevel vil vælge os, hvis du står med en defekt smartphone eller tablet.

Kommunikationsansvarlig hos iRep.DK

Fantastisk service og hurtigt betjening

Efter mit besøg hos irep Aarhus, må jeg virkelig sige, at de lever op til deres gode omdømme. Min skærm blev ordnet på små 30 minutter, mens jeg alligevel shoppede rundt i byen og receptionisten var rigtig flink og fik hurtigt betjent os alle, selvom vi var et par stykker i der stod i kø.

Bestemt ikke sidste gang jeg benytter irep :-)

iRep.DK kundeservice

Danmarks største smart phone reparatør med værksted i København, Aarhus, Aalborg og Odense. Vi yder 12 måneders garanti på vores reparationer og bruger udelukkende de bedste dele.

Besøg iRep.DK

Skriv til mail@irep.dk