Irma anmeldelser

Irma anmeldelser

7.8

Af og til super men kundeservice mangler

Jeg har handlet hos Irma.dk mange gange og ofte været rigtig tilfreds - lige indtil det gik galt med leveringen og jeg manglede en hel kasse - svaret jeg fik var, at de beklagede og de kunne levere varerne om en uge!!! Ellers kunne jeg få krediteret varerne, der manglede, hvilket jeg valgte, da jeg skulle bruge de fleste af de bestilte varer i løbet af de næste par dage. Her kunne det have klædt Irma at have tilbudt en gratis levering ved næste bestilling...
I dag har jeg så fået endnu en levering, hvor flere varer manglede og på trods af, at jeg havde sat kryds i, at de måtte levere erstatningsvarer, så havde de åbenbart ingen "egnede" erstatningsvarer for salat eller mozzarellaost, så det må jeg så alligevel ned og handle...så går lidt af det smarte altså af...

Kære Charlotte

Først og fremmest må jeg beklage din oplevelse med de to leveringer du nævner. Som du selv skriver, så går lidt af det smarte af, hvis man alligevel selv skal ned at handle i sin lokale butik.

Vi leverer desværre kun én gang ugentligt i dit område, men til gengæld kan vi godt give dig en gratis levering på din næste ordre som kompensation for den kasse du ikke fik leveret. Jeg vil informere vores kundeservice om det, så du skal blot kontakte dem på din næste levering, og så sørger de for at trække leveringsomkostningerne ud.

De bedste hilsner fra

Thomas Lyst

Ros, ros og mere ros

Lad mig starte med at sige, at jeg er opdraget med Irma - kan man det? Jep, det kan man. Min far - nu snart 91 år - har handlet i Irma i alle de år, jeg kan huske og altid sagt, at hvis man vil have kvalitet og en ordentlig betjening, så er det altså i Irma, man skal handle. Engang var det i Nakskov (i 1970erne og 1980 erne) og nu er det i Hillerød han bor og dermed handler.
Det er jo svært for ikke at sige umuligt ikke at blive påvirket af det, så jeg handler også med stor fornøjelse i Irma (Valby). Som allergiker er det virkelig en gave, at I findes, for I gør det muligt at købe det mad, vi spiser hjemme hos os. Vi er SÅ glade for, at I fører Hälsans Kök og Quorns produkter!! Vi håber så, at det vil være muligt for jer en dag at sælge det til samme priser som i Sverige og også meget gerne med samme sortiment.
Vi er også utrolig glade for, at I sælger vegansk is!!
Endnu engang tak for jer!

Mange hilsner
Rikke + børn

Kære Rikke + børn
Mange tak for din rigtig fine anmeldelse - den sætter vi stor pris på.

Perfekt

Super betjening..og fine varer!!!

Overskueligt, nemt og praktisk

Det er første gang, jeg har bestilt madvarer over nettet, men det gør jeg bestemt igen, når det nu er Irma. :-)

Kære Susan,

Tak for anmeldelsen - dejligt at høre, at din oplevelse på Irma.dk har været så positiv. Vi glæder os til at se dig igen i vores online supermarked.

De bedste hilsner fra

Thomas

Super betjening. Nemt og uden problemer.

Kan klart anbefales. Det er nemt og overskueligt at bestille og varerne bliver leveret til tiden. Varerne lever op til forventningerne. SUPER

Kære Charlotte,

Skønt at høre at du har haft en god oplevelse på Irma.dk, og tak for den fine anmeldelse. Det luner hver eneste gang vores kunder fortæller os, at I vil anbefale os til andre.

God påske fra alle os på Irma.dk!

Fem stjerner er nærmest for lidt

Vi køber næsten alle vores dagligvarer på irma.dk, og det har vi gjort siden efteråret 2012.

Denne anmeldelse er derfor baseret på omkring 70 indkøb.

Kvaliteten af varerne er i top. Der har været enkelte gange hvor der har været problemer, enten med fejlleveringer, udsolgte varer eller kvaliteten, men de er hver gang blevet løst perfekt af kundeservice.

Leveringen har altid været her til tiden, på nær en enkelt gang hvor chaufføren var en halv time forsinket. Og det fik vi besked om inden det planlagte leveringstidspunkt. Dertil kommer at chaufførerne er utrolig flinke.

Med 70 indkøb kan det ikke undgås at der vil være enkelte gange hvor alt ikke er som man forventer det. Det gælder også ved 70 indkøb i en almindelig butik.

Jeg har været kunde i Irma i over 40 år, så det er klart at jeg havde høje forventninger til irma.dk, da vi gik over til at købe ind online. De forventinger er blevet indfriet og bliver det stadigvæk.

Kære JB,

Tusinde tak for den fantastisk flotte anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at vi kan leve op til dine forventninger og håber også, at vi fremover kan være dit foretrukne sted for køb af dagligvarer online.

Rotten oranges bought at Irma in Valby yesterday

I bought a package of oranges yesterday at Irma in Valby, and as soon as I got home I realized that they have gone bad (there was green mold on the bottom of each orange...)
I have always associated Irma with the best quality and Irma has been my nr.1 choice when I needed fresh fruits and veggies, but this experience made me question my trust in the way Irma stores its green produce...

Thanks,
Julia

Dear Julia

I sincerely apologize for your experience.

Unfortunately it happens that quality varies. However, we do our best to remove bad quality before customers bring the groceries home. From time to time this may slip - and for that I apologize.

If you contact the store, they will find a solution for you.

Kind regards
Kathrine

God service og levering til tiden

Jeg bestilte 42 kasser vin fra IRMA.DK. Disse blev leveret dagen efter på det aftalte tidspunkt. Jeg vil helt sikkert benytte irma.dk en anden gang.

Kære Peter,

Mange tak for den fine anmeldelse og mange tak for den mindst lige så fine ordre. Med 42 kasser vin på indkøbslisten, så er der virkelig en god grund til at købe online og få det hele leveret :-)

Vi glæder os til at se dig igen på Irma.dk.

Salgschef

Det lækre alternativ til "nemlig"

Jeg køber en del ind på "nemlig" og er i øvrigt godt tilfreds med det. Men Irma har bare lige nogle lidt lækrere varer i deres sortiment, så dem vil jeg absolut supplere med fremover.

Kære HM,
Tak for de fine ord - det vil bestemt glæde vores vareafdeling!
Thomas

Rigtig lækre vare og god service

Super kvalitet, men forventeligt når der er tale om Irma.
Super høflig og serviceminded chauffør.

Kære Brian
Tak for det - vores chauffører bliver altid så glade, når vores kunder sætter pris på den service de leverer hver dag.
Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage på Irma.dk!

Helt perfekt!

Stort udvalg og nemt at bestille. Jeg købte champagne og bestilte levering mellem 16 og 17, og kl. 16.05 ringede det på døren. Flaskerne var forsvarligt emballeret og var afkølede til den helt rigtige temperatur, så jeg kunne servere dem med det samme. Helt perfekt!

Kære Mette,
Tak for din fine anmeldelse. Vi håber, at boblerne smagte som de skulle og glæder os til at byde dig velkommen igen på Irma.dk.

Perfekt!!!

En rigtig god oplevelse hele vejen i gennem :-) Levering til aftalt tid - sød mand fra Irma og alle varer var i orden. Super at få leveret alle de "tunge ting" lige ved døren.
Jeg handler helt sikkert hos Irma igen - snart.

Kære Lene,
Sikke en dejlig anmeldelse - tak for den. At vores søde Irma-mænd leverer alle de tunge varer lige til døren er jo netop én af fordelene ved at handle på Irma.dk. Vi glæder os til også fremover at tage slæbet for dig :-)

ANBEFALELSESVÆRDIG

varen kom til den aftalte tid, forsvarlig emballeret.

Ustabil levering man ikke kan regne med

Da vi er en travl børnefamilie, var vi sidste forår meget hooked på at handle dagligvarer over nettet og syntes også at Irma i det store og hele dækkede vores behov, selvom der kun er levering i vores område 2 gange om ugen. De første par leveringer var meget, meget positive, men herefter oplevede vi først en gang hvor Irma ringede og sagde at vores ordre desværre var faldet ud af systemet og derfor ikke ville blive leveret (dette var på selve dagen hvor vi skulle have haft varerne). Umiddelbart herefter oplevede vi en gang hvor varerne simpelthen ikke dukkede op. Det var ikke særligt fedt en travl lørdag. Vi kunne simpelthen ikke regne med at vores bestillinger dukkede op, og kunne derfor slet ikke planlægge vores hverdag efter at købe ind hos Irma. Især fordi Irmas løsning på deres egne fejl ikke var at sende vores varer til os med det samme med en ekstra levering som man kunne forvente, men derimod at trække på skuldrene og sige at så kom vores varer bare med næste levering i vores område - dvs. 3-4 dage senere. Vores oplevelse var klart at Irma ikke prioriterer kunder udenfor Hovedstadsområdet - også fordi vi udover de 2 manglende leveringer også oplevede at logge ind for at bestille varer (indenfor tidsfristen) kun for at få at vide, at det desværre ikke var muligt at levere til os for leveringsbilen til vores område var helt fyldt den dag. Alt i alt en meget ustabil levering, som vi ikke kunne løbe an på i vores dagligdag. Desværre.

Kære Tea,
Tak for din anmeldelse. Lad mig starte med at beklage, at I har haft nogle uheldige oplevelser i forhold til vores leverancer.

Vi prioriterer alle vores kunder højt uanset, hvor man bor i landet, og når man har lagt en ordre med en ønsket leveringstid, så skal man selvfølgelig have sine varer til den aftalte tid.
Selvfølgelig kan der ske både menneskelige og IT-relaterede fejl, men jeg vil gerne understrege, at vi bestemt ikke blot trækker på skuldrene, men tager alle henvendelser seriøst. Så hvis vi har givet indtryk af det, så beklager jeg igen.

M.h.t. dit sidste punkt, så arbejder vi på at løse den udfordring også, så vores kunder i færre og færre tilfælde oplever, at vi på netop deres rute når det maksimale antal kasser og varer vi kan fylde ind i bilerne.

Jeg håber, at I på trods af jeres oplevelser med to uheldige leveringer har mod på igen på et tidspunkt at handle hos os igen.

Mange hilsner fra

Holder hvad de lover

Min far er en ældre herre på 83 år, der er faldet lidt af på den og jeg har i en længere periode handlet for ham i IRMA, desværre er jeg temmelig ophængt jobmæssigt og begyndte derfor at betille via IRMA.dk. Det fungere 180% og varene bliver leveret til den lovede tid, selvom tidsintavalerne kun er på en time, super flot gået.
Sød chauffør kom med varene, og det er ikke sidste gang jeg bestiller på denne måde, så er der også mere tid til at tale med min far.

Kære Lars,
Tak for din dejlige anmeldelse - det luner altid, når vores kunder er glade for os. Og skønt, at du får mere tid til at tale med din far.
I ønskes begge en rigtig god weekend fra Irmaholdet!

God hjemmeside

Vi har flere gange handlet hos Irma.dk, og vi har langt de fleste gange været meget glade og tilfredse med de vare, som vi har modtaget. Forrige gange modtog vi dog nogle vare, hvor holdbarheden var meget kort på 2 ud af 6 pakker, og da vi desværre gik ud fra, at holdbarheden var den samme på alle 6, og derfor ikke tjekkede de nederste 2, så endte det med at kræve en tur i et andet supermarked på den dag, hvor vi fik gæster til middag, hvor varene skulle bruges. Fin kundeservice der krediterede de 2 vare, og vi vil også benytte os af Irma.dk igen. Og leveringen er altid til tiden.

Tak for en rigtig god købeoplevelse

Varene blev leveret som aftalt om natten og var udmærket emballeret - frostvarer i lukkede isoleringskasser forsynet ,ed frostposer og øvrige varer i lukkede papæsker - og varerne var fine. Jeg afprøvede muligheden med Irmatorvet, idet der var god rabat på varene og fordi der var tilbud om gratis levering for varekøb for over kr.600. Min anke er at jeg alligevel skulle betale kr.56 for leveringen, selvom mit samlede køb blev over kr.600.

Kære Gunnar
Tak for din fine anmeldelse af os - den er vi rigtig glade for. Og så beklager jeg, at du fejlagtigt er opkrævet 59,- i leveringsgebyr - dem har jeg bedt vores kundeservice om at refundere til dig.
Mange hilsner fra

Det er bare i orden!

Jeg har efterhånden fået leveret fra samtlige danske supermarkeder som tilbyder det. Og Irma er dem som har gjort det klart bedst, stort set hele vejen igennem.

For lige at fremhæve et par af de gode ting:

Grøntsagerne er rigtig lækre. Fx fik jeg markchampignoner, helt rene, roden skåret helt rigtigt og ikke mindste friske og flotte. Jeg kunne putte dem direkte på panden. Det er en af de ting som ingen af de andre online supermarkeder har kunnet klare - fx har jeg flere gange fået champignon med et lag mug i bunden fra nemlig.

Jeg har ikke oplevet en eneste fejllevering endnu. Også her er Irma det eneste online supermarked som har præsteret det, når jeg har bestilt.

Jeg er ikke i tvivl om, hvor jeg i fremtiden køber mine varer. Godt gået Irma.

Kære Christian,
Tusinde tak for din fine anmeldelse. Jeg har sendt dine roser til vores frugt & grønt-disponent, Niels, og den er han rigtig glad for.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen på Irma.dk

Irma i Jylland!

Har fået vores første levering. Super levering på få dage til Jylland, fri fragt masser af de gode kendte Irma-varer til gode priser. Det er bestemt ikke sidste gang vi har handlet på web-shoppen. Eneste klage er at hunden nåede at finde og spise to plader lækker økologisk Irma-chokolade inden han blev busted!

Kære Charlotte
Tak for din anmeldelse - det er dejligt at høre, at I har haft en god oplevelse med vores service. Blot må I for fremtiden sørge for at holde hunden i tæt snor, hvis der er Irma-chokolade eller andre godter i forsendelsen.
De bedste hilsner

Irma kundeservice

Gratis levering

Bestiller du for mere end 1200 kr. (inkl. moms, men ekskl. pant) er leveringen gratis.

Levering hele døgnet

Irma tilbyder levering både i dag- og aftentimerne, samt natlevering.

Friskhedsgaranti

Irma.dk’s friskhedsgaranti sikrer dig på samme måde, som hvis du selv handlede ind i en Irma-butik.

I mere end 125 år har Irma stået for den gode smag, den gode oplevelse og den gode service. Det samme gør sig gældende online. Du vælger bare dine indkøb via skærmen. Så sørger vi for resten.

Kategorier:

Frugt & grønt